Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 03 Gru 2024, 20:40

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 08 Vas 2021, 15:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
52
Pranešimai:
82
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E38 730
Pas vieną motoristą buvau, tai nelabai ką randa. Tad ieškau gero motoristo Kaune su rimta diagnostika.

Benzas 730 (M60). Žodžiu, šaltas pirma 20s viskas normaliai, paskui staiga pradeda numetinėt apsukas ir vos neužgesta, ir taip 3-4 kartus. Po to įsijungia toks pulsuojantis nestabilus rėžimas kažkur 2 ciklai per sekunde. Prie sankryžos atleidus stabdį pradėjus riedėt jauti kaip visa mašina tamposi. Davus gazo kaip ir išsilygina. Sušilus varikliui problema išlieka, tačiau jei po kokios valandos užkūrus jau viskas gražiai dirba. Toks vaizdas, kad padeda šilumos pasiskirtsymas po mazgus ir ateina į protą. Pakeitėm žvakes - nepadėjo. Toliau žaidžiau su oro kiekio matuokle. Prieš kuriant atjungus, vedi ir užgesta, vedi antrą kartą ir viskas ok. Matomai pirma kart užgesta nes kompas turi pasigaut kad nėra matuoklės. Toliau dirba be jokių purtymūsi, bet matomai dėl to kad labai riebus mišinys. Kuro sąnaudos kosminės. Įdėjau naują matuoklę, ne originalą, bet rimto vokiečių gamintojo pagal atitikimo kodą (Pierburg) - tas pats. Motoristo diagnostika rodo vienintelę klaidą su lenda zondais, bet kai tokie purtymaisi tai nenuostabu kad atsiranda ta klaida. Tačiau zondai nemirę - rodo kaip piešia sinusoidę. Ir aplamai zondai neturėtų taip įtakot šaltą variklį, kaip suprantu, jie dirba tik užšilus prie darbinių temperatūrų. Kiaura membrana? Šnypštimo nuo galinės variklio sienelės nėra. Motoristas sakė kad visos 8 babinos veikia, nežinau kaip jis tai patikrino. Ar yra kokių minčių? Mano žinios paie varikliu čia ir baigiasi, jaučiu yra ten dar holo daviklių ir visokių reikalų. Geriausia būtų gero motoristo kontaktai :)

Gaila būtų peržegnot senutę jeigu tai pataisoma. Nemanau, kad kažkas rimto su varikliu, nes buvo prižiūrimas, geriausi tepalai, tepalų neryja, ir tik 300kkm, iki šiol puikiai dūzgė ir dūzgia kai ateina į protą.


Paskutinį kartą redagavo tms 09 Vas 2021, 16:10. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 08 Vas 2021, 22:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.25
Amžius:
41
Pranešimai:
273
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E38 740i 99'
Gali buti tarpinė tarp oro sklendes ir įsiurbimo kolektoriaus nesandari arba kiauros vakumo šlangutes kur maunasi į galine membrana.

_________________
Išgidau įdomią tezę,mes reikalingi tik kas ketverius metus.


StandartinėParašytas: 08 Vas 2021, 22:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.25
Amžius:
41
Pranešimai:
273
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E38 740i 99'
https://m.youtube.com/watch?v=5P42FWoojZc

_________________
Išgidau įdomią tezę,mes reikalingi tik kas ketverius metus.


StandartinėParašytas: 18 Vas 2021, 20:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
52
Pranešimai:
82
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E38 730
ačiū bemsiui už nuorodas!
Aplankiau tą Service 007, išplovė užkirmijusį laisvos eigos vožtuvą, atliko dūmų testą, pakeitė įtrūkusią kažkurią vakumo šlangelę, rado labai minimalų oro sklendės tarpinės nesandarumą, bet užtikrino kad tiek tikrai negali turėt įtakos, nes ardyt didelė rizika dėl veržlių įpresuotų kolektoriuje. Žodžiu, laisvos eigos vožtuvo išplovimas nepadėjo. Sekančiu užėjimu pabandėm pakeist alsuoklį (membraną). Nepadėjo. Nežinau ar svarbu, bet alsuoklis buvo stipriai apsitepalavęs. Tiesa, prieš 8kkm buvo toks įvykis kad meistras supylė visus 8 ltr tepalo vietoj priklausančių 7.3 ltr ir užtikrino, kad "nieko tokio" nors tepalo matuoklė buvo stipriai virš maksimumo. Nenoriai patikėjau nes tas meistras daug metų prižiūri mano bmw ir netgi pats turi E38. Vėliau išsigoolinau, kad tokie dalykai gali būt pzdc varikliui. Jeigu švaistikliai liečia tepalą karteryje, pradeda plakti ir jis virsta aerozoliu su visom iš to išplaukiančiom pasekmėm kaip blogas tepimas, priedo švaistikliai patiria hidraulinius smūgius, nu žodžiu... Gal būt tas tepalo perteklius kažkokiu būdu ir buvo visos problemos priežastis... Beje, pirmas variklistas kur man pakeitė žvakes minėjo, kad kai kurios buvo apsitepalavusios.
Taigi, Service 007 neturi daugiau idėjų. Nebent bandyti keisti tą patį laisvos eigos vožtuvą nors po išplovimo jis kaip ir turėtų puikiai veikti. Kitas momentas: diagnostika parodė, kad uždegimo kampas yra 10 laipsinių, kai turėtų būti 2. Tai reiškia išsitampytą grandinę, bet ar tai gali būti priežastis ir kokios leistinos ribos Service 007 nežino.
Primenu simptomus: variklis visuomet startuoja gražiai, pradžioj apsukos apie 1200, po 10 sekudžiu pradeda leist iki 800 ir kalatotis, pulsuoti 2 ciklai per sekundę ir pan. Kai šaltas tai dėl pulsavimo net krenta iki 500, vos neužgesta ir vėl sukelia apsukas, ir vėl mažina, taip kol kažkiek nepravažiuoji. Po to jau 800 su pulsavimu. Nuspaudus akseleratorių išsilygina ir nieko nesijaučia. Ant aukštų apsukų nepasakyčiau kad blogai traukia, bet sunku įvertinti. Gerai išsilus būna ivairiai arba beveik dingsta pulsacija arba išlieka, kaip užeina nuotaika.

Baigiu beprarasti viltį... gal žinot kokį protingą meistrą Kaune? Ką galvojat apie Krastą? :)


StandartinėParašytas: 19 Vas 2021, 20:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.25
Amžius:
41
Pranešimai:
273
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E38 740i 99'
Parašiau į pm

_________________
Išgidau įdomią tezę,mes reikalingi tik kas ketverius metus.


StandartinėParašytas: 28 Vas 2021, 20:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.02
Pranešimai:
269
Automobiliai:
E38 740 99
E36 320 93
E34 525 m20b25 89 ex
Ego motor Prienuose pabandyk,man panasei buvo


StandartinėParašytas: 09 Kov 2021, 12:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
52
Pranešimai:
82
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E38 730
Pagaliau sutvarkyta! Paieškos ir eksperimentai daug pakainavo, bet priežastis banali - droselinės sklendės tarpinė. Pagarba bemsiui, kuris atspėjo iš karto! Gaila kad ne visada servisams užtenka kompetencijos...


StandartinėParašytas: 09 Kov 2021, 21:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.25
Amžius:
41
Pranešimai:
273
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E38 740i 99'
Šaunu =D>

_________________
Išgidau įdomią tezę,mes reikalingi tik kas ketverius metus.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery