Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Lap 2024, 11:13

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 442 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 16 Kov 2017, 16:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Tai juk šitoje temoje ir yra visa tau rūpinti informacija.


StandartinėParašytas: 27 Kov 2017, 22:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.07.10
Pranešimai:
9
Automobiliai:
e60 535D
Sveiki ,idejau cic vietoi ccc. viskas veikia isskirus klimos grybavimus,vairuotojo puseje reguliuojasi keleivio puses oro srautai ,o keleivio puseje ,vairuotojo puses oro srautai ir variklio ausinimo ventiliatoriaus pastoviai veikima uzvedus masina. kiek radau info , kirpau 21 pin ir ten pajungiau pliusa ir minusa ,bet vis vien nieko. nebezinau ka daryti. gal kas zino? klima stovejo ta panasi i cico.


StandartinėParašytas: 27 Kov 2017, 22:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
nerikas rašė:
Sveiki ,idejau cic vietoi ccc. viskas veikia isskirus klimos grybavimus,vairuotojo puseje reguliuojasi keleivio puses oro srautai ,o keleivio puseje ,vairuotojo puses oro srautai ir variklio ausinimo ventiliatoriaus pastoviai veikima uzvedus masina. kiek radau info , kirpau 21 pin ir ten pajungiau pliusa ir minusa ,bet vis vien nieko. nebezinau ka daryti. gal kas zino? klima stovejo ta panasi i cico.

sukoduotas gerai, ne angliskas?


StandartinėParašytas: 28 Kov 2017, 11:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.07.10
Pranešimai:
9
Automobiliai:
e60 535D
siomka rašė:
sukoduotas gerai, ne angliskas?


Pardavejas sake sukoduota 100 procentu gerai. o klima gali būti angliska. ir sake paieskos info kaip pajungti.


StandartinėParašytas: 28 Kov 2017, 14:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.10.11
Pranešimai:
811
Automobiliai:
E60 530d 03'
nerikas rašė:

Pardavejas sake sukoduota 100 procentu gerai. o klima gali būti angliska. ir sake paieskos info kaip pajungti.

Angliska klima tokia pati, visa esme kodavime, gal cic'as sukoduotas, o klima ne. Pas mane pati klima is anglo ir viskas veikia kaip turi but, del ventiletoriaus, dar reikia ir sukoduot pacioj klimoj kazka, neuztenka vien laida nukirpt, bet dabar nepamenu ka.


StandartinėParašytas: 30 Kov 2017, 13:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.08.23
Amžius:
29
Pranešimai:
33
Miestas:
Šiauliai
Sveiki kiek dabar kainuotu susideti is ccc i cic? Pas mane taip pat pradejo CCC grybauti ir galvoju ka daryti tvarkyti ta pati ar deti cica. Kas dejotes is ccc i cic kiek grubiai isleidot? Kiek ieskojau cic komplektas man rodos kokie 500, o pajungimas dar?


StandartinėParašytas: 30 Kov 2017, 15:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.17
Pranešimai:
3776
Automobiliai:
E30 tc-baur cabrio
E36 325
chrysler sebring cabrio
toyota celica cabrio
E36 328 cabrio
bmw e61
grand voyager 3.3
w220 320cdi
Bmw m3 E36
bmw 325 cabrio E30
Bmw 535d e60
Bmw 535d f10
Cic komplektas 600-700euru,aisku jei labai pasiseks gal gausi ir uz 500.


StandartinėParašytas: 06 Bal 2017, 21:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
823
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530i M53 2008'
Skype:
cezarius_
As isidejau pries pora savaiciu. Nuveziau masina ir viska sudejo.
kainos
1. cic 600
2. darbas 150 (pas mane hi-fi tad reikejo bosu laidus karpyt ir kitaip jungt)
3. apdailos detale 30e
4. laidas is cic bloko i telika 15e

uz ccc dave 250e. taip pat nereikejo valdymo ratuko nes buvo naujo modelio pas mane. tad dar 45e maziau. Uz kazka dar buvo 15e nes primokejau 515 bet siuo metu nepamenu.

PusėKrokodilo - sis zmogus mane taiso privaciom zinutem. pasirodo bmw neturi BOSO. turi kazkokius priesbosius. kad jie veiktu reik ne laidus perjungti (nors visos schemos internete rodo kad reik laidus perjungti) o tiesiog CIC pradet programinti. ir tada kazkoki stiprintuva ismesti. jei noresit tiksliau jo pasiklauskit nes as tikrai nezinau kas yra priesbosis.


StandartinėParašytas: 06 Bal 2017, 22:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Taip, tik ne taiso, o man įdomu kas dėjo ir kaip padarė.
O tai ką tu atsakei nu tai sorry - prajuokino :) Aš tavęs nemokinau kaip tau turi mašinų turguje įdėti CIC. Bet kad CIC koduojamas esant hifi CCC tai tau, bet kas atsakys. Ir stiprintuvas su HiFi nebereikalingas kada iš hifi CCC dedi CIC, kiek man teko garbės sužinoti. Laidus taip, bet ne nuo kolonėlių kaip tu rašai kažkokių, o tiesiai nuo CIC į tuos "basavykus" (pilnos juostos) po sėdynėm :) Apie bosą dar papasakok ir kokios kolonėlės yra gaminamos apskritai :) manau visi pasijuoksim.


StandartinėParašytas: 06 Bal 2017, 22:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Aiskinta ir rasyta buvo ne karta kad esant cic ir HI FI tokio kaip isorinio stiptintuvo sistemoj nera pas e60.


StandartinėParašytas: 07 Bal 2017, 01:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
cezarius rašė:
PusėKrokodilo - sis zmogus mane taiso privaciom zinutem. pasirodo bmw neturi BOSO. turi kazkokius priesbosius. kad jie veiktu reik ne laidus perjungti (nors visos schemos internete rodo kad reik laidus perjungti) o tiesiog CIC pradet programinti. ir tada kazkoki stiprintuva ismesti. jei noresit tiksliau jo pasiklauskit nes as tikrai nezinau kas yra priesbosis.


Zmogus tau tiesa sako. Tie kas vadina tuos dinamikus esancius po sedynem bosais, subais, bocavikais at dar kuom yra niekas daugiau kaip marketing aukos. Garsiakalbis kuris groja pilna juosta nuo virsaus ir apacioj nuo 60hz ir zemyn pradeda pjaut gryba tikrai nevertas subo vardo. Nesiplesiu cia su moksliniais darbais, bet tiesiog bendrai trumpai, pas BMW aukstadaznis groja kazkur duok dieve iki 4-3.5k hz ten tas jo filtras gaidiskas elektrolitinis kondas praso ji grot zemiau bet jis ten tik zviegia, toliau viduriukas duryse 10cm palyginus pese velnio bet velgi jis tik viduriukas kurio ten kvapas baigiasi ties kokiais 300hz zemiau jis tik perdzia nes neturi filtro ir ji stiprintuvas vercia groti tuos daznius kuriu jisai fiziskai negali, esantys po sedynem garsiakalbiai groja pilna juosta bet ju kvapas baigiasi ties 80hz, taip jie baubia ten daug zemiau ir turi debiliska rezonanca ties 50-40 hz kurio grojimu liezuvis neapsivercia pavadinti. Pilnavertis subvuferis arba bosas turi groti bent jau 80-30 hz solidzia dazniu juosta.


StandartinėParašytas: 07 Bal 2017, 10:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
823
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530i M53 2008'
Skype:
cezarius_
Arunas B rašė:

Zmogus tau tiesa sako. Tie kas vadina tuos dinamikus esancius po sedynem bosais, subais, bocavikais at dar kuom yra niekas daugiau kaip marketing aukos. Garsiakalbis kuris groja pilna juosta nuo virsaus ir apacioj nuo 60hz ir zemyn pradeda pjaut gryba tikrai nevertas subo vardo. Nesiplesiu cia su moksliniais darbais, bet tiesiog bendrai trumpai, pas BMW aukstadaznis groja kazkur duok dieve iki 4-3.5k hz ten tas jo filtras gaidiskas elektrolitinis kondas praso ji grot zemiau bet jis ten tik zviegia, toliau viduriukas duryse 10cm palyginus pese velnio bet velgi jis tik viduriukas kurio ten kvapas baigiasi ties kokiais 300hz zemiau jis tik perdzia nes neturi filtro ir ji stiprintuvas vercia groti tuos daznius kuriu jisai fiziskai negali, esantys po sedynem garsiakalbiai groja pilna juosta bet ju kvapas baigiasi ties 80hz, taip jie baubia ten daug zemiau ir turi debiliska rezonanca ties 50-40 hz kurio grojimu liezuvis neapsivercia pavadinti. Pilnavertis subvuferis arba bosas turi groti bent jau 80-30 hz solidzia dazniu juosta.


Paprastai sakant vidutiniu dazniu paprasta kolonele tik didesnis diametras. o atkurti maziau 80 diametras per mazas. bet ne joks priesbosis.

Kaip zmogus sako tiesa kad atjungti reik stiprintuva jei pats sakei jo tiesiog nera?


StandartinėParašytas: 07 Bal 2017, 10:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.31
Pranešimai:
1269
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525D M57 '02
cezarius rašė:

Kaip zmogus sako tiesa kad atjungti reik stiprintuva jei pats sakei jo tiesiog nera?

tamstai su teksto suvokimu sunku, kaip matau. paaiškinsiu. kadangi gamykliškai cic hifi nereikia jokio stiprintuvo, o ccc hifi reikia tai keičiant ccc hifi i cic reikia stiprintuvą atjungti, aiškiau ar nelabai?


StandartinėParašytas: 07 Bal 2017, 10:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
823
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530i M53 2008'
Skype:
cezarius_
PusėKrokodilo rašė:
Taip, tik ne taiso, o man įdomu kas dėjo ir kaip padarė.
O tai ką tu atsakei nu tai sorry - prajuokino :) Aš tavęs nemokinau kaip tau turi mašinų turguje įdėti CIC. Bet kad CIC koduojamas esant hifi CCC tai tau, bet kas atsakys. Ir stiprintuvas su HiFi nebereikalingas kada iš hifi CCC dedi CIC, kiek man teko garbės sužinoti. Laidus taip, bet ne nuo kolonėlių kaip tu rašai kažkokių, o tiesiai nuo CIC į tuos "basavykus" (pilnos juostos) po sėdynėm :) Apie bosą dar papasakok ir kokios kolonėlės yra gaminamos apskritai :) manau visi pasijuoksim.


as nerasau nuo koloneliu. as rasau bosu. nesigilinau kiek jie ten groja bet gamykliskai skaitose ale bosai. NUO KOLONELIU ir KOLONELIU (bosu) du skirtingi dalykai. o laidus kirpo prie cic. padare taip kaip buvo parodyta schemose is googlo.

o skirtumas kaip buvo su CCC ir dabar su CIC tu po sedyne koloneliu yra ir gan nemenkas. CCC speju turejo ant tu isejimu dazniu filtra ir paduodavo ne visa dazniu juosta nes labiau jautesi zemas o CIC kadangi veikia nuo galiniu isejimu neturi filtro ir siuo metu tikrai groja visa juosta tad ir efekto jokio beveik nera.

Nera skelbimo tad negaliu parodyt kas. vardo tikrai nezinau nes man visiskai jis nereikalingas. zinau tik kurioj vietoj.


StandartinėParašytas: 07 Bal 2017, 10:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
823
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530i M53 2008'
Skype:
cezarius_
tomaxsas rašė:
tamstai su teksto suvokimu sunku, kaip matau. paaiškinsiu. kadangi gamykliškai cic hifi nereikia jokio stiprintuvo, o ccc hifi reikia tai keičiant ccc hifi i cic reikia stiprintuvą atjungti, aiškiau ar nelabai?


Dar labiau neaisku. Prastai skiriu zodzius.
Nereikia ar nera? Nera tai jo nebuvo visai ideta. Nereikia tai jis gali but bet butinas. kokia itaka daro stiprintuvas kuris nebutinas? kas blogai jei jis neatjungtas?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 442 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery