Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 24 Lap 2024, 08:51

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 03 Sau 2016, 15:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.12.26
Pranešimai:
13
Automobiliai:
E46 330d m57 '02
Auto: 330d. M57. 135kw. Automatic. Sedanas.

Laba diena,

Užkūrus automobilį ir įjungus pečiuką, kad šildytų ant 16 laipsnių, taip ir daro, šildo ant 16 laipsnių. Tačiau jau padarius ant 17 ir daugiau, šiek tiek padidėja variklio apsukos (jos nepastoviai būna arba tolygios arba netolygios) ir po kiek laiko pradeda kažkas po kapotu smirdėti ir rūkti baltas dumelis. Intensyvus rūkimas būna ilgiau palaikius šildyma ant siltesnes temperaturos arba maksimalios. Dumas ruksta lyg ir kazkur virš generatoriaus (sunku tiksliai nustatyti). Iš pradžių galvojau kad šiek tiek prasisunkiantis skystis iš vairo stiprintuvo bakelio gal dega ant generatoriaus kai variklis sušyla ar pan, tačiau nuplovus visus tepalus niekas nepasikeitė. Gal kas galite pasakyti kaip susijęs yra generatorius (jeigu čia išvis jis kaltas) apsukos ir pečiukas (jo temperatūra) ir tas dumelis bei kvapas kazko svylancio? Kur yra visos šios problemos šaknys? Šildymas veikia bet i salona pripučia daug smarvės ir aisku dumai po kapotu nera geras zenklas reikalingas tvarkymas. Ačiū.

P.s. bandziau ieskoti paieskoje - neradau. sorry jeigu kartojuosi, bet ka radau suvedus tai pastoviai jei generatorius tai krovimas o jei peciukas tai ezys.


Paskutinį kartą redagavo mariuspeckys 05 Sau 2016, 01:25. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 03 Sau 2016, 17:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Tai jei webastos nera, ziurek EGR, gal ten dujas praleidzia, jei trumpintu generatorius ir lydytusi laidai, tai jau ieskotum kito auto....
didindamas salono apsyldymo temperatura, tu atidarai peciuko kranus (kiausus)-daugiau ausinimo skyscio patenka i salono apsildymo peciuka ir nieko daugiau.....
smarve buna kai ismetimo tarpine ar gofros kiauros (ypac jauciasi stovint), daug kas taip sildydamasis uzmigo ir nepabudo....


StandartinėParašytas: 03 Sau 2016, 21:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.07.28
Pranešimai:
28
Automobiliai:
E46 330d
Nebus taip, kad elektrinis pasildytojas svyla/dega ar dar ten kasnors jam darosi?


StandartinėParašytas: 03 Sau 2016, 22:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.12.26
Pranešimai:
13
Automobiliai:
E46 330d m57 '02
Egr glusintas ir tikrai ne is jo. Kyla kazkur is apacios ties generatoriumi. Kvapas kaip tepalas sviltu. Bet dumas vos toks balksvas sunku matyti is kur jis tiksliai. Ir netolygus. Siaip sutikciau kad smalkes eina, bet nu is apacios ir plius prie ko isvis tada variklio apsukos sukyla?

O koks ten pasildymo aparatas? Reikes pagooglint.


StandartinėParašytas: 03 Sau 2016, 22:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.12.26
Pranešimai:
13
Automobiliai:
E46 330d m57 '02
Plius gofros ir ismetimai juk kitoj pusej. Kazkur video ikelsiu paziurejimui


StandartinėParašytas: 03 Sau 2016, 22:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.12.26
Pranešimai:
13
Automobiliai:
E46 330d m57 '02
Beje nepaminejau kad vos tik isjungi arba sumazini temperatura viskas vel normaliai patampa iki vel uzkelimo laipsniu.


StandartinėParašytas: 04 Sau 2016, 02:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.12.26
Pranešimai:
13
Automobiliai:
E46 330d m57 '02
stai kokios svarbios info radau:

Electric Auxiliary Heater DDE 4.0 (E46 only)
The electric auxiliary heater heats the coolant with electric heating elements to compensate for the slight heat loss at high degrees of engine efficiency. Depending on the vehicle equipment, the heating request is sent either from the air conditioning system (IHKA) or from the heating control to the DDE control unit.

The heating elements only cut in when there are sufficient electrical power reserves. To determine the available power reserves, the alternator sends a pulse duty factor signal corresponding to the current alternator load to the DDE control unit. Depending on the permitted additional alternator load, the DDE control unit activates the auxiliary heater with a square-wave signal with pulse duty factors (= variable pulse widths) between 5 and 95%, thus controlling various heating power stages.

The idle speed is increased to 850 rpm when the auxiliary heater is activated.

Cutout conditions
The auxiliary heater is switched off under the following operating conditions:

•Battery voltage < 12 V (ON hysteresis 12.8 V)

•Engine speed < 710 rpm (ON hysteresis 730 rpm)

•Time after engine start < 10 s


•Coolant temperature
The coolant temperature threshold that must be exceeded for the auxiliary heater to cut out is determined with the measured ambient temperature from a characteristic curve. Characteristic curve data:

Ambient temperature [°C]
Coolant temperature threshold [°C]

-10.0
86.0

-5.0
86.0

10.0
50.0

20.0
17.0


Important: A fixed coolant temperature threshold of 86°C applies if no outside temperature sensor is fitted.

The outside temperature sensor is fitted in the following E46 models:

•On all models with 6-cylinder engines

•On models with 4-cylinder engines only with on-board computer or air conditioning.


The auxiliary heater is also switched off when one of the following fault codes is stored:

•0115, ”Coolant temperature sensor”

•1A04, ”Electric auxiliary heater”

•1A0E, ”Alternator load signal”

Troubleshooting
The activation function is monitored for short-circuit and open circuit.

As from DDE software version B1 (phase-in 07/2000) the auxiliary heater will be monitored for overheating.

Fault code 1A04 ”electric auxiliary heater” is stored if a defect occurs.

Consequence: Poor heating capacity at low temperatures

If the alternator indicates a load signal of 0 %, fault code 1A0E ”Alternator load signal” is stored.

Consequence: Auxiliary heater is switched off


Dabar tik reikia dar karta gerai isigilinti. siaip viska kaip ir paaiskina, bet nesuprantu is kur dumelis kyla ir kodel. Gal kokie nors laidai nepalaiko gero kontakto, kadangi imti turetu daug elektros tai ir svyla kazkas kazkur... Jei kas geriau gaudotes pamastykit garsiai, labai pagelbetumete.


StandartinėParašytas: 04 Sau 2016, 23:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.12.26
Pranešimai:
13
Automobiliai:
E46 330d m57 '02
Po ilgu ieskojimu pasirodo tai turetu buti electric flow heater'is. variklis tai pulsuoja tai ne, dumai tai ruksta tai ne. matomai kazkas su laidais ar kazkuo panasaus, rytoj ardysiu bandysiu pakeisti turiu kita tipo gera.


StandartinėParašytas: 05 Sau 2016, 01:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.12.26
Pranešimai:
13
Automobiliai:
E46 330d m57 '02
ISSPRESTA. GENERATORIAUS FISKE NULEKUS PO PLOVIMO SU KARCHERIU.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery