Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 03 Gru 2024, 02:02

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 10 Vas 2016, 16:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
52
Pranešimai:
82
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E38 730
šį automobilį turiu jau 15 metų, gerai prižiūriu, bet slenksčiai pradeda kelt nerimą. Maždaug toj vietoj kur remiasi pakėlėjo užpakalinė atrama jau viskas gerai susisluoksniavę... Kiek suprantu reik pjaut lauk, virint ir panašiai. Ar yra tokie dalykai kaip nauji slenksčiai, ar tiesiog virininama skarda? Gal gaima ten neržaveiką sudėt? :mrgreen: Kas Kaune tą darbą gali padaryt tikrai kokybiškai? Ačiū už pamąstymus ir kontaktus.


StandartinėParašytas: 18 Vas 2016, 13:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.12.30
Amžius:
31
Pranešimai:
1470
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Opel Vectra GTS 2.2 '03
ex.E38 - 728i '96
Skype:
tomaszvalgas
Nikas:
L1F3
Beleką ten virink. Svarbu laikytų. O ant viršaus dėk FL plastmasinius slenksčius. ir baigtas kriukis :)


StandartinėParašytas: 18 Vas 2016, 23:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.21
Amžius:
51
Pranešimai:
438
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E38 740 95' cosmosschwarz metallic
Engine: M60, 4.0L V8, 210kW, 282hp, 400 N·m
Transmission: automatic
Upholstery: standardleder/schwarz
ASC+T, PDC, Klima, Xenon
R16 BMW OEM styling 61
tms rašė:
šį automobilį turiu jau 15 metų, gerai prižiūriu


Va čia tai mano respektas žmogui ! 15 metų tas pats auto ! Būtų faina, kad taip visi žmonės važinėtų klasikiniais automobiliais dešimtmečiais ir taip sužlugdytų tą plastmasinių pliuškių pramonę, kuri gamina vienkartinius kibirėlius vadinamus "šiuolaikiniais automobiliais". Sorry už offtopiką.

_________________
Только пусть ваша совесть не мешает вам ясно мыслить, а ваш разум пусть не стесняется, когда нужно, отстранить совесть…

Стругацкие «Обитаемый остров»


StandartinėParašytas: 23 Vas 2016, 11:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
52
Pranešimai:
82
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E38 730
Megėjas paspaust rašė:
Va čia tai mano respektas žmogui ! 15 metų tas pats auto ! Būtų faina, kad taip visi žmonės važinėtų klasikiniais automobiliais dešimtmečiais ir taip sužlugdytų tą plastmasinių pliuškių pramonę, kuri gamina vienkartinius kibirėlius vadinamus "šiuolaikiniais automobiliais". Sorry už offtopiką.

Ačiū, bet tam yra eilė preižaščių ir visų pirma racionalus paskaičiavimas. Dabar ji 21metų ir pravažiavus tik 260kkm. Kai suėjo 10 jau tada pradėjau jaust "kompleksą", kad važinėju su šrotu, tačiau auto man nesuteikė jokios dingsties ja atsikratyt. Laukiau kad kas nors su varikliu, automatu ar elektronika, deja :) o visa kita juk elementariai taisoma. Keisti talpią, patogia, saugią (nes didelė), vikrę mašiną vien dėl tuštybės pasirodyt prieš kaimynus? Vienintelis minusas, kad rija 15Ltr, bet man pravažiuojančiam 400-1000km per mėnesį jokio skirtumo. Dar momentas, kažkada labai nervus ėdė rasti po nakties aplupinėtą, dabar gi kone 10 metų ramiai miegu, vagiukam jau neįdomi. Nusipirksi naujesnę BMW ir vėl senos istorijos. Pačią auto prižiūriu, važiuoklė ledinė, truputį kažkas iškart keičiu, nesitaikstau su barškėjimu, arba stiklas paseno pasikeičiau - vaizdas pro langą kaip iš naujos auto :), kokia nors plasmasė nupuvo nuo senatvės užsidėjau naują. Kaip tik šiandien darau vieną didžiausių investicijų, dedu naują kuro baką. Bakas E38 liga, prieš 5 metus virino, prieš pora jau keičiau į "gerą" šrotinį, bet dabar suprantu kad reikėjo jau tada dėt naują ir pamiršt tas problemas. Jeigu taip toliau, tai ko gero rūdys yra tas žudikas kuris kada nors pribaigs mano senutę... Kol kas neturiu patirties kaip su jomis kovoti, ko gero padariau klaidų ir reikėjo užsiimti profilaktika anksčiau.
Tiesa, dėl vartojimo, puikiai suprantu, kad nepaisant to jog mano auto daug ryja, važinėjant tiek mažai, ji teršia planetą žymiai mažiau negu pagamaintas naujas auto kuris gal rys mažiau, bet jo gamybai bus sunadota daug resursų, priedo gyvens trumpiau. O sekantis mano svajonių automobilis yra Tesla :) Norėčiau su savo senute pratempt iki elektromobilių įsigalėjimo, nors vargu ar realu.
Na grįžtant prie rūdžių temos, jie kas ką naudingo gali paporint, būsiu dėkingas.


StandartinėParašytas: 26 Bir 2016, 15:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.31
Pranešimai:
65
Automobiliai:
E34 520 94 E38 740 1996 e60 523 2003
tms rašė:
Ačiū, bet tam yra eilė preižaščių ir visų pirma racionalus paskaičiavimas. Dabar ji 21metų ir pravažiavus tik 260kkm. Kai suėjo 10 jau tada pradėjau jaust "kompleksą", kad važinėju su šrotu, tačiau auto man nesuteikė jokios dingsties ja atsikratyt. Laukiau kad kas nors su varikliu, automatu ar elektronika, deja :) o visa kita juk elementariai taisoma. Keisti talpią, patogia, saugią (nes didelė), vikrę mašiną vien dėl tuštybės pasirodyt prieš kaimynus? Vienintelis minusas, kad rija 15Ltr, bet man pravažiuojančiam 400-1000km per mėnesį jokio skirtumo. Dar momentas, kažkada labai nervus ėdė rasti po nakties aplupinėtą, dabar gi kone 10 metų ramiai miegu, vagiukam jau neįdomi. Nusipirksi naujesnę BMW ir vėl senos istorijos. Pačią auto prižiūriu, važiuoklė ledinė, truputį kažkas iškart keičiu, nesitaikstau su barškėjimu, arba stiklas paseno pasikeičiau - vaizdas pro langą kaip iš naujos auto :), kokia nors plasmasė nupuvo nuo senatvės užsidėjau naują. Kaip tik šiandien darau vieną didžiausių investicijų, dedu naują kuro baką. Bakas E38 liga, prieš 5 metus virino, prieš pora jau keičiau į "gerą" šrotinį, bet dabar suprantu kad reikėjo jau tada dėt naują ir pamiršt tas problemas. Jeigu taip toliau, tai ko gero rūdys yra tas žudikas kuris kada nors pribaigs mano senutę... Kol kas neturiu patirties kaip su jomis kovoti, ko gero padariau klaidų ir reikėjo užsiimti profilaktika anksčiau.
Tiesa, dėl vartojimo, puikiai suprantu, kad nepaisant to jog mano auto daug ryja, važinėjant tiek mažai, ji teršia planetą žymiai mažiau negu pagamaintas naujas auto kuris gal rys mažiau, bet jo gamybai bus sunadota daug resursų, priedo gyvens trumpiau. O sekantis mano svajonių automobilis yra Tesla :) Norėčiau su savo senute pratempt iki elektromobilių įsigalėjimo, nors vargu ar realu.
Na grįžtant prie rūdžių temos, jie kas ką naudingo gali paporint, būsiu dėkingas.


Pas mane buvo ta beda.. ispjoviau su pjovimo disku tiek kiek surudije buvo. kadangi padengta ten dar ir derva ja nuslifavau kad virinti eitu. issilenkiau skarda ir privirinau(emiau nerudijancia, bet cia nesvarbu,reik tik antikorozinis padengimas) aisku isvaliau ir prapuciau slenksti, ten daug vietos ir viskas labai tvarkingai padaryta, virinti galima drasiai, tik apcioje vamzdelius pridengti reik nuo perkaitimo.suvirinus paslifavau, ir gruntas + spaklius. ant senos skardos buna storas padengimas tai lengva sulyginti, poto visa slenksti nupuciau graviteksu, poto nudaziau kebulo spalva ir viskas puiku, ispjovus reik susitvirtinti pakelejo istatymo vieta. nes man kai prarudijo tai ji sulenke ir ispute slenksti. uztrukau apie 7 val. kokybė gera. darant idealiai uztruktu ilgiau. gryni pinigai apie 30eur. darbas ir skarda buvo mano. aisku dazu liko.


StandartinėParašytas: 26 Bir 2016, 21:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.16
Amžius:
43
Pranešimai:
586
Automobiliai:
ex E46 320i
ex E36 compact
e90
ir po tokiu remontu už poros metu keliant l slenksty sulys jis,kas kad dėsi nerūdijančio plieno skarda vistiek ji nupus ties virinimo siūle,suvirinus svarbiausia iš vidaus gera antikoroziny padaryti,sutepti visas virintas vietas iš vidaus specialiu vašku ar pigesnis varijantas kokiu nigrolu,ir kas nors 3 metus pakartot ta antikoroziny,tada slenkčiai ir po 15 metų dar bus kaip nauji


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery