Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 01:23

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 754 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Sau 2018, 20:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Tvarka labai paprasta: keiti dideli (originalas) ir EGR (Mahle, Behr) ir ziuri temperatura. Jei norma- valio, jei maza - papauolei- keiti APD silumokaiti. Viskas! Jokiu stebuklu ;)

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 16 Sau 2018, 09:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2018.01.12
Amžius:
46
Pranešimai:
68
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 compact 325 ti 141 kw
Taigi pasidariau saviškiam temperatūros testus, 210 kW diesel. Kai lauke minus 10 ir mieste, ir ant ilgo temperatūra sukasi apie 70 laipsnių. Suprantu, kad turėtų būti 90, bet nesuprantu ar tai labai blogai, nu aišku varikliui geriau dirbti savo temperatūriniam režime, gal kiek dėvisi labiau prie žemesnės darbinės, bet iš kitos pusės žiūrint, saloną šildo gerai, atšils orai pakils ir ta temperatūra variklio darbinė. Kuro sanaudos nepadidėjo, 12 ltr realiai mieste, žemiau 10 ant ilgo. Ar verta dabar tik dėl idėjos keisti termostatus ir tą dėžės šildytuvą, o jei visgi keistis tai pradėti nuo viršutinio termostato, tada testas, jei tas pats tada apatinį termostatą, ar taip mąstau?


StandartinėParašytas: 16 Sau 2018, 09:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Nekeisk tu tų termostatų. Kokios problemos tave kamuoja? Tau jau per dvi temas sako kaip turi būt, tu vis tiek savo. Tai kokio dar atsakymo lauki :) :) :)


StandartinėParašytas: 16 Sau 2018, 09:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2018.01.12
Amžius:
46
Pranešimai:
68
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 compact 325 ti 141 kw
Šaunūs jūs žmonės :) Suprantat nusiperki auto kuris niekada neturėjo problemų nei su sklendėm, nei termostatais, nei grandine, nei galine pakaba, rida 350 000 km, kėbulas ledinis, prie šalčių vedasi iš pusės apsisūkimo, dėžė nemuša nei per šalčius, nei aplamai. Mašina vienu žodžiu funkcionuoja kaip priklauso ir nesinori dabar lysti į servisus, kad dėl ramybės viską iš eilės keisti. Pasikeičiau tik tepalus, ir pakaitinimo žvakes ir žadu važiuot ilgai ir laimingai. Nu jei jau kas atsitiks pasiremontuosiu, juk ir atsarginių dalių ir tų pačių motorų jau iš anglų privežta sočiai. Bet man kažkaip sekasi, kiek turėjau auto nei viena iš jų nekėlė didesnių problemų. Didžiausias remontas eksploataciniai dalykai, tikiuosi ir bmw nepaves.


StandartinėParašytas: 16 Sau 2018, 09:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Didžiausi sveikinimai.


StandartinėParašytas: 16 Sau 2018, 09:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.31
Pranešimai:
1269
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525D M57 '02
nemanau kad 70 yra normali variklio temperatūra...


StandartinėParašytas: 16 Sau 2018, 10:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2018.01.12
Amžius:
46
Pranešimai:
68
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 compact 325 ti 141 kw
matyt bmw gauge-o neįdėjo tam, kad ramu būtų ir nereiktų nervintis dėl tų temperatūrų.


StandartinėParašytas: 16 Sau 2018, 11:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
BMW padarė daug keistų sprendimų. Ir nebūtinai jie visi teisingi. Tarkim F jau yra temp rodyklė.. Gauge temperatūrai variklio, kada nepasiekia darbinės temp ? Gal tam kartui užtenka įspėjimo nuo perkaitimo ? Tu trolis ?


StandartinėParašytas: 16 Sau 2018, 11:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2018.01.12
Amžius:
46
Pranešimai:
68
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 compact 325 ti 141 kw
nei trolis nei ką, žinau kad fabiai, tai 3 cil irgi gauge nėra, tik šalto variklio indikacija ir jau kai kapiec raudona indikacija. Patinka dometis ir tiek, o bmw pirmą gyvenime įsigijau, ieškojausi google idomumo dėlei variklio kodo, nu čia tam jei sklendes prarytų netyčia :) tai radau, kad maniškio M57D30TUTOP.
Ar toks kodas gali būti, 210 kW diesel?


StandartinėParašytas: 16 Sau 2018, 14:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.05.04
Pranešimai:
78
Automobiliai:
f30 n47t
N57
M57N ex
su 70 temp. kencia sanaudos ir dpf greitai bus kapec jei jis yra pas tave.


StandartinėParašytas: 16 Sau 2018, 15:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.05.09
Pranešimai:
148
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E91
Tas pats Vokietis ar kitas vakarų žmogus važinėjo su tais neveikiančiais termostatais jau N metų ir dar tikriausiai kitas šeimininkas būtų važinėjęs, kadangi gaugės temperatūros nėra, kuro sanaudos protingos, salonas šyla greitai, todėl niekam ir neatėjo į galvą imti ir keisti tuos termostatus. Taip, nepakeitus teoriškai yra blogybių. Pas mane ta pati situacijo buvo, šilo iki max 70C. Pasikeičiau. Kuro sąnaudų skirtumo nepajutau, salonas šyla taip pat greitai, kaip ir prieš tai (chronometru nematavau :) ). Bet už tai aš dabar ramus :)


StandartinėParašytas: 16 Sau 2018, 17:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.01.19
Pranešimai:
3552
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
5er
7er
Su sklendėm nejuokauk, e65 mažai bėgęs buvo, lupom sklendes, viena jau buvo palūžus, laikas tiksėjo kaip sakant.

Kas dėl termostatų, atšalus šiom dienom, važiuojant 39C, stovint apie 70C, teko skubos tvarka pas e36coupe apsilankyt (seniai bebuvau, bet darbo manieros nepasikeitę, pagarba). Pagrindinis termostatas dar nuo gimimo nekeistas, sulūžęs, pakeista nauju originalu ir egr pakeistas. Dabar 87-91C.

_________________
Kova už taiką - tai tas pats, kas seksas už nekaltybę.


StandartinėParašytas: 16 Sau 2018, 23:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.01.06
Pranešimai:
11
Automobiliai:
e60
Ka manot apie silumokaicio remonto apejima, kai pries ji istato paprasta termostata nuo audi? Gal kas giredeje, minciu kokiu turit?


StandartinėParašytas: 17 Sau 2018, 09:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Paulys rašė:
Tas pats Vokietis ar kitas vakarų žmogus važinėjo su tais neveikiančiais termostatais jau N metų ir dar tikriausiai kitas šeimininkas būtų važinėjęs, kadangi gaugės temperatūros nėra, kuro sanaudos protingos, salonas šyla greitai, todėl niekam ir neatėjo į galvą imti ir keisti tuos termostatus. Taip, nepakeitus teoriškai yra blogybių. Pas mane ta pati situacijo buvo, šilo iki max 70C. Pasikeičiau. Kuro sąnaudų skirtumo nepajutau, salonas šyla taip pat greitai, kaip ir prieš tai (chronometru nematavau :) ). Bet už tai aš dabar ramus :)

Esminė problema su neveikiančiu termostatu - DPF regeneracija. Jei neklįstu, variklio temp turi būti >70C, kad ji išvis pasileistų. Jei termostatas sulūžęs, važiuojant žiemos metu, tokios temp tikrai nepasieks, ko pasekoje nebesivalo DPF. Negana to, jog teks pjaut DPF, tai dar iki tol ir turbina dirba itin sunkiu rėžimu..
Termostatą siūlyčiau keisti skubos tvarka, vietoj to, kad čia išvedinėt kažkokias teorijas, jei nenorit didesnių remonto išlaidų. Temperatūra turėtų būti 88+-5C, kitu atveju, jau reiktų ieškoti problemos.
p.s. pas mane e65'tam gamykliškai nėra DPF, nebėra egr sistemos, ir dabar temp.laikosi 80-82C, termostatas keistas prieš 3 metus (prieš 100k km), jau kaip ir reiktų, bet dar "tempiu gumą" :) :)


StandartinėParašytas: 18 Sau 2018, 00:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
Nu Jei Kažkam atrodo kad Bmw dyZelio coolant temp 70 yra normalu tai beliekia palinket Tik skaityt ir mokintis

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 754 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery