Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Lap 2024, 06:26

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 4049 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 270  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 14 Bir 2017, 19:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1165
Automobiliai:
Jaguar XF 5.0 Supercharged 420kW 700Nm
E70 xDrive35i LCI
Yamaha FZ6
Tik kad tų 550i Lietuvoje yra vienetai. Žiūrėjau kelis pre-lci ir vieną lci, tai visi buvo ne kokios būklės, nors kainos ne iš mažiausių buvo. Dėl x nestebėjau rinkos.
Šiaip labai smagus motoras, tik einamieji remontai nėra pigūs.

_________________
over 500 HP makes baby Jesus cry


StandartinėParašytas: 14 Bir 2017, 19:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.05.06
Pranešimai:
567
Automobiliai:
E60 LCI
Paziurejus i einamus to paties 6cil dyzelinio ir 550 remontus dar klausimas kuris pigiau iseitu kokiu poros metu laikotarpy.


StandartinėParašytas: 14 Bir 2017, 19:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.08
Amžius:
39
Pranešimai:
2647
Miestas:
Žemaitija
tavęs čia ir betrūko

_________________
Я б Вас послал, да вижу Вы от туда... :)


StandartinėParašytas: 14 Bir 2017, 19:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1165
Automobiliai:
Jaguar XF 5.0 Supercharged 420kW 700Nm
E70 xDrive35i LCI
Yamaha FZ6
Dėl to su tavim galėčiau iš dalies sutikti.

_________________
over 500 HP makes baby Jesus cry


StandartinėParašytas: 14 Bir 2017, 19:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Esmė Ant kiek lavoną pasiseka nupirkti. Nesvarbu kuris. Paskui jau priežiūra. Galiu iš patirties pasakyt.


StandartinėParašytas: 14 Bir 2017, 20:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.05.06
Pranešimai:
567
Automobiliai:
E60 LCI
Vytautas88 rašė:
Dėl to su tavim galėčiau iš dalies sutikti.


Paveikslėlis Turejai pats juk dyzeli ir zinai kaip ten su jais yra. Man kolkas neteko DPF eros (anie mano akim dar reiklesni) zyzelio turet, ir tai buvau uzlipes ant greblio vel :) Nori tvarkingo dyzelio - merk pinigus. Taip jau yra su tom senesnem masinom. Atrodo nieko nedarysiu , bet po truputi ir ibrendi. Ziurek cia zvakes pakeisiu ateinant ziemai, prie zvakiu ir rele, tada pagalves, tada koks skyvas galva neramina kad nepabegtu kur vidury kelio, o kur dar termostatai visokie. Ziurek kazko nebetraukia gal turba, gal purkstukai. Negraziai dirba vel koks velnias. Pridekim "butinus" darbus kaip DPF ir EGR kastratai ( nepritariu as jiem, bet liaudyje praktikuojami), kolektoriai, karteriai, pusles ar net visos dezes ... Aisku tikimybe maza kad viska pabirs vienu metu, bet juk dyzeli perki kad sukt kilometrus, tai ir norisi iskart susitvarkyt kad nesustot kur svecioj saly ar siaip vidury nakties toliausiai nuo namu. Priedo mieste tos dyzelio ekonomijos is 6 cil irgi nelabai yra, nes NM prie zemu sukiu labai smagiai lipina i sedyne.
Tuo tarpu kiek turejau tu V8 ar tai vokisku ar japonisku tai pili kura ir nesuki galvos.
Cia tik mano patirtis. Sutikt nebutina, bet durnint uz tokias mintis irgi nera reikalo [-X
Tik tiek kad , be abejo, pasirinkimas dyzeliniu masinu ir detaliu ( jei perkant devetas) daug didesnis.

Kazkada sakiau jog vienintelis dyzelis vertas demesio mano galva yra paprastas 4 cil darbinis arklys. Va 320d kaip riedejo taip rieda. Reikes priekinius amortikus pakeist tik ir toliau riedes.


StandartinėParašytas: 14 Bir 2017, 20:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.08
Amžius:
39
Pranešimai:
2647
Miestas:
Žemaitija
kas blogiausia, kad kažkodėl tie patys 3er 5er 2,5i - 3,0i (e90/e60) retai kada būna geros komplektacijos, tai navi nerasta, tai mažoji, tai dujų vyryklės klimatronikas, tai škudurinis salonas..

_________________
Я б Вас послал, да вижу Вы от туда... :)


StandartinėParašytas: 14 Bir 2017, 20:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.10.12
Amžius:
42
Pranešimai:
1529
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 m3, E36 daily
kas picos :mrgreen:
Paveikslėlis

_________________
If i lay rubber down the street, i pray for traction i can keep, but if i spin and begin to slide, please dear God protect my sweet ride.


StandartinėParašytas: 14 Bir 2017, 20:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.05.06
Pranešimai:
567
Automobiliai:
E60 LCI
Reikes uzvaziuot. ačiū uz rekomendacijas :)


StandartinėParašytas: 14 Bir 2017, 20:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.13
Amžius:
39
Pranešimai:
4351
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 325i '02 gone
FIAT 500 S '14 ex
E90 325 LCI '09 ex
VW Golf MK7 facelift ‘19
X2 M35i ‘21
Kada algą pakėlė :mrgreen:

_________________
Gali būti baigęs tokią mokyklą, kur gali su knopke kažką nudurti mirtinai, ar su sąvaržėle padaryti kapitalinį tanko remontą.

-15 respect'o point'ų, kad nepirkau kabriko.


StandartinėParašytas: 14 Bir 2017, 20:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.31
Pranešimai:
1269
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525D M57 '02
wangan rašė:

Paveikslėlis Turejai pats juk dyzeli ir zinai kaip ten su jais yra. Man kolkas neteko DPF eros (anie mano akim dar reiklesni) zyzelio turet, ir tai buvau uzlipes ant greblio vel :) Nori tvarkingo dyzelio - merk pinigus. Taip jau yra su tom senesnem masinom. Atrodo nieko nedarysiu , bet po truputi ir ibrendi. Ziurek cia zvakes pakeisiu ateinant ziemai, prie zvakiu ir rele, tada pagalves, tada koks skyvas galva neramina kad nepabegtu kur vidury kelio, o kur dar termostatai visokie. Ziurek kazko nebetraukia gal turba, gal purkstukai. Negraziai dirba vel koks velnias. Pridekim "butinus" darbus kaip DPF ir EGR kastratai ( nepritariu as jiem, bet liaudyje praktikuojami), kolektoriai, karteriai, pusles ar net visos dezes ... Aisku tikimybe maza kad viska pabirs vienu metu, bet juk dyzeli perki kad sukt kilometrus, tai ir norisi iskart susitvarkyt kad nesustot kur svecioj saly ar siaip vidury nakties toliausiai nuo namu. Priedo mieste tos dyzelio ekonomijos is 6 cil irgi nelabai yra, nes NM prie zemu sukiu labai smagiai lipina i sedyne.
Tuo tarpu kiek turejau tu V8 ar tai vokisku ar japonisku tai pili kura ir nesuki galvos.
Cia tik mano patirtis. Sutikt nebutina, bet durnint uz tokias mintis irgi nera reikalo [-X
Tik tiek kad , be abejo, pasirinkimas dyzeliniu masinu ir detaliu ( jei perkant devetas) daug didesnis.

Kazkada sakiau jog vienintelis dyzelis vertas demesio mano galva yra paprastas 4 cil darbinis arklys. Va 320d kaip riedejo taip rieda. Reikes priekinius amortikus pakeist tik ir toliau riedes.


tu matei, čia taip visiems 6 cil dyzeliams kas pora metų būna?


StandartinėParašytas: 14 Bir 2017, 21:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.13
Amžius:
39
Pranešimai:
4351
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 325i '02 gone
FIAT 500 S '14 ex
E90 325 LCI '09 ex
VW Golf MK7 facelift ‘19
X2 M35i ‘21
Po poros metų parduodi viską susitvarkęs ir vėl nuperki 15 metų kaip naują dyzelį :lol:

_________________
Gali būti baigęs tokią mokyklą, kur gali su knopke kažką nudurti mirtinai, ar su sąvaržėle padaryti kapitalinį tanko remontą.

-15 respect'o point'ų, kad nepirkau kabriko.


StandartinėParašytas: 14 Bir 2017, 21:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.05
Pranešimai:
577
Automobiliai:
'01 E39 525d
'96 E36 320i-328i
'93 E34 V8
[Ex]'95 E34 520i
[Ex]'89 E34 525i
Turboms ~70 procentų būna galiakas, purkštukams irgi, DPF'ams irgi, dar žiūrėk kokia srauto matuoklė nugesta, o bet tačiau benzinkių holo ir kitiem davikliam, visokiom oro šlangom ir panašiai ragaišis ateina, kur ten kalbėt dar apie v8 einamo remonto "privalumus", tai gal ir tas ant to. Pats M60 variklį dabar krapštau laisvalaikiu, tai palyginus su M57, ten yra visiškas absoliutus hemarojus prie ko nors prieit ir pasiekt, aš įsivaizduoju, kas pas e60 darosi, kai jis ten dar labiau apsiūtas pravodke ir panašiai. Aišku čia man gali daug kas prieštaraut, bet visgi manau, kad gerų mašinų labai retas kas parduoda, nes kiek su kuo iš pažįstamų pakalbu, tai visi nusiperka, metus du atjoja ir prieina iki rimtesnio remonto, o tada jau kalba sukasi "nafik remontuot, geriau į kitą pakeist už tas babkes".
Tarp kitko, teko Kaune vienam servise matyt gyvai kątik sudėtas dujas 550i, tai viskas labai kultūringai buvo padaryta ir dirbo gražiai.


StandartinėParašytas: 14 Bir 2017, 21:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.06
Pranešimai:
1098
Automobiliai:
E36. daug
E93
wangan rašė:

Paveikslėlis Turejai pats juk dyzeli ir zinai kaip ten su jais yra. Man kolkas neteko DPF eros (anie mano akim dar reiklesni) zyzelio turet, ir tai buvau uzlipes ant greblio vel :) Nori tvarkingo dyzelio - merk pinigus. Taip jau yra su tom senesnem masinom. Atrodo nieko nedarysiu , bet po truputi ir ibrendi. Ziurek cia zvakes pakeisiu ateinant ziemai, prie zvakiu ir rele, tada pagalves, tada koks skyvas galva neramina kad nepabegtu kur vidury kelio, o kur dar termostatai visokie. Ziurek kazko nebetraukia gal turba, gal purkstukai. Negraziai dirba vel koks velnias. Pridekim "butinus" darbus kaip DPF ir EGR kastratai ( nepritariu as jiem, bet liaudyje praktikuojami), kolektoriai, karteriai, pusles ar net visos dezes ... Aisku tikimybe maza kad viska pabirs vienu metu, bet juk dyzeli perki kad sukt kilometrus, tai ir norisi iskart susitvarkyt kad nesustot kur svecioj saly ar siaip vidury nakties toliausiai nuo namu. Priedo mieste tos dyzelio ekonomijos is 6 cil irgi nelabai yra, nes NM prie zemu sukiu labai smagiai lipina i sedyne.
Tuo tarpu kiek turejau tu V8 ar tai vokisku ar japonisku tai pili kura ir nesuki galvos.
Cia tik mano patirtis. Sutikt nebutina, bet durnint uz tokias mintis irgi nera reikalo [-X
Tik tiek kad , be abejo, pasirinkimas dyzeliniu masinu ir detaliu ( jei perkant devetas) daug didesnis.

Kazkada sakiau jog vienintelis dyzelis vertas demesio mano galva yra paprastas 4 cil darbinis arklys. Va 320d kaip riedejo taip rieda. Reikes priekinius amortikus pakeist tik ir toliau riedes.

daug masinu turejau, bet nei i viena tiek nesukisau kiek i v8 benza. o cia mano patirtis :lol:

_________________
Rap is cool.


StandartinėParašytas: 14 Bir 2017, 21:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.02.02
Pranešimai:
828
Automobiliai:
'89 E34 M5 3.6
'04 E46/5 320td
Džumandži rašė:
kas picos :mrgreen:
Paveikslėlis


žmonės kalba, kad tos mažos dviems užtenka, bet pats dar nebuvau, nors sakė labai skani. Bet nu kainos tai vis tiek neadekvačios #-o :lol:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 4049 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 270  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery