Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Lap 2024, 09:21

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 25 Vas 2005, 17:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.09.03
Amžius:
43
Pranešimai:
1860
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24 635 CSi '81
ex Alpina B3 3.0 '95
Nikas:
Masta J
tei va pasistojo tokis klausimas? :) o tai krasta tepasake, kad vasarai reik 15w40 :roll: kad castrol tai ir pac zinau, bet va ydomu pasidare a kokys is tu castroliu cia yr? ir ka kolegos pilat? :roll:

_________________
A high-end two-door luxury sports coupe dubbed the 'Bavarian Ferrari', the 6-series is considered by many to be the most aesthetically pleasing BMW of all time.


StandartinėParašytas: 28 Vas 2005, 10:56 
  
 
 
Del tepalu, manau reiktu pilti tuos kurie atestuoti bmw. Castrolis aisku gerai. bet nesusvietnai brangu. O apie tuos atestuotus tepalus suzinojau is draugelio kuris vienoj stambioj imoneje dirba vezancias dalis ir tiekiancia serviza... Is esmes tiek castrolio tiek analogo kitos firmos fizikines savybes tepalu beveik identiskos. Ir sakyti, kad pilti tuos ir tik tuos butu nesamone. Pvz as dabar turiu susipyles esso tepalus. Nieko blogesnio nepastebiu kai buvo castrolis ipiltas.


StandartinėParašytas: 28 Vas 2005, 11:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
51
Pranešimai:
1783
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24/1, 635CSi 84'
KuNfu rašė:
Del tepalu, manau reiktu pilti tuos kurie atestuoti bmw. Castrolis aisku gerai. bet nesusvietnai brangu. O apie tuos atestuotus tepalus suzinojau is draugelio kuris vienoj stambioj imoneje dirba vezancias dalis ir tiekiancia serviza... Is esmes tiek castrolio tiek analogo kitos firmos fizikines savybes tepalu beveik identiskos. Ir sakyti, kad pilti tuos ir tik tuos butu nesamone. Pvz as dabar turiu susipyles esso tepalus. Nieko blogesnio nepastebiu kai buvo castrolis ipiltas.


nu jau nu jau ponas :)
sixeris jau tokia masina. is saves jau brangi jinai. tai ir tepalus reikia pilt brungius :))))
as TXT pildavau, ner jie labai brangus. ir nepilsiu kitokiu.

a tas atestavimas, tai ten jie visi praktiskai atestuoti yra, sarasas labai ilgas. BMW privalo atestuoti tuos tepalus, o gamintojai padaro jau tokius, kad atitiktu reikalavimus.


StandartinėParašytas: 28 Vas 2005, 11:15 
  
 
 
Kol gaudavau castrolio race'ing is statiniu su nuolaidom tai pyliau castroli :) Ale dabar uzsirauke mano saltinis... O siaip rimtai sakau niekuo neblogesni tie esso. Va juos gal pries menesi tepalus pakeiciau. Tai rezultas toks, nezinau del to ar ne del to bet pakeitus tepaliukus kompas 100 kilometru iseiga vietoje 13,8 pradejo rodyti 13,5 :) vazinejimo stiliaus nekeiciau. Visai as patenkintas.


StandartinėParašytas: 02 Kov 2005, 17:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
51
Pranešimai:
1783
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24/1, 635CSi 84'
taigi pasiaiskinau su Lauriu del tepalu. pagal popierius to metu, buvo rekomenduojamas pilti 15w-40, Castrolis. Ne TXT siep CAstrolis, tepalas "beveik mineralinis".

bet tokio pilt dabar jau nereiketu, rekomenduoja CAstrol TXT, 5w-50. Greitai turi pasirodyt TXT LL04, sake geras bus :)


StandartinėParašytas: 03 Kov 2005, 13:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.09.03
Amžius:
43
Pranešimai:
1860
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24 635 CSi '81
ex Alpina B3 3.0 '95
Nikas:
Masta J
va va shyta 15w40 man ir pasake, kai as skambyjau, tik nepasiule to txt 5w50, nu daba zinosiu kas reik pylt :) danke :)

_________________
A high-end two-door luxury sports coupe dubbed the 'Bavarian Ferrari', the 6-series is considered by many to be the most aesthetically pleasing BMW of all time.


StandartinėParašytas: 18 Rgp 2005, 22:04 
  
 
 
Kiek zinau tai vasara pilti sintetinius tepalus nera labai gerai, reiketu atsizvelgti i metu laikotarpi. pvz. sintetinis tpalas yra skystas, vasara jis nuo karscio suskisteja dar labiau, tai nera sveika varikliui, o ziema jis tinka labausiai nes ne taip sutirsteja kaip mineralinis ar pusiau sintetinis
ir nepraranda savo tepimo savybiu.

20W-50 nuo +50C iki -10C
15W-50 nuo +40C iki -20C
15W-40 nuo +30C iki -20C
10W-40 nuo +15C iki -30C
10W-30 nuo +5C iki -30C
5W-30 nuo -5C iki -40C
5W-20 nuo -10 iki -40C

cia aisku truputi pasenusi informacija, dabar yra naujasniu tepalu, bet mazdaug gali orentuotis pagal sias charakteristikas.


StandartinėParašytas: 18 Rgp 2005, 23:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
51
Pranešimai:
1783
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24/1, 635CSi 84'
SNerkaLT rašė:
Kiek zinau tai vasara pilti sintetinius tepalus nera labai gerai, reiketu atsizvelgti i metu laikotarpi. pvz. sintetinis tpalas yra skystas, vasara jis nuo karscio suskisteja dar labiau, tai nera sveika varikliui, o ziema jis tinka labausiai nes ne taip sutirsteja kaip mineralinis ar pusiau sintetinis
ir nepraranda savo tepimo savybiu.

20W-50 nuo +50C iki -10C
15W-50 nuo +40C iki -20C
15W-40 nuo +30C iki -20C
10W-40 nuo +15C iki -30C
10W-30 nuo +5C iki -30C
5W-30 nuo -5C iki -40C
5W-20 nuo -10 iki -40C

cia aisku truputi pasenusi informacija, dabar yra naujasniu tepalu, bet mazdaug gali orentuotis pagal sias charakteristikas.


o dabar gal gali paaiskint kaip variklio ir, tuo paciu, tepalo darbine temperatura skiriasi ziema ir vasara? mano supratimu tai jinai visada apie 90 laipsniu (priklausomai nuo variklio)
prisiklauso visokiu garziniu nuo moskviciaus vakar atitrukusiu "meistru" vapesiu tipo "senam variliui sintetinis nesveika" ir paskui... vat jums ir prasom :)


StandartinėParašytas: 18 Rgp 2005, 23:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
47
Pranešimai:
2529
Miestas:
Vilnius
Girdejau servise protingus dedes po seminaro tepalistu kalbant, kad temperatura ziema/vasara skiriasi tik tuo, kad pvz. prie didelio salcio, tepalas nesilaiko ant metalo (nu maziau nei ant silto pavirsiaus), delto greiciau nuslysta ir detales lieka be tepimo uzvedimo metu.
Delto labai gerai nauji tepalai, nes jie turi kokiu tai "magnetiniu" (netiesiogine prasme) savybiu.

Nors cia gali buti pilnas BRIEDAS.
Bet man rodos uzvedimo metu ir dyla motoras labiausiai...


StandartinėParašytas: 18 Rgp 2005, 23:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
47
Pranešimai:
2529
Miestas:
Vilnius
truputi ot: bet siandiena Masta maciau tavo BMW 6er gatveje!!! Eh, grazu!


StandartinėParašytas: 18 Rgp 2005, 23:43 
  
 
 
cia aisku truputi pasenusi informacija, dabar yra naujasniu tepalu, bet mazdaug gali orentuotis pagal sias charakteristikas.[/quote]

o dabar gal gali paaiskint kaip variklio ir, tuo paciu, tepalo darbine temperatura skiriasi ziema ir vasara? mano supratimu tai jinai visada apie 90 laipsniu (priklausomai nuo variklio)
prisiklauso visokiu garziniu nuo moskviciaus vakar atitrukusiu "meistru" vapesiu tipo "senam variliui sintetinis nesveika" ir paskui... vat jums ir prasom :)[/quote]

Prie ko cia tavo darbine temperatura, pas tave iskarto buna 90 laipsniu uzvedimo metu. ir ziema prie -20
O gal tu isvis negesini jo? :lol:


StandartinėParašytas: 18 Rgp 2005, 23:58 
  
 
 
o kokie tepalai yra "beveik mineraliniai" ?


StandartinėParašytas: 19 Rgp 2005, 08:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.09.03
Amžius:
43
Pranešimai:
1860
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24 635 CSi '81
ex Alpina B3 3.0 '95
Nikas:
Masta J
didzhej rašė:
truputi ot: bet siandiena Masta maciau tavo BMW 6er gatveje!!! Eh, grazu!


vaziavai pro mano gatve?:P nes sixeris jau baigia priaugt prie saligatvio :oops: sian tenpsiu pas audriu, gal neuzilgo galesiu vel dziaugtis [-o<

_________________
A high-end two-door luxury sports coupe dubbed the 'Bavarian Ferrari', the 6-series is considered by many to be the most aesthetically pleasing BMW of all time.


StandartinėParašytas: 19 Rgp 2005, 09:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
51
Pranešimai:
1783
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24/1, 635CSi 84'
SNerkaLT rašė:
Prie ko cia tavo darbine temperatura, pas tave iskarto buna 90 laipsniu uzvedimo metu. ir ziema prie -20
O gal tu isvis negesini jo? :lol:


darbine temperatura cia prie to, kad mano manymu tepalas buna skystesnis prie darbines temperaturos, nei prie, kad ir +30 vasara.
tai dabar man paaiskink, kame ten problema su to tepalo suskystejimu vasara?

del "beveik mineralinio" tai neturiu supratimo :))) parasiau ka man pasake Krastoje, tingejau aiskintis nes nebuvo tolko ta daryt :)


StandartinėParašytas: 19 Rgp 2005, 11:08 
  
 
 
Ech... vel reikia rasyt... kad paneigti mitus...

Vienu zodziu yra taip:

Tepalai buna mineraliniai, pusiau sintetiniai ir pilnai sintetiniai.
Siais moderniu technologiju ir visokio kitokio auksto pilotazo laikais sie terminai siek tiek prarade savo tiktraja prasme bei esme, nes atsirado tarpinio tarp tarpiniu variantu... bet pradzia buvo tokia:
Mineralinis tepalas - pats seniausias tepalo gaminimo budas. Tepalas gaminamas is naftos ten visaip ja distiliuojant verdant ir panasius burtus atliekant.
Pusiau sintetinis - tas pats mineralinis, tik su chemiskai susintetintais priedais norint pagerinti tam tikras mineraliniu tepalu cherakteristikas.
Sintetinis - grynai chemiskai sumiksuotas tepalas, to miksavimo metu gaunat reikalaujamas charakteristikas

Siuolaikine chemine sinteze yra labai toli pazengusi, ir sintetiniu tepalu savybes smarkiai pranoksta mineraliniu. Nesvarbu kurio gamintojo. Turbut jau net nebeliko ir grynai 100% mineraliniu tepalu... Nes laikas bega, automobiliu gamintojai reikalauja vis geresniu tepimo savybiu (juos irgi vartotojai/pirkejai spaudzia), kad mazetu vidines variklio trintys, ko pasekoje galima naudot egzotiskesnes medziagas, visokios kuro sanaudos/patikimumai.. tiek to cia nesiplesiu cia atskiro rasymo reikalaujanti tema. Ir gaminti tepalus kurie netinka naujausiem varikliam nuo tam tikro momento neapsimoka... Per mazai pirkeju. Tiesiog.
Kiek dar gatvese vazineja Pobiedu ir Gaz21? Vienetai. Kam jie rupi? Turbut tik senoviniu masinu gerbejams. (Ai jo... parasiau, poto pasiziurejau i koki skyreli rasau... RUPI... Net labai. Bet geresnis tepalas dar niekam nepakenke)

dabar ka reiskia skaiciai... ačiū Pablo, issaugojo mano sena rasliava, nebereikes perrasineti, darau copy/paste:

Skaičiai 0/40 10/50 reiškia klampumą.

Viskas priklauso nuo to, kaip ir kur eksploatuoji automobilį.
Jei neplanuoji keisti iki ateinančio pavasario... geriau rinktis su mažesniu pirmu skaičiumi. Jis reiškia pasipriešinimą tirštėjimui šąlant.
Varikliui užsivesti šaltyje bus lengviau.
Jei planuoji sukti aukštais sūkiais - ieškok su didesniu antru skaičiumi. Tas skaičius - tepalo pasipriešinimas suskystėjimui (per skystas irgi blogai).

Jei yra laisvų pinigų - rinkis su dideliu skirtumu... mažiau skaudės galvą.

Visi tepalai tepa. Skiriasi kaip...
1. Ilgai gerai tepa.
2. Kaip greitai pasiekia savo geriausias charakteristikas.
2. Gerai valo visokias chemines atliekas (tepalas juoduoja būtent dėl tirpstančių jame visokių brudų. Jei nejuoduoja - blogai surenka šiukšles).

Dar ant tepalo dezuciu galima pamatyt visokius mistinius uzrasus CD/čia/CF... Cia vel tepalo atitikimo standartui X pozymiai. Reiktu paciam pasidomet ka kuris ten reiskia (kazkada zinojau, bet tai ner labai aktualu, tai pamirsau... :) ) prisimenu tik principa - kuo didesne antra raide - tuo aukstesni kokybiniai reikalavimai.
Dar yra amerikietiskas kazkoks API lyg besivadinantis standartas.

BMW recommends Castrol. Recommends - rekomenduoja, o ką pasirinksi - jau tavo teisė


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery