Sveiki, eisiu tiesiai prie reikalo, yra nepastovi problema su trauka, kuri jeigu atsiranda, tai tik ilgiau pavažinėjus, kai variklis šiltas (darbinė temp.) su labai keistais simptomais, BMW M47 120kw 2005 mechanas. Nebežinau ką bežiūrėti, darėm diagnostika, pravažiavom, turbinos užputymo rodmenys geri, net ir važiuojant tuo metu, kai problema yra. Klaidų taipogi nėra, tad nei aš, nei diagnostikas/čipuotojas nežino kame bėda. Porą žmonių sakė turbos el. valdymas, kitas, kad EGR gal sudegęs, nors ir išprogramuotas, bet konkrėti problema neaiški. Seniau pasikeičiau MAF, prieš keletą mėnesių, nes maniau kad bėda joje, arba susitvarkė arba sutapo tik, jog problema dingo keletai mėnesių, dabar yra vėl, bet pakeisti vėl MAF nebepadeda.
Simptomai tokie: 1. Galiu lengvai suprasti, kada problema vėl "įsijungė", kadangi salone girdžiu kaip variklis pradeda kažkiek tyliau dirbti, taipogi numynus gazą nebe taip "riaumoja" variklis, o ganėtinai tyliau. 2. Kol problemos su trauka nėra ir mašina važiuoja kaip mašina, variklis užsigesina ne visai idealiai, gali išgirsti koki sučežėjimą, kaip kokia gesinimo sklendė prastai veikianti. Kai atsiranda ta problema su trauka, variklis pradeda užsigesinėti idealiai, be jokių pašalinių garsų, sučežėjimų ir pnš. 3. Pagrindinis aspektas kas jaučiasi jog su trauka kažkas ne taip, tai numynus gazą. įmetu pvž iš 1 į 2 bėgi ir spaudžiu gaza ir labai slabnai reaguoja, vos ne koks vėlavimas 0.5-1s ir tada rauna jau į priekį, bet vistiek mašina slabnesnė.
Kaip sakiau problema nepastovi, savaitę važinėjau su, keletą dienų buvo dingę. Kažkurią čia dieną atsirado vėl, po to savaime po kokio 30 min. dingo, dabar yra vėl.
|