Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 24 Lap 2024, 14:24

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 847 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 57  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 27 Spa 2015, 12:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.05
Amžius:
46
Pranešimai:
115
Automobiliai:
ex E39 530d
ex e65 735
ex M5 E39
e53 m62tub44
2002 525i.Automatas visa laika veike gerai ir viena diena staiga isijunge avarinis rezimas,pradejo labai grubiai isimesti R ir D.Tepalo netruksta,prietaisu skydely sviecia visos padetys P R N D.Diagnostika nemato pavaru dezes visai.Ar gali buti,kad automato smegenys mire,buvau idejes kitas,vis tiek tas pats?


StandartinėParašytas: 27 Spa 2015, 13:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
mindat rašė:
2002 525i.Automatas visa laika veike gerai ir viena diena staiga isijunge avarinis rezimas,pradejo labai grubiai isimesti R ir D.Tepalo netruksta,prietaisu skydely sviecia visos padetys P R N D.Diagnostika nemato pavaru dezes visai.Ar gali buti,kad automato smegenys mire,buvau idejes kitas,vis tiek tas pats?


Bloga diagnostika jeigu nemato. Ne per forumą ieškoti, kur kontakto nėra.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 27 Spa 2015, 13:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.05
Amžius:
46
Pranešimai:
115
Automobiliai:
ex E39 530d
ex e65 735
ex M5 E39
e53 m62tub44
Daryta su inpa, ir P A SOFT 140.Kad diagnostikos veikia tai tikrai,bandyta ant kitu modeliu.O kuriuos kontaktus ziuret,kur prie paciu smegenu tos melynos fyskes ir prie dezes ta apvali j7ungtis ar dar kur yra?


StandartinėParašytas: 27 Spa 2015, 20:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
mindat rašė:
Daryta su inpa, ir P A SOFT 140.Kad diagnostikos veikia tai tikrai,bandyta ant kitu modeliu.O kuriuos kontaktus ziuret,kur prie paciu smegenu tos melynos fyskes ir prie dezes ta apvali j7ungtis ar dar kur yra?


Prie kitų blokų jungiasi? Kokią klaidą meta, kai prie dežės negali prisijungti? Kokia klaida kabo prietaisų skydelyje? Kokia klaida kabo ABS bloke?

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 28 Spa 2015, 08:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.05
Amžius:
46
Pranešimai:
115
Automobiliai:
ex E39 530d
ex e65 735
ex M5 E39
e53 m62tub44
kai atsirado problema,uzsidege ir engine check,diagnostika rodo liambdas,anksciau to nebuvo,abs meta klaida 'precharge pump' bet ji visada buvo,tai kazin ar tai susije.O jungiasi prie visu bloku isskyrus dezes,Daugiau skydely niekas nesviecia tik dsc engine check ir P R N D,keicint ryciaga ne vienas is ju ryskiau nesviecia,steptronikas irgi neveikia.Dar pridesiu,kad uzvestai nereikia numint pedala,kad imest pavara arb parkinga.


StandartinėParašytas: 28 Spa 2015, 08:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
mindat rašė:
kai atsirado problema,uzsidege ir engine check,diagnostika rodo liambdas,anksciau to nebuvo,abs meta klaida 'precharge pump' bet ji visada buvo,tai kazin ar tai susije.O jungiasi prie visu bloku isskyrus dezes,Daugiau skydely niekas nesviecia tik dsc engine check ir P R N D,keicint ryciaga ne vienas is ju ryskiau nesviecia,steptronikas irgi neveikia.Dar pridesiu,kad uzvestai nereikia numint pedala,kad imest pavara arb parkinga.


Važiuok pas elektrikus. Čia greičiausiai ne dėžeje bus bėdos.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 28 Spa 2015, 09:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.05
Amžius:
46
Pranešimai:
115
Automobiliai:
ex E39 530d
ex e65 735
ex M5 E39
e53 m62tub44
O kad imetant D arba R dauzo,nebutinai del mechaninio gedimo?


StandartinėParašytas: 28 Spa 2015, 11:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
mindat rašė:
O kad imetant D arba R dauzo,nebutinai del mechaninio gedimo?


Nebūtinai.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 30 Spa 2015, 14:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.05.09
Pranešimai:
49
Miestas:
Kazlų Rūda
Automobiliai:
ex: E39 530d touring '03
ex: Astra G sport '01
Sveiki. E39 2003 metų, 530d. Automatas.
Važiuojant tarkim 80km/h ir paspaudus pedalą įmeta žemesnę pavarą ir ties 3k apsukų pradeda trukčiot mašina ir apsukos nekyla, lyg koks ribotuvas būtų. Atleidus pedalą ir nukritus apsukom veiksmas pakartojamas ir viskas gerai būna, apsukos kyla normaliai. Kas gali būt?


StandartinėParašytas: 30 Spa 2015, 16:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
_Aurius_ rašė:
Sveiki. E39 2003 metų, 530d. Automatas.
Važiuojant tarkim 80km/h ir paspaudus pedalą įmeta žemesnę pavarą ir ties 3k apsukų pradeda trukčiot mašina ir apsukos nekyla, lyg koks ribotuvas būtų. Atleidus pedalą ir nukritus apsukom veiksmas pakartojamas ir viskas gerai būna, apsukos kyla normaliai. Kas gali būt?


Problemos su kuro sistema bus. Diagnostika į pagalbą. Nebursim čia.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 04 Lap 2015, 12:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.10.14
Pranešimai:
9
Automobiliai:
E39 530d M57
Sveiki,

Patikrinau tepalo lygį dėžėje., kaip ir pakanka. Išbėgo ne visiškai juodas, bet tamsiai tamsiai rudas. Degėsiais nekvepia :) Klaidų dėžės nemeta kompas, tik kartais atrodo, kad prabuksuoja šiek tiek. Kaip manot, nereiktų keisti alyvos?

530d automatas


StandartinėParašytas: 04 Lap 2015, 12:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Adomas rašė:
Sveiki,

Patikrinau tepalo lygį dėžėje., kaip ir pakanka. Išbėgo ne visiškai juodas, bet tamsiai tamsiai rudas. Degėsiais nekvepia :) Klaidų dėžės nemeta kompas, tik kartais atrodo, kad prabuksuoja šiek tiek. Kaip manot, nereiktų keisti alyvos?

530d automatas


Žiūriu, kad karts nuo karto reikia šitą teiginį čia vis perrašyti:

ALYVOS PAKEITIMAS MECHANINIŲ PROBLEMŲ NEIŠSPRENDŽIA. DEŽĖ GALI VEIKTI UŽPILDYTA IR VANDENIU.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 04 Lap 2015, 13:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.10.14
Pranešimai:
9
Automobiliai:
E39 530d M57
Ne tą turėjau omeny. Klausiu ar tokios būklės alyvos nederėtų pakeisti, kad ateityje nebūtų problemų. Kiek suprantu ir savybes savo gerąsias praradęs.


StandartinėParašytas: 04 Lap 2015, 14:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Adomas rašė:
Ne tą turėjau omeny. Klausiu ar tokios būklės alyvos nederėtų pakeisti, kad ateityje nebūtų problemų. Kiek suprantu ir savybes savo gerąsias praradęs.


Vėlgi pakartosiu, kas jau nekartą buvo rašyta:

Jeigu alyva ankščiau buvo keičiama fiksuotais intervalais, tada ją keisti verta. Bet jeigu buvo laikomąsi "Lifetime oil" politikos iki šios dienos, tada alyvos keisti neapsimoka. Važiuoji kol sustos ir tada kapitalinis arba kita dėžė.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 04 Lap 2015, 15:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
Einoras R. rašė:

Vėlgi pakartosiu, kas jau nekartą buvo rašyta:

Jeigu alyva ankščiau buvo keičiama fiksuotais intervalais, tada ją keisti verta. Bet jeigu buvo laikomąsi "Lifetime oil" politikos iki šios dienos, tada alyvos keisti neapsimoka. Važiuoji kol sustos ir tada kapitalinis arba kita dėžė.

tepalo filtra butina keisti, nes jo uzsikisimas yra pagrindine priezastis del ko numirs deze, o tepalo keitimas tikrai nepakenks, nes tepale renkasi metalo dulkes, jei deze vaziuoja dar gerai, tai keisti tikrai verta, kad ir kiek ji bus pravaziavus, jei jau simptomai yra kazkokie, tai salinti pirminius gedimus isvengiant kapitalinio remonto ir keisti tepalus su filtru ir vaziuos ji toliau ilgai ir sekmingai, gal ne kaip nauja, bet vaziuos tikrai


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 847 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 57  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery