Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 17:13

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 852 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 57  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 08 Sau 2017, 22:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2015.03.05
Pranešimai:
85
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
E39 525 M57'03
Pas mane 525D. Purkstuku parodymai zymiai prastesni, bet dumelis (melynas)matosi tik ant laisvu. Kai dega antifrizas dumina. Stebek tepalo ir antifrizo lygi.


StandartinėParašytas: 09 Sau 2017, 08:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Egr šilumokaitis kiauras. Purkštukai neblogai dar visai.


StandartinėParašytas: 09 Sau 2017, 15:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.02.09
Pranešimai:
27
O vibracija taip pat dėl jo?


StandartinėParašytas: 09 Sau 2017, 15:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.02.09
Pranešimai:
27
O vibracija taip pat dėl jo?
Kaip galima pasitikrinti ar čia tikrai jisai?


StandartinėParašytas: 09 Sau 2017, 15:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Tai jei antifrizas mazeja, uzglusink EGR ausintuva (neleisk pro ji teketi ausinimo skysciui) ir stebek savo ismetimo vamzdi :D
Kokia ta darbine temperatura pas kolega??? per viduri rodykle stovi ar per BC testa ziurejai?? mazais atstumais vazineji ???
tepalu nesumazejo??
Del neveikiancos(iu) pakaitinimo zvakes(iu) ar purkstuko(u) gali but ta vibracija..


StandartinėParašytas: 09 Sau 2017, 15:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.31
Pranešimai:
1269
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525D M57 '02
vibracija tai dėl purkštuko bus


StandartinėParašytas: 09 Sau 2017, 17:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
tomaxsas rašė:
vibracija tai dėl purkštuko bus

Teisingai, 5 cilindras jau netvarkoj, 95% purkstukas like % kompresijos trukumas


StandartinėParašytas: 09 Sau 2017, 17:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.02.09
Pranešimai:
27
Dėkui labai visiems, iš tiesų labai malonu, kad padedate :).
kiesha> pas kolegą darbinė, per BC ir INPA žiūrėjau, ne tik rodyklę :) Bet ir rodyklė nemeluoja :) . Taip, mažais atstumais važinėju, mieste pagrinde :) .
Su tepalu irgi žiūriu kažkas netvarkoi pasidarė. Reikia dapilti. Bet lyg ir aplink tepalo įpilimo dangtelį tepaluotą, gal tarpinė leidžia, dabar reiks pasekti. Tepalo nedaugėja, bet įpylus tepalo kažkaip netolygiai pasiskirsto, matuoklės šonuose tepalas iki kyla iki normos, per vidurį tuščia. anksčiau taip nebūdavo. Dėl žvakių/purkštukų. Suradau klaidą žvakių INPO'i. Reiškia su jom tikrai ne tvarkoi :) .
O kaip purkštukai realiai tada, pagal vienus gerai, pagal kitus blogi parodymai :/ . Ant šalto tai 5 tikrai daug , ant šilto 1.8. O antras arti 0 , tai čia nieko tokio?


StandartinėParašytas: 09 Sau 2017, 17:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.31
Pranešimai:
1269
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525D M57 '02
kompresijos testą reoikia dar pasižiūrėt ir bus daug aiškiau viskas. bet internetu mes nepadarysim normalios diagnostikos.


StandartinėParašytas: 09 Sau 2017, 18:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
1.8 jau nenormalu, reiktu susirupinti


StandartinėParašytas: 10 Sau 2017, 13:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
MisterMonitor, cia to pacio variklio purkstuku korekcijos po ~50k km, purkstukai nejudinti, pirmiausiai susitvarkyk su zvakem, tepalais (karterio ventiliacija), antifrizu ir tada ziurek
Prikabintas failas:
2014.05.jpg
2014.05.jpg [ 36.62 KiB | Peržiūrėta 8078 kartus(ų) ]

Prikabintas failas:
2016.09.jpg
2016.09.jpg [ 41.06 KiB | Peržiūrėta 8078 kartus(ų) ]


StandartinėParašytas: 11 Sau 2017, 21:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.02.09
Pranešimai:
27
Ačiū jums labai!
kiesha, net nustebau koks pokytis po pakaitinimo žvakių pakeitimo :)
Dėl to EGR, aš susiradau, kad galima užglušinti tą šlangelę(stačiai kur jungiasi berods), ją aš užkišau varžtu (manau gal supratot apie kokią aš šlangutę. Ar čia netinkamas būdas tikrinti EGR aušintuvą?
Skubėjau tai aš tik greit užkišau, auto suregavo, šiektiek pasigirdo, kad kitaip veikia :) .


StandartinėParašytas: 17 Sau 2017, 21:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.18
Amžius:
33
Pranešimai:
5
Automobiliai:
E39 525d M57 '04
Sveiki turiu bedele E39 2002m. 2.5d 120kw. Pulsuoja variklis. Gerai uzmetus gazo kartais nustoja ir dirba kaip laikrodis ant laisvu kad ir visa diena, bet tik prilieti gaza iskart vel pulsavimas.Kartais net salta uzkururs dirba idialia kol gazo nespustelni vos vos. Railo slegis inpo'i sokineja nuo 245 iki 400 kazkur. Gali but railo daviklis slegio kaltas ? Kuresi lengvai tiek ziema tiek vasara.


StandartinėParašytas: 17 Sau 2017, 21:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.31
Pranešimai:
1269
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525D M57 '02
purkštukai arba slėgio reguliatorius.


StandartinėParašytas: 18 Sau 2017, 20:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.05.13
Pranešimai:
6
sveiki gal galit padet prie turbinos girdi kazkoks garsas atrodo lyg ora gaudytu kazkur ar turbo perpucia toks svilpimas bet tik ant dideliu apsuku seip trauka kaip ir nedingus dumo nemeta klaidos kodas
7728 Charge-air pressure control or charge-air pressure actuator
Error frequency : 1 Logistic counter: 12
Engine speed 1923.08 1/min Coolant temperature 89.37 Grad C Einspritzmenge 18.43 mm^3 Boost pressure 1520.00 mbar Fehler aufgetreten bei 655350.00 km
Error not present neg. deviation / Boost pressure to big
Errorcode: 1E 30 0C 01 70 20 4D BF 24 5F FF FF 00 00 00 00


Paskutinį kartą redagavo rytis96 18 Sau 2017, 20:26. Iš viso redaguota 1 kartą.

Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 852 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 57  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery