Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 24 Lap 2024, 23:28

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 871 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 20 Vas 2017, 16:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.08.04
Pranešimai:
4
Automobiliai:
e90 320 '06
Taip, registracija padaryta gerai. Erroras buvo prieš keičiant akumuliatorių, tik kad nekreipiau dėmesio, nes sakau gal akumas jau senas, o buvo originalus bmw dar.


StandartinėParašytas: 21 Vas 2017, 00:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.31
Amžius:
35
Pranešimai:
672
Miestas:
Kedainiai/Kaunas
Automobiliai:
E60 535d M57N 06'
ex:E39 528 M52 96`
jeigu ramybes busenoj iskrova didesne nei 80mA jis keiksis kiekviena ryta del perdideles iskrovos. Akumo itampai nukritus zemiau nustatytos ribos jis atjungia puse masinos elektros, kad turet rezerva uzkurimui, tuo atveju ir laikas nusiresetina. Tau reikia energijos diagnostika pasidaryt, kad pasiziuret kokia ta iskrova, galbut nurodys kuria linkme ieskot, kai kuriais atvejais ir konkrecia priezasti nurodo.

_________________
BMW automobilių diagnostika, kodavimas.
8-638-58655


StandartinėParašytas: 20 Lap 2017, 01:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.11.20
Pranešimai:
2
Automobiliai:
e 61
Sveiki . Turiu e 61 su issikraudinejanciu akumu . Perskaiciau visa tema . Yra daug naudingo ,bet vis tik turiu klausima : ar tas IBS daviklis gali siurbti elektra ,uzmigus visiems blokams , ar jis tiktai reguliuoja akumuliatoriaus krovima? Taip pat ar jis gali pazadinti auto is miego ? Tiesiog reikia nuo kazko pradet .


StandartinėParašytas: 20 Lap 2017, 11:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.01.17
Pranešimai:
116
Miestas:
Šilutė
Automobiliai:
E61 525d M57N 2005-06-20,
F10 528i 2011
Gali būti minusinis laidas, kaip pas mane buvo e61.


StandartinėParašytas: 20 Lap 2017, 14:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2016.06.07
Amžius:
31
Pranešimai:
230
Automobiliai:
Kawasaki Z750
ex. E39 530 D 142kw
ex. Volvo S60 2.4 D5 120kw
ex. Audi A4 1.6 74kw
ex. Audi 80 B4 2.3 98kw
ex. VW Golf II 1.6
Skype:
edis36
Nikas:
iTroubl3
Sveiki gyvi, dėl kokios priežasties gali kaisti pliuso klema? Beja atvėsus orams, kas 2-3 savaites reikia dakrauti akumą (akumas apynaujis). Krovimas ant laisvų 13.9, sujungus elektroniką 13,4.


StandartinėParašytas: 20 Lap 2017, 14:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.31
Amžius:
35
Pranešimai:
672
Miestas:
Kedainiai/Kaunas
Automobiliai:
E60 535d M57N 06'
ex:E39 528 M52 96`
iTroubl3 rašė:
Sveiki gyvi, dėl kokios priežasties gali kaisti pliuso klema? Beja atvėsus orams, kas 2-3 savaites reikia dakrauti akumą (akumas apynaujis). Krovimas ant laisvų 13.9, sujungus elektroniką 13,4.

kaisti gali jei gerai nera priverzta. O su tokiu krovimu tai arba pas tave kazkas labai daug amperu praryja arba generatoriui paskutinioji arteja.

_________________
BMW automobilių diagnostika, kodavimas.
8-638-58655


StandartinėParašytas: 20 Lap 2017, 15:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
Arba kontakto nera kazkur

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 20 Lap 2017, 15:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2016.06.07
Amžius:
31
Pranešimai:
230
Automobiliai:
Kawasaki Z750
ex. E39 530 D 142kw
ex. Volvo S60 2.4 D5 120kw
ex. Audi A4 1.6 74kw
ex. Audi 80 B4 2.3 98kw
ex. VW Golf II 1.6
Skype:
edis36
Nikas:
iTroubl3
Priveržta gerai, dar klemas prašveičiau. Kaip patikrint ar generatorius kaltas ar ne? Aš matavau krovimą nuo akumo klemų. Beje čia E39.


StandartinėParašytas: 20 Lap 2017, 15:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
Tai pamatuot itampos kritima tarp akumo ir generatoriaus ir bus aisku ar gerai ar negerai. Kad prie akumo priverzta tai dar nieko nereiskia.

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 20 Lap 2017, 15:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2016.06.07
Amžius:
31
Pranešimai:
230
Automobiliai:
Kawasaki Z750
ex. E39 530 D 142kw
ex. Volvo S60 2.4 D5 120kw
ex. Audi A4 1.6 74kw
ex. Audi 80 B4 2.3 98kw
ex. VW Golf II 1.6
Skype:
edis36
Nikas:
iTroubl3
Hmm, na tai kaip suprantu pamatuot kiek pareina nuo pačio generatoriaus? Net nežinau nuo kur pradėt ieškot kur gali nebūti kontakto.... :D


StandartinėParašytas: 20 Lap 2017, 23:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.11.20
Pranešimai:
2
Automobiliai:
e 61
Gal kas zino kaip patikrinti minusini laida ?


StandartinėParašytas: 21 Lap 2017, 12:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
suformuluok normaliai klausima, nes neaisku kokio atsakymo tikiesi.

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 29 Lap 2017, 18:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
iTroubl3 rašė:
Hmm, na tai kaip suprantu pamatuot kiek pareina nuo pačio generatoriaus? Net nežinau nuo kur pradėt ieškot kur gali nebūti kontakto.... :D


Taip pamatuok, kokia itampa tarp generatoriaus "+" ir jo korpuso. Jei skiriasi ta itampa, nuo to ka matai matuodamas ant akumo, ieskok, kuris laidas nekontaktuoja:
1. matuoji srove nuo generatoriaus "+" iki akumo "+", jei yra kazkokia srove amperais, vadinasi kazkur blogas kontaktas.
2. analogiskas matavimas su minuso laidu. cia pirmas zingsis: pamatuot srove tarp generatoriaus/variklio korpus ir kebul, antras - tarp kebulo ir akumuliatoriaus minuso. Velgi, jeigu randi srove, ieskai priezasties.

p.s. tokia situacija turejau su opel automobiliu, pasirodo jiems dazna problema. su bmw +- laidais dar nera teke susidurti.


StandartinėParašytas: 29 Lap 2017, 21:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
su prancuzais irgi dazna problema. randu ir pas audi kartais. pas bmw reciau, bet pasitaiko.

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 29 Lap 2017, 21:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
su prancuzais irgi dazna problema. randu ir pas audi kartais. pas bmw reciau, bet pasitaiko.

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 871 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery