Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 13 Gru 2024, 19:50

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E90 / E91 / E92 / E93 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 12 Spa 2015, 22:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Imam nauja e90 su dyzeliu ir bendzu tai bendzas prades byret ties 40k myliu (kam reik issvers i km) kai dyzelis prie 100-150k myliu


StandartinėParašytas: 12 Spa 2015, 23:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.13
Amžius:
39
Pranešimai:
4351
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 325i '02 gone
FIAT 500 S '14 ex
E90 325 LCI '09 ex
VW Golf MK7 facelift ‘19
X2 M35i ‘21
Iš kitos pusės, bendziną jau nusipirksi vieną kartą subyrėjusį ir aptvarkytą, nebent prasidės antras byrėjimo ratas, o dyzelį nusipirksi jau byrantį ar tik pradedantį birti :D

_________________
Gali būti baigęs tokią mokyklą, kur gali su knopke kažką nudurti mirtinai, ar su sąvaržėle padaryti kapitalinį tanko remontą.

-15 respect'o point'ų, kad nepirkau kabriko.


StandartinėParašytas: 13 Spa 2015, 09:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
PusėKrokodilo rašė:
Lygiai taip ir dyzeliai.

nu ne brolau, esu ciupinejes visu BMW dyzeliu, beveik iki naujausiu modeliu bedas, tai zinok nuo benzo net nupurto, ir pagal tokia tendencija, isivaizduoju, kad tie nauji keturiu cilindru turbovi benzavykai irgi bus nieko gero.


StandartinėParašytas: 13 Spa 2015, 10:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.08
Amžius:
43
Pranešimai:
1991
Miestas:
Drammen, Norway
Automobiliai:
BMW 17 i3 60ag
BMW 12 E70 3.0d
ex BMW 05 E90 320i
ex BMW 98 E39 528iA
Tai kad cia kazkur nuo 2000 metu BMW neisprendzia tos problemos su benzininiais varikliais, viskas prasidejo nuo N42 motoro. Ir visas tas sudas atejo i 6 cilindru motorus nuo 2004 m. As tai nesuprantu, jie nesugeba ar nenori issprest tu problemu. O dabar jau turbininiai eina, bus isvis katastrofa po poros metu.


StandartinėParašytas: 13 Spa 2015, 11:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Viskas cia gerai dar keli metai ir visi turetu priprast prie naujos bmw motoru kokybes :D senu masinu nebeliks tai tik pencijos atsimins kokia ten ta kokybe anais laikais budavo.


StandartinėParašytas: 13 Spa 2015, 11:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
Džiunglių Šniūrs rašė:
Tai kad cia kazkur nuo 2000 metu BMW neisprendzia tos problemos su benzininiais varikliais, viskas prasidejo nuo N42 motoro. Ir visas tas sudas atejo i 6 cilindru motorus nuo 2004 m. As tai nesuprantu, jie nesugeba ar nenori issprest tu problemu. O dabar jau turbininiai eina, bus isvis katastrofa po poros metu.

jie supranta ir taikrai galetu isspresti bedas, kuriu nebutu naujame modelyje, bet gi kam, reikia is detaliu ir apatarnavimo darytis piniga


StandartinėParašytas: 13 Spa 2015, 12:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.12.08
Pranešimai:
324
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
2007 E91 320D 163PS - ex
Bavaras rašė:
jie supranta ir taikrai galetu isspresti bedas, kuriu nebutu naujame modelyje, bet gi kam, reikia is detaliu ir apatarnavimo darytis piniga


Įdomus biznis - specialiai gaminti broką, kad paskui už savo pinigus recall daryti.


StandartinėParašytas: 13 Spa 2015, 13:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
Pumper rašė:

Įdomus biznis - specialiai gaminti broką, kad paskui už savo pinigus recall daryti.

tu recall`u yra tik labai maza dalis to, kiek ju is tikro reiketu daryti


StandartinėParašytas: 15 Spa 2015, 23:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Atleiskit, ponai, bet nelabai suprantu apie ką kalbate. Visos žinomos bėdos tvarkomos recall`ų dėka. Pavyzdžiui, kad ir paimkime N54 - wastegate'ai recall, purkštukai recall, HPFP recall. Kokių dar bėdų yra su tuo varikliu, kurių recall`ų pagalba netvarko? Tuo tarpu motoras kone tobulas - nekalbant jau apie tai, kiek ten gavo visokiausių tarptautinių apdovanojimų aibę metų iš eilės.


StandartinėParašytas: 15 Spa 2015, 23:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.08
Amžius:
43
Pranešimai:
1991
Miestas:
Drammen, Norway
Automobiliai:
BMW 17 i3 60ag
BMW 12 E70 3.0d
ex BMW 05 E90 320i
ex BMW 98 E39 528iA
Nu laba diena :lol:
Kiek skaiciau tavo postu visi budavo =D> kas liecia technika. Nu bet sitas sakinys... Pasakyk man recall nevykusiems benzininiams varikliams, pvz. N46???
As tai pilnai pritariu Bavarui, cia grynai biznis ir daugiau nieko. Padaro pora recall per kelis metus ir dziaukites. Viskas siais laikais yra skaiciuojama ir tie racall ir darbo sanaudos ir t.t. Anksciau inzinieriai spresdavo kaip kas bus, dabar is ofiso nurodo kaip turi būti inzinieriams.
spacebar rašė:
Atleiskit, ponai, bet nelabai suprantu apie ką kalbate. Visos žinomos bėdos tvarkomos recall`ų dėka. Pavyzdžiui, kad ir paimkime N54 - wastegate'ai recall, purkštukai recall, HPFP recall. Kokių dar bėdų yra su tuo varikliu, kurių recall`ų pagalba netvarko? Tuo tarpu motoras kone tobulas - nekalbant jau apie tai, kiek ten gavo visokiausių tarptautinių apdovanojimų aibę metų iš eilės.


StandartinėParašytas: 16 Spa 2015, 01:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Normalu, kad žmonės turi skirtingas nuomones (netgi ir tie patys, kurie kitais klausimais galbūt turi tas pačias) :)

BMW gamykla, kaip ir bet kuri kita komercinė įstaiga, ne labdaros organizacija - gamina tam, kad uždirbtų pinigus. Pamatinis tikslas nesiskiria nuo bandelių kepyklos - pagaminti pigiau, parduoti daugiau, uždirbti dar daugiau.

Kita dalykas, kad šiais laikais varikliai tapo labai sudėtingi. Apie visą automobilį, kaip visumą, iš viso nekalbu - palyginus su tuo kas buvo gaminama prieš 20 metų - iš techninės pusės tikras kosminis laivas.

Ekologijos normatyvai griežtėja, varikliai lengvėja, spaudžiama ant kuo didesnės kuro ekonomijos. Visokie "lean burn" su deginimais aukštose temperatūrose (kas jau savaime yra arčiau variklio perkaitinimo ribos), turbokompresoriai kišami jau nebe tik į dyzelius, bet ir į benzus, ir netgi į "neliečiamuosius" M3/M4 modelius, nors akivaizdu, kad f/i yra ženkliai sudėtingiau, brangiau ir mažiau patikima nei n/a įvairiomis prasmėmis. Itin tikslūs hi-end lygio purkštukai (pvz, pjezo, kaip pas N54), nesveikai aukšto spaudimo kuro pompos, vanosai su valvetronicais ir t.t.

Visa tai pasidaro labai sudėtinga visuma, kuri be PATIKIMUMO dar turi generuoti ir daug powerio bei mokėti važiuoti labai pigiai (ekologiškai). Akcininkai spaudžia vadovus uždirbti daugiau, vadovai tiekėjus spaudžia ant mažesnių kainų taip mažindami gamybos kaštus, o kokybės nori geresnės. Tuo pačiu klientai nori, kad visa tai mažai kainuotų.

Todėl normalu, kad esant visiem šiems veiksniams, skirtingiems vektoriams/interesams, turi būti padaryta daug kompromisų (ir net nesvarbu ar variklis dyzelinis ar benzininis - apskritai, variklis yra vienas didelis kompromisas). Vieni kompromisai pasiteisina, kiti ne. Ir čia neišskirčiau nei vieno - juk sudėtingi tapo ne tik benzininiai varikliai, bet ir dyzeliniai.

Tarkim, kad ir ta pati kintamos geometrijos turba pas dyzelius, kuri pas kokį 80% 10m. senumo dyzelio vadeliotojų nedirba taip kaip turėtų (ar vadeliotojas supranta tai - atskiras klausimas). Ar byrantys swirl flaps'ai. Ar ten nelaikančios grandinių žvaigždės ar trūkinėjančios grandinės. Ar besikemšantys DPF`ai. Ir t.t. Tos problemos yra tiesiog kitokios nei buvo prieš 20 metų, nes naujos problemos atsirado su konstrukcijos kompleksiškumu.

Taip, kai kurie benzininiai modeliai, kaip pvz 320si nėra ilgaamžiai, bet taip buvo visais laikais - vieni motorai labiau vykę nei kiti. Tarkim, kad ir tas pats E46 laikų "visų labai mylimas" 1.9 :)

Kas dėl dylerių tyčinio noro - galbūt yra ir tokių variantų (who knows), bet abejočiau, kad ant to galima viską taip drąsiai nurašyti, kaip gerb. Bavaras teigia. Oficialūs dyleriai (kaip krasta auto) recall`ų už dyką BMW gamyklai nedaro. Už kiekvieną tokį darbą dyleriai kala kosmines sąskaitas gamyklai.

Pvz, vien akumuliatoriaus laido keitimo sąskaitą mačiau - buvo kažkas virš 500 eur (už fakin laidą ir jo pakeitimą!). Žmonos dyzeliuko grandinės keitimas tai iš viso, net nekalbu - turbūt gavosi kokie 1500 eur. Kažin, ar BMW gamykla labai norėjo tokio "biznio" - nuo kiekvieno parduoto automobilio dyleriams pagražinti po kelis tūkstančius eurų...


StandartinėParašytas: 16 Spa 2015, 11:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Ka tu cia pjauni? Eiline marketingo auka. Tu maziau skaityk ir klausyk tu burtu ka jie ten rasineja. Kosminis laiva tebunie bet ir technologijos visose srityse pazenge irgi nejuokingai taip kad ta tavo vadinama kosmini laiva sukonstruoti kad jis nebyretu nera kas veikt. Pati didziausia yla kuri islindi is viso sito maiso tai grandine. Kad ir koks ten tas motoras sudetingas bebutu ji atlieka ta pati darba kaip ir variklyje pagamintam pries 20 metu ar ir anksciau tai kokio by... Ji siandiena truksta, issitampo vos pravaziavus ~60k km? Kad delntu tvarkymu uz dyka. Gerai pakeiciabtau tuos purkstukus uz dyka viena karta nu ir ka vistiek jie yra [CENZŪRA] kruva, ne tik purkstukai bet ir visa kuro sitema kuri net filtro neturi nekalbu jau apie auksto spudimo siurbly kuris bet kada gali paleist is saves drozles ir uzmust tuos ka tik pakeistus purkstukus arba seip asis jo nuluz ir ka tu jam.


StandartinėParašytas: 16 Spa 2015, 12:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.08
Amžius:
43
Pranešimai:
1991
Miestas:
Drammen, Norway
Automobiliai:
BMW 17 i3 60ag
BMW 12 E70 3.0d
ex BMW 05 E90 320i
ex BMW 98 E39 528iA
Butent. Yra specialiai tam skirti fondai, dauguma atsaukimu tik del akiu, viskas iskaiciuota jau i kaina kai perkat nauja automobili.


StandartinėParašytas: 16 Spa 2015, 15:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
Vien palyginkim N63B44 varikli, pasiskaityk USA forumus, apskritai viso pasaulio kontinentu, visi keikiasi paskutiniais zodziais, tokio prasto variklio nebuvo per visa istorija, ir kur kokie recalai? Zmones dar garantiniu laikotarpiu servisuose sedi ir isvaziuot negali. Neveltui toks motoras pries pusmeti Vilniuje, savartynuose 10e pilnas kanavo, tuscias 6e. Gamintojas pardaves automobili, is jo pinigu uzdirba labai mazai, visas navaras- atsargines dalys ir servisas. Visos dabartines masinos vaziuoja garantiniu laikotarpiu, jam pasibaigus, eina saibom. Ateity masinas keisi kaip mobiliakus.
Kaip pvz, skalbimo masinu gamintojas MIELE, kiek garantija duoda? O gi 20 metu (kad ji tiek veiks,tikra garantija 2metai, bet 20, jog ji vis dar veiks be didesniu remontu), kaina didesne nei kitu gamintoju, bet visgi, juk galima pagaminti negendanti daigta?


StandartinėParašytas: 16 Spa 2015, 17:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Automobilis ne skalbenkė, veikimo aplinkos sąlygos skiriasi (pastatyk tu tą skalbenkę ir prie -30 ir prie +50 ir t.t.), ir naudojimas, ir sudėtingumas. Neveltui iš auto gamintojų tokių garantijų nedalina, kaip miele savo produkcijai.

Dėl to "detalių biznio" - be abejo, kad biznis iš to yra nemenkas (pvz, kad ir pabandyk iš atskirų dalių sukomplektuoti visą automobilį - gausis, ko gero, kelis kartus brangiau nei surinktas auto), bet nemanau, kad yra taip jau į vienus vartus. Teko girdėti, kad ir pvz M5 akseleratoriaus mechanizmas tyčia padarytas iš plastmasinių greitai dylančių dantračių tyčia taip, kad greitai sudiltų, bet gal taip yra dėl to, kad gamykla užsakė pas kokį nors ten valeo, kuris neapskaičiavo ir tikėjosi, kad viskas bus ok su tuo mechanizmu? Pažiūrėkite vien kiek dalių yra pakeistai detalių kodais, kur ištaisytos klaidos. Juk, galėtų tų klaidų netaisyti ir eitųsi biznis iš tų šūdinų detalių pardavimo, kam jas pakeisti geresnėmis, su ištaisytu techniniu dizainu? (jei tikslas yra tankinti detalių rotaciją).

Kitas klausimas - kodėl BMW A variklis nepatvarus, o BMW B variklis patvarus? Juk neva tai "patvarumas" buvo paskaičiuotas specialiai iš anksto, tai kodėl jis nevienodas ir net drąstiškai iš anksto skiriasi? Tai, kodėl būtent N63B44 varikliui tą patvarumą tokį silpną padarė, o ne visiems BMW varikliams vienodai blogą - kaip pas N63B44? :) Arba, sakymas, kad "benzinai šūdas" - tai kodėl benzinus daro šūdinus, o dyzelių - ne? Juk dyzelinių automobilių detalių biznis niekuo nesiskiria nuo benzininių detalių biznio.

Kaip ten bebūtų, marketingo auka ar ne, visa tai yra spėlionės, nuomonės, be jokių aiškių įrodymų. Iš savo patirties galiu pasakyti, kad net maniškis mėlynas pirmukas su N54 be problemų 200+ kkm jau nuvažiavo. Žinoma, didžioji dalis buvo įsukta autostradoje kruizinant, bet iš visų per paskutinius 60kkm bėdų buvo tik dvi - elektrinė vandens pompa (kuriai tiesiog atėjo resursas) ir wastegate'ų ratle`inimas (ir tai - kadangi nebuvo recall`as atliktas laiku, t.y. iki 82k mls, tai būtų važiavęs dar 100kkm be problemų). Jokių kitų problemų su juo nebuvo.

Dar tebeturimas žmonos pirmukas 118d irgi panašiai - imtas iš salono naujas, dabar jau 180kkm, bet su varikliu buvo tik dvi problemos per visą laiką - trukęs termostato korpusas (prie ~175kkm) ir po kokios savaitės smigęs variklio temperatūros daviklis (gal net greičiau jo jungtis, kuri galėjo būti pažeista pvz tuo metu, kai aušinimo skystis pateko ant daviklio jungties). Artimiausiu metu jau ir DPF reiks praplaukti, bet vėlgi suprantama - atitinkama rida duoda savo. Arba, kad ir maniškis ex 330d per paskutinius 40kkm iš viso nieko neteko daryti. Absoliučiai JOKIO remonto (tiesa, nusipirkus iškart pakeičiau visus termostatus, išsiploviau DPF, pasikeičiau EGT ir visas pakaitinimo žvakes - ir tas pačias daugiau dėl to, kad ateityje problemų nebūtų).

Žodžiu, mano patirtis su BMW varikliais nėra bloga. Pažiūrėsim kaip ten bus su tuo naujuoju mano pirkiniu ir ant kiek ten tas benzinas blogas :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery