Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 24 Lap 2024, 05:57

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 852 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 57  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 14 Bal 2015, 19:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
cia tik inpos ribos.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 14 Bal 2015, 20:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.24
Amžius:
49
Pranešimai:
594
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
E39 530d 99' 135 kW(M57) Touring, Steptronic. Ex E30 320i 84' M20
Skype:
egidukasv
kiesha rašė:
Termostatus geriau pasiziurek, mazais atstumais vazinet yra peilis visiems motorams ir kuro sanaudos labai isauga.
Per BC 7testa matysi temperatura skaiciais (prie 88*C pagrindinis pradeda atsidarineti, EGR'o-70*C)

Labas ar galit sukonkrtetinti kokia laikoma normali variklio temperatura ir kiek galimi nukripimai i vena ar kita puse ???

_________________
Nesilaikant darbo saugos taisyklių žmonės netik žūva, bet ir gimsta !!!


StandartinėParašytas: 14 Bal 2015, 20:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
neilA rašė:

Patikrinau temperatura variklio tai labai sunkei kyla iki 80, sustoja kazkas prie 79 ir pakrenta iki 76 vaziuojant tiesiai. Ar termostatas gali turėt tiek įtakos kuro sąnaudom? Jei keist pradėt nuo egr termostato ir jei nesusitvarkys pagrindini keisti?
Nufilmavau parametrus važiuojant https://youtu.be/qEW56eAhZ_s Ar įmanoma kažką iš šito sprest?

del termostato 3-5l daugiau kuro :shock: nesamone, pakyla dar iki 80 laipsniu, tai cia tikrai ne per zemos temperaturos pasekme arba ne tik jos, pas teva 3.0d bet mechanine, termostatas numires buvo, tai auksciau 75 nepakildavo o kuro imdavo, tai nepastebimai daugiau ir ziema, o dabar dar silta


StandartinėParašytas: 15 Bal 2015, 00:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.08.31
Pranešimai:
41
Miestas:
Klaipėda
siomka rašė:
del termostato 3-5l daugiau kuro :shock: nesamone, pakyla dar iki 80 laipsniu, tai cia tikrai ne per zemos temperaturos pasekme arba ne tik jos, pas teva 3.0d bet mechanine, termostatas numires buvo, tai auksciau 75 nepakildavo o kuro imdavo, tai nepastebimai daugiau ir ziema, o dabar dar silta


Na aš irgi tuom nenorėčiau tikėt kažkaip.

_________________
Byemdabalju


StandartinėParašytas: 15 Bal 2015, 14:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
neilA rašė:
Bmw E39 530dA 142kw 2003 m. r16
Kuro sanaudos tarp 14-17 litrų / 100km važinejant ramei, jokių pašalinių simptomų nepastebėjau, trauka yra, automatas nieko neišsiskiria iš kitų tūrėtų E39. Važinėju ramiai. BC vid. greiti rodė 25km/h. Per diena nuvažiuoju nuo 5 iki 20km dažniausiai. Impa ir bmscaneris jokiu baisių klaidų nemeta. Prieš tai tūrėjau du E39 su automatu ir važinėdavau tais pačiais atstumais ir tikrai mažiau valgė kuro.

Cia tavo zodziai, pagal tave kur tas kuras dingsta, gal kazka ne taip paskaiciavai.....??? Kaip tu ta kura matavai smulkiau galima???
kai as skaiciuoju tai pas mane gaunasi ar 7.5 ar 8, o pas tave tarp 14-17litru (cia tipo 3litru 100km tikslumu)?? #-o
stabdziu suportus ziurejai, gal kaladziu neatleidzia, kaip rankinis - lengvai vienas pastumi auto ant "N" ??
pasitikrink ar tikrai gerai spidometras atstuma ir greiti rodo (gal keistas skydelis ar impulsu konstantos reiksme pakeista, pakeistas galinis tiltas)
Pas mane vidutinis greitis 54km/h, dazniausiai 100-110km/h laikau..


StandartinėParašytas: 15 Bal 2015, 20:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.08.31
Pranešimai:
41
Miestas:
Klaipėda
Stabdžiai ir rankinis viskas ok, nes pries pora men praejau tech apziura. Keiciau stabdziu vamzdelius po apacia, kadangi gaude ora del rudziu ir pakeitem stabdziu skysti ir nuorinom pilnai. Rankinio kaladeles naujas sudejom irgi, taip masina galiu pastumt ant N. Del spydometro pastebejau toki dalyka, kai vaziavau impa pasijunges tai rodykle rode -10km/h mazesni greiti. Kuro isdeginima matuoju pripyoes pilna baka ir ji isvazinejes, 70 litru baka dalinu is nuvaziuotu km 400-500km. Dar paziuriu per bc testa bako rodmenis ir padalinu ir nuvaziuotu km (praktiskai labai tiksliai gaunas kaip ir isvazinejus baka). Ir siaip tai mano jau ketvirtas E39, jau esu sukaupęs šioki tokį žinių bagaža, bet cia kazkaip pastrigau totaliai. Aisku kaip sakei stebuklu cia but negali is tos impos neisbursi kazko, juk dazniausiai kuro sanaudas gali itakoti oro srautas, purkstukai taip? Kaip del kokio katalizatoriaus uzsikisusio, nes auto beges 450tkm.

_________________
Byemdabalju


StandartinėParašytas: 16 Bal 2015, 01:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
neilA rašė:
Stabdžiai ir rankinis viskas ok, nes pries pora men praejau tech apziura. Keiciau stabdziu vamzdelius po apacia, kadangi gaude ora del rudziu ir pakeitem stabdziu skysti ir nuorinom pilnai. Rankinio kaladeles naujas sudejom irgi, taip masina galiu pastumt ant N. Del spydometro pastebejau toki dalyka, kai vaziavau impa pasijunges tai rodykle rode -10km/h mazesni greiti. Kuro isdeginima matuoju pripyoes pilna baka ir ji isvazinejes, 70 litru baka dalinu is nuvaziuotu km 400-500km. Dar paziuriu per bc testa bako rodmenis ir padalinu ir nuvaziuotu km (praktiskai labai tiksliai gaunas kaip ir isvazinejus baka). Ir siaip tai mano jau ketvirtas E39, jau esu sukaupęs šioki tokį žinių bagaža, bet cia kazkaip pastrigau totaliai. Aisku kaip sakei stebuklu cia but negali is tos impos neisbursi kazko, juk dazniausiai kuro sanaudas gali itakoti oro srautas, purkstukai taip? Kaip del kokio katalizatoriaus uzsikisusio, nes auto beges 450tkm.

tu gal padaryk dar taip, uzsipilk pilna baka iki virsaus ir vaziuok tikrai zinoma atstuma is anksto zinoma (pvz. tarp Kauno ir Vilniaus) ir ziurek ar odometras nemeluoja ir dapilsi vel iki pilno, tiksliai zinosi kiek paeme, nes 15l ramiai vaziuojant su 3d neisivaizduoju, didesniu sanaudu nei 9l vidurkis pas save nesu mates, nors pradzioj abu termostai buvo kiauri, bet daugiau tikrai nepaimdavo, nu su baku visada nuvaziuoju 850-950km


StandartinėParašytas: 16 Bal 2015, 19:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
neilA rašė:
Kuro isdeginima matuoju pripyoes pilna baka ir ji isvazinejes, 70 litru baka dalinu is nuvaziuotu km 400-500km. Dar paziuriu per bc testa bako rodmenis ir padalinu ir nuvaziuotu km (praktiskai labai tiksliai gaunas kaip ir isvazinejus baka).

O tai tu vaziuoji kol variklis uzgesta??? (niekad nepyliau i tuscia baka, net nezinau kiek tilptu)
Daryk kaip siomka patare ir suzinosi tiksliai kiek 100km paima.
O pagal BC, tai ten tiksliai rodytu, jei realios sanaudos atitiktu BC rodomas vidutines sanaudas, todel BC 20 teste galima koreguoti rodamu sanaudu koeficienta (plius minus 25% arba 750-1250).
BC 3 teste rodo kiek kuro surijo nuo paskutinio tepalo keitimo ir praejusiu dienu skaiciu (jei buvo nunulintas ir laikrodukas-stabdziu skyscio keitimo intervalas ~ 2metai), jei teisingai pasirinktas koeficientas (pries tai reikia apskaiciuot), tai uzpylus pilna baka ir nusirasius 3 testo kuro rodmenis, sekanti karta pilant vel pilna baka, supilsi tiek pat koki rodys BC skirtumas (pvz: buvo 0504, pavazinejes vel pili pilna baka (subego 50l) ir ziuri testo reiksme - jos skirtumas ir uzpiltas kuro kiekis turi buti salyginai vienodi 0554-0504=50)...
Koeficiento skaiciavimas: uzsipili pilna baka, nurasai 3 testo parodymus, pravaziuoji 500km, vel pili pilna, is uzpilto kuro kiekio atemi 3 testo parodymu skirtuma ir ji padalini is 5 - gauni ant kiek nesutampa BC vidutines kuro sanaudos l/100km.
Uzpylei 50l, BC parodymai 0560-0520=40; 50-40/5=2 BC vidutines sanaudas rodys 8l/100km, o faktiskai rija 10l/100km
Paskaiciuoji 20 testo paklaidos koeficienta 10/8=1.25; ivedi koeficienta 1250, dabar BC vidutines kuro sanaudos turetu sutapti ar bent minimaliai skirtis su realiom.


StandartinėParašytas: 16 Bal 2015, 22:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.08.31
Pranešimai:
41
Miestas:
Klaipėda
Pas jus čia aukštoji matematika, paprasčiausiai yra skaičiuot ipylus pilna 70l, išvažinėjus iki kito pylimo ir vel užpylus. Jei užpili 65l, reikškia ir išnaudojei, 65 o ne 70. Tada 65l padalini iš nuvažiuoto atstumo ir viskas. Priedo dar patikrinu per bc6 testa del idomumo kiek rodo bake. Jei klystu pataisykit.

_________________
Byemdabalju


StandartinėParašytas: 16 Bal 2015, 22:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
neilA rašė:
Pas jus čia aukštoji matematika, paprasčiausiai yra skaičiuot ipylus pilna 70l, išvažinėjus iki kito pylimo ir vel užpylus. Jei užpili 65l, reikškia ir išnaudojei, 65 o ne 70. Tada 65l padalini iš nuvažiuoto atstumo ir viskas. Priedo dar patikrinu per bc6 testa del idomumo kiek rodo bake. Jei klystu pataisykit.

kaip patogiau taip ir skaiciuoji....jokio skirtumo, svarbu vidurki gauni


StandartinėParašytas: 17 Bal 2015, 08:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.11.20
Amžius:
39
Pranešimai:
12
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530 M57 '03
Skype:
drymzas
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:2003
Variklis:3.0
Degalai:Dyzelinas

Sveiki,
Turiu tokia problema su vairo kalibravimu. Pries pora dienu pasidariau ratu suvedima, bet vistiek inpa rodo -2-3 laipsnius(kaip suprantu) nuokrypi ir "pasimakalavus" parkuojantis ismeta "Steering angle sensor" klaida ir uzsiziebia DSC lempute ir atsiranda ABS bloke klaida. Istrynus klaidas buna ok kuri laika, kol vel nepasukineji daugiau vairo. Beto pirma turiu istrint "Steering angle sensor" klaida, tik tada leidzia ABS bloke istrint. Taigi, nuo ko pradet ziuret toliau? Isnaujo daryt ratu suvedima ar galima nurezetint ta sensoriu. Kazkuriam en forume skaiciau, kad po ratu suvedimo reiktu kalibracija vairo padaryt?

P.S. Kol nebuvo padarytas ratu suvedimas irgi mesdavo ta pati, tai sake ratu suvedimas sutvarkys sita reikala. ačiū uz info


StandartinėParašytas: 17 Bal 2015, 08:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.08.31
Pranešimai:
41
Miestas:
Klaipėda
kiesha rašė:
kaip patogiau taip ir skaiciuoji....jokio skirtumo, svarbu vidurki gauni

ta ir sakau, tik problemos tai neisprende :)

_________________
Byemdabalju


StandartinėParašytas: 17 Bal 2015, 10:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
neilA rašė:
kai vaziavau impa pasijunges tai rodykle rode -10km/h mazesni greiti.

Tai pirmiausiai sita susitvarkyk, o jau spejai 200-300km pravaziuot uzpyles pilna baka??? :mrgreen:


StandartinėParašytas: 17 Bal 2015, 18:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.08.31
Pranešimai:
41
Miestas:
Klaipėda
Nera cia ko tvarkyt tikriausiai taip ir turi but ant impos. Pravaziavau jau ta baka pries tai :)

_________________
Byemdabalju


StandartinėParašytas: 18 Bal 2015, 00:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
dreams rašė:
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:2003
Variklis:3.0
Degalai:Dyzelinas

Sveiki,
Turiu tokia problema su vairo kalibravimu. Pries pora dienu pasidariau ratu suvedima, bet vistiek inpa rodo -2-3 laipsnius(kaip suprantu) nuokrypi ir "pasimakalavus" parkuojantis ismeta "Steering angle sensor" klaida ir uzsiziebia DSC lempute ir atsiranda ABS bloke klaida. Istrynus klaidas buna ok kuri laika, kol vel nepasukineji daugiau vairo. Beto pirma turiu istrint "Steering angle sensor" klaida, tik tada leidzia ABS bloke istrint. Taigi, nuo ko pradet ziuret toliau? Isnaujo daryt ratu suvedima ar galima nurezetint ta sensoriu. Kazkuriam en forume skaiciau, kad po ratu suvedimo reiktu kalibracija vairo padaryt?

P.S. Kol nebuvo padarytas ratu suvedimas irgi mesdavo ta pati, tai sake ratu suvedimas sutvarkys sita reikala. ačiū uz info

greiciau sudilo steering angle sensor, ten tokie 2 sliauzikliai ant takelio sliauzioja ir sudilus buna blogas kontaktas, ko pasekoj turi klaida, jei butu suvedimas kaltas, klaida iskart atsirastu vaziuojant tiesiai, o ne sukiojant vaira


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 852 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 57  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery