Papildau, kadangi tiek daug protingu minciu cia sulaukiau ir pasiulymu vos spejau info gaudyt, nusprendziau pratest tema. Mano masina is gamyklos isejus su Kafas 2 kamera, Collision warning perspejimu, adaptive cruise (suprantamiau kaip kam kaip distronic). Per meniu atsidarius inteligent safety turejau tik collision warning. Norint turet 5AT reikejo pedestrian warning (veikia naudojant kafas2 kamera), kuriam teko pirkt fsc koda (mazdaug 100eur) ir ji irasyt i kafas 2 kamera, zinoma reikalingas ir vairas su touch sensoriumi arba kitaip vadinamu HOD (hands off detection). Kazkaip issivaizdavau, kad visi F15 turi elektrine vairo kolonele, bet zmogus pardaves fsc sake kitaip, todel 100% prase patikslint hidrauline ar elektrine (su hidrauline neveiks). Patvirtinus kad elektrine uzsake man koda, Keiciant VO turejau istrint 5DF ir irasyt 5AT bei 5AR. 5AD pas mane nebuvo, bet maniau kad ji reikia pridet ko pasekoje gavau kruva klaidu pasirodo 5AD yra 5AT sudetyje. Blind spot assist pasirodo i 5AT neieina, todel det nereikejo. Rezultatas: Tikejausi kazkodel kad masina laikysis juostu, bet ji pati vairuoja kuomet kelias pakankamai platus su juostomis ir yra masina priekyje, jei masinos priekyje nera tai ir pati nevairuos.. Aktyvavus TJA bus beje perspejimas kad sistema veiks, tik autostradoje ir tik 25mph max. (40km/h). sekmingai pasikeiciau iki 63mph ir kad veiktu ne tik autostradoje, bet ir bet kur kitur. Masina su vairu desinej todel vadovaujuosi nustatymais su mph bet ne kmh. Beje radau info, kad greiti galima ir didesni suprogramuot nei 63mph (101kmh), bet is visu bandziusiu tik prasti atsiliepimai del pavojingo masinos tampymosi i sonus sekant masina priekyje.
tiksliai nezinau kuriuos modulius reik koduot su 5at ir 5ar, bet as dariau ICM, KAFAS2, NBT, KOMBI, FRR
tiesa pasakius idomu buvo tik darant projekta ir aktyvuojant, naudos daug nematau, nes sistema vos po keliu sekundziu praso rankas uzdet ant vairo, o ir pats vairavimas daznai nutrunkantis del per siauro kelio ar juostu nematymo.
sekantis projektas ranku ant vairo emuliatorius kuri lengva paciam pasidaryt ir rankas turesiu ant vairo det, tik kamerai nematant juostu arba kai kelias per siauras, arba kai posukis didesnio kampo. Taip pat visgi desiu galinius sensorius po bamperiu kad veiktu blind spot. noretusi naktines kameros, bet neradau info kolkas kaip ja deveta prikoduot.
viska dariau taip kaip priklauso, bet galima nepirkt reikalingu kodu kafas2 kamerai ir naudot emuliatorius, emuliatoriu galima naudot ir vairui, tuomet ir jo keist nereik ( visokie atmatos tik ir laukia pavogti kuo geresnes komplektacijos vairus. ebay turbut 90% vairu ir navigaciju ar spidometru keliauja is lietuvos, na ka gi vagiu tauta)
visgi tai yra mano patirtis ir atsakomybes uz jusu sekmes ir nesekmes neprisiimu.
|