Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Lap 2024, 05:29

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 118 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 10 Bal 2015, 14:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.15
Pranešimai:
22
Žodžiu, buvau pas Aurimą, tai išsprendė bėdas :)
Iš pradžių rodė, kad 4 purkšukas gatavas (ir klaida, ir parodymai), turbinos slegio dačiko klaida ir electronic fan.
Tai pasirodo, buvo turbinos dačiko fiškė atjungta, prijungėm. Ketvirto purkšuko laidus pakrapštem, su testeriu pažiūrėjom. Pravažiavom - mašina pradėjo traukt kaip reikiant. Jokių vibracijų ir t.t. Klaidos dėl purkštuko ir turbinos dačiko nebeliko. Po pravažiavimo parodymai:
http://www.part.lt/perziura/d28544aae08 ... 49b646.png

Tai kaip sakė, tik antras šiek tiek myža, bet normos ribose ir dar galiu nagų nekišt :)


StandartinėParašytas: 12 Bal 2015, 22:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.20
Pranešimai:
680
Automobiliai:
E92 330 M57/T2 '06
ex CIVIC FK3 2.2 iCDT-i '06
Myžimo pasėkmės - sunkiai kursis
Korekcijų pasėkmės - variklio darbo tolygumas, tai matau, kad ateity reikėtų antrąjį keist :)
bet kol trejeto neperlipa, manau viskas ok :)


StandartinėParašytas: 05 Geg 2015, 17:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.23
Pranešimai:
17
Nezinau ar i tema pataikiau, bet... pas mane situacija tokia:

http://www.part.lt/img/41267ee070c757c4183bd88fb61535b2845.png

ko reiketu griebtis ir ka daryt? Vaziauja masina prastai, kuro pavalgo nemazai. Katruos galu pradet krapstyt.

Busiu dekingas uz labiau ismananciu komentarus


StandartinėParašytas: 05 Geg 2015, 17:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.09.07
Amžius:
36
Pranešimai:
1871
Miestas:
Nenoriu girtis, bet iš Kauno.
Automobiliai:
MB W209 CLK500 03'
E39 530d '00 M sport (ex)
E46 320d '03 M Sport, remap, LSD(ex)
E46 330d '00(ex)
keista kad vienas labai smarkiai myza, o kiti korekciju nedaro, na tuertu but su neigiamom reiksmem.


StandartinėParašytas: 05 Geg 2015, 22:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.15
Pranešimai:
123
Automobiliai:
E46 3 l diz
zzzeet rašė:
Nezinau ar i tema pataikiau, bet... pas mane situacija tokia:

http://www.part.lt/img/41267ee070c757c4183bd88fb61535b2845.png

ko reiketu griebtis ir ka daryt? Vaziauja masina prastai, kuro pavalgo nemazai. Katruos galu pradet krapstyt.

Busiu dekingas uz labiau ismananciu komentarus

Cia visai batai kazkokie :oops:


StandartinėParašytas: 05 Geg 2015, 23:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.23
Pranešimai:
17
Na cia daryta ant salto variklio jei tai turi itakos. Na ir truputi pacipuota...
P.S cia kalba eina apie 110kw


StandartinėParašytas: 06 Geg 2015, 10:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.20
Pranešimai:
680
Automobiliai:
E92 330 M57/T2 '06
ex CIVIC FK3 2.2 iCDT-i '06
mest lauk, tą kuris turi +4 ir žiūrėt ką kiti purkštukai daro, greičiausiai bus ir kiti blogi.
Bet jeigu nulius rodo, gal su laidais purkstuko kažkas?


StandartinėParašytas: 07 Geg 2015, 16:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
zzzeet rašė:
Na cia daryta ant salto variklio jei tai turi itakos. Na ir truputi pacipuota...

Ant darbines variklio temperaturos daryt reikia (bent 70-80*C)...
kad reiksme +4 ar +5, tai dar nereiskia, kad purkstukas meza, cia juk ne purkstuku tikrinimo testas,
cia laisvos eigos tolygumo testas - purkstuku kuro korekcijos cilindrams, kad palaikyt vienodus stumokliu kampinius greicius cilindruose (kad nesikratytu ir nesitampytu variklis)...
tas netolygumas atsiranda del kompresijos skirtumu cilindruose (cilindru darbinis pavirsius, ziedai, voztuvai, pacio purkstuko stovio ir darbo)....
Pirmiausiai tikrink kompresija cilindruose ir jei sutaps cilindro numeris su maziausia kompresija ir su didziausia kuro korekcija, tai didesne tikimybe, kad purkstukas geras...
DDE bloke iprogramuotas purkstuku pralaidumas, jei vienas ar keli keisti ar dar kas nors su jais daryta, pralaidumas gali skirtis, DDE ipurskiama purkstuko kuro kieki paskaiciuoja pagal jo kalibravimo reiksme ir jo atidarymo laika ms....
(gal nusikalbejau, bet kazkas panasaus vyksta :oops: )
DDE4.0 ir 4.1 paprasciausias kompresijos testas atliekamas su DIS ar Rheingold programom,
cia savo "kibira" tikrinau (M57 leidziamas didziausias skirtumas tarp cilindru 10aps/min)
Prikabintas failas:
kompresija1.jpg
kompresija1.jpg [ 75.96 KiB | Peržiūrėta 9856 kartus(ų) ]

O kad patikrint purkstuka ar jis varo i gryztama, reikia "buteliuku testa daryt"....


StandartinėParašytas: 17 Rgp 2015, 16:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.08.18
Pranešimai:
12
Automobiliai:
E46
Sveiki, kur galima marijampolėje normaliai pažiūrėti purkštukus? Ar diagnostiką kas gerai daro, dūmina kai gazo gerai duodi ir kuro gal daugiau ima nei borto kompiuteris rodo?


StandartinėParašytas: 17 Rgp 2015, 19:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.12.06
Amžius:
38
Pranešimai:
1478
Miestas:
Kaunas
ar galima pasitiketi diagnostikos parodymais? man cia ne vienas zmogus dirbantis su bmw sake kad kompiuterine purkstuku diagnostika praktiskai nieko neverta. Tik isimt ir tikrint ar stendo, arba bent jau su "kolbom" tikrint. Kiek cia tame tiesos?


StandartinėParašytas: 17 Rgp 2015, 22:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.02
Amžius:
36
Pranešimai:
318
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
F06 640i
virsuj kiesha pasistenge ir viska nuo a iki z papasakojo, o jus vel apie ta pati... #-o


StandartinėParašytas: 14 Kov 2016, 15:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.16
Amžius:
40
Pranešimai:
480
Miestas:
Vilnius
Galbut galetumet rekomenduot koki servisa kas VILNIUJ uzsiimtu patikrint ir isplaut benzininius purkstukus jau isimtus? Nes randu tik viena vieta naugarduko g ir sako iseina atostogu ir neplaus be poros savaiciu :/


StandartinėParašytas: 15 Kov 2016, 15:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
kiesha rašė:
Ant darbines variklio temperaturos daryt reikia (bent 70-80*C)...
kad reiksme +4 ar +5, tai dar nereiskia, kad purkstukas meza, cia juk ne purkstuku tikrinimo testas,
cia laisvos eigos tolygumo testas - purkstuku kuro korekcijos cilindrams, kad palaikyt vienodus stumokliu kampinius greicius cilindruose (kad nesikratytu ir nesitampytu variklis)...
tas netolygumas atsiranda del kompresijos skirtumu cilindruose (cilindru darbinis pavirsius, ziedai, voztuvai, pacio purkstuko stovio ir darbo)....
Pirmiausiai tikrink kompresija cilindruose ir jei sutaps cilindro numeris su maziausia kompresija ir su didziausia kuro korekcija, tai didesne tikimybe, kad purkstukas geras...
DDE bloke iprogramuotas purkstuku pralaidumas, jei vienas ar keli keisti ar dar kas nors su jais daryta, pralaidumas gali skirtis, DDE ipurskiama purkstuko kuro kieki paskaiciuoja pagal jo kalibravimo reiksme ir jo atidarymo laika ms....
(gal nusikalbejau, bet kazkas panasaus vyksta :oops: )
DDE4.0 ir 4.1 paprasciausias kompresijos testas atliekamas su DIS ar Rheingold programom,
cia savo "kibira" tikrinau (M57 leidziamas didziausias skirtumas tarp cilindru 10aps/min)
Prikabintas failas:
kompresija1.jpg

O kad patikrint purkstuka ar jis varo i gryztama, reikia "buteliuku testa daryt"....


sitas man rodos ir inpoj yra, paleidus pasiubuoja truputi variklis :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 118 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery