Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 31 Sau 2025, 07:01

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 144  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 30 Bal 2017, 19:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.20
Amžius:
34
Pranešimai:
312
Automobiliai:
E90 330XD '07m
Sveiki. Pastaruoju metu pradėjo keistai veikti pavaros jungimas iš 2 į 3. Važiuojant nedideliu greičiu į įkalnę 2 pavara, dėžė pradeda veikti panašiai kaip sport režime, tai yra akivaizdžiai daugiau leidžia suktis varikliui. Variklis išsisuka ir tada pavara persijungia su smūgiu. Jei į įkalne važiuoji 3 pavara ir lėtai, dėžė greitai sužemina pavara ir vėl gi išsuka variklį, ir po to perjungia su smūgiu. Jei tuo metu užspaudžiu gazą, pavara persijungia švelniai. Važiuojant lygiu keliu viskas veikia tvarkingai. Ir jei įsibėgėjęs atleidžiu gazą ir iš inercijos riedėdamas aštriau įveikiu posūkį, ir švelniai paspaudus gazą (jei greitis 2 pavaros sūkiuose), vėl sukyla smūgiai, ir pavara persijungia su smūgiu. Sport rėžime, arba šiaip aštriai važiuojant viskas veikia tvarkingai. Visos kitos pavaros jungiasi sklandžiai nepaisant greičio. Dėžė GA6HP26Z.
Alyva dėžėje nekeista. Pradėti nuo to? Ar pradėti nuo dėžės paieškų?


StandartinėParašytas: 30 Bal 2017, 20:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1165
Automobiliai:
Jaguar XF 5.0 Supercharged 420kW 700Nm
E70 xDrive35i LCI
Yamaha FZ6
Ne tik alyvą keist. Taip pat mechatroniko tarpines. Gali smūgiuot dėl jų susidevėjimo.

_________________
over 500 HP makes baby Jesus cry


StandartinėParašytas: 30 Bal 2017, 21:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.20
Amžius:
34
Pranešimai:
312
Automobiliai:
E90 330XD '07m
Na man tik keista, kodėl ji taip veikia tik esant posvyriams. Netikrinau alyvos lygio dėžėje. Gali būti toks veikimas dėl alyvos stygiaus? Gal esant įjungtom žemiausiom pavarom reikalingiausias didžiausias alyvos kiekis?


StandartinėParašytas: 01 Geg 2017, 00:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1165
Automobiliai:
Jaguar XF 5.0 Supercharged 420kW 700Nm
E70 xDrive35i LCI
Yamaha FZ6
ZF 6HP dėžės kompas turi posvyrio daviklius.
Jei būtų mažai tepalo, tai išviso šūdinai dėžė veiktų. Statau ant tarpinių mechatroniko ir alyvos. Kokia teorinė rida?

_________________
over 500 HP makes baby Jesus cry


StandartinėParašytas: 01 Geg 2017, 10:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.20
Amžius:
34
Pranešimai:
312
Automobiliai:
E90 330XD '07m
O teko susidurti su kainom tarpiniu keitimo? 320k km


StandartinėParašytas: 01 Geg 2017, 12:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1165
Automobiliai:
Jaguar XF 5.0 Supercharged 420kW 700Nm
E70 xDrive35i LCI
Yamaha FZ6
Tai tepalų keitimas ir dar koks 50-80 eur už tarpinių keitimą, nes reikia nuimti mechatroniką.

_________________
over 500 HP makes baby Jesus cry


StandartinėParašytas: 02 Geg 2017, 09:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
38
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
siomka rašė:
pasipasakok ka keitei dezej ir kokie rezultatai? Del ko tvarkei?


Tvarkiau, nes:
1. plaukiojo apsukos
2. buksuodavo dėžė (prieš remontą jau taip, kad net klaidą išmsdavo)
3. labai negražiai jungdavo 3 bėgį, kai dėžė šalta, ta prasme, iš pradžių sukabindavo gerai, bet iškart paleisdavo (buksavimui) ir vėl kabindavo ir t.t., sušilus situacija pagerėdavo, bet vistiek negerai.
4. Smugis prieš sustojant (2->1)

Tepalo keitimas ir adaptacijų nutrynimas, išsprendė tik 4-ą problemą ir dalinai buksavimą, bet pravažiavus apie 20k km, vėl buksavimas padidėjo, be to ir smųgis vėl pro truputėlį pradėjo jaustis.

Pakeista:
1. Greičių dėžės remonto komplektas (visos gr.dėžės guminės tarpinės)
2. Visos įvorės.
3. Mechatoniko solenoidai (M versija)
4. Mechatroniko vidurinė tarpinė
5. Sonnax mechatroniko remontinis komplektas.
6. Konverteris (su konverteriu nelabai pasisekė, nes pirmu bandymu pakliuvo blogai restauruotas - apkeitė).

Rezultatas nėra idealus, sakykim taip 8/10, nes iki pilnos laimės pritrūko pilno mechatroniko restauravimo, visgi solenoidai ir pagrindinė tarpinė neišsprendžia visų problemų, kai jau mechatroniko kanalai turi išdilimą.
Kanalų išdilimo pamatuoti neturėjau galimybės, kadangi jis testuojamas vakuumu. Esant per mažam vakuumui, frezuojami kalanai ir dedami didesnio diametro stumokliukai (pirštai). Tačiau tokiai procedūrai reikia daug spec.įrankių, o juos įsigyti vienos kitos dėžės remontui tikrai nėra prasmės.
Taigi rezultate, turiu nebesvyruojančias apsukas, nebėra smūgio prieš sustojant, aukštyn pavaros jungiasi gana gerai (na nėra taip, jog sakyčiau išvis nejuntamai, bet tikrai švelniai), bet žemyn, ar tai būtų staigus akseleratoriaus paspaudimas, ar staigesnis stabdymas, kartais juntamas pavarų jungimas. Taip pat perjungimas tarp 3-4 bėgių, irgi netoks idealus, kaip turėtų būti.
Na bet važinėti tikrai galima. Kol kas neplanuoju daugiau lysti prie dėžės. Nebent programą atsinaujinti iki vėliausios versijos ir vėl trint adaptacijas :)


StandartinėParašytas: 02 Geg 2017, 11:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
Idomu del Sonnax mechatroniko rem kompl. Is Amerikos siunteisi? Siaip tai as koek suprantu, tai ten ir yra didesnio diametro stumokliukai, kad kompensuoti isdilimus ir sukelti slegi tepalo iki tinkamos ribos. Pas mane problema su 2 》1 perjungimu, per kokia 15 kkm taip pablogejo, kad dauzesi istisai kiekvienu sustojimu, tepalai pries kokia 60kkm keisti, atnaujinau softa, tai koks 1000km nesidauzo, bet vistiek juntamai timpteli, galvoju dar sonnax rem kit'a ir tepalus naujus suleist gal turetu dingti tas dauzymasis visiskai.
Idomu kuri vieta mechaniskai atsakinga uz 2 》1 perjungima?


StandartinėParašytas: 02 Geg 2017, 11:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1165
Automobiliai:
Jaguar XF 5.0 Supercharged 420kW 700Nm
E70 xDrive35i LCI
Yamaha FZ6
O ar matėt BMW manual'ą, kaip reikia elgtis su dėže po adaptacijų atstatymo?

_________________
over 500 HP makes baby Jesus cry


StandartinėParašytas: 02 Geg 2017, 11:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
38
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Dėl slėgio dėžėje, tai nebūtinai mechatronike problema. Kaip rašoma, išdilus įvorėms, krenta slėgis, ypač tepalo siurblio įvorei.
Tas Sonnax repair kit, tai tik smulkios detalės, kurios dalinai, t.y. nenaudojant spec.įrankių, pakeičia kamštelius kanalų galuose, bet norint frezuoti kanalus, reikalngi spec įrankiai, ir tada jau būtų galima sudėti štai tokius "oversized" vožtuvus: http://www.sonnax.com/parts/2674-oversi ... -valve-kit
Žinoma būtų geriausia pakeisti juos visus, ar bent jau esminius, kuriu ten bus kokie 3-4, bet kiekvienam reikalingas skirtingo diametro frezas, ir t.t., neveltui Lietuvoje, turbūt niekas jų neremontuoja. Latviai tai daro, bet už pilną mechatroniko kapitalinį susidaro nemaža suma, manau be 1000eur nieko nebus.
Dėl smūgio, prieš sustojant net nežinau, konkretaus atsakymo, turbūt viskas bendrai - tiek slėgio trūkumas, tiek pavargę solenoidai, tiek mechatroniko tarpinė, kuri laikui bėgant "pramušama", kalbu apie šia:
[Youtube]https://youtu.be/5gvMjSeXhk4[/Youtube]

Beje, tą sonnax remont komplektą pirkau "Daivantoje" Kaune, ne ką brangiau, nei pačiam siūstis iš JAV. O jie ir vietoje turi..


Paskutinį kartą redagavo MYCIUS 02 Geg 2017, 11:42. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 02 Geg 2017, 13:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
38
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Vytautas88 rašė:
O ar matėt BMW manual'ą, kaip reikia elgtis su dėže po adaptacijų atstatymo?

Tikrai taip. Yra keli variantai, priklausomai nuo programinės versijos, kaip po adaptacijų nutrynimo, reikia paruošti dėžę eksploatacijai.

P.s. visa informacija su kiekvienos versijos aprašymo nuorodomis čia: https://www.fcpeuro.com/blog/posts/how-to-reset-relearn-bmw-e90-transmission-adaptations


StandartinėParašytas: 02 Geg 2017, 23:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
MYCIUS rašė:
Dėl slėgio dėžėje, tai nebūtinai mechatronike problema. Kaip rašoma, išdilus įvorėms, krenta slėgis, ypač tepalo siurblio įvorei.
Tas Sonnax repair kit, tai tik smulkios detalės, kurios dalinai, t.y. nenaudojant spec.įrankių, pakeičia kamštelius kanalų galuose, bet norint frezuoti kanalus, reikalngi spec įrankiai, ir tada jau būtų galima sudėti štai tokius "oversized" vožtuvus: http://www.sonnax.com/parts/2674-oversi ... -valve-kit
Žinoma būtų geriausia pakeisti juos visus, ar bent jau esminius, kuriu ten bus kokie 3-4, bet kiekvienam reikalingas skirtingo diametro frezas, ir t.t., neveltui Lietuvoje, turbūt niekas jų neremontuoja. Latviai tai daro, bet už pilną mechatroniko kapitalinį susidaro nemaža suma, manau be 1000eur nieko nebus.
Dėl smūgio, prieš sustojant net nežinau, konkretaus atsakymo, turbūt viskas bendrai - tiek slėgio trūkumas, tiek pavargę solenoidai, tiek mechatroniko tarpinė, kuri laikui bėgant "pramušama", kalbu apie šia:
[Youtube]https://youtu.be/5gvMjSeXhk4[/Youtube]

Beje, tą sonnax remont komplektą pirkau "Daivantoje" Kaune, ne ką brangiau, nei pačiam siūstis iš JAV. O jie ir vietoje turi..

jei nesunku parasyk kiek kas kainavo is daliu ir kur pirkai. Koki tepala pylei?


StandartinėParašytas: 04 Geg 2017, 10:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
38
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
siomka rašė:
jei nesunku parasyk kiek kas kainavo is daliu ir kur pirkai. Koki tepala pylei?


Praktiškai viską pirkau iš Daivantos:
1. Įvorių remont komplektas 69eur.
2. Greičių dėžės remont.komplektas (guminės tarpinės, riebokšliai ir.t.t) - 123eur
3. Mechatroniko tarpinė 40eur.
4. Solenoidu komplektas - 385eur (cia paties klaida, darant uzsakyma, nes pagal koda buvau isitikines, jog uzsakineju E-versija, su papildomais 2 solenidais, o visgi suklydau, ir uz tokia kaina nusipirkau M-versija, kuria galejau nupirkti iš KGK (knutson) uz 325eur., na bet viskas buvo jau po uzsakymo patvirtinimo ir pinigu sumokejimo.
5. Sonax remont komplektas mechatronikui, tiksliai nebepamenu, nes pirkta ktu kartu ir neturiu saskaitos po ranka, bet kazkas apie 130eur.
6. Konverteris restauruotas Kinergo baltic - 180eur su depozito grazinimu.

Tepalas supiltas EUROL atf 6700, atitinkantis reikiamą M-1375.4 specifikaciją. Tepalo filtras ZF.

Ir reziumė tokia, jog išleista apie 1100eur, o rezultatas nėra visiškai idealus - nebesikartosiu, to ką aprašiau aukščiau :)

Prieš remontą besidomint kainomis, Lietuvoje visi "kosmonautai", ta pati Daivanta remontą įvertino 1800eur be hidrobloko remonto, nes jie tiesiog jų neremontuoja, kitur irgi ne ką geresnė situacija, kai už dėžės nuėmimą uždėjimą norima 150eur, o konverterio restauracija - 250eur.
Viską įvertinus, tikrai protingą kainą pasiūlė Latviai - 1900eur, atvarant mašiną savaitei, arba 1600eur - atvežant tik dėžę, bet gauni pilną restauraciją, bei 2metų arba 100k km garantiją.

Na taip, šrote dėžė 300-400eur, kiek teko domėtis, tai kas antra pasitaiko dar padoriai veikianti :) Čia aišku sėkmės dalykas, bet dedant dėvėta, t.y. neplanuojant su automobiliu važiuot dar bent 100-150k km, galima išsisukti pigiau..


StandartinėParašytas: 04 Geg 2017, 15:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
MYCIUS rašė:

Praktiškai viską pirkau iš Daivantos:
1. Įvorių remont komplektas 69eur.
2. Greičių dėžės remont.komplektas (guminės tarpinės, riebokšliai ir.t.t) - 123eur
3. Mechatroniko tarpinė 40eur.
4. Solenoidu komplektas - 385eur (cia paties klaida, darant uzsakyma, nes pagal koda buvau isitikines, jog uzsakineju E-versija, su papildomais 2 solenidais, o visgi suklydau, ir uz tokia kaina nusipirkau M-versija, kuria galejau nupirkti iš KGK (knutson) uz 325eur., na bet viskas buvo jau po uzsakymo patvirtinimo ir pinigu sumokejimo.
5. Sonax remont komplektas mechatronikui, tiksliai nebepamenu, nes pirkta ktu kartu ir neturiu saskaitos po ranka, bet kazkas apie 130eur.
6. Konverteris restauruotas Kinergo baltic - 180eur su depozito grazinimu.

Tepalas supiltas EUROL atf 6700, atitinkantis reikiamą M-1375.4 specifikaciją. Tepalo filtras ZF.

Ir reziumė tokia, jog išleista apie 1100eur, o rezultatas nėra visiškai idealus - nebesikartosiu, to ką aprašiau aukščiau :)

Prieš remontą besidomint kainomis, Lietuvoje visi "kosmonautai", ta pati Daivanta remontą įvertino 1800eur be hidrobloko remonto, nes jie tiesiog jų neremontuoja, kitur irgi ne ką geresnė situacija, kai už dėžės nuėmimą uždėjimą norima 150eur, o konverterio restauracija - 250eur.
Viską įvertinus, tikrai protingą kainą pasiūlė Latviai - 1900eur, atvarant mašiną savaitei, arba 1600eur - atvežant tik dėžę, bet gauni pilną restauraciją, bei 2metų arba 100k km garantiją.

Na taip, šrote dėžė 300-400eur, kiek teko domėtis, tai kas antra pasitaiko dar padoriai veikianti :) Čia aišku sėkmės dalykas, bet dedant dėvėta, t.y. neplanuojant su automobiliu važiuot dar bent 100-150k km, galima išsisukti pigiau..

kazkaip galvoju, kad butu geriau imti perrinkta mechatronika su garantija, Vokietijoj uz ~1000eur gali nupirkti, nes beveik visos bedos sitose dezese susije su mechatroniku, o tas tarpines ir ivores butum pasikeites ir but visiskai ledas ir kaina nedaug didesne gautusi
as kazkaip gavojau imti Sonnax rem kompl. bet dabar nzn ar verta, jei 130eur mokejai, tai cia pigiau, nei moketum ebay be siuntimo ir mokesciu :shock:


StandartinėParašytas: 04 Geg 2017, 19:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.20
Amžius:
34
Pranešimai:
312
Automobiliai:
E90 330XD '07m
MYCIUS rašė:


O kas čia per latviai užsiiminėjantis automatinių dėžių restauravimu su garantija?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 144  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery