Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 12 Gru 2024, 20:28

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E90 / E91 / E92 / E93 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 03 Spa 2015, 15:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.10.03
Pranešimai:
43
Sveiki,

Pagaliau apsisprendžiau, kad sekantis automobilis bus BMW. Šiame forume sužinojau nemažai informacijos, bet vis tiek liko keli neaiškumai dėl variklių bei kompiuterių. Visų pirma, kaip suprantu 320 D varikliui reikia keisti grandinę (tai aktualu ir LCI modeliams?), gal galėtumėte pasakyti kokia maždaug naujos grandinės bei keitimo kaina? Ar ši problemba nėra aktuali 330 D varikliui?

Be to įdomu bendrų su varikliu susijusių remontų kainos. Ar jos apyligės, ar 330 D variklio ženkliai brangesnis remontas?

Kiek teko girdėti, lyginant vairavimo malonumą bei variklio garsą, 330 D tikrai laimi, bet įdomu kaip su ekonomine puse.

Ko dar niekur neradau tai CIC ir CCC palyginimo neskaitant navigacijos. Renkuosi automobilį su kompiuterių, bet tarp jų pagrindiniai skirtumai išskiriami yra Navigacija (su 3D žemėlapiais) bei filmų žiūrėjimas, kas nėra itin aktualu. Ar galima su CCC navigacija klausytis muzikos iš telefono per bluetooth? Žiūrėdamas pavyzdžius, pastebėjau, kad CIC ekrane labai patraukliai pateikiama visa info apie automobilį (kada reikės keisti kokius tepalus, padangų slėgis ir t.t.), ar visa šita info yra pateikiama ir senesniame CCC kompiuteryje?
Kokie dar būtų skirtumai tarp šių dvejų įrenginių? (Neskaitant ekrano rezoliucijos, žemėlapių, HDD bei USB jungties).

Iki šiol visada važinėdavau su Toyota (Yaris, po to Auris), bet norisi didesnio automobilio, o E91 serija atrodo labai patraukliai. Kaip suprantu abu varikliai trauks kur kas geriau už buvusius automobilius, bet norisi prieš perkant sužinoti kuo daugiau niuansų.

Ačiū už pagalbą.


StandartinėParašytas: 03 Spa 2015, 18:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.03.31
Pranešimai:
91
2,0 d (N47) dažnai trūksta grandinė. Ją galima keisti, galima nekeisti. Niekas negarantuoja, kad pakeitus po 30-40 tūkst. ji netruks. Keitimas apie 400 eurų.
3,0 d (po 2007 m.) (N57) grandinės taipogi trūksta, tik ten tas trūkimas labiau susijęs su automobilio rida ir jo nepriežiūra.

3,0 d variklio darbas ant laisvų žymiai gražesnis. Sąnaudos apie 1,5-2 l didesnės. Variklio priežiūros kaštai didesni tik minimaliai.

Persėdęs iš Auris džiaugsiesi bet kuriuo variantu. Pirk tą, kuris bus geresnės būklės.


StandartinėParašytas: 03 Spa 2015, 19:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2015.03.21
Amžius:
35
Pranešimai:
229
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
ex '07 E91 330XD
'15 F30 335I
CCC pas mane DVD kompaktų neskaito (išskyrus navigacijos), info apie servisus, padangų slėgį ir t.t. rodo. Dėl muzikos klausimosi per BT bandžiau, bet nepavyko arba tiesiog neradau. Navi pakankamai dažnai naudoju į kitus miestus važiuodamas. Žemėlapiai nauji, bet nėra visiškai pilni, dažniausia susiduriu su užmiestyje atsiradusiais žiedais vietoje sankryžų, daugiau nusikundimų neturiu.

Apie sąnaudas, pas mane 330xd mechanika čipuota, bet neaišku kiek kw. Nesidraskydamas mieste į 10 telpu, užmiestyje 6 l, magistralėje 7-8 l. Dėl remonto kolkas tik vandens pompą su diržais keičiau -140€. Ir tepalas su visais filtrais -170€.

Iš mano pusės tiek, 3.0d esu pilnai patenkintas


StandartinėParašytas: 03 Spa 2015, 19:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.20
Pranešimai:
680
Automobiliai:
E92 330 M57/T2 '06
ex CIVIC FK3 2.2 iCDT-i '06
Bendram įspudžiui susidaryti, galima E9x ir E60 temas sudėti ir maždaug bus aiškios problemos. Termostatai, CCC kompas, žvakės, žvakių relės, automatinių greičių dežių kažkokios tai problemos. Jei mechanas, reikėtų tikrinti sankabą, smagratį, išminamajį guolį.

M47 (2L) - problemų kaip ir rimtesnių nėra
N47 (2L) - grandinės, bet kaip viršutinis postas neteisingai teigė, jas keičia krasta auto nemokamai (yra recall'as), keičiamos grandinės, jei reikia, ir keičiami įtempėjai. Plius prieš trūkstant jos praneša apie save.
M57N2 (3L) - grindinės, nėra masiškas reikalas kaip su N47, bet vėlgi. Prieš trūkimą jos apie save praneša labai vangiai. Info remiantis iš šio forumo.

CCC vs CIC - naujesnis ir geresnis ir greitesnis ir visame kame -esnis. CCC turi problemų dėl savo atšokusio procesoriaus, taisymas nuo 50eur iki 200eur. Arba pirkti devėtą irgi apie 200 eur. T.y. jei yra galimybė rinktis perkant auto, tai būtų tik su CIC.

Maniškis BMW irgi čipuotas 1nsane.lt, tai sąnaudos mieste ~8.2 užmiesti ~6, nesu skraiduolis ir tai tik borto kompo parodymai :)

Aš pats visą laiką iki BMW važinėjau vien tik su japoniškomis auto (Honda Civic 2006 2.2d, Toyota Corolla verso 1.8 benzas 2005, toyota avensis 1.8 benzas 2009), tai ir važiuoja geriau, ir komfortiškiau tas kupė pasirodė, kokybiškai surinktas ir kokybiškos plastmasės, ypatingai apie pakabą, tas multi linkas pas BMW labia geras, standus bet atleidžiantis. vien teigiamai atsiliepčiau apie bmw :)
visi kas varo su manim, sako kad viduje labai tylu, ne tik dėl 3.0 variklio bet ir garso izoliacija, net ir su beremiais langais


StandartinėParašytas: 03 Spa 2015, 20:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.12.08
Pranešimai:
324
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
2007 E91 320D 163PS - ex
Nežinau, kaip jum, bet pas mane to 2 litrų variklio važiuojant nesigirdi, tik vietoj stovint kaip traktorius birbia, bet ir tai kai užkaista tylesnis pasidaro.

O kokį pirkti tai priklauso nuo komplektacijos ir būklės, bet asmeniškai tai rinkčiausi LCI 320D vietoj senesnio 330D.


StandartinėParašytas: 03 Spa 2015, 20:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.03.31
Pranešimai:
91
Gumuliokas rašė:
N47 (2L) - grandinės, bet kaip viršutinis postas neteisingai teigė, jas keičia krasta auto nemokamai (yra recall'as), keičiamos grandinės, jei reikia, ir keičiami įtempėjai. Plius prieš trūkstant jos praneša apie save.


Nemokamai keičia pagamintiems iki maždaug 2008 m. galo, tai beveik visi LCI neįeina.


StandartinėParašytas: 05 Spa 2015, 11:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.10.03
Pranešimai:
43
Ačiū labai už informaciją! Ko gero linkstu link 320D LCI (CIC daugiausiai prisidėjo prie to, daug nelakstau, o kaip minėjot, kad po Auris visvien jausis pranašumas, tai turėtų būt gerai), nebent beieškant iškris koks labai patrauklus variantas galingesnio.

O kaip tos N47 variklio grandinės prieš trūkimą apie save praneša? Metą kokią klaidą, ar garsas tam tikras tai išduoda?


StandartinėParašytas: 05 Spa 2015, 13:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.12.08
Pranešimai:
324
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
2007 E91 320D 163PS - ex
shOo rašė:
Ačiū labai už informaciją! Ko gero linkstu link 320D LCI (CIC daugiausiai prisidėjo prie to, daug nelakstau, o kaip minėjot, kad po Auris visvien jausis pranašumas, tai turėtų būt gerai), nebent beieškant iškris koks labai patrauklus variantas galingesnio.

O kaip tos N47 variklio grandinės prieš trūkimą apie save praneša? Metą kokią klaidą, ar garsas tam tikras tai išduoda?





StandartinėParašytas: 05 Spa 2015, 16:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Kaip turintis/turėjęs ir 2,0d ir 3,0d vienareikšmiškai pareiškiu, kad jei yra galimybė pasirinkti 3,0d tai reikia jį ir rinktis. Nesakau, kad 2,0d yra prastas. Bet 3,0d yra viskuom smagesnis - pradedant žymiai gražesniu variklio garsu, žymiai geresne dinamika ir, svarbiausia, žymiai mažiau vibracijų. Ekonomiškumas, jei nevažinėji kaip nutrūktgalvis, irgi pakankamai geras (paklausk pas vienasdu kokios pas jį sąnaudos maniškio ex 330d) - man autostradoje važiuojant pagal taisykles vidurkis buvo 5,5 ltr/100km. Be to, galingesnis variklis tame pat kėbule, tikėta, bus mažiau nudrožtas nei silpnesnis.

Taip pat laikau visiškai nereikšmingu dalyku renkantis automobilį CCC/CIC - man asmeniškai ten nėra nei vienos funkcijos, kurią realiai naudočiau. Gyvendamas Vokietijoje ko gero aktyviai naudočiau traffic info, nes ten ji gana neblogai veikia, bet Lietuvoje ši funkcija nepanaudojama. Visa kita - tai tiesiog per didesnį/spalvotą ekraną atvaizduojama info.

Dėl bluetooth`o - jis gali būti ir be CIC/CCC - tam paprastai reikalingas MULF2 blokas (kurį galima įdėti į automobilį net jei jame jo nebuvo - kreipkis į EdgaBMW - jis tuo užsiima).

Dėl padangų slėgių rodymo ekrane - irgi tai priskirčiau prie useless dalyku, kadangi aš asmeniškai esu už FTM`ą, o ne TPMS`ą (kurį galima iškoduoti - ką sėkmingai jau padariau.). FTM`as atsirado iš būtinybės, o TPMS`as iš įstatymo reikalavimų, kurie pirmiausia atsirado, berods, JAV. Tad, FTM`as yra uber cool vien jau dėl galimybės keistis ratus neišlaidaujant slėgių davikliams, kurie yra ne tik brangūs (ir tokių metų automobiliuose apie kuriuos kalbate jau būna jei ne nusibaigę, tai arti mirties), bet dar ir jų nemėgsta padangų montuotojai - būna, kad netyčia ir sugadina. Funkcionalumo prasme tai yra tas pats, juolab, kad abu dalykus automobilis turi jau by default iš gamyklos. Tad, užtenka TPMS`ą išjungti ir reikalingas funkcionalumas (warningas dėl flat tyre ar pakitusio slėgio) išlieka.


StandartinėParašytas: 06 Spa 2015, 10:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1165
Automobiliai:
Jaguar XF 5.0 Supercharged 420kW 700Nm
E70 xDrive35i LCI
Yamaha FZ6
spacebar skaitai mano mintis, su viskuo sutinku. Manau užtektų pravažiuoti su vienu, po to su kitu motoru ir manau jokių klausimų nekiltų. Kas dėl CIC/CCC, tai navi pas CCC veikia puikiai, naudoju, žemėlapiai šių metų.
P.S.: bet ir E91 su 4cyl traktoriumi bus stebuklas persėdus iš tojotų

_________________
over 500 HP makes baby Jesus cry


StandartinėParašytas: 10 Spa 2015, 17:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.10.03
Pranešimai:
43
O kokie pakeitimai atsirado varikliuose (tiek 320 tiek 330) po LCI? Jei jie vienodi, tai pagrindiniai skirtumai (viduje) tik CCC ir CIC, tai galbūt protingiausia būtų rinktis pre-LCI su CCC navigacija ir įsidėti CIC.


StandartinėParašytas: 10 Spa 2015, 19:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.14
Pranešimai:
557
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[CENZŪRA] e devym
shOo rašė:
O kokie pakeitimai atsirado varikliuose (tiek 320 tiek 330) po LCI? Jei jie vienodi, tai pagrindiniai skirtumai (viduje) tik CCC ir CIC, tai galbūt protingiausia būtų rinktis pre-LCI su CCC navigacija ir įsidėti CIC.

arba NBT.


StandartinėParašytas: 14 Spa 2015, 18:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.10.03
Pranešimai:
43
Nesinori kurti naujos temos, tai gal čia paklausiu. O įdėjus vietoje CCC navigacijos CIC, tai funkcionalumo prasme gauni lygiai tą patį ką turi LCI modeliai, ar yra kokių nors kitų dalykų, kurie yra tik LCI modeliuose, o senesniuose nėra? (Neskaitant išorės išvaizdos ir viduje tų sidabrinių juostelių ant valdymo ratukų)


StandartinėParašytas: 14 Spa 2015, 19:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.14
Pranešimai:
557
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[CENZŪRA] e devym
shOo rašė:
Nesinori kurti naujos temos, tai gal čia paklausiu. O įdėjus vietoje CCC navigacijos CIC, tai funkcionalumo prasme gauni lygiai tą patį ką turi LCI modeliai, ar yra kokių nors kitų dalykų, kurie yra tik LCI modeliuose, o senesniuose nėra? (Neskaitant išorės išvaizdos ir viduje tų sidabrinių juostelių ant valdymo ratukų)

Priklauso nuo to, ka sukoduos pas tave. Plius ar dieses combox'a ar busi be jo.. Trumpai tariant viskas priklauso nuo komplektacijos.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery