Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Lap 2024, 06:20

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 63 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 04 Gru 2014, 21:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
b.deivis1 rašė:
taip skardos,kurios apsaugo diska

Ka rukai? :) Kazkas taise savo klaidas ir ragu tau pristate...

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 15 Kov 2015, 12:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
b.deivis1 rašė:
taip skardos,kurios apsaugo diska


Tai čia kalba apie stebules ("stupicas", liaudiškai kalbant) eina.

Pas mane irgi tas pats reikalas - stabdžių sistema dirba idealiai, niekas nemuša, niekas nesusikraipė (visų 4 ratų diskai, trinkelės, davikliai, suportų remkomplektai nauji sudėti) - atsiranda važiuojant nuo 120 vibracija silpna ir palaipsniui didėja sulig greičiu. Taip pat vibracija atsiranda vidutiniškai stabdant - nei staigiai ir stipriai, nei palengva stabdant niekas niekur nevibruoja. Per pedalą nemuša, o mušimo kaip tokio per vairą irgi nėra - vibruoja ir tiek. Tikrinom stabdžius ant stendo - viskas idealiai. Vairo kolonėlė restauruota, ideali. Padangos geros, balansas irgi superinis.

Nu bet vibruoja ir tiek, ir ką tu jai padarysi... Manom, kad gali būti stebulių bėda. Patikrinsim kitą savaitę.


StandartinėParašytas: 15 Kov 2015, 13:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.10
Pranešimai:
967
Miestas:
Vilkaviškis-Vilnius
Automobiliai:
ex: E61 530d+ 05'
Neatmesk ratlankių. Kad stendas ratlankio su padanga rodo gerą balansą, tai dar nereiškia, kad pats ratlankis tiesus.


StandartinėParašytas: 25 Kov 2015, 12:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
littlem rašė:
Neatmesk ratlankių. Kad stendas ratlankio su padanga rodo gerą balansą, tai dar nereiškia, kad pats ratlankis tiesus.


+1, prieš varant į servisą, persimesiu vasarinius ratus su naujom padangom prasilėkimui dėl viso pikto ;)

Edit: po paskutinio posto sustiprėjo žiauriai vibracija, tai vakar pagaliau patikrinom viską - buvo nulėkę 30 g svarelių nuo kairiojo priekinio rato. Nors buvo išbalansuota tipo puikiai, bet kažkaip lievai pritvirtino svarelius, todėl pakankamai daug jų nulakstė.

Be to rasta, kad gatavi priekiniai abu amortizatoriai (per visas patikras meluodavo man, kad ledas, nes atseit neapibėgę).
Susitvarkius ratų balansą ir pakeitus amortikus (Sachs) viskas gerai.
Priedo nuvalytos stebulės ir kaip priklauso tvarkingai perdėti stabdžių diskai (kurie visiškai geri ir sveiki),
profilaktiškai pakeista visa stabdžių magistralė.


StandartinėParašytas: 25 Kov 2015, 13:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Kaip tu nustatei, kad diskai visiškai geri ir sveiki ? Jei diskas nesmarkiai susikraipęs, plika akimi nematysi, o vibracija bus, kad ir nedidelė ar nepastovi. Tavo atveju, reikėjo keisti amortikus, valyti stebules, ką reikėjo padaryti iš karto dedant naujus diskus. Svareliai aišku irgi. Gerai, kad susitvarkė.
Nes mano atveju - diskai irgi buvo nauji, zimmermann, pakeisti tikrai teisingai, pravažiuota su jais koks 25k km :) amortizatoriai po 68% +-, o drebėjimas kada ne kada - atsiranda. Reikia vieną vairo traukę keisti, įtakoti gali ? Prieš dedant vasarinius ratus, pakeisiu abi traukes. Ratai patiesinti kur reikėjo, nusmėliuoti ir naujai perdažyti. Daugiau neturiu variantų.
Gal susikraipė diskai jau, nžn, kaip patikrinti. Po balas nevažinėju, žiede irgi, nėra daug šansų juos užvirinti..


StandartinėParašytas: 25 Kov 2015, 15:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Simon rašė:

profilaktiškai pakeista visa stabdžių magistralė.


??? tokios profilaktikos negirdejes...

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 25 Kov 2015, 23:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.18
Amžius:
37
Pranešimai:
144
Miestas:
Raseiniai
Automobiliai:
E61 530 '04
Nikas:
Berniukas Kibiriukas
PusėKrokodilo rašė:
Kaip tu nustatei, kad diskai visiškai geri ir sveiki ? Jei diskas nesmarkiai susikraipęs, plika akimi nematysi, o vibracija bus, kad ir nedidelė ar nepastovi. Tavo atveju, reikėjo keisti amortikus, valyti stebules, ką reikėjo padaryti iš karto dedant naujus diskus. Svareliai aišku irgi. Gerai, kad susitvarkė.
Nes mano atveju - diskai irgi buvo nauji, zimmermann, pakeisti tikrai teisingai, pravažiuota su jais koks 25k km :) amortizatoriai po 68% +-, o drebėjimas kada ne kada - atsiranda. Reikia vieną vairo traukę keisti, įtakoti gali ? Prieš dedant vasarinius ratus, pakeisiu abi traukes. Ratai patiesinti kur reikėjo, nusmėliuoti ir naujai perdažyti. Daugiau neturiu variantų.
Gal susikraipė diskai jau, nžn, kaip patikrinti. Po balas nevažinėju, žiede irgi, nėra daug šansų juos užvirinti..

As turiu ta pacia beda, stabdziai zimmermann,pekeisti pries 5k km, pradejo drebeti po 2,000 km kazkur ir tai laikos nuo laiko stabdant. Tikrai nebuvau uzkaitines ir pan. Itarineju kad diskai pasitaike nekokybiski, nes ir pakeista kaip priklauso ir .t.t Diskai tvarkingi, patikrinti ant vasariniu ir zieminiu. (stabilizatoriaus traukes gumos abieju pusiu plysusios, bet manau stabdymuiitakos neturi)


StandartinėParašytas: 26 Kov 2015, 00:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Kazkada dejau ant E39, berods zimerman, po 1000km keicisu naujais, nes must pradejo. Irgi jokiu balu po stabdymo. Nebutinai tai tas ir kitiems.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 26 Kov 2015, 00:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Nežinau, traukes pakeisiu ir ratus uždėsiu vasarinius, tada gaudysiu padrebėjimus. Retai, bet padreba būna.


StandartinėParašytas: 26 Kov 2015, 09:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
PusėKrokodilo rašė:
Nežinau, traukes pakeisiu ir ratus uždėsiu vasarinius, tada gaudysiu padrebėjimus. Retai, bet padreba būna.

Tai gal po purvynus kokiu malies. :)
Siaip aisku jei trauke laisva taip ir bus, priklausomai nuo kelio dangos, provezu ir pan. Butu ratai butu visada prie tamtikro greicio.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 26 Kov 2015, 10:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
Darenasp rašė:

??? tokios profilaktikos negirdejes...


Jei mašina 2007 ar ankstesnių metų, stabdžių vamzdelių būklė vietomis gali būti labai prasta.
Ką tai gali lemti kelyje, aiškinti nereikia manau.
Man krastoj garantinius bedarant pastebėjo, parodė ir pasiūlė pakeisti galinius, nes ten jau visai prastai buvo.
Aš, kad negrįžčiau jau prie tų klausimų daugiau, profilaktiškai pakeičiau absoliučiai viską, ką reikėjo.
Planuoju pakeliauti po Europą, staigmenų man nereikia. Ir šiaip, kiekvienas auto prižiūri taip, kaip jis pats supranta,
todėl gal ir profilaktikos skiriasi. Mano auto turi būti idealiai tvarkingas ir saugus, nes save ir šeimą saugau.


StandartinėParašytas: 26 Kov 2015, 10:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
PusėKrokodilo rašė:
Kaip tu nustatei, kad diskai visiškai geri ir sveiki ? Jei diskas nesmarkiai susikraipęs, plika akimi nematysi, o vibracija bus, kad ir nedidelė ar nepastovi. Tavo atveju, reikėjo keisti amortikus, valyti stebules, ką reikėjo padaryti iš karto dedant naujus diskus. Svareliai aišku irgi. Gerai, kad susitvarkė.
Nes mano atveju - diskai irgi buvo nauji, zimmermann, pakeisti tikrai teisingai, pravažiuota su jais koks 25k km :) amortizatoriai po 68% +-, o drebėjimas kada ne kada - atsiranda. Reikia vieną vairo traukę keisti, įtakoti gali ? Prieš dedant vasarinius ratus, pakeisiu abi traukes. Ratai patiesinti kur reikėjo, nusmėliuoti ir naujai perdažyti. Daugiau neturiu variantų.
Gal susikraipė diskai jau, nžn, kaip patikrinti. Po balas nevažinėju, žiede irgi, nėra daug šansų juos užvirinti..


"Dagris" turi stendą, kuriame simuliuojamas stabdymas realiomis kelio sąlygomis. Diskai mano irgi "Zimmerman", tik raižyti. Keisti nauji priekiniai ir galiniai kartu su kaladėlėm praeitą vasarą, nuvažiuota su jais gal 20 k. Išbandyta stende buvo įvairiais režimais, stendas nenurodė jokio stabdymo netolygumo ir / ar mušimo per vairą / pedalą. Patikra kainuoja 5 Eur. Be to, susitvarkius su amortikais ir atraminiais, dingo visi drebėjimai bet kokiom vairavimo sąlygom. O Tau vairas dreba tik stabdant ar ir važiuojant prie tam tikrų greičių ir / ar tam tikrais režimais? Įtakoti drebėjimą gali vairo kolonėlė, atraminiai guoliai, amortizatoriai, tie patys diskai, stebulės, ratai, padangos pasilaiptavusios ir t.t. Net žieminės padangos sausu oru gali duoti minimalų valdymo diskomfortą. Nesu specas, bet manau, kad ir traukės gali turėti įtakos, nes patyriau, kad BMW valdymo sistema yra labai jautri, todėl jei norima važinėt ne su golfu e60 kėbule, reikia stengtis ją palaikyti tvarkingą. Be to, ratai turi būti tiesūs lygus ir dėti pagal BMW rekomendacijas, o padangos naujos ir normalios firmos. Tada galima jau bandyti kalbėti apie vairavimo malonumą. Kitais atvejais jo ne prūdai. Žinau, nes savo kailiu anksčiau jau patyriau, ką reiškia uždėti nepriklausančius ratus ir kinietiškas naujas padangas (skūpus moka du kartus) #-o


StandartinėParašytas: 26 Kov 2015, 11:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.06.14
Pranešimai:
39
Automobiliai:
E61 530 '09
Dėl mano vairo drebėjimo stabdant buvo kaltas neseniai keistas naujas zimmerman diskas..per balas snevažinėjau, kaip sugadint naują diską sugebėjau - neįsivaizduoju.. nušlifavo,važiuoju toliau ir jau jaučiu,kad prie didesnio greičio stabdant vėl atsiranda po truputį mušimas - išprotėsiu. :-s važiuoklė tikrinta, vairo kolonėlė tikrinta, stabdžių sistema tikrinta..


StandartinėParašytas: 26 Kov 2015, 12:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
liarika rašė:
Dėl mano vairo drebėjimo stabdant buvo kaltas neseniai keistas naujas zimmerman diskas..per balas snevažinėjau, kaip sugadint naują diską sugebėjau - neįsivaizduoju.. nušlifavo,važiuoju toliau ir jau jaučiu,kad prie didesnio greičio stabdant vėl atsiranda po truputį mušimas - išprotėsiu. :-s važiuoklė tikrinta, vairo kolonėlė tikrinta, stabdžių sistema tikrinta..


Gal stebulių nenuvalė kaip priklauso ir todėl susikraipė stipriau pastabdžius, arba suportas netvarkingas, gal diskų aušinimo sistema (oro kanalas) netvarkingas, todėl negauna pakankamai vėsinimo ir perkaista. Šiaip nauji diskai neturi linkti nuo menkniekių, po šlifavimo irgi neturi - net stipriai stabdant ir per balas važiuojant jie turi kažkiek laikyti. Jei neseniai diską pirkai, siūlau kreiptis į garantinį ir reikalauti pakeisti nauju disku iš principo, nesileidžiant į diskusijas. Aišku, tegul normalūs meistrai pasižiūri, ar nėra kažko tokio, kas gadintų patį diską.


StandartinėParašytas: 26 Kov 2015, 13:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.06.14
Pranešimai:
39
Automobiliai:
E61 530 '09
žiūrėjo, žiūrėjo ten daug žmonių, aplink tuos mano ratus ėjo ratais kvadratais.
Tiesa disko problema buvo iš vidinės rato pusės, gal tai ką esminio pasako?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 63 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery