Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 02:14

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 56 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Lap 2016, 23:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.01.17
Pranešimai:
116
Miestas:
Šilutė
Automobiliai:
E61 525d M57N 2005-06-20,
F10 528i 2011
Gali buti zvakiu rele


StandartinėParašytas: 11 Lap 2016, 22:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.31
Amžius:
40
Pranešimai:
883
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328 lightweight ex
E46 2.8 CI EX
tayota tacoma 3.4 turbocharger
honda cbr 1100 xx
e60 m5 cat remove schnitzer
e83lci 3.0sd chip
e39lci 3.0i mtech
_Zemaitis_ rašė:
Sveiki, reikalinga jūsų pagalba.
bmw 535d, 210 kw, 2008 m automatas.
Pradėjo purtytis trukcioti variklis (toks jausams, kad atjunginetu purkstuka ir nedirbtu cilindras), bet trukcioja nepastoviau patrukcioja ir nustoja, po to viskas gerai, po to vel trukcioja.... Nuvariau diagnostika į krasta. Išvada: 3 purkstukas duoda iki +6 (kai variklis sudreba) ir droseline sklende meta klaida. Nusipirkau nauja purkstuka ir nuvariau i UAB Refix pakeisti purkstuka. Pakeitem. Drebejimas nedingo. Kompas parode 6 purstuko iki +1,2 (kai variklis sudreba), o taip dirba visi purkstukai 0,4-0,7 diapozone. Tada sako reikia keisti 6 purkstuka. Zodziu man tokie taisymai nepatinka. Tai gal visus pakeiciam ir ieskom problemos tada....Droseline sklende sake drebejimui itakos neturi, nes praktiskai visada atidaryta. Bet pasikeisiu ir ja, tik laukiu kol parsius.
Tas drebejimas nera pastovus, kai saltas variklis drebejimo nera. Daugiausiai dreba ant laisvu apsuku. Pradejau galvoti, kad gal cia bus is pavaru dezes, bet krastos ir Refix meistrai tikina, kad ne. As galvoju gal su laidais kokia problema?
Patarkit kas nors nuo ko pradeti tikrinti...daliu keitimo metodo keliu eiti nelabai noriu.


tai kuo baigesi? gal nuvarei pas apsiskaiciusius zmones? nes cia reik suprantanciu

_________________
Netrinkit blogu atsiliepimu


StandartinėParašytas: 22 Bir 2017, 17:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.01.03
Pranešimai:
184
Automobiliai:
E39
Esu parases smagracio temoje apie savo beda.
Turiu klausima 08m 520d mechanine yra vibracija riedant laisva pavara bet kaip greitis nukrinta iki 40km/h vibracija dinsta kaip butu isjungta. Deziu meitrai atmete dezes ir smagracio gedima nes nera jokio ju pozymiu beto sako smagratis visada drebetu nesvarbu koks greitis...
Klaidu jokiu nera purkstukai (pagal ista d visi normuose)
Vaziuokle irgi atkrenta nes tempiant auto neuzvesta niekas nevibruoja bet kokiu greiciu (vibruoja tik uzvesta)
Pagalves taip pat ziurejo vizualiai tipo tvarkoj.
Kaip patikrinti tas vakumines pagalves ir visa vakumu sistema?
Kas dar gali kelti vibracija?


StandartinėParašytas: 26 Lie 2017, 19:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.01.03
Pranešimai:
184
Automobiliai:
E39
Donatasp rašė:
Esu parases smagracio temoje apie savo beda.
Turiu klausima 08m 520d mechanine yra vibracija riedant laisva pavara bet kaip greitis nukrinta iki 40km/h vibracija dinsta kaip butu isjungta. Deziu meitrai atmete dezes ir smagracio gedima nes nera jokio ju pozymiu beto sako smagratis visada drebetu nesvarbu koks greitis...
Klaidu jokiu nera purkstukai (pagal ista d visi normuose)
Vaziuokle irgi atkrenta nes tempiant auto neuzvesta niekas nevibruoja bet kokiu greiciu (vibruoja tik uzvesta)
Pagalves taip pat ziurejo vizualiai tipo tvarkoj.
Kaip patikrinti tas vakumines pagalves ir visa vakumu sistema?
Kas dar gali kelti vibracija?



Atsakau i savo posta: beda buvo variklio pagalviu valdyme.


StandartinėParašytas: 16 Gru 2017, 23:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.01.03
Pranešimai:
184
Automobiliai:
E39
Sveiki,
Bmw e61 530 xd 06m. Automatas
Yra variklio pasipurtymas ant laisvu apsuku labiausiai jauciasi kada ijungi R ar D stovint vietoje nesvarbu ar saltas siltas variklis.
Purkstukai tikrinti su rehngoldu visi dirba arti nulliniu kompensaciju ( 0.2 - 0.7)
Norejau paklausti ka dar galetu patikrinti del ko tas pasipurtymas yra? Beto kartais pasipurtymu nebuna visai, vaziuojant nieko nesijaucia traka gera nedumina.


StandartinėParašytas: 17 Gru 2017, 02:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
Donatasp rašė:
Sveiki,
Bmw e61 530 xd 06m. Automatas
Yra variklio pasipurtymas ant laisvu apsuku labiausiai jauciasi kada ijungi R ar D stovint vietoje nesvarbu ar saltas siltas variklis.
Purkstukai tikrinti su rehngoldu visi dirba arti nulliniu kompensaciju ( 0.2 - 0.7)
Norejau paklausti ka dar galetu patikrinti del ko tas pasipurtymas yra? Beto kartais pasipurtymu nebuna visai, vaziuojant nieko nesijaucia traka gera nedumina.

variklio pagalves geros/naujos?


StandartinėParašytas: 17 Gru 2017, 14:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.01.03
Pranešimai:
184
Automobiliai:
E39
siomka rašė:
variklio pagalves geros/naujos?

Masina nesenei nusipirkau manau kad nenaujos pagalves. Kaip jas patikrinti? Zinau kad taip paprastai nepatikrinsi ju?
Ps. Vietoje gazuojant variklis minimaliai sujuda ziurint vizualiai


StandartinėParašytas: 17 Gru 2017, 14:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.01.03
Pranešimai:
184
Automobiliai:
E39
Dar pridursiu kad yra nezymus apsuku rodykles suvaiksciojimas (pulsavimas) manau kad del pagalviu to nebutu...


StandartinėParašytas: 17 Gru 2017, 19:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
tai jei pagalves nenaujos, tai jos senos, del ju vibracija bus kazkokia, klausimas kiek jos blogos ir kiek kitu bedu dar susisumuoja prie sitos ir turi galutini rezultata. As asmeniskai nusipirkes masina (dyzeli) bent su 200kkm keiciu abi pagalves naujom, nes jos jau siaip ar taip pavarge buna


StandartinėParašytas: 16 Kov 2018, 16:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2018.03.16
Pranešimai:
1
Automobiliai:
E60 LCI 530d
Donatai ar pavyko rasti bėda? Mane kamuoja panašūs simptomai, tik jie pasireiškia esant žemai temperatūrai (nuo ~+3). Kompiuteris mato klaida pakaitinimo vienos žvakės (2 cilindras) ir dpf (blogai išprogramuotas matyt, nes meta klaida dėl atgalinio slėgio). Mašina turiu apie 6 mėn, purkštukus tikrinau sakė viskas normos ribose (visi žemiau +-1).


StandartinėParašytas: 18 Kov 2018, 12:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.01.03
Pranešimai:
184
Automobiliai:
E39
archspirit rašė:
Donatai ar pavyko rasti bėda? Mane kamuoja panašūs simptomai, tik jie pasireiškia esant žemai temperatūrai (nuo ~+3). Kompiuteris mato klaida pakaitinimo vienos žvakės (2 cilindras) ir dpf (blogai išprogramuotas matyt, nes meta klaida dėl atgalinio slėgio). Mašina turiu apie 6 mėn, purkštukus tikrinau sakė viskas normos ribose (visi žemiau +-1).

Sveikas. Pas mane sumazejo drebejimas kaip pilnai pasyla visai nebedreba, manau drebejo todel kad perekupas varikli nuploves buvo. Dabar dreba vos juntamai bet pas mane alkuninio skyvas truputi svankuoja (taip neturi buti) bet jis nesuplyses todel nebekreipiu demesio ir vazineju toliau.
Ps. Gera beda pati islenda anksciau ar veliau... nes kitu atveju viska keiti iseiles skyva pagalves visas zvakes purkstukus ir dar n visko. As i sena lupena nupredziau nekisti kol nesulus arba kol konkreciai nebus aisku tas ar nanas.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 56 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery