Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 19:08

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 852 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 57  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 16 Gru 2015, 14:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
siomka, maniske stovint vietoj ir spustelejus - daugiau 0.4bar neuzpucia, vaziuojant spustelejus - vos ne 1.5bar, todel ir manau, kad geometrija stovint neatsidaro....(DDE modas cia turbut neprieko)
stovint prie 2650aps/min DDE uzsipraso tik 1.061bar - gauna 1.330bar (1.061bar siek tiek daugiau nei atmosferinis slegis, tai vadinasi ir turbos solenoidas negauna komandos is DDE, kad atidarytu voztuva pilnai)
vaziuojant prie 2009aps/min DDE nori 2.20bar -gauna 2.481bar
Prikabintas failas:
stovint.jpg
stovint.jpg [ 44.79 KiB | Peržiūrėta 11730 kartus(ų) ]

Prikabintas failas:
vaziuojant.jpg
vaziuojant.jpg [ 43.65 KiB | Peržiūrėta 11730 kartus(ų) ]

Su DIS ir Rheingold galima pasiziureti turbos valdymo solenoido atidarymo (pralaidumo) dydi procentais
95% uzdarytas, 5% pilnai atidarytas
dirbant ant laisvos eigos rodo 80%
stovint vietoj ir gazuojant, didziausias pralaidumo procentas gavosi ~64% (t.y. 80-64=16%), tai reiskia, kad geometrijos valdymo stokas suvaikscios minimaliai....turbina nepus visu pajegumu (cia tik mano tokia nuomone, jei turite savo - pateikite)
Prikabintas failas:
Rheingold.jpg
Rheingold.jpg [ 44.91 KiB | Peržiūrėta 11730 kartus(ų) ]


StandartinėParašytas: 16 Gru 2015, 14:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
kiesha rašė:
stovint vietoj ir gazuojant, didziausias pralaidumo procentas gavosi ~64% (t.y. 80-64=16%), tai reiskia, kad geometrijos valdymo stokas suvaikscios minimaliai....turbina nepus visu pajegumu (cia tik mano tokia nuomone, jei turite savo - pateikite)
Prikabintas failas:
Rheingold.jpg

o kodel jis turetu vaikscioti maximaliai? jis niekada nevaiksto maksimaliai, nebent uzkurus ir gesinant, ir kodel tu manai, kad voztuvas pradeda valdyt tik tada, kai turbina pucia maximaliai? Valdo pagal tai, kiek prasoma konkreciu momentu. Uzkurus masina turbina visada pucia maximaliai ir staiga uzgazavus normalu, kad staiga sukyla slegis, o jei jo tuo metu nereikia, tai voztuvas ir keicia geometrija, kad turbina nepustu max.
esme, ka norejau pasakyti, kad 90-95% tokiu gedimu buna mechaniniai ir kol tu atsinesi kompa ir pasijunges ziurinesi atsidarymo procentus, kurie tau daugeliu atveju nieko nepasakys, ir vis tiek po to eisi ardyt mechaniskai, jei klaidu nera, tai mano pasiulytais metodais seniai busi isdiagnozaves turbina, sekantis etapas ieskoti vaziuojant, jei nerandi mechaniskai ir t.t.


StandartinėParašytas: 16 Gru 2015, 17:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
siomka rašė:
o kodel jis turetu vaikscioti maximaliai? jis niekada nevaiksto maksimaliai, nebent uzkurus ir gesinant, ir kodel tu manai, kad voztuvas pradeda valdyt tik tada, kai turbina pucia maximaliai? Valdo pagal tai, kiek prasoma konkreciu momentu. Uzkurus masina turbina visada pucia maximaliai ir staiga uzgazavus normalu, kad staiga sukyla slegis, o jei jo tuo metu nereikia, tai voztuvas ir keicia geometrija, kad turbina nepustu max.
esme, ka norejau pasakyti, kad 90-95% tokiu gedimu buna mechaniniai ir kol tu atsinesi kompa ir pasijunges ziurinesi atsidarymo procentus, kurie tau daugeliu atveju nieko nepasakys, ir vis tiek po to eisi ardyt mechaniskai, jei klaidu nera, tai mano pasiulytais metodais seniai busi isdiagnozaves turbina, sekantis etapas ieskoti vaziuojant, jei nerandi mechaniskai ir t.t.


Tai cia pilstymas is kiauro i tuscia, as tau ir sakau, kad stovint max turbos geometrija neatsidaro ir maksimaliai neuzpus - tik vaziuojant, tas matosi ir ant skrynu
su tais slanguciu keitimais -senas ir patikrintas budas, galima ir su dideliu svirkstu vakuma imituot....


StandartinėParašytas: 17 Gru 2015, 16:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.12.07
Pranešimai:
20
Automobiliai:
E39
Automobilio, apie kuri norite paklausti: BMW E39
Pagaminimo metai: 2001/12
Variklis: 2.5D
Sveiki pilieciai, gal kas galit padet su klaidu reiksmem ir ju tvarkymu ? :)

# ERRORS DETAILS - DTC(hex)/PARAM(hex)
------------------------------------------------------------------------
ABS -> 6C/01 - SN-control
59/01 - Low voltage
58/01 - Precharge pump

A/C -> 11/42 - Solar sensor right
14/42 - Solar sensor left

SRS -> Shadow-memory:
50/20 - Power supply, undervoltage

IKE -> BE/48 - Data-filing difference to central light module (LCM)

LCM -> Shadow-memory:
3C/01 - Communication error with Rain/Light Sensor

STH -> 03/42 - Circulation pump

# SCAN END
------------------------------------------------------------------------


StandartinėParašytas: 17 Gru 2015, 17:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.31
Pranešimai:
1269
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525D M57 '02
klausimas. kas nors neveikia, ar šiaip bėdų ieškai?


StandartinėParašytas: 19 Gru 2015, 14:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.12.07
Pranešimai:
20
Automobiliai:
E39
Siaip ieskau bedu :) turejau proga nuskanuoti auto, tai ta ir padariau :) o dabar noriu issiaiskinti kas cia per bedos..


StandartinėParašytas: 19 Gru 2015, 15:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.31
Pranešimai:
1269
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525D M57 '02
tai šiaip tik skydelis suktas, visos kitos klaidos dėl per mažos įtampos greičiausiai. jei viskas veikai nereikia ieškot ligų.


StandartinėParašytas: 19 Gru 2015, 15:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
T0cka rašė:
Siaip ieskau bedu :) turejau proga nuskanuoti auto, tai ta ir padariau :) o dabar noriu issiaiskinti kas cia per bedos..


1. DSC siurbliuko klaida.

2. Saulės daviklis panelėje (priekyje prie stiklo stovi su keliomis akutėmis).

3. Akumas nusėdęs buvo (vedant mašiną jeigu vos vos pasuka, tada šita klaida gali atsirasti).

4. Rida atsukta mašinai.

5. Lietaus daviklio komunikacijos klaida (blokelis sudurniavo, arba laidai, galbūt buvo atjungtas).

6. Papildomas siurbliukas po pečiuko elektromagnetiniais vožtuvais.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 21 Gru 2015, 10:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.03.13
Pranešimai:
264
Automobiliai:
ex. E39 530dA M57 '98
E60 530d '04
Kadangi čia pradėjau dėl traukos, tai ir tęsiu:

Kaip kiesha ir patarė, pradėjau nuo vakuumu. Taigi pirmoje vietoje atjungiau nuo aktuatoriaus šlangelę (Nr. 11) ir žiūrėjau ar bent pritraukia traukia. Siurbia, bet vos vos. Tada atjungiau ilgąją šlangutę nuo rezervuaro (Nr. 9) - siurbimas akivaizdžiai geresnis, tačiau neaišku ar pakankamas. Tuo pačiu pamėginau ilgąją šlangutę pajungti tiesiai į aktuatorių (be tarpininkų). Aktuatorius nusileidžia, tačiau nepilnai.

Ranka judinant aktuatorių jis juda, tačiau su nemažu pasipriešinimu, nežinau ar tai normalu.

Šlangelės 11 ir 10 buvo keistos prieš kokį pusmetį, geometrijos solenoidas "atrestauruotas" pagal forume esantį toturialą, vakar dar prijungęs prie 12V aiškiai girdėjau jo čiauškėjimą.

Vienintelės neklibintos dalys yra ilgoji šlangutė Nr. 9, matosi, kad dar gamyklinė. Ir vakuumo rezervuaras, ar gali jis būti blogas?
Akivaizdu, kad per tarpininkus praėjęs vakuumas prie turbinos vos vos traukia.


Prikabinti failai:
Fiksavimas.JPG
Fiksavimas.JPG [ 101.44 KiB | Peržiūrėta 11557 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 21 Gru 2015, 14:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
santis rašė:
Kadangi čia pradėjau dėl traukos, tai ir tęsiu:

Kaip kiesha ir patarė, pradėjau nuo vakuumu. Taigi pirmoje vietoje atjungiau nuo aktuatoriaus šlangelę (Nr. 11) ir žiūrėjau ar bent pritraukia traukia. Siurbia, bet vos vos. Tada atjungiau ilgąją šlangutę nuo rezervuaro (Nr. 9) - siurbimas akivaizdžiai geresnis, tačiau neaišku ar pakankamas. Tuo pačiu pamėginau ilgąją šlangutę pajungti tiesiai į aktuatorių (be tarpininkų). Aktuatorius nusileidžia, tačiau nepilnai.

Ranka judinant aktuatorių jis juda, tačiau su nemažu pasipriešinimu, nežinau ar tai normalu.

Šlangelės 11 ir 10 buvo keistos prieš kokį pusmetį, geometrijos solenoidas "atrestauruotas" pagal forume esantį toturialą, vakar dar prijungęs prie 12V aiškiai girdėjau jo čiauškėjimą.

Vienintelės neklibintos dalys yra ilgoji šlangutė Nr. 9, matosi, kad dar gamyklinė. Ir vakuumo rezervuaras, ar gali jis būti blogas?
Akivaizdu, kad per tarpininkus praėjęs vakuumas prie turbinos vos vos traukia.

jei slangele dar is gamyklos, tai tau neturetu kilti tokiu kvailu klausimu ka su ja daryt, kai visos slangos bus naujos ir nebus vakuumo, tada gali ieskot kazkur bedu, sudek visur (visoj vakuumo sistemoj) silikonines ir uzmirsi bedas su vakuumu


StandartinėParašytas: 27 Gru 2015, 14:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.12
Amžius:
34
Pranešimai:
751
Miestas:
Utena -Vilnius
Automobiliai:
BMW E60
Sveiki, Ka reiskia p-amount of the pi-ideal speed control inpoj? Pas mane, kai spaudi gaza, tai i minusa nueina kazkur iki -73, o ribos iki 50 parasyta inpoj, cia blogai ar ne?


StandartinėParašytas: 11 Vas 2016, 14:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.09.04
Pranešimai:
108
Miestas:
Kaunas
Meta tokia klaida, del jos uzsidega airbag lempute. Uzgesinus ja pavazinejus po kurio laiko vel uzsidega, issimti vairuotojo oro pagalve ir ziureti laidus, kontaktus gal kokius?


Prikabinti failai:
klaida.jpeg
klaida.jpeg [ 78.05 KiB | Peržiūrėta 11223 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 16 Vas 2016, 17:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.08.25
Pranešimai:
17
Automobiliai:
E39 530D
Pavyksta pasijungti tik prie variklio, bet niekur kitur beda yra ta, kad per INPA ismeta error, kai bandai pvz:. prie abs bloko prisijungti, tai ismeta: IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROL UNIT... Internete radau info, kad sitos bedos bus delto, kad nepriristas skydelis, kadangi prie km dega raudona lempute, kaip man prisiristi ji, arba kaip man dar prisijungti prie kitu kompunentu, butent dabar reikia prisijungti prie airbagu, nusitrinti klaidas, kadangi buvo pakeistas salonas. Masina butu BMW 530d (E39) M57 3dizelis 142kw, 2001metu, kompo jungtis OBD2 (is salono jungiasi).




Laidas buvo pirktas is forumo. 7 ir 8 kontaktai uztrumpinti.


StandartinėParašytas: 16 Vas 2016, 18:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
INPAi dzin tas svetimas skydelis, ji komplektacijos nenuskaitineja is EWS ir LCM, o jungiasi i atskirus modulius, jei su apacioje esanciais EDIABAS_IFH_0009 viskas OK, ziurek ar atnaujinta (kiek failu) INPA SGDAT papkei ir EDIABAS ECU, gal ne tuos pinus sulitavai, nes per 8pina eina visa diagnostika (isskyrus varikli ir automatine deze)

Cituoti:
IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
EDIABAS_IFH_0009
Meaning: The ECU is not connected or does not respond.
Causes: The ECU is not connected (or not properly).
The ECU is not supplied with voltage.
The ECU is addressed with a wrong address.
The ECU parameters are incorrect (concept, times, etc.).
Error correction: Check the error causes above.


StandartinėParašytas: 16 Vas 2016, 21:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.08.25
Pranešimai:
17
Automobiliai:
E39 530D
kiesha rašė:
INPAi dzin tas svetimas skydelis, ji komplektacijos nenuskaitineja is EWS ir LCM, o jungiasi i atskirus modulius, jei su apacioje esanciais EDIABAS_IFH_0009 viskas OK, ziurek ar atnaujinta (kiek failu) INPA SGDAT papkei ir EDIABAS ECU, gal ne tuos pinus sulitavai, nes per 8pina eina visa diagnostika (isskyrus varikli ir automatine deze)



Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 852 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 57  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery