Toliau mano asmenine nuomoe (vaziuoju ne ziede, o ralyje, todel nuomone tikrai gali skirtis nuo ziedininku): Tvarkingu E36 dar yra, tik uztrunka ieskoti. Paemus su silpnesniu varikliu gali buti problemos su technikine apziura pagal nauja tvarka (negalima keisti variklio, kurio galingumas didesnis negu 30 proc. arba su kitokiu kuro rusiu). Taciau realios situacijos dar nezinau, susidursiu tik rudeni (pakeiciau varikli is 318 i 328), tikiuos sportinis LASF pasas man pades:) Jeigu esi labai aukstas - geriau rinkis sedana, kadangi coupe kiek zemesnis stogas. Coupe svorio centras zemesnis, taciau ir pati masina kiek sunkesne uz sedana, vieningos nuomones kuris kebulas geriau sportui - nera. Kadangi biudzetas tik 20klt ir tai pirmas projektas - siulau pasitaupyti. Su E46 i 20klt neitilpsi. Pvz. stabdzius palikti standartinius, tik su naujais stabdziu diskais ir gerom sportinem (!) kaladem (pvz Carbon Loraine) ir geru sportiniu stabdziu skysciu, armuotom stabdziu slangelem. Veliau, pagal poreiki galesi deti didesnius. Paprasti lankai kainuoja apie 3500Lt (kaina daug maz standartine), nepamirsk lankus nuvesti i galinio balkio tvirtinimo vietas (lanku dejikai turetu apie tai zinoti, man dare Igoris Panevezi ir Ekstremvita Vilniuje, viskas ok). Buna lankai "custom cage", jie perpus lengvesni, bet kainuoja daugiau negu dvigubai, ideti galetu Samsonas Motorsport (su tokiais lankais masina bus lengviau parduoti i uzsieni). Kartu su lankais uz papildoma mokesti tau pagamins ir sedyniu tvirtinimus pagal FIA reikalavimus. Pigiausiai, taciau graziai ir kokybiskai lankus deda Ekstremvita Vilniuje (ne reklama, o tik patarimas, E36 coupe sudejo labai graziai, jokiu bangavimu sulenkimo vietuose, siules idealios, grazus tvirtinimai prie kebulo). Transmisija - butinai LSD. Reduktoriaus perdavimu reikalingu Kacerginei as nezinau, taciau gal ziedininkai patars, maksimalkes manau uzteks 220kmh. Dvieju masiu smagrati teks ismesti, o deti nuo E30 M20 variklio su geru sankabos disku (gali buti keramika, bet ja lengva sudeginti, todel pradziai rinkis civiliskesni diskeli). Powerflex ivores visai geras variantas, taciau Lietuvoje gamina pigesnes ju kopijas. As rinkaus minkstesnes (powerflex), kadangi masina ne ziedine ir gumos turi likti gumom, nors ir pilnavidurem, kadangi smugiu pakaba gauna daug:) Nors ir neforsuosi variklio, taciau tepalo temperaturis gauge ir geri tepalai (pvz Castrol 10W60 apsaugo iki 170C) gales tau padeti issaugoti varikli (kadangi ausinimo skyscio temp gali buti normoje, o tepalo temp gali jau buti virs 150C). Na ir nepamirsk gero ausinimo (galingas el ventiliatorius, galbut prireiks ir tepalo ausinimo radiatoriaus). Amortizatoriai - labai svarbus dalykas ir apie juos galima kalbeti amzinai, geru brendu yra pakankamai daug, B12 kit as nebandziau ir nezinau ju tinkamuma Kaciargai, bet tik zinau, kad visi geltoni Bilstein veikia labai gerai ir labai gerai sureguliuoti, o vat pigiu (iki 1000eur) coilover kokybe as kiek abejoju... Pvz. ralyje su kaikuriais isvis pavojinga vaziuoti (pvz XYZ GravelRally galiniu amortizatoriu eiga zymiai trumpesne, negu stock!, o kietumo reguliavimas yra tik istraukimo). Bet cia yra visokiu nuomoniu:) Faktas tas, kad geri amortizatoriai gales apsaugoti tave nuo avarijos. Sedyne patarciau tureti su ausim, parinkti pagal uzpakali (pasimatuoti parduotuveje). Dirzus aisku 6 tasku. Perkant salma turek omeni, kad homologacija pasikeite (dabar SNELL, o ne raudonas lipdukas British standart) ir jau daug kur reikalaujama HANS,t.y. salmas turi tureti klipses. Salmai su pasibaigusia homologacijos turi buti labai pigus. Na o kas daugiau - shortshift (juos gamina ir Lietuvoje, pvz Kaune BMW irp.lt gamina daug naudingu dalyku), patogus vairas, geros padangos, ratlankiai su teisingu isnesimu ir plociu., zmogaus, kuris zinotu apie Kaciargos trajektorijas (be to Kaciargoje isleisi daug litu ant kuro veltui) ir daug laisvo laiko sukti km:)
|