Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Lap 2024, 14:58

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 143 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 30 Lie 2015, 22:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.05
Amžius:
38
Pranešimai:
513
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39, 530d 99m
e60 530d 08m LCI
Apie isemima EGR ir ismetamu duju zala ir nauda daug prirasyta idomu butu suzinoti issamiau del kokiu priezasciu tai daroma kodel geriau tai yra negu egr isprogramavimas ir palikimas egr radiatoriaus ir termostato. Kokia funkcija atlieka egr termostatas ir kaip jis veikia kai veikiantis egr ir kai buna isprogramuotas? sia sistema dedate del egr radiatoriaus, egr termostato ir kad vietos padaugeja ar dar kazkas? tiesiog kokie pliusai buna sios egr bypass valve sistemos, nes realiai egr issporgamavus jis kaip ir nebeima ismetamuju duju ir nereikia ten visko imti lauk.


StandartinėParašytas: 31 Lie 2015, 11:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.06
Amžius:
38
Pranešimai:
1406
Miestas:
Kauno r.
Automobiliai:
ex E39 525 M51D25
ex E36 318 M41D18
E30 318 M10B18
E87 118 M47N2
Mano nuomone, išimti viską tikrai verta. Vamzdį gauni tuščią - nebėra sklendės, kuri riboja ir oro pateikimą į kolektorių. Automobilis atsigauna žemesniuose sūkiuose. Išmetamosios dujos nebekeliauja į įsiurbimo kolektorių, todėl jame mažiau suodžių, lengviau kvėpuoja variklis. Mano atveju, egr radiatorius buvęs kiauras (tvarkytas), egr termostatas neveikė, todėl atjungdamas juos, "nušoviau du zuikius". Vienintelis minusas, tai, jog teks tepalus dažniau keisti. Nors aš asmeniškai, visada keisdavau kas 13k km :) Jei ką ne taip parašiau, pataisykite :)
O šiaip, patarčiau šią temą perskaityti dar kartą ;)

_________________
" Bayerische Motoren Werke "


StandartinėParašytas: 31 Lie 2015, 11:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.14
Pranešimai:
557
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[CENZŪRA] e devym
O kam tepalus dažniau keist? Aš kaip tik galvoju kad km galima prailgint nes suodžių nebegaus variklis


StandartinėParašytas: 31 Lie 2015, 13:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
BigMan rašė:
O kam tepalus dažniau keist? Aš kaip tik galvoju kad km galima prailgint nes suodžių nebegaus variklis


Aukščiau mano buvo parašyta kas darosi su alyva esant aukštesnei dujų degimo temp. Įrodyta. Paskaitykite temoje yra.


StandartinėParašytas: 31 Lie 2015, 13:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Del tik egr pasalinimo tepalu keitimo intervalas nesikeicia. Po chipavimo keiciasi kuo dazniau tuo geriau. O apskritai kas juos keicia kas 15-20k tai marketingo aukos nieko daugiau.


StandartinėParašytas: 31 Lie 2015, 13:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.31
Pranešimai:
1269
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525D M57 '02
Arunas B rašė:
Del tik egr pasalinimo tepalu keitimo intervalas nesikeicia. Po chipavimo keiciasi kuo dazniau tuo geriau. O apskritai kas juos keicia kas 15-20k tai marketingo aukos nieko daugiau.

tai kas kiek reikia?


StandartinėParašytas: 31 Lie 2015, 21:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.05
Amžius:
38
Pranešimai:
513
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39, 530d 99m
e60 530d 08m LCI
gal kas zinote vidine 6nr pazymetos zarnos diametra https://www.bmwautodalys.lt/lt/kataloga ... /0/0/0/0/0 ? planuoju viduje intarpa ideti kad nepustu ismetamu duju i kolektoriu...


StandartinėParašytas: 01 Rgp 2015, 01:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Angliska 2p moneta pats tas.


StandartinėParašytas: 01 Rgp 2015, 01:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
tomaxsas rašė:
tai kas kiek reikia?


Jei stok viskas tai kas 10k jei chipuota tai kas 6-7k as savam kas 4-5 keiciu.


StandartinėParašytas: 01 Rgp 2015, 16:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.05
Amžius:
38
Pranešimai:
513
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39, 530d 99m
e60 530d 08m LCI
Arunas B rašė:
Angliska 2p moneta pats tas.



Angliska surasti kebliau man cia, kazin gal kokia euro panasi i ta 2p moneta? :), nesinori du kartus ardytis ten kad ismatuoti diametra...


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2015, 11:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
_minde_ rašė:


Angliska surasti kebliau man cia, kazin gal kokia euro panasi i ta 2p moneta? :), nesinori du kartus ardytis ten kad ismatuoti diametra...

Tai Šiauliuose ten madoj nukirst kokį lakūną. Monetų kišenėse nėra ?


StandartinėParašytas: 24 Rgp 2015, 09:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.04.17
Amžius:
32
Pranešimai:
67
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
'06 E65 745D M67 242kW
Sveiki, gal yra koks uzsilikes EGR pilno šalinimo komplektelis E39 525D 120kw M57?


StandartinėParašytas: 24 Rgp 2015, 15:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
PusėKrokodilo rašė:
Azoto oksidas, išsiskiria degimo kameroje sudegant kurui, prie aukštos temperatūros, ten kažkuriuose šaltiniuose rašo, kad būtent nuo ~2500 °C kas panašiai ir yra degimo metu ir išlekia azoto oksido junginiai.

turbut dimensijas sumaisei, turi but ~2500 °F (Farenheitas) arba ~1370 ºC (1 ºC=1.8 °F)
aliuminis lydosi prie 660 ºC
plienas - prie 1500 ºC
Ko gero prie ~2500 ºC stumokliai isbegtu skysta mase per ismetimo vamzdi :mrgreen:


StandartinėParašytas: 24 Rgp 2015, 16:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
kiesha rašė:
turbut dimensijas sumaisei, turi but ~2500 °F (Farenheitas) arba ~1370 ºC (1 ºC=1.8 °F)
aliuminis lydosi prie 660 ºC
plienas - prie 1500 ºC
Ko gero prie ~2500 ºC stumokliai isbegtu skysta mase per ismetimo vamzdi :mrgreen:


Degimo kameroje temperaturos gali buti 3500-4500 c


StandartinėParašytas: 24 Rgp 2015, 17:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
kiesha rašė:
turbut dimensijas sumaisei, turi but ~2500 °F (Farenheitas) arba ~1370 ºC (1 ºC=1.8 °F)
aliuminis lydosi prie 660 ºC
plienas - prie 1500 ºC
Ko gero prie ~2500 ºC stumokliai isbegtu skysta mase per ismetimo vamzdi :mrgreen:

Aš ne pats sugalvojau, skaičiau užsienio tech. literatūroje. Tipo bobučių plepalais niekad nesiremiu. Arūnas tau jau paaiškino.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 143 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery