Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 21 Lap 2024, 23:52

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos pirmos klasės BMW automobilių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodyti kėbulo kodą laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 20 Gru 2015, 20:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.11.18
Pranešimai:
10
Sveiki,

BMW 118D 2006m. kartais neužsivėda prie minusinės oro temperatūros. Vieną dieną užsivėda, kitą dieną neužsiveda. Ir nepriklausomai ar šaltas varyklis ar šiltas. starteris sukasi labai gerai, bet net nenori kabinti, sukti galima be paliavos, neužsiveda. Duodu pailsėt mašinai, ir bandant vėl užvesti, užsiveda iš "puse abaroto". Situacija tokia, kad kiekvienas užsivedimas kaip loterija. Pastebėjau, kad su užvedimu kyla problemos tik kai už lango minusinė temperatūra, tai yra -4C. Nuvarius į diagnostiką, iškylo kita problema, servisai negali prisijungti prie kompo.

Gal kas turėjo panašių problemų? Ar čia gali būti kalta žvakių kaitinimo rėlė ar pačios žvakės? O gal kas su elektronika?


StandartinėParašytas: 20 Gru 2015, 22:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.06
Amžius:
38
Pranešimai:
1406
Miestas:
Kauno r.
Automobiliai:
ex E39 525 M51D25
ex E36 318 M41D18
E30 318 M10B18
E87 118 M47N2
Reikia važiuoti pas meistrus, kurie galės pajungti diagnostikai, nes dabar tai ekstrasensinių galių reikia turėti :)

_________________
" Bayerische Motoren Werke "


StandartinėParašytas: 05 Kov 2018, 13:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.12.08
Pranešimai:
17
Automobiliai:
E61 525D
Sveiki,

same shit ir pas mane nutiko. Buvo šalčiai -20 C kūrėsi kaip iš pasakos be pasitampymų, viskas vos galėčiau sakyti iš pusės pasukimo, tačiau praeitą antradieni į darbą reikia važiuoti, o nesikuria. Starteris suka tuščiai atrodo nepaduoda kuro. Parsivariau į garažą pašildžiau, pajungiau 12 V tiesiai į siurbliuką birbia, pabandžiau kurti ir su pasitampymais užsikūrė. Pazirzinau ir visą vakarą kaip ir viskas gerai buvo ( pamaniau kuras užšalo gal kažkaip mistiškai) kitą ryta vel nesikuria. Tada pasikeičiau kuro filtrą ir pasimatavau įtampą iš rėlės į siurblį. Įkišus raktelį (start stop) įtampa į siurblį - 0V, paspaudus knopkę - 1,74 V (bet siurblys tikrai nesubirbia) ant (e61 2,5d ijungus degimą sudirba iš karto siurbliukas bake) ir tik sukant rėlė išduoda ~11 V berods. Pabandzius vel seną metoda paduoti 12 V tiesiai į siurbliuką kuriasi gal is kokio 10 karto.
Klausimas jums. Degimą įjungus rėlė turi paleisti siurblį ar ne? Yra kur nors matavimo taškas pamatuoti žemo slegio siurblio spaudimą (galvoju gal į pabaigą ir nesukelia slėgio? Ir ar tikrai tas siubrliukas bake toks protingas ir valdomas 0-10V ? Dėkui.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery