Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Lap 2024, 11:04

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ... 144  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 14 Gru 2015, 23:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.08.13
Amžius:
31
Pranešimai:
552
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
G12 740li 17' + chp
F07 530D 12'
F10 525D 11' + chp Ex
F30 328i 13' Ex
E60 535D 05 + chp Ex
B6 2,0TDI + chp Ex
man kazkaip automatas kaip uzgreziu iki dugno apsukas lyg uzlaiko truputi begi ir permeta tada toks lyg 1-2 sec ir permeta, cia irgi puslei beda gali buti ?


StandartinėParašytas: 15 Gru 2015, 00:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.05
Amžius:
38
Pranešimai:
513
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39, 530d 99m
e60 530d 08m LCI
MYCIUS rašė:
Gal kas galite pasakyti, ar įmanoma, jog tokia klaida atsiranda dėl mechatroniko kaltės? t.y. kad solenoidai nelaiko slėgio ir t.t., arba kiauri "akinukai" (tarpinė) tarp mechatroniko ir greičių dėžės?
Image

klaida atsirado važiuojant apie 110km/h ir lenkiant - lengvai paspaudus akseleratorių, pavara nebuvo sužeminta, bet apsukos pakilo ir išmetė greičių dėžės klaidą. Tik išmetuus klaidą apsukos sukilo iki maksimumo - net išgasdino, pamačius 5k rpm. bet sulėtinus, jog nukrito, ir prieš sustojant dar jautėsi, jog kažkuris bėgis įsijungė. Sustujos, užgesinus ir vėl užvedus variklį - ekrane jau nebedegė trandmisijos klaida ir mašina važiavo taip kaip ir visada.

ar čia vienareikšmiškai sudilo frikciniai diskeliai ir mechatronikas šiuo atveju ne prie ko?

turint omenyje, jog pas mane ir taip jau yra problema su mechatroniku (smugis prieš sustojant, t.y. jungiantis pavarai iš 2 į 1), ir dar sudilus diskeliams (arba esant kitai priežasčiai), turbūt labiau apsimoka ieškoti kito dėžės, nei remontuoti esamą? :roll:


Man buvo ta problema po galios kelimo, kad prie tokio greicio duodant gazo daugiau ismesdavo lauk begi ir apsukos sukildavo. Problema isspresta isirasius orginalia programa be cipavimo. Cipuotojai sake automatas kaltas. Bet be cipo jau apie 15tukst pralekiau ir niekas jokiu klaidu automatas nebemeta.


StandartinėParašytas: 19 Gru 2015, 12:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Na pas mane 1:1 Irgi po cipavimo, greitai atsirado sita problema. Negalima priestarauti cipuotoju nuomonei, jog cia kaltas automatas - matyt jau dezes tiek atidirbus, kad su standartine programa, dar problemos neislenda, bet va gavus didesni sukimo momenta ir pasimato jos bukle.
Kitas niuanas, nors ir nesuprantu apie cipavimo subtilybes, bet.. toks vaizdas, jog dabar (po cipavimo), uztenka maziau paspausti akseleratoriu, jog masina soktu i prieki, ir man atrodo, kad greiciu deze to nesupranta, nes nedaug paspaudus akseleratoriu, ji nezemina begio. Tam kad niekas neprabuksuotu, reikia staigiai spustelt akseleratoriu bent iki puses, tada variklis dar nespeja sugeneruoti tokio sukimo momento, o greiciu deze jau speja suzeminti begi ir viskas buna okey. Bet jei tik palengva spaudziu akseleratoriu, variklis pradeda didele jega perduot i deze, ir ji nebesusitvarko (t.y. begio nesuzemina, o su esamu prabuksuoja).
Dabar nezinau, ka daryt..deze srote 400-450eur, pakeitimas 100-140eur.. gal reikia bandyt laime ir tiketis stebuklo [-o<
Blogiausia tai, jog siuo metu netinkamos salygos paciam pasikeisti deze, o servisui moket po 100eur gaila :D (as cia pesimistiskai nusiteikes, jog pirma pasitaikius srotine deze kazin, ar bus idealiai veikianti.. ir teks dar bent karta keisti ir t.t.)


StandartinėParašytas: 19 Gru 2015, 12:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.05
Amžius:
38
Pranešimai:
513
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39, 530d 99m
e60 530d 08m LCI
man tas pats variantas buvo jog begius greitai sumetydavo ant mazu apsuku po cipavimo, galia kele rimta firma kaune:). Duodant gazo 5-6 begiu nenoriai aukstindavo pavaras bandydavo nuo mazu apsuku kabinti kol ismesdavo lauk begi. Nezinau del ko taip yra kodel deze nezemina pavaras ar ten kompas kazko nesupranta bando kabinti nuo mazu apsuku. Tikiu kad deze jau ne pirmos jaunystes as ir planavau keisti deze, bet manoji deze taip svelniai veikia, pavaras graziai meto ir dbr keisti ir kaina su darbais apie 600eur gaila buvo ir dar neaisku kokia gausi. O su orginalia programa bedu nekyla po kol kas. Automatas veikia kuo graziausiai.


StandartinėParašytas: 21 Gru 2015, 15:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Pagal tavo pasakojia, situacija pas mane 1:1.. bet turiu ta nelemta smugi pries sustojant, tai vistiek kazka daryt reiktu.
Manau meginsiu ziuret kitas dezes..
Dabar dar klausimelis, man deze tinka tik is e65 730 160kw?
Kad nuo 5er netinka jau kaip ir aisku, nes ten dezes valdymas su trosu (7er troso nebera)., bet gal tinka nuo kitu varikliu (nors kodas ir ne toks pat)? Juk visuose e65 deze ga6hp26z, ar cia as klystu?
Mano nuomone, imant deze is benzinines masinos, tikimybe, jog deze bus gera, zymiai didesne..


StandartinėParašytas: 21 Gru 2015, 15:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
As manau kad kai cipuoja tai [CENZŪRA] kokia versija sugruda i dde ir paskui dde nedraugauja su dezes kompu, del versiju suderinamumo. Nes jei ok su org. softu, kw pakelimas neturetu itakoti dezei, juk ne 2x keli.
Norejau pasakyti kad kreivom rankom cipuoja ir tiek, toki cipavima kiekvienas pasidaryti gali - daug mokslo nereikia. Reikiatik paciu reikiamu duomenu i dde.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 21 Gru 2015, 21:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.05
Amžius:
38
Pranešimai:
513
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39, 530d 99m
e60 530d 08m LCI
na cipuojama ne pas kreivarankius, bent as vimotoje cipavau.


StandartinėParašytas: 21 Gru 2015, 21:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
_minde_ rašė:
na cipuojama ne pas kreivarankius, bent as vimotoje cipavau.

Na ir papasakok kaip dare? Nieko tu nezinai, todel turi ka turi. Supute nauja programa, paeme pinigus ir ate....
Paziurekit kokios sw ver. Pas dde pries ir po cipavimo ir bus aisku kaip cipuota ar tik flashinta.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 21 Gru 2015, 22:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.31
Pranešimai:
1269
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525D M57 '02
Darenasp rašė:
Na ir papasakok kaip dare? Nieko tu nezinai, todel turi ka turi. Supute nauja programa, paeme pinigus ir ate....
Paziurekit kokios sw ver. Pas dde pries ir po cipavimo ir bus aisku kaip cipuota ar tik flashinta.

gal plačiau šita tema galima?


StandartinėParašytas: 21 Gru 2015, 22:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.05
Amžius:
38
Pranešimai:
513
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39, 530d 99m
e60 530d 08m LCI
Darenasp rašė:
Na ir papasakok kaip dare? Nieko tu nezinai, todel turi ka turi. Supute nauja programa, paeme pinigus ir ate....
Paziurekit kokios sw ver. Pas dde pries ir po cipavimo ir bus aisku kaip cipuota ar tik flashinta.


As visa laika salia buvau. Dare taip pirmiausia atsinese kompa ilgai kopijavo is masinos kazka speju softa kazka tokio, nenusimanau toje srityje. Po to nusinese pas save per kompa kazka padare ir atgal supute i masina. Viskas uztruko apie geru pora valandu. Prie to pacio issproragamvo dpf. Bet kai bedos su automatu ta pacia diena prasidejo paprasiau kad supustu orginalia programa su isprogramuotu dpf. As vazinedamas ir jauciau lyg kazko automatas su motoru nesusisneka. Begius zemina labai greitai aukstinti nenori ypac vaziuojant 5-6 begiu. Daug metu vimota toje srityje dirba gal zinotu toki dalyka, kad nesusisneka programiskai variklis su automatu. Bet keisciausia su orginalia programa daug vaziuoju ir jokiu bedu nelenda dirba graziai automatas. Startline paskambinau pasidometi sake jei tokia problema pas juos butu pinigus grazintu...Šiaip esu skaites, kad dar pas keleta forumieciu ta beda buvo identiska kaip man. Idomu kur jie cipavosi.


StandartinėParašytas: 21 Gru 2015, 23:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Pasikartosiu, lievas softas sudeta ir tiek buvo. Nelogiska kad del keliu kilovatu durniuotu deze, nebent tai vyktu ant maks apkrovu, bet pagal jusu rasliavas taip nebuvo. Nesusisneka dde su szl ir tiek. Aisku galiu ir as klysti.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 22 Gru 2015, 08:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1165
Automobiliai:
Jaguar XF 5.0 Supercharged 420kW 700Nm
E70 xDrive35i LCI
Yamaha FZ6
Taigi vimota :D

_________________
over 500 HP makes baby Jesus cry


StandartinėParašytas: 22 Gru 2015, 09:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Na mano cipuota ne Vimotoje, o pas daugumos giriama meistra Kaisiadoryse. Zmogus tikrai atrodo, nusimano ka daro, bet apie tokius dalykus nieko nesake. Ir man ne is kart taip gavosi, bet siek tiek pavazinejus.
Galbut po cipavimo reikejo nutrinti greiciu dezes adaptacija, kad visa tai islistu iskart :roll:


StandartinėParašytas: 22 Gru 2015, 11:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
MYCIUS rašė:
Na mano cipuota ne Vimotoje, o pas daugumos giriama meistra Kaisiadoryse. Zmogus tikrai atrodo, nusimano ka daro, bet apie tokius dalykus nieko nesake. Ir man ne is kart taip gavosi, bet siek tiek pavazinejus.
Galbut po cipavimo reikejo nutrinti greiciu dezes adaptacija, kad visa tai islistu iskart :roll:


mano ir vimotoj daryta, ir jie tavo softa koreguoja, bent prie 3 metus nesdavosi. Nauja raso tuo atveju jei jau kazkas burta buna. nusikalbat su tais neatitikimais, budavo tas bum kai nusipirkau sustojant, atsinaujinau tik dezes softa, pasikeiciau tepalus ir isnyko praktiskai, kitiem neisnyksta. kas gi ten gali neatitikt, deze pasiema reikiamus duomenis is can ir tiek, naujas dde softas cane kanalu nepakeicia... jei deze pries gala tai zinoma kad ten keli nm issauke kazkokius neatitikimus...

beje del tu softu, kuris pasikeites deze ten sulygina softus, arba naujausia suputi kad vinas pasikeistu arba tik isviso vina pakeiti ir jei deze gera viskas ten vaziuoja ir net nesuki kiausu kad ten softas vienas senesnis, kitas naujesnis.


StandartinėParašytas: 22 Gru 2015, 14:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2015.11.06
Pranešimai:
142
Miestas:
Pajūrys
Automobiliai:
E61 530 M57TU '04
K100 `84
Toks idomus reikalas siandien nutiko, pervaziuoju per gulinti menta ir minu gerai ispaudes, bet dar ne kickdown. Begejimas gavos nuo kokiu 40 iki 90km/h, deze ciuju 3 begy buvo, lauke lyja ir pradejo mirget antipraslydimas, bet toks jausmas jog ratu prasukt tikrai neturejo. Uz poros simtu metru i posuki sukt turiu, gerai pristabzius toki solidu tepalo kvapa padave. Tai kaip suprantu deze prabuksavo? del ko cia tai vyksta? Su automatu man 0 patirties. #-o


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ... 144  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery