Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 24 Lap 2024, 08:09

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 210 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Rgp 2015, 17:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.10.11
Amžius:
38
Pranešimai:
76
Miestas:
Ignalina
Automobiliai:
E39 530d 99'
F10 535d 11'
Sveiki,

gal kas žinote, koks turi būti "geras" kuro slėgis (barais) po magistralinio siurbliuko (po vairuotojo sėdyne) link kuro filtro?
P.S.: E39 530d 135KW


StandartinėParašytas: 13 Rgp 2015, 22:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.07.31
Amžius:
35
Pranešimai:
405
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E36 2.0 110kw
BMW E39 530d 135 kw
BMW E61 535d 248KW
Critical rašė:
Sveiki,

gal kas žinote, koks turi būti "geras" kuro slėgis (barais) po magistralinio siurbliuko (po vairuotojo sėdyne) link kuro filtro?
P.S.: E39 530d 135KW

~4


StandartinėParašytas: 13 Rgp 2015, 23:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.05.21
Pranešimai:
134
Automobiliai:
ex E39 520i
ex E46 320d
ex E46 M57n 330d-690Nm
E46 M57n 330d stock
Gentle rašė:

Kokia firma gera? Kad nepavestu po 3-6men



VDO


StandartinėParašytas: 19 Rgp 2015, 18:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.01
Amžius:
14
Pranešimai:
1281
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E65 740d matte black
sveiki E39 2002m 2,5d ismeta klaida "low pressure fuel" ir yra jauciamas pulsavimas ant laisvu apsuku. Jei duodi dugna gazu variklis dirba tolygiai. Paskui vel po laiko pradeda pulsuoti.


StandartinėParašytas: 20 Rgp 2015, 20:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.08.20
Pranešimai:
3
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
E39 530d m57 01 Range rover 2,5 dse m51 00 Land Roveriu entuziastas
padarius diagnostika butu aiskiau


StandartinėParašytas: 21 Rgp 2015, 20:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
Dainiusz rašė:
sveiki E39 2002m 2,5d ismeta klaida "low pressure fuel" ir yra jauciamas pulsavimas ant laisvu apsuku. Jei duodi dugna gazu variklis dirba tolygiai. Paskui vel po laiko pradeda pulsuoti.

gali buti daviklis kuro slegio, detale nr27, arba nr8, arba nr 20
https://www.bmwautodalys.lt/lt/kataloga ... L/A/2003/0


StandartinėParašytas: 24 Rgp 2015, 12:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.10.11
Amžius:
38
Pranešimai:
76
Miestas:
Ignalina
Automobiliai:
E39 530d 99'
F10 535d 11'
Planuoju pirktis magistralinį siurbliuką (po sėdyne), nes slėgis po siurblio 2,6 baro. Gal kas paprotins ar VEMO didelis Š? Nes kaina nuo Pierburg tai dvigubai skiriasi (80 už VEMO, Pierburg 167). Daug labai kišt nenoriu, nes mašina metų bėgyje bus parduodama.
P.S.: durnas klausimas, bet ar labai įtakoja trauką kai per mažas (mano atveju 2,6) slėgis po magistralinio?


StandartinėParašytas: 24 Rgp 2015, 12:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
Critical rašė:
Planuoju pirktis magistralinį siurbliuką (po sėdyne), nes slėgis po siurblio 2,6 baro. Gal kas paprotins ar VEMO didelis Š? Nes kaina nuo Pierburg tai dvigubai skiriasi (80 už VEMO, Pierburg 167). Daug labai kišt nenoriu, nes mašina metų bėgyje bus parduodama.
P.S.: durnas klausimas, bet ar labai įtakoja trauką kai per mažas (mano atveju 2,6) slėgis po magistralinio?

2,6? su tiek tu jos net neuzkurtum, gal 3,6?


StandartinėParašytas: 24 Rgp 2015, 13:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.10.11
Amžius:
38
Pranešimai:
76
Miestas:
Ignalina
Automobiliai:
E39 530d 99'
F10 535d 11'
Ne, matuojant tikrai sakė, kad 2,6 ir kad bent jau 3,8 turėtų būti. Užsikuriu daugmaž normaliai, karšta šiek tiek siunkiau kuriasi, bet tai tik sekundės dalim, drožt starterio tikrai nereikia.

siomka rašė:
2,6? su tiek tu jos net neuzkurtum, gal 3,6?


StandartinėParašytas: 24 Rgp 2015, 13:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.31
Pranešimai:
1269
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525D M57 '02
tai jau geriau restauruot, kaune už mašinų turgaus labai tvarkingai padaro viską.


StandartinėParašytas: 24 Rgp 2015, 13:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.10.11
Amžius:
38
Pranešimai:
76
Miestas:
Ignalina
Automobiliai:
E39 530d 99'
F10 535d 11'
Matai, man laikas + važiavimas iki Kauno + restauracija kainuos daugiau, nei naują nusipirkt ir įsidėt :)

tomaxsas rašė:
tai jau geriau restauruot, kaune už mašinų turgaus labai tvarkingai padaro viską.


StandartinėParašytas: 24 Rgp 2015, 14:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
Critical rašė:
Planuoju pirktis magistralinį siurbliuką (po sėdyne), nes slėgis po siurblio 2,6 baro. Gal kas paprotins ar VEMO didelis Š? Nes kaina nuo Pierburg tai dvigubai skiriasi (80 už VEMO, Pierburg 167). Daug labai kišt nenoriu, nes mašina metų bėgyje bus parduodama.
P.S.: durnas klausimas, bet ar labai įtakoja trauką kai per mažas (mano atveju 2,6) slėgis po magistralinio?

gali del ir vemo, puse velnio


StandartinėParašytas: 24 Rgp 2015, 19:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.07.31
Amžius:
35
Pranešimai:
405
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E36 2.0 110kw
BMW E39 530d 135 kw
BMW E61 535d 248KW
tomaxsas rašė:
tai jau geriau restauruot, kaune už mašinų turgaus labai tvarkingai padaro viską.

restauravau pas borisa vilniui uz 200lt tai atleke gal pusmeti, nusipirkau is auto aibes pati pigiausia (jei gerai pamenu uz 40 eur) ir jau apie pusmeti jokiu problemu


StandartinėParašytas: 24 Rgp 2015, 20:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.31
Pranešimai:
1269
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525D M57 '02
SOAD rašė:
restauravau pas borisa vilniui uz 200lt tai atleke gal pusmeti, nusipirkau is auto aibes pati pigiausia (jei gerai pamenu uz 40 eur) ir jau apie pusmeti jokiu problemu

Na kaune ten vien tik siurbliukus keičia ir remontuoja, daugiau niekuo neužsiima, nemanau kad tik pusmečiui padaro, klientūros netrūksta jiems. man jau beveik pusmetis ir važiuoja normaliai.


StandartinėParašytas: 24 Rgp 2015, 20:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
magistralinius restauruot tai cia jau anonizmas chebra, suprasciau, jei benzininius dar dar...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 210 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery