Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 21 Lap 2024, 19:00

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 04 Rgs 2012, 10:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.04.16
Pranešimai:
36
Automobiliai:
E39 530 M57 '99
Sveiki,
Prieš žiema norečiau pasikeist visus diržus ir labai ta padaryti norėčiau pats o ne varyt i servysą.
Kyla tik vienas klausymas, ar verta list prie tu diržų žmogui ne karto to nedarusiam??? kogero dar teks itempeja ar koki parazita pakeist, tai vat nežinau ka ir daryt....
Gal kas galetu pasidalint patirtim, gal kokiu brežinukų turi kas kaip ten tie diržai tiksliai turi but sudeti ir panašiai....
Bandžiau ieškot paieškoi bet tai ir neradau apie M57 diržu keitima nieko...

Išanksto ačiū už patarymus...


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2012, 13:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.04.20
Amžius:
35
Pranešimai:
127
Miestas:
Vilnius-Jurbarkas
Automobiliai:
5' E39, Touring 530d (M57)
Skype:
shark_is
Nikas:
DwX
Nu seip tai nieko ten nera sudetingo :) reikia tik termomova atsukti (as tai turiu pasidares plona 32 rakta termo movos atsukimui, nes ten tik plonas raktas telpa kad prilaikyt atsukinejant termo mova kad nesisuktu, na dar kiti uzsideda rakta ir su kuvalda stukteli per jy gerai kad nereiktu su niekuom prisilaikyt), tik reik nepamirsti kad termo mova yra su atvirkstiniu sriegiu. Na o toliau tai nieko sudetingo, nuimi kondizionieriaus dirza ir prieini prie generatoriaus dirzo. Del itempeju keitimo nepamenu gerai, nes juos as keiciau pries ikeliant varikli i masina tad buvo plikas variklis ir lengvi priejimai, bet manau nera problemu pakeisti ir ant apredyto variklio, paprasciausiai 2 varztai laiko itempeja ir 1 varztas jo kojale. Kondicionieriaus itempoejas irgi tas pats, netgi jie abu yra labai panasus, tik kiek pamenu kazkuris truputy storesnis :)


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2012, 13:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.04.16
Pranešimai:
36
Automobiliai:
E39 530 M57 '99
Na reikes tada paciam bandit, kaip tik planuoju pasikeist antifriza ir tuo paciu nuimt aušinimo radiatoriu nes mačiau kad tarp jo ir AC ventiliatoriaus daug visokio purvo tai manau priejimas dar geresnis bus, o gal zinai kur shemmute kokia gaut kaip ten tie diržai turi but???


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2012, 13:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.04.20
Amžius:
35
Pranešimai:
127
Miestas:
Vilnius-Jurbarkas
Automobiliai:
5' E39, Touring 530d (M57)
Skype:
shark_is
Nikas:
DwX
Siaip tai pats gali ant lapo susizymet skyvus, ir pasibraizyt kaip dirzas eina pries nuimant :)


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2012, 13:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.04.16
Pranešimai:
36
Automobiliai:
E39 530 M57 '99
Na aišku, reiks taip ir daryt. Dekui.


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2012, 14:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.04.16
Pranešimai:
36
Automobiliai:
E39 530 M57 '99
O gal netičia atsimeni kiek ten dar papildomai eina tu goliuku taip vadinamu (parazitais)??? galvuoju gal susipirkti visus ir rami galva bus...


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2012, 15:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.04.20
Amžius:
35
Pranešimai:
127
Miestas:
Vilnius-Jurbarkas
Automobiliai:
5' E39, Touring 530d (M57)
Skype:
shark_is
Nikas:
DwX
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... lternator/

seip yra generatoriaus dirzo itempejo golis, kondicionieriaus dirzo itempimo guolis ir 2 papildomi (10 detale schemoje). Tie papildomi jie yra vienodi :)


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2012, 16:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.04.16
Pranešimai:
36
Automobiliai:
E39 530 M57 '99
Ačiū tau.


StandartinėParašytas: 06 Bal 2015, 22:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.02
Amžius:
32
Pranešimai:
26
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 525D [E39] 120kw '01
ex Ford Focus 1.6 '99 benzas
ex Peugeot 406 2.0 '00 benzas
M57 yra kaip suprantu AC dirzas ir generatoriaus dirzas, o kokiu dar yra butent M57 motorui? Kas kiek km reik keisti? Patarkit naujokui.


StandartinėParašytas: 06 Bal 2015, 23:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
jei yra lisniu pinigu, keiti abu dirzus, ritinelius ir itempeja ir ramiai ~5 metus sau vazineji.
siaip vizualiai jei dirzas gerai atrodo, pasaliniu garsu nera, nera ko ten listi.
jei tikrai nera ko veikti, galima kokia gera diena ritineliu guolius sutepti. bet kaip bus jau tepalas pasenes ir isdziuves. kazkiek prailginsi ju gyvenima.
detales gali cia paziureti http://www.realoem.com/bmw/select.do

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 07 Bal 2015, 00:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.02
Amžius:
32
Pranešimai:
26
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 525D [E39] 120kw '01
ex Ford Focus 1.6 '99 benzas
ex Peugeot 406 2.0 '00 benzas
Dekui. Ne garsu nera jokiu, tiesiog domiuosi.


StandartinėParašytas: 04 Sau 2016, 22:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.12.19
Pranešimai:
56
Automobiliai:
E39 530dA M57 '03
Sveiki,
O ar keičiant ritinėlius su kojelėmis reikia keisti ir patį įtempėją, kaip nustatyti ar įtempėjas geras ar ne?


StandartinėParašytas: 05 Sau 2016, 00:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.05.10
Pranešimai:
488
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36
Skype:
aur1m4z
Rekomenduojama, bet jeigu taupai, gali ir nepakeist, retai kažkas tragiško atsitinka su pačiu įtempėju. Įvertink būtinai įtempėjo kojos įvores.


StandartinėParašytas: 17 Sau 2016, 20:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Itempejus keiti drasiai jei ryda didesne nei 100-150 000.
Apatinis kondiskes tarnauja maziau, virsutinis daugiau.

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 24 Sau 2016, 21:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.12.19
Pranešimai:
56
Automobiliai:
E39 530dA M57 '03
azeris rašė:
Rekomenduojama, bet jeigu taupai, gali ir nepakeist, retai kažkas tragiško atsitinka su pačiu įtempėju. Įvertink būtinai įtempėjo kojos įvores.

o ar tos ivores sunkiai keiciamos?ar ten reikia sutepti pakeitus ritinelio koja ar ne?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery