Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 12 Gru 2024, 01:01

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 167 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Lie 2011, 21:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.05.14
Amžius:
39
Pranešimai:
3126
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
F11 535d lci
Skype:
evaldas989
Andryza rašė:
Jeigu sankaba dar nepraslysta tai manau neverta pulti viska keisti


Sunku suprasti kol kas, bet bijau, kad nebūtų pradžia. :) Nesuprasi, ar ratai praslysta trumpam, kol dsc įsikiša, ar sankaba vos užvelka. Šiandien vieną kartą jau taip buvo, reiks toliau stebėti, kas kaip. Kiek šiaip įdomu, kainuoja standartinės sankabos visas komplektas?

_________________
No smoke - no power!


StandartinėParašytas: 13 Lie 2011, 21:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.12.25
Amžius:
43
Pranešimai:
575
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E66
Rimtesnis diskatorius kuris atlaikytu tavo ag kainuoja apie 1000 lt


StandartinėParašytas: 13 Lie 2011, 22:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.05.14
Amžius:
39
Pranešimai:
3126
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
F11 535d lci
Skype:
evaldas989
Andryza rašė:
Rimtesnis diskatorius kuris atlaikytu tavo ag kainuoja apie 1000 lt


O kaip jis draugauja su standartiniu disku? Nereikia ir jo tuo pačiu keisti, na bet sakykim mesti standartinį, tik tiek, kad naują?

_________________
No smoke - no power!


StandartinėParašytas: 13 Lie 2011, 22:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.12.25
Amžius:
43
Pranešimai:
575
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E66
Gerai draugauja su standartiniu diskeliu,pasikeiti diskatoriu nauja diskeli ir vaziuoji drasiai


StandartinėParašytas: 13 Lie 2011, 22:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.05.14
Amžius:
39
Pranešimai:
3126
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
F11 535d lci
Skype:
evaldas989
Andryza rašė:
Gerai draugauja su standartiniu diskeliu,pasikeiti diskatoriu nauja diskeli ir vaziuoji drasiai


O tu kalbi apie tokį diskatorių, kur čia kolega rašė ankstesniuose postuose? Sachs performance ar kitokį? Na bent jau ramiau ant širdies, kad bus ką įdėti, jei sugalvos užsilenkti :)

_________________
No smoke - no power!


StandartinėParašytas: 13 Lie 2011, 22:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.12.25
Amžius:
43
Pranešimai:
575
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E66
Na taip apie tapati


StandartinėParašytas: 19 Spa 2016, 18:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.10.15
Pranešimai:
13
Automobiliai:
E39 530d '01
Sveiki. Nekuriant naujos temos užkursiu seną. Kainos manau jau pasikeitę gerokai ir gal minčių jau daugiau pas forumiečius. Vienu žodžiu po chip'o nebelaiko sankaba. Jau antra buksuoja. Kokie pagrindiniai darbai tokiu atvėju?


StandartinėParašytas: 20 Spa 2016, 07:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.05
Amžius:
38
Pranešimai:
513
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39, 530d 99m
e60 530d 08m LCI
na pas mane sukta ant stendo E39 mechanine tai 166kw ir 485nm pilnai atlaiko sankaba jau 6 metai vaziuoja. Gal pastave daugiau nm yra kiek anksciau girdejas esu daugiau negu 500nm sankaba nelaikydavo


StandartinėParašytas: 20 Spa 2016, 08:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.10.15
Pranešimai:
13
Automobiliai:
E39 530d '01
Nežinau kiek ko pas mane yra, bet variklis tikrai gyvas ir jau tikrai pakanka dinamikos. Tai labai įdomu ką burt iš sankabos, kad bėdų mažiau būtų ir kad maloniai išvažiuot iš vietos


StandartinėParašytas: 20 Spa 2016, 20:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.05
Amžius:
38
Pranešimai:
513
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39, 530d 99m
e60 530d 08m LCI
tai gal pas tave uzpusta 550-580nm ir nelaiko ta sankaba. Keramikine gali deti bet nezinau ar jausi komforta su ja vaziuoti


StandartinėParašytas: 25 Spa 2016, 09:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2016.06.07
Amžius:
31
Pranešimai:
230
Automobiliai:
Kawasaki Z750
ex. E39 530 D 142kw
ex. Volvo S60 2.4 D5 120kw
ex. Audi A4 1.6 74kw
ex. Audi 80 B4 2.3 98kw
ex. VW Golf II 1.6
Skype:
edis36
Nikas:
iTroubl3
Sveiki, o Automatui verta daryti chip tuning?


StandartinėParašytas: 25 Spa 2016, 16:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
iTroubl3 rašė:
Sveiki, o Automatui verta daryti chip tuning?

Laba diena ir tau :)
pilnas forumas info, kaip chipuoja masinas su automatinem dezem...
faktas, jog nera vienareiksmisko atsakym, kadangi pacipavus variklio programa, automatinei dezei remontas ateis truputeli greiciau. Bet cia esme tame, ant kiek gyva ta deze siai dienai, jeigu viskas ok, tai ir po chipo, bus viskas ok, jeigu dezes resursas jau i pabaiga, tai...negalima po to kaltinti chipo, jog va padare remap'a ir deze uzlinko, tiesiog atejo laikas ja remontuot.
Taip, po chipo, padideja sukimo momentas ir faktas, jog isnaudojant padidejusia variklio galia, bus labiau "laziama" tiek deze, tiek kiti transmisijos mazgai, bet juk ne ziede vaziuoji, kad pastoviai maximuma spaustum.
p.s. as chipaves savo automata (nors programos perrasymas buvo del kitos priezasties, bet tikrai dziaugiuosi, neatsisakes lengvo galios padidinimo).


StandartinėParašytas: 26 Spa 2016, 09:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2016.06.07
Amžius:
31
Pranešimai:
230
Automobiliai:
Kawasaki Z750
ex. E39 530 D 142kw
ex. Volvo S60 2.4 D5 120kw
ex. Audi A4 1.6 74kw
ex. Audi 80 B4 2.3 98kw
ex. VW Golf II 1.6
Skype:
edis36
Nikas:
iTroubl3
Na taip suprantu, kad dėžės resursas eikvosis greičiau, bet kiek suprantu, ne taip greitai kad negalėtų būti net minties apie chip tuning automatui? :D


StandartinėParašytas: 14 Gru 2016, 12:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.10.15
Pranešimai:
13
Automobiliai:
E39 530d '01
Girdėjau deda e60 diskatorių į E39, tai laiko daugiau, niekas negirdėjot?


StandartinėParašytas: 02 Sau 2017, 21:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.04.12
Pranešimai:
70
Automobiliai:
E39 m57d30 '01
Esu atsukes 170kw ir 510nm automatui, tai laiko, svarbiausia nelauzyti labai dezes is vietos nerauti, burnautu nedaryti ir laikys. Su 600nm labai jau jautesi vibracijos is pusles stipriai raunant, tai teko apsiriboti ties 510nm. Tepala dezei perpilu profilaktiskai dazniau.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 167 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery