Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 31 Sau 2025, 09:08

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E65, E66 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1644 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 110  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 07 Geg 2016, 09:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
taigi mes kalbam apie tai, kaip tarnaujam v8 dyzelis


StandartinėParašytas: 07 Geg 2016, 14:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
Bavaras rašė:
taigi mes kalbam apie tai, kaip tarnaujam v8 dyzelis

o tai zvakes turbinos, purkstukai ir visa kita aplink i variklio eksploatacija neieina? pvz m57 variklis pigiau kainuoja, nei naudota turbina jam, tai esme, ne kiek variklio blokas tarnauja, o bendrai imant variklio skyriu ir jo eksploatacijos islaidas. Ar tu pirkdamas masina tik apie variklio bloko tarnavimo laika galvoji? :D


StandartinėParašytas: 07 Geg 2016, 22:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.31
Amžius:
40
Pranešimai:
883
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328 lightweight ex
E46 2.8 CI EX
tayota tacoma 3.4 turbocharger
honda cbr 1100 xx
e60 m5 cat remove schnitzer
e83lci 3.0sd chip
e39lci 3.0i mtech
na pasakysiu taip :) jai jum einami remontai itakoja patikimuma variklio,tai manau klystat, pvz toyota 2.0 d 93 kw po 100k yra rizika jog uzlinks blokas galva ir smagratis
purkshtukai , kaina remonto apie 3k eu :) 135kw ir 160 kw 7ukuose vaziuoja be tu bedu 400 000 , manau tai labai patikima siais laikais

_________________
Netrinkit blogu atsiliepimu


StandartinėParašytas: 21 Geg 2016, 01:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.29
Pranešimai:
32
Automobiliai:
BMW 320
sveiki,
Gal kas jau ziurejo?
http://auto.plius.lt/skelbimai/bmw-730-3-0-l-sedanas-2004-dyzelinas-4774470.html

Zadu vaziot pirmadeni ziuret, bet noreciau daugiau ziniu apie sita varikli 3.0 ir kaip eksploatacija sitos markes?

Ar geriau imti e60
http://auto.plius.lt/skelbimai/bmw-530-3-0-l-sedanas-2003-dyzelinas-4732399.html


StandartinėParašytas: 23 Geg 2016, 10:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
38
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Jevgenijus2011 rašė:
sveiki,
Gal kas jau ziurejo?
http://auto.plius.lt/skelbimai/bmw-730-3-0-l-sedanas-2004-dyzelinas-4774470.html

Zadu vaziot pirmadeni ziuret, bet noreciau daugiau ziniu apie sita varikli 3.0 ir kaip eksploatacija sitos markes?

Ar geriau imti e60
http://auto.plius.lt/skelbimai/bmw-530-3-0-l-sedanas-2003-dyzelinas-4732399.html


Variklis 1:1 kaip ir e60. e65 su 160kw neturejo DPF. e60 nuo 2004 metu jau idejo DPF ir i 160kw variklio ismetimo sistema.
Daugiau skirtumu nera. greiciu deze panasi, bet e65 valdymas elektroninis , e60 su trosu.

Kadangi turim ir e65 730d ir d60 530d, galiu juo palyginti. e65 vaziuoja nepalyginamai minksciau, tyliau - vienareiksmiskai komfortiskiau. e60 siek tiek smaikstesnis, jeigu abudu necipuoti, tai e60 vaziuoja (traukia) siek tiek geriau.
pries issirenkant, siulau ivertinti, kur vaziuosi - jei vazineti vien mieste, e60 patogiau, bet jei tenka islekti i uzmiesti - su e65 bus maloniau.

pries perkant, siulau vaziuoti pas meistra, kuris gerai nusimano bmw, kad patikrintu, nes elektronikos yra daug, ir viska remontut kainuoja pinigus.


StandartinėParašytas: 23 Geg 2016, 11:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.29
Pranešimai:
32
Automobiliai:
BMW 320
MYCIUS rašė:

Variklis 1:1 kaip ir e60. e65 su 160kw neturejo DPF. e60 nuo 2004 metu jau idejo DPF ir i 160kw variklio ismetimo sistema.
Daugiau skirtumu nera. greiciu deze panasi, bet e65 valdymas elektroninis , e60 su trosu.

Kadangi turim ir e65 730d ir d60 530d, galiu juo palyginti. e65 vaziuoja nepalyginamai minksciau, tyliau - vienareiksmiskai komfortiskiau. e60 siek tiek smaikstesnis, jeigu abudu necipuoti, tai e60 vaziuoja (traukia) siek tiek geriau.
pries issirenkant, siulau ivertinti, kur vaziuosi - jei vazineti vien mieste, e60 patogiau, bet jei tenka islekti i uzmiesti - su e65 bus maloniau.

pries perkant, siulau vaziuoti pas meistra, kuris gerai nusimano bmw, kad patikrintu, nes elektronikos yra daug, ir viska remontut kainuoja pinigus.


O tai e60 geriau su DPF filtru ar be?


StandartinėParašytas: 23 Geg 2016, 14:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
38
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Nuo ridos priklauso. Taip ar taip po 250-300k km, DPF reikės išpjauti, nes jis atidirbs savo. Žinoma, jei visą tą laiką, automobilis buvo mylimas, t.y. pilami geri tepalai ir laiku keičiami, bei neužleisti purkštukai, pakaitinimo žvakės, gerai veikiantis EGR, gal ir ilgiau DPF'as išgyventų.
Bet čia ne esminis dalykas, tiesiog su DPF, dūmingumas turėtų būti 0, be jo, šiek tiek išmes dūmo, bet jeigu neužčipuosi be proto ir mašina bus tvarkinga, tai ir dėl to dūmo nereiks sukt galvos.
Be to, jeigu važinėsi vien tik labai trumpais atstumais, tas DPF tik trukdys, ir greitai užsikimš.

Tiesiog, gamykliškai, 2003 metų e60 eina su žemyn nuleistais duslintuvo antgaliais, nuo 2004 metų - su tiesiais chromuotais. Pagal tai galima spresti, ar gamykliškai priklauso DPF ar ne. Beabejo, jau nemaža dalis šiai dienai važinėjančių e60 (nuo 2004metų) yra išpjautais DPF.


StandartinėParašytas: 23 Geg 2016, 15:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.29
Pranešimai:
32
Automobiliai:
BMW 320
MYCIUS rašė:
Nuo ridos priklauso. Taip ar taip po 250-300k km, DPF reikės išpjauti, nes jis atidirbs savo. Žinoma, jei visą tą laiką, automobilis buvo mylimas, t.y. pilami geri tepalai ir laiku keičiami, bei neužleisti purkštukai, pakaitinimo žvakės, gerai veikiantis EGR, gal ir ilgiau DPF'as išgyventų.
Bet čia ne esminis dalykas, tiesiog su DPF, dūmingumas turėtų būti 0, be jo, šiek tiek išmes dūmo, bet jeigu neužčipuosi be proto ir mašina bus tvarkinga, tai ir dėl to dūmo nereiks sukt galvos.
Be to, jeigu važinėsi vien tik labai trumpais atstumais, tas DPF tik trukdys, ir greitai užsikimš.

Tiesiog, gamykliškai, 2003 metų e60 eina su žemyn nuleistais duslintuvo antgaliais, nuo 2004 metų - su tiesiais chromuotais. Pagal tai galima spresti, ar gamykliškai priklauso DPF ar ne. Beabejo, jau nemaža dalis šiai dienai važinėjančių e60 (nuo 2004metų) yra išpjautais DPF.


Paveikslėlis
Dar viena klausyma.
Virsutinis variantas kaip suprantu geresnis taip? bet pastebejau kad ir daug e60 ir tie patis 2005 metu turi antra varianta


StandartinėParašytas: 24 Geg 2016, 08:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
38
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Pirmas variantas yra automatinė klimato kontrolė. Antras - Kondicionierius.
Čia net nėr ką lyginti - vienareikšmiškai tik PIRMAS variantas. antras variantas, tai klimato valdymas kaip GOLF III :) niekaip nesuprantu, kaip tokį daiktą galima dėti į 5 klasės bmw. Tuolabiau, kaip galima irkti tokią "pliką" mašiną. Kai ieškojom e60, tai būdavo tik pamatau tokį klimato valdymą, ir skelbimas "close", net nesigilinant daugiau.


StandartinėParašytas: 24 Geg 2016, 10:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.09
Amžius:
33
Pranešimai:
914
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 530d 08'
Pirmas variantas - dviejų zonų klimato kontrolė, antras - vienos (nurodai temp, paspaudi auto ir pamiršti ;))


StandartinėParašytas: 24 Geg 2016, 11:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
38
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Na bent jau "Auto" mygtukas yra, tai dar puse velnio toks sprendimas, bet kaip suprantu auto reguliuoja tik ventiliatorių? Bet automatiškai neskirto oro srauto, kur pusti ora (į langą, į veida ir t.t.)?


StandartinėParašytas: 26 Geg 2016, 13:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.14
Amžius:
39
Pranešimai:
1399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
X5 xDrive30d '09
Skype:
fructazz
MYCIUS rašė:
Na bent jau "Auto" mygtukas yra, tai dar puse velnio toks sprendimas, bet kaip suprantu auto reguliuoja tik ventiliatorių? Bet automatiškai neskirto oro srauto, kur pusti ora (į langą, į veida ir t.t.)?



Viska ten reguliuoja, tik tiek, kad vienos zonos :) Cia nebent kliuna kam estetinis vaizdas, kad ne tokie grazus ratukai :D Vistiek, praktiskai visi pas ka ir dvieju zonu klimato kontrole juk buna nustate vienoda temp ant abieju zonu ;)


p.s. Pas e90 tai taip, ten jau tik kondicionierius ;)


StandartinėParašytas: 26 Geg 2016, 16:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
38
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Tikrai taip. Ir vizualus vaizdus kliuna - ne tos klases automobiliui tokia klimato kontrole turi buti. Na cia tiesiog toks mano poziuris i automobili, todel daznai renkantis masina, dauguma atkrenta vien del komplektacijos skurdumo.
O dabar sakot, viska reguliuoja.. tai taip iseina, paspaudus auto, ne tik ventiliatoriu reguliuoja, bet ir oro srautus automatiskai paskirto? jei taip, tada nezinodamas, galvojau, jog cia niekam tikes daiktas. tiesiog toki klimato valdyma turejau E34'tame. tai kazkaip praejus dviem kartom automobiliu pirkti vel ta pacia technologija...


StandartinėParašytas: 26 Geg 2016, 21:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
viskas dzin, svarbu veiktu, o visa kita yra tik "panty"


StandartinėParašytas: 27 Geg 2016, 11:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.09
Amžius:
33
Pranešimai:
914
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 530d 08'
Galbūt kas ieškot E65 730d / DR45414 ?
2002-09
350tūkst.km rida; komfortinės sėdynės, pritraukėjai, el. bagažinė, xenonai, signalizacija.
Nebrangiai, PM.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1644 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 110  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery