Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 31 Sau 2025, 11:58

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E65, E66 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1644 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 110  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 04 Vas 2016, 10:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.02.03
Pranešimai:
7
MYCIUS rašė:
imsiu ir eilini kart parasysiu ta pati :D
reikia atkreipt demesi i masina, kuria perki..
o jei rimtai:
taip vaziuokle buna:
1. standartine - nieko mandro - nieko brangiai remontuojamo.
2. dynamic drive - tai reiskia aktyvus stabilizatoriai - stabilizatoriaus centre yra hidraulinis mechanizmas, kuris nera amzinas, srote nera super brangus, bet pakeitimas, ypac galinio tikrai problematiskas. sitas privalumas neleidzia automobiliui pasvirti vaziuojant posukyje.
3. EDC - el. reguliuojami amortizatoriai - pats supranti, kad amortizatoriai neamzini - nauji tokie kainuoja 500-600eur/vnt. nors pas mane ir yra, bet is esmes privengciau tokio "navaroto".
4. dar buna gale ne spyruokles, o pneumatines pagalves. naujos kainuoja labai daug, bet jas restauruoja su garantija. tai gal cia nieko blogo.

su vaziuokle viskas, bet...is patirties sakau, jog reikia varyt i rimta servisa, kur galetu padaryti diagnostika, patikrinti vaziuokle ir t.t. tikrai sudetingas automobilis, kuriame gedimu gali buti milijonas, todel cia ne ta masina, kuria apejus ratu ir uzvedus varikli, jau galima pirkti arba nepirkti.

p.s. bet pasiskaityk sita tema, nepakenks

dekui uz info.


StandartinėParašytas: 04 Vas 2016, 19:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.01.30
Pranešimai:
45
Dėl pilno vaizdo galima butu papildyti kainininka E65 3d. manau jis populiariausias ; kiek kainuoja tepalo pakeitimas (oro,tepalo,kuro,salono filtrai) stabdžiu diskai -kaladėles,vairo koloneles remontas ,bagažines pakelimo mechanizmo remontas,garso sistemos logic 7 remontas,nauju aktyviu stabilizatoriu kaina,nauju edc amortizatoriu kaina, nesaugiai paliekus auto -veidrodeliu ,parktroniku kainos ....kasko draudimas


StandartinėParašytas: 04 Vas 2016, 20:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
38
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Arči rašė:
Dėl pilno vaizdo galima butu papildyti kainininka E65 3d. manau jis populiariausias ; kiek kainuoja tepalo pakeitimas (oro,tepalo,kuro,salono filtrai) stabdžiu diskai -kaladėles,vairo koloneles remontas ,bagažines pakelimo mechanizmo remontas,garso sistemos logic 7 remontas,nauju aktyviu stabilizatoriu kaina,nauju edc amortizatoriu kaina, nesaugiai paliekus auto -veidrodeliu ,parktroniku kainos ....kasko draudimas


Pabandom:
1. Tepalas, priklauso nuo to koki pasirinksi, pradedant bmw twin power turbo ir baigiant pigia alternatyva atitinkancia LL04 standarta. 50-120eur.
2. filtrų kaina taip pat priklauso nuo gamintojo. vienam gerai kuo pigiau, kitam ir mann netinka - nori originalo. Čia kainos neapibrėšiu. Realiai visi filtrai (tepalo,oro, kuro), kainuo lygiai tiek pat kiek ir bet kuriam kitam bmw dyzeliui. Vienintelė išlyga - salono filtras - kainos nežmoniškos. Pigiausia, ką galima įdėti kaina prasideda nuo 30eur ir taip iki 86eur už originalą.
3. stabdžiai niekuo neypatingi, vėl gi kaina kaip ir bet kurio kito bmw.
4. klausiau vienam servise, kurie užsiima kolonėlių restauracija, atsakymas buvo toks, kad nerestauruojam, nebent padės paveržimas. Nežinau, kodėl, nesigilinau, nes dar nebilda :)
5. hidraulinis stūmoklis naujas originalus 200eur. kitų variantų nėra. pradėjo leisti - reikia keisti. šrotiniai, specialistų nuomone, nelaiko, arba laiko labai neilgai - neverta ieškot/pirkt/dėt. Nes pradėjus leisti hidrocilindrui, apliejamas navi blokas, taip kad pridaro daug problemų.
6. Logic7 garso stiprintuvo remontas 100-150eur, ASK cd remontas 50-100eur.
7. Dar negirdėjau, kad kas nors ryžtųsi dėti naujus aktyvius stabilizatorius. Dėl įdomumo tiek priekinis tiek galinis kainuoja po 1150eur, na paieškojus, galima nusipirkti su šiokiomis tokiomis nuolaidomis, bet vistiek 1000eur reikia skaičiuot. Šrote bus apie 100-150eur. (galinio pakeitimas problematiškas - daug darbo, todėl už darbą dar teks pamokėti kokį 100eur.).
8. Naujus edc amortikus irgi retas kuris perka. Kaina kaip ir minėjau bus po 500-600eur/vnt. Šiuo atveju galimas variantas, už +-600eur nusipirkti visus 4 naujus gerus (sachs) standartinius amortikus ir iškoduoti EDC sistema - problemos nelieka, navaroto irgi :)
9. Veidrodėlių kainų nežinau (kas nors papildys mane). Parktronikai po 20-30eur/vnt (čia turiu galvoje šrote arba nauji neoriginalūs). Originalių kaina kosminė.
10. Prie eksploatacijos, galima priskirti nepigų akumuliatorių, visgi į tokį automobilį reikia dėti AGM'ą, kas kainuos nuo 150eur.
11. Reikia turėti omenyje, jog padangų išmatavimai nėra standartiniai (turiu galvoje, jog maximoje padangų nenusipirksit), todėl ir jų kaina atitinkamai nemaža.

Ir tiek žinių.

Bet dar liko nepaminėta dažniau pasitaikančios problemos, kaip:
1. greičių dėžė - smugis prieš sustojant.
2. alkūninio veleno škyvas (300eur.)
bet šios problemos vėlgi niekuo neįpatingos lyginant su kitais bmw.

P.S. e65 - geras variantas, džiaugiuosi turėdamas jį. Dabar turiu galimybe, palyginti važiavimą su e60 su E46 (turėjau ir E39), na nei viena iš pastarųjų toli gražu neprilygsta e65 (kad ir kaip būtų keista, bet net ir lyginant su e60 skirtumas gana didelis komforto prasme).

P.P.S. jei pas jus abi rankos kairės ir dėl kiekienos smulkmenos ketinate važiuoti į servisą, tada taip - šio automobilio eksploatacija brangi. Bet jei yra galimybė ir noras bent jau smulkius remontus/aptarnavimus pasidaryti pačiam, tada nieko baisaus dėl eksploatacijos.


StandartinėParašytas: 04 Vas 2016, 22:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
jau geriau e65 patys nesiremontuoja, paskui nei verkt, nei juoktis :mrgreen:


StandartinėParašytas: 05 Vas 2016, 09:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
38
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Neveltui paminėjau sąlygą "jei abi rankos ne kairės".
Turit šiek tiek įrankių, ir supratimo, tikrai galima pasikeisti:
1. Stabdžius
2. Žvakes/rėlę.
3. Termostatus.
4. Išsiimti sklendes.
5. Vieną kitą važiuoklės detalę (kaip pvz stabilizatoriaus traukutes).
6. Pasidaryt aptarnavimą - tepalus/filtrus.

Bavaras, papasakok, kokių kliurkių prisidaro žmonės su e65..tiesiog, įdomu :)


StandartinėParašytas: 05 Vas 2016, 10:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.21
Amžius:
51
Pranešimai:
438
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E38 740 95' cosmosschwarz metallic
Engine: M60, 4.0L V8, 210kW, 282hp, 400 N·m
Transmission: automatic
Upholstery: standardleder/schwarz
ASC+T, PDC, Klima, Xenon
R16 BMW OEM styling 61
Kadangi tema vadinasi "[E65] Noriu pirkti / patarimai perkantiems"- automobilis BMW E65/66 žurnalo TIME buvo pripažintas vienu iš penkiasdešimties visų laikų blogiausiu automobiliu (bent jau pre-feisliftas). Jis yra sąraše kartu su tokiais "šedevrais", kaip Fiat Multipla, Pontiac Aztec. Manau, tokie žmonės, kaip Bavaras, savo laiku smagiai pasišyldė rankutes riebiai uždirbdamas E65 remonto darbuose. Atsimenu, apie 2005 metus mačiau vieno autoserviso Vilniuje savininką, važinėjantį trijų metų senumo sidabrine E65, tiesa, nežinau, kokia modifikacija ten buvo, tai vaikinas keikėsi dėl nuolatinių elektronikos gličų (trejų metų automobilyje ?!). Taip kad... nuraminam aistras, nusikratom nuo ausų makaronus, giliai įkvėpiam kelis kartus (nepamirštam iškvėpti) ir einam gerti žolių arbatos.

PROOF: http://content.time.com/time/specials/p ... 45,00.html

_________________
Только пусть ваша совесть не мешает вам ясно мыслить, а ваш разум пусть не стесняется, когда нужно, отстранить совесть…

Стругацкие «Обитаемый остров»


StandartinėParašytas: 05 Vas 2016, 11:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.02.03
Pranešimai:
7
Na o tie facelift jik jau geresni. Pati gamykla nurodo kad patvarkyti tie kataklizmai. Tas pats ir e60 kalbejaus su elektriku. Sake iki 2007 m gamybos tai ligu turi, tie po 2007 jau geresni, daug bedu issprende kurejai


StandartinėParašytas: 05 Vas 2016, 12:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
38
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Galim kvėpuot kaip norim, bet pats nusipirkęs gerokai pagyvenusi e65 (2004metų), su juo pravažiavau jau 60 k km, ir tfu tfu elektronikos gedimų (apart jau buvusiu sugedusių comfort access rankenų) nebuvo.
Na taip LOGIC7 stiprintuvą remontavau, bet realiai tas pats stiprintuvas eina ir į e60, taip kad čia e65 niekuo neišsiskiria.
Nesiginčysiu, nes net ir čia forume buvo daug kalbėta, apie 2002 metų e65 el. gedimus, galbūt tais metais buvo išleista su daugiau "bugų".

man atrodo, čia problema yra tame, jog šioje mašinoje yra labai daug elektronikos, ir todėl taip atrodo, jog dažnai genda.
Jau kažkada rašiau, tai dar šykį pasikartosiu, kaip šnekėjom su vieno serviso meistru, žmogus sako: va šalia stovi toyota tų pačių metų kaip ir tavo, bet jame yra 3 blokai, prie kurių jungiasi diagnostika, pas tave yra 48 blokai (realiai 51), tai pats supranti, ant kiek didesnė tikimybė, jog kažkas suges iš el. pusės.


StandartinėParašytas: 05 Vas 2016, 13:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.05.17
Amžius:
39
Pranešimai:
1010
Miestas:
kaunas-frankfurt am main
Automobiliai:
E38 750il ex
E65 745d ex
E65 740d + chip ex
E46 03" 320d ex
E65 03'745i
e65 04' 730d
e65 '06 730d
E46 04' 330d
E46 03' 320d
E61 05’ 530d
Skype:
Gintas00720
visi kazkaip remiasi sausa istorija ,o nepraktika.paantrinsiu myciui,turejau ir 2002m senoli e65,ir per 2.5m eksplotacios is elektronikos tik abs bloka keiciau.svarbu kaip tas automobilis buvo priziuretas buvusiu savininku,jei 2006-2008m kazkas prisipirko skendusiu tai normalu kad kibirksciuoja visa el.sistema :)


StandartinėParašytas: 05 Vas 2016, 14:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.02.03
Pranešimai:
7
Pazystamas turejo e65 ta pirmaji. Tai bedavojos, buvo kazkokiu bedu su elektra galop pries parduodant greiciu dezes blokas mire, tai kai tvarke sake visu bedu vieta ten jam ir buvo. Pirko paskui f01 tai puse metu paturejes pardave ir dabar nupirko vel e65 facelift ir pasake daugiau f klases bnw nebepirks.


StandartinėParašytas: 05 Vas 2016, 16:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
Galiu pasakyti, kad seni e65 nera kazkokie dideli baubai, pagrinde kazkas tai akumuliatoriu iskraudineja, tai neveikia kokia smulkmena su elektra, bet nera taip, kad pamacius si sena modeli zegnotis reiketu.


StandartinėParašytas: 05 Vas 2016, 21:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.04.17
Pranešimai:
224
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F01
Pats vazineju su 2004 ne fl E65. Is elektros buvo beda del airbag. Sugedo vairuotojo sedynes daviklis. Teko ji isprogramuoti. Tuo paciu buvo atnaujintas airbag softas. 2015m pavasari ir pries savaite buvo atvejis kad neaisku del ko issikrove akumuliatorius tiesiog vaziuojant. Uzkurus nuo krokodilu vel viskas ok. Krovimas apie 14.5v. Daugiau per pustreciu metu kai vazineju su sita masina problemu neturejau. Labai daug kas priklauso kaip buves seimininkas masina priziurejo.


StandartinėParašytas: 05 Vas 2016, 23:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
Lietuvoj dauguma e65 anksciau buvo parvezti, kaip metalo lauzas ir sudarankiu garazuose prikelti antram gyvenimui arba perdaryti is anglisku. Sitoj masinoj tuo metu kai ji isejo i rinka buvo, palyginus su kitais modeliais, visa galva aukstesnes technologijos (sitam modeli, turbut, bmw istorijoje vargu ar buvo modeliu su daugiau kompu vienoje masinoje asmeniskai mates daugiausiai ~64, neskaitant sarvuoto) ir tokia kompu gausa turi didesni potenciala sugesti, o jei ten puse masinos laidu ir sviesolaidziu garaze suburti is gabalu, tai todel ir dauguma vazinejanciu masinu is servisu neisvaziuodavo beveik :) pagalvokit kiek jos kainavo naujos ir kiek jos kainuoja po 10 metu kaina daznai sudaro 10% pradines vertes
bet kam neaisku, kad uz komforta reikia moketi daugiau, tai visada gali rinktis toyota


StandartinėParašytas: 06 Vas 2016, 01:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.21
Amžius:
51
Pranešimai:
438
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E38 740 95' cosmosschwarz metallic
Engine: M60, 4.0L V8, 210kW, 282hp, 400 N·m
Transmission: automatic
Upholstery: standardleder/schwarz
ASC+T, PDC, Klima, Xenon
R16 BMW OEM styling 61
Siomka, kalbant apie technologijas- mersas S klasės jau 1992 metų modelyje turėjo durų prisoskes. BMW sugebėjo pagaliau tai nukopijuoti tik po dešimties metų. Va tau ir technologijos. Pataisykit mane, jeigu klystu.

_________________
Только пусть ваша совесть не мешает вам ясно мыслить, а ваш разум пусть не стесняется, когда нужно, отстранить совесть…

Стругацкие «Обитаемый остров»


StandartinėParašytas: 06 Vas 2016, 02:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
Megėjas paspaust rašė:
Siomka, kalbant apie technologijas- mersas S klasės jau 1992 metų modelyje turėjo durų prisoskes. BMW sugebėjo pagaliau tai nukopijuoti tik po dešimties metų. Va tau ir technologijos. Pataisykit mane, jeigu klystu.

tai vienas is privalumu nenusako masinos naujumo, tokie dalykai kaip keylessgo, acc, dynamic drive, valvetronik, sviesolaidziai ir pan. tikrai ne kiekvienoj masinoj buvo, bet kad bluetooth atsirado tik facelifte, tai sito fail as nesuprantu :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1644 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 110  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery