Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Lap 2024, 11:13

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 212 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Bal 2015, 16:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.18
Amžius:
41
Pranešimai:
40
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E61 525 '05
spakainas rašė:
Taigi, man regis išsiaiškinau kame bėdos - atšilus orams pagaliau supratau kad neveikia kondicionierius (lemputė ant knopkės dega, bet fiziškai net neįjungia, nėr jokio caktelėjimo ar pan, apsukos nepasikeičia, ir ventiliatorius nesisuka prie radijatoriaus, oro nė kiek nešaldo). Kaip jau minėjau, pasirtvirtino mano hipotezė, kad esant drėgnam orui rasoja stiklas, kompas jungia kondyškę ir pučia orą į stiklą (kondyškė neveikia, dėl to nenuima gerai garo ir varo ant max apsukų, esant sausam orui - viskas ok).
Freono kiekį man jau tikrino - viskas ok. Nusiteikt blogiausiam - kompresorius? Kas ten dar gali būt? Googlas lyg ir sako kad pigiausia pradžiai pabandyt išleist dujas ir per naują užpildyt. Bet aš kažko abejoju. bet kuriuo atveju, varysiu pas meistrą, tegu ieško sliekų, bet sakau pradžiai čia paklausiu, gal kokia tipinė bėda būna - nes kažkaip pasikeist kompresorių tam, kad paaiškėtų jog ne jis kaltas, tai kažkaip... Klima lyg ir klaidų tipo nemeta, bet aš dar kartą paprašysiu prijungt patikrint.
Salono filtrus buvau atsisukęs pažiūrėt - ne nauji, bet dar ne tragedija, pakeisiu kada prie progos.


pas mane pernai panašiai buvo. Vienas servisas sakė, jog tai siurblio (kompresoriaus) problema, tipo ragas jam. Nusipirkau siurblį, nuvariau į kitą servisą, nes tas jau nebedirbo, nusiardė meistreliai prie radiatoriaus ten viską, pažiūrėjo, o ten radiatorius kampe prakiuręs. Sako tipinė problema ir tipinėj vietoj prakiūra. Tai siūlė susilituot arba pirkt naują/dėvėtą. Po Vilnių staigiai pašaudžiau ir už 200lt paėmiau dėvėtą radiatorių. Viskas veikia be priekaištų. Tai pradžioj pažiūrėk ar pas tave nesimato kampuose tepalo ant radiatoriaus, jei matosi - didelė tikimybė jam bus amba.
Tai dabar turiu nuo e60 2.0 L kompresorių veikiantį pardavimui (kurio man net nereikėjo), o atgal į šrotą nepriima, nes tipo per vėlai grąžinau, galėjau kažką ten pakeist ar pan. O jis net nebuvo pajungtas prie mano auto, jų net mietkės matosi ant varžtų užteptos.


StandartinėParašytas: 13 Bal 2015, 16:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.03.25
Pranešimai:
9
Automobiliai:
E61 530xd '09
Supratau, turėsiu omeny. O tas tavo kompresorius ant 530d netinka? Kiek mokėjai, beje.


StandartinėParašytas: 13 Bal 2015, 19:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.18
Amžius:
41
Pranešimai:
40
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E61 525 '05
spakainas rašė:
Supratau, turėsiu omeny. O tas tavo kompresorius ant 530d netinka? Kiek mokėjai, beje.

Netinka tvirtinimas. Mokėjau kažkur apie 200 Lt. Ir kompresorius ir radiatorius kainavo po tiek pat.


StandartinėParašytas: 16 Bal 2015, 20:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6969
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
spakainas rašė:
Taigi, man regis išsiaiškinau kame bėdos - atšilus orams pagaliau supratau kad neveikia kondicionierius (lemputė ant knopkės dega, bet fiziškai net neįjungia, nėr jokio caktelėjimo ar pan, apsukos nepasikeičia, ir ventiliatorius nesisuka prie radijatoriaus, oro nė kiek nešaldo). Kaip jau minėjau, pasirtvirtino mano hipotezė, kad esant drėgnam orui rasoja stiklas, kompas jungia kondyškę ir pučia orą į stiklą (kondyškė neveikia, dėl to nenuima gerai garo ir varo ant max apsukų, esant sausam orui - viskas ok).
Freono kiekį man jau tikrino - viskas ok. Nusiteikt blogiausiam - kompresorius? Kas ten dar gali būt? Googlas lyg ir sako kad pigiausia pradžiai pabandyt išleist dujas ir per naują užpildyt. Bet aš kažko abejoju. bet kuriuo atveju, varysiu pas meistrą, tegu ieško sliekų, bet sakau pradžiai čia paklausiu, gal kokia tipinė bėda būna - nes kažkaip pasikeist kompresorių tam, kad paaiškėtų jog ne jis kaltas, tai kažkaip... Klima lyg ir klaidų tipo nemeta, bet aš dar kartą paprašysiu prijungt patikrint.
Salono filtrus buvau atsisukęs pažiūrėt - ne nauji, bet dar ne tragedija, pakeisiu kada prie progos.

Jei freono yra, tai nieko per nauja pildyt nereikia.
Gali būt, kad laidas nutrūkęs, kuris eina į kompresorių ir jo nepaleidžia arba slėgio dačikas kaltas, kartais užtrumpinus pasileidžia.
Aišku pažiūrėt, ką diagnostika rodo ar nemeta klaidų.
Kartais būna, kad ir pats klimos valdymo blokas salone gryba pjauna, jį pakeitus viskas puikiai pradeda veikti.


StandartinėParašytas: 20 Bal 2015, 08:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.03.25
Pranešimai:
9
Automobiliai:
E61 530xd '09
Problema išspręsta - papildė kondicionierių naujai ir panašu kad susitvarkė - šaldo ir oro srautas negrybauja, su temperatūra viskas ok irgi.


StandartinėParašytas: 09 Geg 2015, 23:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.03.25
Pranešimai:
9
Automobiliai:
E61 530xd '09
Visgi ne visai viskas gerai su ta mano klima.
1. Kaip čia kažkas jau rašė - vairuotojui ir keleiviui pučia skirtingo šaltumo ora, tik man atvirkščiai - vairuotojui pučia šiltesnį nei keleiviui. Kaip tie "kiaušai" oficialiai vadinami, kad žinočiau ka servise pasakyt?
2. Skysčio netrūksta, niekur neleidžia - bet šaldo taip nepasakyčiau kad jau labai, norėčiau kad smarkiau šaldytu (bet gal čia susiję su 1 problema).
3. Iš kondicionieriaus sklinda pašaliniai garsai, kartais tik važiuojant, kartais ir stovint - kažkoks lyg "dainavimas", lyg duslus cypimas. Servise rodžiau, sakė greičiausiai kompresorius galus atidavinėja. Pasiūlė palaukt kol užsilenks ir tada keist, tipo nieko čia nepriremontuosi... Gal visgi nelaukt ir pasikeist dabar? Kažkaip neramu man, kad jis ten ko nors nenusineštu kartu. Bet dar taip nebaisiai dainuoja, kartais nelabai ir girdisi, nežinau ka čia daryt.
4. Skaičiau manuala bet taip ir nesupratau - kuo skiriasi temperatūros reguliavimas ant ratuku-rankenėliu nuo temperatūros reguliavimo per idrive (kai paspaudi ant auto programos, tada su tuo pagrindiniu ratuku kur prie ričiago gali pasukiot šalta-karšta su padalom bet be skaičiu). Sorry už durna klausima, bet manualas vokiečiu kalba, o iš ineto kiek siunčiaus, tai ten ne visai tokia klima, ir to centrinio temp reguliavimo ner, t.y. jis kiek kitoks.
5. Rasojimo daviklis - visgi jo darbas man nepatinka - smarkiai lyjant katalina vėjelį čiut ne max, o vairuotojo pusei dar ir per šilta pučia (1 problema), nors vizualiai niekur ten jokio rasojimo nesimato - gal galima to daviklio jautruma pamažint ar koki gala? Nes įtariu kur kamputyje vos vos parasoja ir vynioja jis pa polnoij... Išjungiu auto, nustatau kad pūstu i kojas ir langa ir uztenka nesmarkaus putimo kad nerasotu.

Gal galit Vilniuj rekomenduot gera klimu meistra, kuris gaudytusi BMW?
Ačiū


StandartinėParašytas: 11 Geg 2015, 20:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.07.22
Amžius:
40
Pranešimai:
520
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E61 535D '05 M-Sport
Kawasaki ZX6R '98
Turi omenyje tą skalę kur nuotraukoj +- rodo? Ji reguliuoja ant kiek šiltą/šaltą orą pučia į krutinę, o ratukai ant kondyškės reguliuoja temperatūrą salone. Žiemą savaime suprantama važinėju su skale nustatyta ant +4, o atšilus orams nuo 0 iki -4, klima nustatyta optimaliai temeratūrai 20-22 laipsniai. Vasarą kai šviečia saulutė ir labai prišyla salonas su skale +4 ir temp ties 17 laipsnių, neina salono atšaldyti nors ir pučia vėsų orą, bet jo nepakanka. Buvo man toks atvejis pernai po žiemos kai pamiršau, kad egzistuoja ta skalė reguliavimui, variau pas meistrus patikrino viskas ok dirba iš mechaninės pusės tai išvarė lauk :D Po kelių dienų prisiminiau, susigėdau mintyse ir pasijuokiau iš savęs, stupid me :D
http://i.ytimg.com/vi/LS3uiSEDNoU/maxresdefault.jpg


StandartinėParašytas: 11 Geg 2015, 21:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.03.25
Pranešimai:
9
Automobiliai:
E61 530xd '09
Stipa rašė:
Turi omenyje tą skalę kur nuotraukoj +- rodo? Ji reguliuoja ant kiek šiltą/šaltą orą pučia į krutinę, o ratukai ant kondyškės reguliuoja temperatūrą salone. Žiemą savaime suprantama važinėju su skale nustatyta ant +4, o atšilus orams nuo 0 iki -4, klima nustatyta optimaliai temeratūrai 20-22 laipsniai. Vasarą kai šviečia saulutė ir labai prišyla salonas su skale +4 ir temp ties 17 laipsnių, neina salono atšaldyti nors ir pučia vėsų orą, bet jo nepakanka. Buvo man toks atvejis pernai po žiemos kai pamiršau, kad egzistuoja ta skalė reguliavimui, variau pas meistrus patikrino viskas ok dirba iš mechaninės pusės tai išvarė lauk :D Po kelių dienų prisiminiau, susigėdau mintyse ir pasijuokiau iš savęs, stupid me :D
http://i.ytimg.com/vi/LS3uiSEDNoU/maxresdefault.jpg


Na va, jau aiškiau, dėkui tau. Tik pas mane šiek tiek kitoks, naujesnis reguliavimas, štai toks:
http://www.google.lt/imgres?imgurl=http ... BoQMygAMAA
Bet įtariu tą patį reguliuoja. Bet kuriuo atveju dabar važinėju nusukęs ant maks šalčio, temperatūras irgi ant minimumo padaręs, bet kai saulė smagiai šviečia tai viduj per karšta. Lauke tik +20, bet norisi langus atsidaryt, o ypač vairuotojui šiltą pučia, keleiviui kažkiek vėsų, bet tikrai ne šaltą.
Ieškau kas galėtų tuos kiaušus man sužiūrėt ir jei reikia pakeist. Gal pažįsti koki meistra Vilniuje?
Edit: tik dabar pažiūrėjau kad tu iš Klaipėdos. Na bet laukiu gal kas kitas ką rekomenduos.


StandartinėParašytas: 11 Geg 2015, 22:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.07.22
Amžius:
40
Pranešimai:
520
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E61 535D '05 M-Sport
Kawasaki ZX6R '98
Pirma pasidaryk diagnostika prieš ieškodamas sliekų mechanikoj ;)


StandartinėParašytas: 10 Bir 2015, 15:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.01.17
Pranešimai:
116
Miestas:
Šilutė
Automobiliai:
E61 525d M57N 2005-06-20,
F10 528i 2011
Sveiki!
Numirė ventiliatorius (elektrikas po diagnostikos ir tikrinimo pasakė)-gal kas esat keitę, kiek ten reikalų, ar įmanoma pačiam pasikeisti? Keisčiau padedant žentui, rankos abiejų nėra kreivos. Kiek maždaug laiko tai užimtų?
Ačiū!


StandartinėParašytas: 10 Bir 2015, 16:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
virgis.bb rašė:
Sveiki!
Numirė ventiliatorius (elektrikas po diagnostikos ir tikrinimo pasakė)-gal kas esat keitę, kiek ten reikalų, ar įmanoma pačiam pasikeisti? Keisčiau padedant žentui, rankos abiejų nėra kreivos. Kiek maždaug laiko tai užimtų?
Ačiū!

As nekeites, bet manau viskas paprastai. Nusisuksi virsutine skardine panele ir bus laisvas priejimas prie ventiko, panele nuemes buvau. Apie 10 sesekampiu varzteliu. Uztruksi maks 30min su teisingais irankiais.
Tiesa kai atjunginesi fiske nenuplesk mazo laidelio. Viska pamatysi beardant.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 11 Bir 2015, 02:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Reikalu daugiau nei papaskojo. Aliumine panele nuimt ne sesekanciai o zvaigzdutes t30, paskui ventiliatoriaus ir radijatoriaus virsu dengiancios plastmases penki varztai t25. Jei automatas tai betraukiant nezinanat iskarto sulauzysit dezes tepalo silumokaicio slangos fiksatorius kurie ja laiko apacije ventiliatoriuas korpuse, isiurbimo kolektoriaus slanga knis prota ja gerai atjungt ir nulenkt i desine puse, tik vel slanga sita atjunginekit ir prijunginekit nusieme aliumine panele bus lengviau.


StandartinėParašytas: 11 Bir 2015, 15:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.07.08
Amžius:
34
Pranešimai:
99
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 530d '04 ex
F10 528i '10
Skype:
nforce24
Va ventiliatoriaus keitimo instrukcija: http://bmw5er.dk/forum/getfile.php/bmw5 ... n/5796/BMW

P.S. Jeigu rasit kad ventiliatorius sveikas, o numirė tik jo rėlė - turiu naują orginalią, dar neišpakuotą - 45eur


StandartinėParašytas: 11 Bir 2015, 16:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
NForce rašė:
Va ventiliatoriaus keitimo instrukcija: http://bmw5er.dk/forum/getfile.php/bmw5 ... n/5796/BMW

P.S. Jeigu rasit kad ventiliatorius sveikas, o numirė tik jo rėlė - turiu naują orginalią, dar neišpakuotą - 45eur

He, dabar idomu pasidare apie koki mirusi ventiliatoriu kalba ar po variklio dangciu, ar vidaus vedinimo...?

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 11 Bir 2015, 16:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.07.08
Amžius:
34
Pranešimai:
99
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 530d '04 ex
F10 528i '10
Skype:
nforce24
Jei rašo temoj apie klimos darbą, tai gal vis dėl to salono :roll:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 212 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery