Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 04:04

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 137  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 20 Sau 2016, 16:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Paskutinis rodo siaip jau. Manau pas tave nera filtro, 1.88mBar nemaciau dar niekada. 37mbar prie 2600 labai gerai butu.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 20 Sau 2016, 19:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.18
Pranešimai:
108
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 323i
E36 323ti "obrubkas"
E61 535d "būda":)
Darenasp rašė:
Paskutinis rodo siaip jau. Manau pas tave nera filtro, 1.88mBar nemaciau dar niekada. 37mbar prie 2600 labai gerai butu.


Ačiū! Na kiek pamenu, tai regeneracija paskutinį sykį buvo sekmadienį (prieš 100 km) ir aš kraštutines ribas duomenų pateikiau. Jei paimti aibę iš 48 duomenų rinkinių, kur apsukos buvo 661-689, tai ten viršutinė riba 12,88 mBar. Apskritai loginau važiuojant apie 10 minučių, į logą įrašyta tik 113 duomenų rinkinių. Gaunasi apie 10 per minutę, t.y tik kas 6 sekundes fiksuojama. Tikriausiai reikia kreipti dėmesį į vidurkius, o ne į mažiausias reikšmes.
Manai, gali būti DPF išoperuotas, bet normaliai neišprogramuotas? TA šiam auto jau du kart esame varę ir viskas buvo ok. Ar TA išoperuoto DPF nepastebėtų?


StandartinėParašytas: 20 Sau 2016, 19:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Nepastebetu. Tai kie ant ide taip ir nesupratau. Jei apie 10 viskas ten ok. Iskur zinai, kad regeneracija buvo pasileidus. Nuvaziuok pas nusimananti ir paziures, cia pilstymas gaunasi. Gal iranga pas tave lieva.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 20 Sau 2016, 19:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.18
Pranešimai:
108
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 323i
E36 323ti "obrubkas"
E61 535d "būda":)
Darenasp rašė:
Nepastebetu. Tai kie ant ide taip ir nesupratau. Jei apie 10 viskas ten ok. Iskur zinai, kad regeneracija buvo pasileidus. Nuvaziuok pas nusimananti ir paziures, cia pilstymas gaunasi. Gal iranga pas tave lieva.


Važinėjant mieste, aš jaučiu, kada regeneracija vyksta. Pasikeičia garsas šiek tiek ir mašina apsukas kiek didesnes palaiko. Ir, jei regeneracijai nepasibaigus sustoju parkinge, tai beveik keptomis bandelėmis kvepia:)


StandartinėParašytas: 03 Geg 2016, 14:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.21
Pranešimai:
17
Automobiliai:
E60 535d '08
Ex E90 320d N47 '08
E46 318i se '01
Bmw e60 535d 2008 metu 70k myliu begus. Sveiki, pries 3 menesius nupirkau auto ir iskart patikrinau darbine temperatura. Pastebejau kad trasoi variklio temp 65-70. Regeneracija buvo isijungusi pora kartu mieste ilgai pavazinejus ir niekad uzmiesty. Taigi pasikeiciau abu termostatus, nustaciau priverstine regeneracija ir isvaziavau i uzmiesti. Regeneracija ivyko galvoju viskas gerai, bet patebejau kad regeneracija kartojasi kas ~150 myliu ir nesvarbu kur mieste ar uzmiesty esu. Prieslegis po regeneracijos ir pries kita beveik nieko nesikeicia(varikliui pilnai isilus apie 4-5 mbar po regeneracijos laisvom apsukom ir pora mbar daugiau pries kita regeneracija). Pravaziavus 60 myliu po regeneracijos: laisvom - 4 mbar, 2000rpm - 15mbar, 4000rpm - 55mbar. Kol variklis saltas prieslegis laisvom 0. Kodel? Ir jei ilgai maluosi po miesta virslegis pakyla ~3-4 mbarais (7.9-8.9 mbar) ir net isjungus varikli ir net numovus slangele nuo daviklio virslegis lieka ~3-4mbar. Kodel? Kas galetu itakoti kad regeneracija isijungia nors virslegiai nevirsija normu?


StandartinėParašytas: 03 Geg 2016, 14:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.04
Amžius:
45
Pranešimai:
291
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
X5 E70 3.0d 07'
algiesa86 rašė:
Bmw e60 535d 2008 metu 70k myliu begus. Sveiki, pries 3 menesius nupirkau auto ir iskart patikrinau darbine temperatura. Pastebejau kad trasoi variklio temp 65-70. Regeneracija buvo isijungusi pora kartu mieste ilgai pavazinejus ir niekad uzmiesty. Taigi pasikeiciau abu termostatus, nustaciau priverstine regeneracija ir isvaziavau i uzmiesti. Regeneracija ivyko galvoju viskas gerai, bet patebejau kad regeneracija kartojasi kas ~150 myliu ir nesvarbu kur mieste ar uzmiesty esu. Prieslegis po regeneracijos ir pries kita beveik nieko nesikeicia(varikliui pilnai isilus apie 4-5 mbar po regeneracijos laisvom apsukom ir pora mbar daugiau pries kita regeneracija). Pravaziavus 60 myliu po regeneracijos: laisvom - 4 mbar, 2000rpm - 15mbar, 4000rpm - 55mbar. Kol variklis saltas prieslegis laisvom 0. Kodel? Ir jei ilgai maluosi po miesta virslegis pakyla ~3-4 mbarais (7.9-8.9 mbar) ir net isjungus varikli ir net numovus slangele nuo daviklio virslegis lieka ~3-4mbar. Kodel? Kas galetu itakoti kad regeneracija isijungia nors virslegiai nevirsija normu?

O tu 100% isitikines, kad pas tave isvis tas DPF dar yra? Ta prasme ar neispjautas?


StandartinėParašytas: 03 Geg 2016, 14:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.08.13
Amžius:
31
Pranešimai:
552
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
G12 740li 17' + chp
F07 530D 12'
F10 525D 11' + chp Ex
F30 328i 13' Ex
E60 535D 05 + chp Ex
B6 2,0TDI + chp Ex
kaip jaust kada regeneracija isijungia ? :D
niekad nepajutau kazko ir nedumina pas mane, apsukos daznai liecia redline, tai gal prasivalo ?
masina is vokieciu, ne perikupu, lietuvoj as pirmas savininkas, tai nenoriu tiket,kad gali jo nebuti..


StandartinėParašytas: 03 Geg 2016, 17:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.21
Pranešimai:
17
Automobiliai:
E60 535d '08
Ex E90 320d N47 '08
E46 318i se '01
Siuliu virinimo nesimato ant filtro tai jis yra. Turejau 320d tai metesi siules is virsaus. Beje ismetimas svarus be suodziu ir be dpf net max apsukom prieslegis daug mazesnis nei 50mbar butu. IgnasR jauciu kaip begius pradeda veliau junkt ir veriklio temp sukyla iki 97 laipsniu. Pasijungus diagnostika matau kad ismetamuju duju temp pakyla virs 600°


StandartinėParašytas: 04 Geg 2016, 10:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.14
Amžius:
39
Pranešimai:
1399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
X5 xDrive30d '09
Skype:
fructazz
Su inpa imanoma pasitikrinti dpf pralaiduma?


StandartinėParašytas: 04 Geg 2016, 10:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
dde 5, tiek dde6 kokius funkciju nemaciau... reingoldo reik cia


StandartinėParašytas: 04 Geg 2016, 11:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
Įmanoma pasidarius custom skripta. Arba tool32.

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 04 Geg 2016, 16:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.21
Pranešimai:
17
Automobiliai:
E60 535d '08
Ex E90 320d N47 '08
E46 318i se '01
algiesa86 rašė:
Bmw e60 535d 2008 metu 70k myliu begus. Sveiki, pries 3 menesius nupirkau auto ir iskart patikrinau darbine temperatura. Pastebejau kad trasoi variklio temp 65-70. Regeneracija buvo isijungusi pora kartu mieste ilgai pavazinejus ir niekad uzmiesty. Taigi pasikeiciau abu termostatus, nustaciau priverstine regeneracija ir isvaziavau i uzmiesti. Regeneracija ivyko galvoju viskas gerai, bet patebejau kad regeneracija kartojasi kas ~150 myliu ir nesvarbu kur mieste ar uzmiesty esu. Prieslegis po regeneracijos ir pries kita beveik nieko nesikeicia(varikliui pilnai isilus apie 4-5 mbar po regeneracijos laisvom apsukom ir pora mbar daugiau pries kita regeneracija). Pravaziavus 60 myliu po regeneracijos: laisvom - 4 mbar, 2000rpm - 15mbar, 4000rpm - 55mbar. Kol variklis saltas prieslegis laisvom 0. Kodel? Ir jei ilgai maluosi po miesta virslegis pakyla ~3-4 mbarais (7.9-8.9 mbar) ir net isjungus varikli ir net numovus slangele nuo daviklio virslegis lieka ~3-4mbar. Kodel? Kas galetu itakoti kad regeneracija isijungia nors virslegiai nevirsija normu?


Tai niekas nezino?


StandartinėParašytas: 04 Geg 2016, 16:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
Skyle pragrezta filtre :) spikuliu bajeriai

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 05 Geg 2016, 22:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.21
Pranešimai:
17
Automobiliai:
E60 535d '08
Ex E90 320d N47 '08
E46 318i se '01
bebr rašė:
Skyle pragrezta filtre :) spikuliu bajeriai

Ar eina pamatyti jei pragrestas pvz atleidus dpf gala nuo ismetimo? Pries kelias dienas nuresetinau adaptacijas taigi ivyko regeneracija. Pravaziavau jau 180 myliu po to tais paciais marsrutais ir nekeiciant vairavimo stiliaus. Prieslegiai po 180 myliu - ant laisvu- 4-5-6mbar (panasei tas pats), 2000rpm- ~18mbar (+3), 4000rpm- 70mbar (+15). Regeneracijos dar nebuvo, stebesiu kiek nuvaziuosiu. Ex masinai buvau ta pati padares tai kuriam laikui padejo, bet paskui vel padaznejo. Vaziavau kol parejo turba :) ir galu gale vistiek ispjoviau dpf. Masina buvo pravaziavus 150k myliu dabartine tik 70k. Tai galvoju gal nezaist ir pjaut lauk ta bulve kol nedamusiau turbinu? Beje ar Uk superka dpf vidurius?


StandartinėParašytas: 11 Geg 2016, 00:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.21
Pranešimai:
17
Automobiliai:
E60 535d '08
Ex E90 320d N47 '08
E46 318i se '01
Mires forumas. Atsakymu cia negausit


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 137  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery