Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 05 Gru 2024, 05:37

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 102 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 04 Bal 2016, 23:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.06
Pranešimai:
144
Miestas:
Marijampole
Automobiliai:
E38
zinok jau greit viska zinosiu apie situos variklius ir galesiu daug ka apie juos kitiem papasakot :D


StandartinėParašytas: 04 Bal 2016, 23:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.05.15
Pranešimai:
532
Galėsi super-specializuotą variklio servisą įkurti. "Only for M73B54" arba tiesiog "M73B54"


StandartinėParašytas: 04 Bal 2016, 23:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
40
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
E63 M6 coupé
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
Megėjas paspaust rašė:
Ne veltui "Meistrai visi bega nuo ju". Sekmės tau, peliuk.


Todėl ir bėga, nes neišmano. Motorai patys iš savęs yra geri ir ilgaamžiai, tik specialistų jiems nėra, todėl tenka patiems domėtis, eksperimentuoti, mąstyti kas kaip.
Servisuose geriau apsiims penkis TDi per dieną padaryti, nei su V12 užsiimti, nes žinių ir noro išmokti, suprasti kas kaip nulis.
Blogiausia tame, kad jei ir apsiima, tai už jų eksperimentus ir kliurkas pačiam dar reikia ir mokėti pinigus.

Savo V12 vežiau į CarPro, paėmė litus ale sklendes pravalė, bet tas nieko nepadėjo, dar kiti šūdarankiai Autopaslaugoj dievagoosi, kad žvaklaidžius keisti reikia - nupirkau, pakeitė, efekto nulis.
Taip, kad kol pats neužsiimi, neperskaito krūvos literatūros ir neperverti terabaito serverių duombazių nelabai gali tikėtis, kad kažkas kitas tai už tave padarys.

_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


StandartinėParašytas: 05 Bal 2016, 00:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.31
Amžius:
40
Pranešimai:
883
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328 lightweight ex
E46 2.8 CI EX
tayota tacoma 3.4 turbocharger
honda cbr 1100 xx
e60 m5 cat remove schnitzer
e83lci 3.0sd chip
e39lci 3.0i mtech
pasiziurek veleneliu stovi voztuvu karomislus, grandine pasitampius gali buti, labai panashu i mehanini gedima.

_________________
Netrinkit blogu atsiliepimu


StandartinėParašytas: 05 Bal 2016, 09:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.06
Pranešimai:
144
Miestas:
Marijampole
Automobiliai:
E38
variklis irgi papuole nupirkti greiciausiai geras, atrode gan baisus nes stovejes garaze gal metus buvo,aprudijes,bet pasirodo matyt perrinktas visas buvo,nes galvos varztai jau neoriginalus,viskas ant hermetiko sudeta,o ir kompresija visuose ~10 buvo vienam tik kazkodel 7 vos ibezdejo..,buvau nusiardes as ji tai tiesa sakant nezinau kai reiskia grandine issitampius,bet laisvumo ten praktiskai nebuvo joje jokio,ant sliauziku irgi kaip ir nieko nemaciau blogo,karomyslai sveiki. :roll:


StandartinėParašytas: 05 Bal 2016, 09:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.06
Pranešimai:
144
Miestas:
Marijampole
Automobiliai:
E38
Exeed cia pas tave gal kur egr vakuumai buvo pratruke ? nes lyg ir visas problemas su sitais varikliais isskaiciau,tiek amerikoje,tiek cia lietuvos puslapiuose ir panasiai :D


StandartinėParašytas: 05 Bal 2016, 10:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
40
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
E63 M6 coupé
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
Peliukas32 rašė:
Exeed cia pas tave gal kur egr vakuumai buvo pratruke ? nes lyg ir visas problemas su sitais varikliais isskaiciau,tiek amerikoje,tiek cia lietuvos puslapiuose ir panasiai :D


Prieš imantis darbų buvo patikrintos oro srauto matuoklės, MAF, jų gofros, įsiurbimo kolektoriaus dangteliai IMC, lambda zondai O2 sensors, katalizatoriai tikrinti nuimant išmetimą ir kišant į vidų specialią kamerą, kad pažiūrėti kaip atrodo 'korys' ar neužsikimšęs ar nesusilydęs. Neradus problemų kitur ir izoliavus viską ties mechanine dalimi imtasi darbų su sandarinimo elementais - tarpinėmis ir žarnelėmis.
Taip, darbo daug. Pastangų rasti problemą įdėta nesuskaičiuojamas valandų kiekis, bet kitaip niekas neišvynios saldainio ir nepadės ant lėkštutės, ypač bet koks servisas. Mano atveju problema buvo trijose vietose:

1. Vakuumo nuotėkis šlangutėse/žarnelėse po variklio centrine apdaila. Ten kur eina laidai į purkštukus yra ir keletas mažo diametro, gal kokių 8mm šlangučių. Kai kurios buvo patrūkinėję - pakeičiau beveik visas naujomis. Savikainos nepamenu, bet grubiai manau į 10 € tilpau. Problema dalinai išsisprendė, o bet tačiau vistiek purtydavosi šaltas motoras kol neįkaisdavo iki darbinės temperatūros.

2.Tada buvo padarytas testas su aerozoliu ir paaiškėjo, kad orą dar traukia per įsiurbimo kolektoriaus tarpines, IMG. Buvo ilgai spręsta ką su jomis daryti, nes jei keisti naujomis tai reikia visų keturių, o vieneto kaina Krastoje auto 96,51 € + 102,37 € ir dar padaugink iš dviejų, nes viena tarpinė trims cilindrams. Sumoje jas visas pakeisti 397.76 € + darbo kaina, jei darai ne pats. Užsimerkęs sumokėjau pinigus už tarpines ir už darbus ir jas pakeičiau. Ir regis problema dingo, užvestas šaltas motoras nebesipurtė, dirbo gražiau, tačiau pasijuto vibracija jam įkaitus iki darbinės temperatūros. Gal ir ne labai dramatiškai, bet erzinančiai vibruodavo, kaip koks dyzelis.

3. Toliau buvo nuresetintos elektrinės gazo sklendės, EML, ir iš naujo adaptuotas akseleratoriaus pedalas kompiuterio pagalba. Po to regis motoras dirba tolygiai visuose diapazonuose ir tiek šaltas, tiek šiltas. Kol kas tokie pastebėjimai. Dar vis seku situaciją ar viskas išsisprendė.

_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


StandartinėParašytas: 05 Bal 2016, 19:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.06
Pranešimai:
144
Miestas:
Marijampole
Automobiliai:
E38
Nebandei ar nesigavo adaptuotis sklendziu spaudant gazo pedala? nu tavo problema kaip ir aiski,vis del to jei trauke ora per isiurbimo kolektoriaus tarpines ir vakuumus.. cia jau situos dalykus patikrinau,siandien nusiemiau kolektorius, abejuose daug sviezio tepalo,poto pazvelgus i voztuvus per isiurbimo angas,pamaciau,kad kurie voztuvai uzdaryti,ant ju pilna tepalo,vienas pasemtas iki puses net buvo (ardyta tika pravaziavus) kolektoriui irgi nemazai tepalo,manau,kad lieka tik vienas variantas, OSV ar kaip jos vadinasi membranos ant galo kolektoriaus kur stovi,taciau visaip bandziau ja nuimta patikrinti nesupratau jos tikslaus veikimo principo :^o zodziu kolektorius sudaro vakuuma ir ta membrana turetu pritraukti ir per ja nepraeiti oras ir ja atleidzia tik kai uzsigesina variklis ? nes burna trauki per ta skylute kur isistato i kolektoriu ir oras traukiasi laisvai,sunku suprasti, gal jau su tuo susidurei?
P.s daug kur skaiciau apie jas,tai siuo atveju jei jos blogos,turetu reaguoti puciant aerozoli aplink jas arba ranka pridejus jaustis traukimas,o cia nieko.. taigi is kur tada tepalas kolektoriuje ? :idea:


StandartinėParašytas: 05 Bal 2016, 23:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.31
Amžius:
40
Pranešimai:
883
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328 lightweight ex
E46 2.8 CI EX
tayota tacoma 3.4 turbocharger
honda cbr 1100 xx
e60 m5 cat remove schnitzer
e83lci 3.0sd chip
e39lci 3.0i mtech
tai jai galvos buvo nuiminetos tai ten bedos ir reik jieshkot ;)

_________________
Netrinkit blogu atsiliepimu


StandartinėParašytas: 06 Bal 2016, 15:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
40
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
E63 M6 coupé
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
Peliukas32 rašė:
Nebandei ar nesigavo adaptuotis sklendziu spaudant gazo pedala? nu tavo problema kaip ir aiski,vis del to jei trauke ora per isiurbimo kolektoriaus tarpines ir vakuumus.. cia jau situos dalykus patikrinau,siandien nusiemiau kolektorius, abejuose daug sviezio tepalo,poto pazvelgus i voztuvus per isiurbimo angas,pamaciau,kad kurie voztuvai uzdaryti,ant ju pilna tepalo,vienas pasemtas iki puses net buvo (ardyta tika pravaziavus) kolektoriui irgi nemazai tepalo,manau,kad lieka tik vienas variantas, OSV ar kaip jos vadinasi membranos ant galo kolektoriaus kur stovi,taciau visaip bandziau ja nuimta patikrinti nesupratau jos tikslaus veikimo principo :^o zodziu kolektorius sudaro vakuuma ir ta membrana turetu pritraukti ir per ja nepraeiti oras ir ja atleidzia tik kai uzsigesina variklis ? nes burna trauki per ta skylute kur isistato i kolektoriu ir oras traukiasi laisvai,sunku suprasti, gal jau su tuo susidurei?
P.s daug kur skaiciau apie jas,tai siuo atveju jei jos blogos,turetu reaguoti puciant aerozoli aplink jas arba ranka pridejus jaustis traukimas,o cia nieko.. taigi is kur tada tepalas kolektoriuje ? :idea:


Sklendės adaptuotos spaudžiant pedalą iš naujo.
Su oro traukimu per kitas membranas nesusidūriau.
Dėl tepalo kolektoriuje minčių neturiu.

_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


StandartinėParašytas: 07 Bal 2016, 22:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.06
Pranešimai:
144
Miestas:
Marijampole
Automobiliai:
E38
Exeed
jas butina nuresetinti kompiuterio pagalba,kad vyktu adaptacija ? ar tiesiog galima tai daryti nieko nepadarius?


StandartinėParašytas: 08 Bal 2016, 09:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
40
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
E63 M6 coupé
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
Peliukas32 rašė:
Exeed
jas butina nuresetinti kompiuterio pagalba,kad vyktu adaptacija ? ar tiesiog galima tai daryti nieko nepadarius?


Galbūt galima tai padaryti ir mechaninės intervencijos būdu, bet aš tokio būdo nežinau.
EML ir akseleratoriaus pedalo nuresetinimas daromas kompiuterio ir diagnostinių programų pagalba.

_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


StandartinėParašytas: 08 Bal 2016, 20:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.06
Pranešimai:
144
Miestas:
Marijampole
Automobiliai:
E38
supratau,bandysiu sklendziu adaptacija padaryt,nes tas variklis atrodo lyg noretu graziai dirbti,bet vis pasipurto,nedadirba ant laisvu,prie gazo lyg ir viskas ok,duminimas kaip ir dingo jau..
gal zinai netycia,kaip turi veikti tie laisvos eigos voztuvai ? kalbu apie tuos kur is gazo sklendziu iseina storos slangutes ir abi eina i sona variklio,ten prie tepalo filtro. pas tave jie visa laika "taksi" ar kaip uzeina ? kaip suprantu kai stovi ant laisvu,kai gazo sklendes uzdarytos turetu pastoviai traukti ora per juos,o pas mane tai vienas pataksi,tai kitas,tai viena atidaro tai kita,nesuprasi.


StandartinėParašytas: 19 Bal 2016, 13:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.06
Pranešimai:
144
Miestas:
Marijampole
Automobiliai:
E38
gristu cia su klausimu kuris gal daugiau spejimu sulauks del ko gali buti problema,su situo bmw nebuvau dar normaliai vaziaves,nes pirkau ji stovejusi apie 8 metus ar kazkas panasaus,taigi siandien variau vaziuokle tvarkyti,sedau ir su saltu iskart vaziavau,zodziu svelniai spaudi gaza,nera traukos,tada sauna ir staiga iskart pasijaucia ta trauka paveluota sugrista, tada variklis kaip ir vaziuoja normaliai,leidi masina begetis is leto,pridusta variklis,sauna ir tada vel vaziuoja,kol nepasyla,pasiles nesaudo,bet vaziuoja toli grazu ne taip kaip turetu.


StandartinėParašytas: 19 Bal 2016, 16:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.06
Pranešimai:
1098
Automobiliai:
E36. daug
E93
Peliukas32 rašė:
gristu cia su klausimu kuris gal daugiau spejimu sulauks del ko gali buti problema,su situo bmw nebuvau dar normaliai vaziaves,nes pirkau ji stovejusi apie 8 metus ar kazkas panasaus,taigi siandien variau vaziuokle tvarkyti,sedau ir su saltu iskart vaziavau,zodziu svelniai spaudi gaza,nera traukos,tada sauna ir staiga iskart pasijaucia ta trauka paveluota sugrista, tada variklis kaip ir vaziuoja normaliai,leidi masina begetis is leto,pridusta variklis,sauna ir tada vel vaziuoja,kol nepasyla,pasiles nesaudo,bet vaziuoja toli grazu ne taip kaip turetu.

lambda pozymiai

_________________
Rap is cool.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 102 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery