Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 04:06

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 137  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 24 Vas 2017, 19:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
Nu, o kaip gi? Geriau pasirodyt vargdieniu lietuviu :)

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 24 Vas 2017, 19:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.08.23
Amžius:
37
Pranešimai:
174
Miestas:
Kaishiai
Automobiliai:
A6 C5 1.9tdi
A6 C6 2.0tdi
A5 B8 3.0tdi
E91 330D
Nikas:
Gynce
Tik lietuviai DPF pjauna? :D

_________________
Once you're kugelis, you're kugelis for life..


StandartinėParašytas: 24 Vas 2017, 19:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
As tai ne apie pjovima, o apie raudas.

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 27 Vas 2017, 14:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.11.12
Pranešimai:
54
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
e60 145kw 2008
JustKved rašė:
Sveiki,

Taigi, nuo šiandienos esu naujas forumietis (prisiregistravau tik šiandien) ir tiesiog noriu pasidalinti tuo kaip buvo pašalintas DPF filtras iš mano turimo BMW 530d (E61) kadangi išvadą pasirinkau skaitydamas šį forumą, na ir žinoma konsultacijos su servisais.
Kurį laiką važinėjau su degančiu DPF filtro pranešimu centrinėje konsolėje. Domėjausi ką vertėtų geriau daryti - pjauti/plauti/keisti/parduoti automobilį ir t.t.... Priėjau prie išvados kad reikia filtrą pašalinti kadangi gaila buvo parduoti mašinuką :D o plauti nesinorėjo nes pastoviai sėdžiu rytiniuose Vilniaus kamštynuose, tad tas plovimas nežinau ar ilgam būtų padėjęs.

Vakar nuvariau savo BMDabaljų pas StartLine specialistus. Filtras buvo pašalintas ir išprogramuotas. Kiek po to laiko teko važinėti po Vilniu įvairiausiais maršrutais pastebėjau jog automobilis pasidarė šiek tiek vikresnis nes prieš operaciją buvo jaučiama lyg truputį būtų rankinis užtrauktas :D Po DPF'o pašalinimo akseleratoriu tapo šiek tiek jautresnis. Automobilio garsas nepakito. Dumingumas taip pat neatsirado, paprašiau pažystamo kad pavažiuotų iš paskos ir pastebėtų butent tuos momentus kada stipriai akseleruojama. Kompe taip pat pranešimo kad laikas važiuoti į BMW saloną DPF apžiūrai taip pat nebeliko. Išvada manau pasirinkau gerą, specialistus taip pat. Sumokėjau tikrai manau labai adekvačią sumą, t.y. 150EUR (išpjovimas ir išprogramavimas).

Šiandien apsilankiau EMP Recycling ir pridaviau visą turinį už kurį gavau 43eur. Na nežinau čia daug ar ne, bet man užtenka :D :D

Dėkoju StartLine specialistams.

Klausimas toks, ar katalizatoriu paliko? ar viska ispjove? ar kvapo neatsirado?


StandartinėParašytas: 28 Vas 2017, 19:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.01.12
Amžius:
34
Pranešimai:
72
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39 525 M57 02
Sveiki meta klaida, "4020- exhaust temeperature sensor before particulate filter bank 1" daviklis nusprogo ar koks dpf uzsikiso? Speju regeneracika nevyksta su sia klaida? Ir toks jausmas jog masina truputi buka butu nuo mazu sukiu iki 2tukst. Darysiuosi diagnostika, bet idomu gal kas susidures ir pasidalins info placiau apie sia klaida.


StandartinėParašytas: 20 Bal 2017, 14:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.04.10
Pranešimai:
7
Automobiliai:
E60 '06
Perskaiciau nemazai psl, bet nlb radau kazko panasaus. (bmw e60 525 2006m.)
Ar vykstant regeneracijai galimas didelis kiekis baltu dumu?

Kitas klausimas, kadangi nukreipe mane cia, pradeda masina dumint baltai jei astriau pavaziuoju, paspaudziu apsukas iki 2.5-3k apsuku. Jei ramiau vaziuoju balti dumai nesivercia. Ar tai problema su dpf?
Pirma karta pajungus prie kompo ismete klaida del DPF. Pavaziavau 3k+ apsuku ~30km ir klaida dingo (taip pat dege paneleje variklio indikatoriaus lempute).
Paskutini karta pajungus prie kompo ismete:
1. Sklendziu klaida - elektrikas, diagnozavo jog sklendes kaip ir geros, pagazavo, paziurejo, paklause, viskas ok.
2. EGR klaida. Issiardziau EGR, jis buvo praktiskai kaip naujas. Vos vos pasisuodziaves. (masina prabegus 200k km).
Nedaug masinoje nusimanau. Tikiuosi aiskiai aprasiau beda :/
Turit ideju?


StandartinėParašytas: 27 Bal 2017, 12:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.18
Pranešimai:
108
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 323i
E36 323ti "obrubkas"
E61 535d "būda":)
Sveiki,
E61 BMW353D
2004
200kw su DPF
Vakar pirmą kart pastebėjau, kad iš duslintuvo pasipylė baltų pelenų, net duslintuvo vamzdžiai iš vidaus baltos spalvos patapo. Sustojus net ant žemės pribyrėjo ir ant mašinos kėbulo dalis nusėdo. Išsigandau, bet nei aušinimo skysčio nei tepalo netrūksta, neužsiputoję, tvarkingai atrodo. Ar čia gali būti regeneracijos pasekmė?

Ačiū!


StandartinėParašytas: 02 Geg 2017, 12:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.04.10
Pranešimai:
7
Automobiliai:
E60 '06
Kiek auksciau isdesciau problema, o dabar ka padariau, atsiliepimas.
Nusprendziau pjaut DPF. 1nsane susitariau, per 5h sutvarke viska.
Buvo uzsidegus variklio lempute, pajungus kompa sake jog EGR meta klaida.
Taigi ispjove DPF, isprogramavo EGR,DPF, pakele galia.
Pokolkas jauciamas sioks toks galios pakelimas galbut, bet ne itin zymiai. Klaidos ant paneles nebeuzsidega.


StandartinėParašytas: 05 Geg 2017, 12:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.10.21
Pranešimai:
17
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E61 520d '07
F07 530d '09
typhon rašė:
Kiek auksciau isdesciau problema, o dabar ka padariau, atsiliepimas.
Nusprendziau pjaut DPF. 1nsane susitariau, per 5h sutvarke viska.
Buvo uzsidegus variklio lempute, pajungus kompa sake jog EGR meta klaida.
Taigi ispjove DPF, isprogramavo EGR,DPF, pakele galia.
Pokolkas jauciamas sioks toks galios pakelimas galbut, bet ne itin zymiai. Klaidos ant paneles nebeuzsidega.

keik sumokėjai? ir koks variklis pas tave


StandartinėParašytas: 11 Geg 2017, 22:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.01.03
Pranešimai:
184
Automobiliai:
E39
Prisipazystu temos visos neskaiciau.
2008m 520d 130kw ispjautas katalizatorius, pdf ir isprogramuotas egr. Situacija tokia ant laisvu meta melsva dumeli, klaidu nera startline sako kad norma nes nera katalizatoriaus tad noriu jusu paklausti ar taip turi buti nes kiek yra teke tureti auto be katalizatoriu jokie dumai neruko. Ps. Auto traukia kaip priklauso (truputi pachipavo) gazuojant nemeta jokiu dumu.


StandartinėParašytas: 11 Geg 2017, 22:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.08.23
Amžius:
37
Pranešimai:
174
Miestas:
Kaishiai
Automobiliai:
A6 C5 1.9tdi
A6 C6 2.0tdi
A5 B8 3.0tdi
E91 330D
Nikas:
Gynce
1. PDF tai naudojamas acrobat readeris, o tu tikriausiai kalbi apie DPF..
2. Nera dpf, kataliko, egr, maf, sklendziu ir t.t. ir jokio dumo tiek ant laisvu, tiek vaziuojant :]

_________________
Once you're kugelis, you're kugelis for life..


StandartinėParašytas: 13 Geg 2017, 12:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.01.03
Pranešimai:
184
Automobiliai:
E39
Dieselburner rašė:
1. PDF tai naudojamas acrobat readeris, o tu tikriausiai kalbi apie DPF..
2. Nera dpf, kataliko, egr, maf, sklendziu ir t.t. ir jokio dumo tiek ant laisvu, tiek vaziuojant :]

Koks variklis?


StandartinėParašytas: 16 Geg 2017, 15:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.04.10
Pranešimai:
7
Automobiliai:
E60 '06
Raimis900 rašė:
keik sumokėjai? ir koks variklis pas tave


Sumokejau 160euriuku. DPF pridaves gavau 60euru. Taigi viskas gavos 100euru :)
Variklis 2.5, 130kw, masina 2006metu


StandartinėParašytas: 31 Geg 2017, 16:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.01.07
Amžius:
35
Pranešimai:
16
Miestas:
Telšiai
Automobiliai:
E39 530d M57D30 '01
Ex: E39 523 M52B25 '96
Sveiki. Kalba eina apie 2010.03 2.0d. Išmetė klaidą: Engine Fault! Reduce Power. Dariau diagnostiką ir parodė, kad neveikia kažkoks Pre Particle filter temperatūros daviklis. Bet niekaip negaliu rasti kur jis yra.


StandartinėParašytas: 31 Geg 2017, 20:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.09.17
Pranešimai:
108
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E39 528i M52B28 '97
E46 330d M57D30 '00
E70 xDrive35d M57Y '09
F30 328i N20B20 '13
F30 LCI 330ix B48B20O0 '18
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=13_1286

gal dvylikta detale?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 137  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery