Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Lap 2024, 01:53

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 144  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 26 Vas 2015, 01:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.01.27
Pranešimai:
143
Automobiliai:
E61 530d 2006-12 170kw+chip
Nikas:
Faithless
Draugai, tai kiek jums atsieina dėžės tepalo pakeitimas kartu su visom detalėm - karteriu, tarpine, fiške? Į 300eur telpama, ar įmanoma, galima kažkur pataupyt?

Maniškis e61 jau nuo pat pirkimo man nepatiko, kaip mėto pavaras (gan aukštai pakyla apsukos, kol permeta, be to, dėžė gan vėluoja staigiai spustelėjus) ir paskutiniu metu tai ypatingai pradėjo justis. Hidrotransformatorius jokių simptomų neskleidžia - jokio pulsavimo bet kokiam greityje..

Nežinau ar tai susiję, bet tas pavaros permėtimo delay'us (kai aukštai užkyla apsukos) ypač juntamas pavažiavus į įkalnę/per 'gulintį' mentą..


StandartinėParašytas: 26 Vas 2015, 09:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
iki 350 su darbais, mokejau daivanta. Su org. tepalu ir org.karteriu.
Edit. Mano info virs metu senumo, reikia tikrinti.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


Paskutinį kartą redagavo Darenasp 26 Vas 2015, 23:59. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 26 Vas 2015, 14:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Karteris 87€, jungtis 16€, alyva 6x17=102€, darbas, kad ir Daivantoje buvo 40-45€. Varžtai gali nevisi atsisukt, dar už vienetą po 1€. Reiks, gal 1-3.
Alyvą gali ieškot analogą, bus dar pigiau. Viso 250€ grubiai.


StandartinėParašytas: 26 Vas 2015, 14:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.08.31
Pranešimai:
27
Miestas:
KNS
Automobiliai:
Now:
F02 730d '10. M///
Ex:
E60 530d '04. M-sport, remap++.
E36 320i '92.
E30 318i '92. Convertible M-TechII
E30 325ix '86.
Cia jau kur pasirinksi tvarkytis,as Krastoj keiciau karteri su filtru ir visais varztais,tepalais,fyske ir kardano guma 2500lt atliejau :? Neturiu sask.po ranka kiek tiksliau butu be gumos.Aisku tik tiek kad daugiau ten nebevaziuosiu nes sudarankiai dirba,nesugebejo net dezes adaptacijos padaryt ko pasekoja dar blogiau deze dirbo nei pries atvarant i ''servisa'',o apie kruopstuma tai isvis patyliu masina pralaike 5 dienas nes nesugebejo atsukti tepalo ipilimo varzto,o ir surenkant apsaugas susuko samariezais. :shock: Vat taip darbuojas Kauno krasta.


Paskutinį kartą redagavo Black 555 26 Vas 2015, 15:10. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 26 Vas 2015, 23:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
http://www.autotransmisija.lt/automatin ... 6hp26.html
nusibodo 10 kart tą pati rašyt. 100% OEM.


StandartinėParašytas: 10 Kov 2015, 00:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.08.29
Pranešimai:
2
Automobiliai:
E61 530xd LCI '07
Sveiki,
Pasidalinu buvusia problema ir sprendimu (E61, 530xd, chipas, 2007 LCI)

Agresyviau spaudžiant gazo pedalą (lenkimas arba startavimas iš vietos) pasigirsta pergazavimo garsas, apsukos staigiai šoktelėja iki 3500 - 4000 rpm ir krenta žemyn.
Kompas iš kart meta klaidą: " Transmission faulty. Drive moderately. Possible to continue journey. Reduced acceleration. "
Sustojus, užgesinus variklį ir užkūrus iš naujo - klaida dingsta. Įdomu tai, kad spaudžiant gazą lėtai ir tolygiai, pavarų dėžė sudirba puikiai, lengvai išvystomas 150-180 km/h.

Pradėjau nuo paprasčiausiu sprendimo būdų- tepalo lygio patikra ir pildymas. Esu kaunietis, kreipiausi į "DAIVANTA".
Servise papildomai pamatėme, kad karteris "apsimyžęs". Priežastis - leidžia per fyškę ir per perveržtą karterio varžtą, kuris suskaldė plasmasę.

Sprendimas: Karterio keitimas (ZF)+ fyškės keitimas + pilnas tepalų keitimas (6L, ZF) + diagnostika su pavarų dėžės adaptacijų ištrinimu + keitimo darbai.
Jeigu nebūtų buvę nuotekių - pakaktų tik tepalo papildymo. Tepalų kaina 1 L = 20EUR (su PVM čia).

Sprendimo kaina buvo 350 EUR (su PVM čia). DAIVANTA paliko gerą įspūdį - rekomenduoju.

P.s. pradėkit nuo paprastesnių sprendimo variantų.


StandartinėParašytas: 10 Kov 2015, 00:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Prezidentas
Klubo Prezidentas
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.06.08
Amžius:
54
Pranešimai:
2052
Miestas:
Garažėlis
Automobiliai:
E28 528i ex
E28 524td crash
E28 M535i restoration
E30 318i ex
E32 730i ex
E36 318ti crash
E36 3**i sedan sport edition
E38 740i family car ex
F10 530DxDrive
Nikas:
Rolkis
AurimasJ rašė:
Sveiki,
Pasidalinu buvusia problema ir sprendimu (E61, 530xd, chipas, 2007 LCI)

Agresyviau spaudžiant gazo pedalą (lenkimas arba startavimas iš vietos) pasigirsta pergazavimo garsas, apsukos staigiai šoktelėja iki 3500 - 4000 rpm ir krenta žemyn.
Kompas iš kart meta klaidą: " Transmission faulty. Drive moderately. Possible to continue journey. Reduced acceleration. "
Sustojus, užgesinus variklį ir užkūrus iš naujo - klaida dingsta. Įdomu tai, kad spaudžiant gazą lėtai ir tolygiai, pavarų dėžė sudirba puikiai, lengvai išvystomas 150-180 km/h.

Pradėjau nuo paprasčiausiu sprendimo būdų- tepalo lygio patikra ir pildymas. Esu kaunietis, kreipiausi į "DAIVANTA".
Servise papildomai pamatėme, kad karteris "apsimyžęs". Priežastis - leidžia per fyškę ir per perveržtą karterio varžtą, kuris suskaldė plasmasę.

Sprendimas: Karterio keitimas (ZF)+ fyškės keitimas + pilnas tepalų keitimas (6L, ZF) + diagnostika su pavarų dėžės adaptacijų ištrinimu + keitimo darbai.
Jeigu nebūtų buvę nuotekių - pakaktų tik tepalo papildymo. Tepalų kaina 1 L = 20EUR (su PVM čia).

Sprendimo kaina buvo 350 EUR (su PVM čia). DAIVANTA paliko gerą įspūdį - rekomenduoju.

P.s. pradėkit nuo paprastesnių sprendimo variantų.

Natūraliai kilo klausimas: kas lindo prie varžto karterio?
Klausimo esmė - karteris yra vienkartinis ir išleidus tepalus, atgal nėra jo prasmės pilti, kaip ir palikti tą patį karterį ( kuris tuo pačiu yra ir filtras ).

_________________
Niekam nedaryk gero ir niekas Tau nedarys blogo.


StandartinėParašytas: 10 Kov 2015, 02:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
AurimasJ rašė:
Sveiki,
Pasidalinu buvusia problema ir sprendimu (E61, 530xd, chipas, 2007 LCI)

Agresyviau spaudžiant gazo pedalą (lenkimas arba startavimas iš vietos) pasigirsta pergazavimo garsas, apsukos staigiai šoktelėja iki 3500 - 4000 rpm ir krenta žemyn.
Kompas iš kart meta klaidą: " Transmission faulty. Drive moderately. Possible to continue journey. Reduced acceleration. "
Sustojus, užgesinus variklį ir užkūrus iš naujo - klaida dingsta. Įdomu tai, kad spaudžiant gazą lėtai ir tolygiai, pavarų dėžė sudirba puikiai, lengvai išvystomas 150-180 km/h.

Pradėjau nuo paprasčiausiu sprendimo būdų- tepalo lygio patikra ir pildymas. Esu kaunietis, kreipiausi į "DAIVANTA".
Servise papildomai pamatėme, kad karteris "apsimyžęs". Priežastis - leidžia per fyškę ir per perveržtą karterio varžtą, kuris suskaldė plasmasę.

Sprendimas: Karterio keitimas (ZF)+ fyškės keitimas + pilnas tepalų keitimas (6L, ZF) + diagnostika su pavarų dėžės adaptacijų ištrinimu + keitimo darbai.
Jeigu nebūtų buvę nuotekių - pakaktų tik tepalo papildymo.
Tepalų kaina 1 L = 20EUR (su PVM čia).

Sprendimo kaina buvo 350 EUR (su PVM čia). DAIVANTA paliko gerą įspūdį - rekomenduoju.

P.s. pradėkit nuo paprastesnių sprendimo variantų.

nu idomiai cia sneki, jei nebutu tepalu nuotekio, tai tepalo ir netruktu :) o kodel esant tepalo nuotekiui ji butina keisti, o nepapildyti nauju? is esmes, tai tepala su filtru reikia keisti stabiliai nuo kilometrazo, o ne tada, kai kazkas streikuot pradeda, o ir sita "beda" galejai susitvarkyti ir be Daivantos (ir pigiau), jei laiku priziuretum masina :wink:


StandartinėParašytas: 10 Kov 2015, 09:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
siomka rašė:
nu idomiai cia sneki, jei nebutu tepalu nuotekio, tai tepalo ir netruktu :) o kodel esant tepalo nuotekiui ji butina keisti, o nepapildyti nauju? is esmes, tai tepala su filtru reikia keisti stabiliai nuo kilometrazo, o ne tada, kai kazkas streikuot pradeda, o ir sita "beda" galejai susitvarkyti ir be Daivantos (ir pigiau), jei laiku priziuretum masina :wink:

Jei jau nuimi karteri ir keiti ji kartu su filtru, sakai verta pilti atgal sena tepala? :) Idomus mastymas...
Ir nevisi turi duobes ir zinias priziureti masinas. Vaziuoji kol sustreikavo - ieskai bedu. Toks vaizdas visi kas diena grizta namo ir lenda po bmw paziuret ar viskas ok.... :)

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 10 Kov 2015, 14:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.08.29
Pranešimai:
2
Automobiliai:
E61 530xd LCI '07
Auto dar nežadu parduoti, todėl ir šalinau nuotėkio priežastis (karterio įtrūkimas ir fyškė). Jei auto būtų pardavimui, turbūt būčiau tik papildęs.

Šiaip žinutės tikslas buvo pasidalinti PROBLEMA, GALIMU SPRENDIMO būdu ir kaina.

Nesiginčiju, galima pigiau prasisukti. Mano atveju, laikas - svarbiau. Buvau pasiruošęs permokėti 50-100 E. Problema išlindo savaitgalį, o 1dieninį vakare jau turėjau sutvarkytą auto.


StandartinėParašytas: 10 Kov 2015, 14:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
Darenasp rašė:
Jei jau nuimi karteri ir keiti ji kartu su filtru, sakai verta pilti atgal sena tepala? :) Idomus mastymas...
Ir nevisi turi duobes ir zinias priziureti masinas. Vaziuoji kol sustreikavo - ieskai bedu. Toks vaizdas visi kas diena grizta namo ir lenda po bmw paziuret ar viskas ok.... :)

o kam paciam listi? nera servisu, kurie galetu patikrinti ar is dezes nebega tepalas ir jo lygio, kol deze dar vaziuoja ? :) o tu tepala keisdamas ji keiti su praplovimu? t.y. pili skalauji, leidi lauk, pili skalauji leidi lauk ir taip kokia 15-20l tepalo, jei ne tai jis tik prasiskiedzia su senu tepalu ir jo spalva iskart tampa tamsi ir naudos ten neperdaugiausiai is to, nuvaryk Vokietijoj i ZF padalini ir pamatysi, kad tepalas keiciasi tik su praplovimu, o ne isleidau kiek bega ir uzpyliau nauja


StandartinėParašytas: 10 Kov 2015, 16:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
siomka rašė:
o kam paciam listi? nera servisu, kurie galetu patikrinti ar is dezes nebega tepalas ir jo lygio, kol deze dar vaziuoja ? :) o tu tepala keisdamas ji keiti su praplovimu? t.y. pili skalauji, leidi lauk, pili skalauji leidi lauk ir taip kokia 15-20l tepalo, jei ne tai jis tik prasiskiedzia su senu tepalu ir jo spalva iskart tampa tamsi ir naudos ten neperdaugiausiai is to, nuvaryk Vokietijoj i ZF padalini ir pamatysi, kad tepalas keiciasi tik su praplovimu, o ne isleidau kiek bega ir uzpyliau nauja

Tu nori pasakyt vaziuoji tepala keist i Vokietija? Cia tipo blogai bent dalinai tepala pakeist? Ar jo nekeist dapilt ir vaziuot i vokietija zf ?
Jei yra servisu, ka cia forume veiki aplamai???? [CENZŪRA] pamalt - kaip turetu teisingai buti- mes visi mokam... Reiktu realybes, kad toli zf servisas...

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 10 Kov 2015, 17:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
Darenasp rašė:
Tu nori pasakyt vaziuoji tepala keist i Vokietija? Cia tipo blogai bent dalinai tepala pakeist? Ar jo nekeist dapilt ir vaziuot i vokietija zf ?
Jei yra servisu, ka cia forume veiki aplamai???? [CENZŪRA] pamalt - kaip turetu teisingai buti- mes visi mokam... Reiktu realybes, kad toli zf servisas...

ko tu putojies, pasakiau, kaip keiciamas tepalas normaliai, o ta keliu litru keitima galima ir dapylimu pavadinti, nes pasikeicia tik dalinai, zinai ta posaki, kad saukstas deguto statine medaus sugadina, tai cia panasiai, bet tai yra tikrai geriau, negu visai nekeisti, tai kaip supratau, jei varau kazka i servisa tikrinti/tvarkyti, tai man cia forume jau lankytis negalima ? :mrgreen:


StandartinėParašytas: 10 Kov 2015, 22:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Prezidentas
Klubo Prezidentas
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.06.08
Amžius:
54
Pranešimai:
2052
Miestas:
Garažėlis
Automobiliai:
E28 528i ex
E28 524td crash
E28 M535i restoration
E30 318i ex
E32 730i ex
E36 318ti crash
E36 3**i sedan sport edition
E38 740i family car ex
F10 530DxDrive
Nikas:
Rolkis
siomka rašė:
o kam paciam listi? nera servisu, kurie galetu patikrinti ar is dezes nebega tepalas ir jo lygio, kol deze dar vaziuoja ? :) o tu tepala keisdamas ji keiti su praplovimu? t.y. pili skalauji, leidi lauk, pili skalauji leidi lauk ir taip kokia 15-20l tepalo, jei ne tai jis tik prasiskiedzia su senu tepalu ir jo spalva iskart tampa tamsi ir naudos ten neperdaugiausiai is to, nuvaryk Vokietijoj i ZF padalini ir pamatysi, kad tepalas keiciasi tik su praplovimu, o ne isleidau kiek bega ir uzpyliau nauja

Taip, taip irgi galima keisti. Viena bėda tame, kad niekas nenorės mokėti už tokį pakeitimą.

_________________
Niekam nedaryk gero ir niekas Tau nedarys blogo.


StandartinėParašytas: 11 Kov 2015, 00:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
47
Pranešimai:
169
Miestas:
Viena, Austrija
Automobiliai:
E61 530D LCI A-Sport M-Package
ex E34 M50B25 '90
Ar čia taip įprasta, kad kažkam nepatogios žinutės šiame forume išgaruoja?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 144  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery