Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 12 Lap 2024, 09:56

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E65, E66 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Gru 2014, 00:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.30
Pranešimai:
17
Automobiliai:
E65
Sveiki turiu beda kaip ankstesneje temoje rases zmogus kuriam 740 i taip pat keliant apsukas iki 2000 kaldavo voztuvai poto dingdavo. Jam uzteko pakeisti pradini voztuvu tarpa ir beda dingo bet as ko klausiau visi man teigia kad pas situos voztuvai reguliuojasi patys ir nieko ten pakeist negali


StandartinėParašytas: 02 Gru 2014, 18:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
koki tarpa, ne belarusas tau cia, taigi ten lb protingas mechanizmas.. isdiles valvetronikas tikriausiai ir strigineja... ieskok rimtu meistru ir krapsstyk tukstantelius is koines


StandartinėParašytas: 03 Gru 2014, 00:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.09.06
Pranešimai:
158
Automobiliai:
BMW 7
BMW 5
Pirmiausia reikėtų padaryt pilną variklio valdymo diagnostika pas rimtą elektriką, kuris tikrai nusimano apie BMW ir žino šiuos variklius, bei jų silpnas vietas. Sekantis žingsnis, kad nepradėt ardyti variklio be reikalo ir lįst ten kur nereikia - išsitraukti visus 4 vanusų valdymo solenoidus ir pažiūrėti ar nėra jų galai drožlėm aplipę, jeigu drožlių bus, tai gero nelauk.. Po to tikrinimas ar magnetas traukia ar netraukia ir panašiai, kad būtų aišku iš kur jos atkeliavo. Tepalo siurbliai mėgsta susidėvėti pas šituos motorus. Jei yra pašalinių garsų iš variklio viršaus, kurie vožtuvų caksėjima primena, tai gal kas buvo valvetroniko valdymo varikliuką/-us ištraukęs ir neteisingai jį įstatė atgal, reikia žinoti kaip tai padaryti teisingai. O ir kalibracija/adaptacija po tokio veiksmo yra reikalinga. Jei kažką ne taip padarai, tai po to gali garsų tikrai padaugėti ir variklio darbui stipriai atsiliept.
Bet kaip ir minėjo kolega, geriau paieškok gerų meistrų, kurie šiuos varikliu yra ardę/rinkę ir atvert piniginę plačiai būk pasiruošęs. Per forumą tokių darbų pats neišmoksi atlikt. Nes tikrai ne bet kam šie varikliai skirti tvarkyti. Reikia žinių, patirties ir krūvos spec. įrankių turėti kad kažką nuveikti rimto su šiuo motoru.
O ypač pačiam, jei kyla dar klausimą apie vožtuvų tarpelių sureguliavimą.. :roll: Sėkmės.


StandartinėParašytas: 03 Gru 2014, 17:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.30
Pranešimai:
17
Automobiliai:
E65
Vakar pakeiciau visas 8 zvakes nes pas mane jos dar stovejo BMW kai is gamyklos isvaziuoja nes buvo primete klaidu kad 8 babina nedirba.galvojau gal del zvakiu tas garsas atsiranda bet pakeitus vistiek liko toks pats.klaidu dabar nemeta pokolkas.bandysiu sian pas variklista nuvezt tegu paklauso kas per garsas ten atsiranada.as nusiteikes r praveres ta pinigine bet esme ta kad nieks konkretaus nepasako isgrde ta garsa gal tas gal anas gal velenes prasisukes ar dar koks galas.as pats tai isvis varikliuose nieko nesuprantu


StandartinėParašytas: 04 Gru 2014, 00:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.09.06
Pranešimai:
158
Automobiliai:
BMW 7
BMW 5
Valvetroniko velenėlis labai jautrus yra šiuose varikliuose, jei su prastesniu tepalu važiuota arba sumaišyta netinkamos jų rūšys, tai
detalė Nr.2 labai greit išsidėvi, aišku kartu su velenėlio kakliukais.
https://www.bmwautodalys.lt/lt/kataloga ... 75/L/0/0/0


StandartinėParašytas: 04 Gru 2014, 14:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.30
Pranešimai:
17
Automobiliai:
E65
Babinos dabar pradejo sproginet nuo tu buvusiu zvakiu blogu tai dabar babinas bandysiu pasikeist gal ir garsai dings nes dabar variklis netolygiai dirba.


StandartinėParašytas: 04 Gru 2014, 22:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.08.05
Pranešimai:
66
Miestas:
Kaunas
mazeraty rašė:
...gal kas buvo valvetroniko valdymo varikliuką/-us ištraukęs ir neteisingai jį įstatė atgal, reikia žinoti kaip tai padaryti teisingai. O ir kalibracija/adaptacija po tokio veiksmo yra reikalinga. Jei kažką ne taip padarai, tai po to gali garsų tikrai padaugėti ir variklio darbui stipriai atsiliept.

O kaip tai padaryt teisingai ? Man atrodo ten niekaip blogai jo ir neidesi. As pats juos buvau isemes, sukinejau visaip ir idejau bet kaip is akies. Po to irgi turejau minciu apie kazkokia kalibracija, bet darant diagnostika jokiu variklio klaidu nemete, variklis dirba.
Idomiausia butu apie ta voztuvu atsidarymo eiga suzinot kazka konkretaus, ar ten kazkaip kazka reik pareguliuot vis laikui begant del kazkokiu issidevejimu ar kitu priezasciu, ar ten viskas savaime susitvarko, ar nereik sukt galvos visai ?


StandartinėParašytas: 05 Gru 2014, 23:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.09.06
Pranešimai:
158
Automobiliai:
BMW 7
BMW 5
Raiber rašė:
O kaip tai padaryt teisingai ? Man atrodo ten niekaip blogai jo ir neidesi. As pats juos buvau isemes, sukinejau visaip ir idejau bet kaip is akies. Po to irgi turejau minciu apie kazkokia kalibracija, bet darant diagnostika jokiu variklio klaidu nemete, variklis dirba.
Idomiausia butu apie ta voztuvu atsidarymo eiga suzinot kazka konkretaus, ar ten kazkaip kazka reik pareguliuot vis laikui begant del
kazkokiu issidevejimu ar kitu priezasciu, ar ten viskas savaime susitvarko, ar nereik sukt galvos visai ?


Nežinau dar tokio variklio, kuris savaime tvarkytųsi :mrgreen:
Apie trečio velenėlio pasukimo varikliuko išėmimo/įdėjimo rekomendacijas čia yra parašyta:
http://tis.bmwcats.com/doc1074541/
Po bet kokio šio variklio remonto, kuris reikalaudavo išimti ir įdėti šiuos mechanizmus, visada atlikdavom adaptaciją su kompu, tai problemų nekildavo niekada. Yra kažkada tekę perstatinėti kažkieno neteisingai įdėtus tuos motoriukus, ir garsai tikrai nemalonūs ausiai sklido iš viršutinės variklio dalies, ir pats variklis negražiai dirbo..
Gal čia atrasi atsakymą į savo klausimą dėl vožtuvų:
http://tis.bmwcats.com/document/repair/ ... 00:w13041/

P.S. Variklio vožtuvų eiga kinta dėl pridegusių vožtuvų lizdų (būdinga dyzeliams), ko pasekoje vožtuvas nebegali pilnai užsidaryti, arba dėl tepalo nebenulaikančių kompensatorių, dėl ko vožtuvas negali pilnai atsidaryti pvz. ir t.t.


StandartinėParašytas: 12 Gru 2014, 00:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.14
Pranešimai:
52
Automobiliai:
e60 545i
Skype:
nerijus888
Nikas:
545i
sveiki.prie to pačio noriu paklausti kokios firmos tepala 5/30 patartumet naudoti siam motorui..iki siol pildavau castrol


StandartinėParašytas: 12 Gru 2014, 05:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.04.17
Pranešimai:
224
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F01
Toliau pilk Castrol. Kuom tau jis negeras pasidare?


StandartinėParašytas: 03 Kov 2015, 16:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.30
Pranešimai:
17
Automobiliai:
E65
Sveiki radau pagaliau to kalimo priezasti, meistras varikliu sako kad greiciausiai kals apatinis velenas kur tepalo siurblys eina kazka lyg tokio minejo ir tas garsas tik atsiranda sukelus sukius apie 2 tukstancius ir aukstyn. Stovint vietoj variklis dirba kaip lakrodis. Gal susidures nes meistras sako vazinek nesuk galvos nebent pradesiu ant laisvu girdet tada jau atlekt. Nes minejo kad reiks lupt varikli imt karteri ir ziuret bet dabar neeme nes katik pakeites tepalus buvau tai liepe atvazinet dar.


StandartinėParašytas: 03 Kov 2015, 18:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.09.06
Pranešimai:
158
Automobiliai:
BMW 7
BMW 5
Svaibu rašė:
Sveiki radau pagaliau to kalimo priezasti, meistras varikliu sako kad greiciausiai kals apatinis velenas kur tepalo siurblys eina kazka lyg tokio minejo ir tas garsas tik atsiranda sukelus sukius apie 2 tukstancius ir aukstyn. Stovint vietoj variklis dirba kaip lakrodis. Gal susidures nes meistras sako vazinek nesuk galvos nebent pradesiu ant laisvu girdet tada jau atlekt. Nes minejo kad reiks lupt varikli imt karteri ir ziuret bet dabar neeme nes katik pakeites tepalus buvau tai liepe atvazinet dar.


Kad karterį nuimti variklio tikrai nereikia išiminėti ;) Priekinį traversą nuleidus karteris nusiima.
Apačioje yra tik alkūninis velenas, kuris per trumpos grandinės pavarą suką alyvos siurbliuką :roll:
Tai pagal meistrą taip išeina, kad normalu jeigu iš alkūninio garsai sklinda.. Nu nu [-(


StandartinėParašytas: 03 Kov 2015, 19:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.30
Pranešimai:
17
Automobiliai:
E65
Gali but as apie variklius isvis nieko nesuprantu. O del kokios priezasties pradeda jis ten barsket? Variklis mazai begias 97t tik 3 metai stovejo ji nejudinama. Gal kas ten prikepe?


StandartinėParašytas: 03 Kov 2015, 20:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.09.06
Pranešimai:
158
Automobiliai:
BMW 7
BMW 5
Svaibu rašė:
Gali but as apie variklius isvis nieko nesuprantu. O del kokios priezasties pradeda jis ten barsket? Variklis mazai begias 97t tik 3 metai stovejo ji nejudinama. Gal kas ten prikepe?


Nemačius ir negirdėjus sunku pasakyt kas ir kaip ten yra. Bet pvz. alkūninio veleno indėklai (slydimo guoliai) kai susidėvi, tada pradeda atsirasti kalenantys garsai iš 'apatinio veleno' :roll:
Priežastys - blogas tepimas. Info paieškojus internete galima daug rasti apie šią bėdą.
Šių variklių tepimo kanalai yra linkę užsinešti, jei yra netinkami tepalai pilami, ar keičiami labai retai..
Meistras pirmiausiai manau turėjo tepalo slėgį variklio tepimo sistemoje pamatuoti šaltam ir šiltam varikliui prieš darydamas tolimesnes išvadas.
Tepalo siurbliai taip pat nepasižymi ypatingu patvarumu šiuose varikliuose.


StandartinėParašytas: 03 Kov 2015, 21:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.30
Pranešimai:
17
Automobiliai:
E65
Tepalo spaudima matavo man ant laisvu 1,4 o pakelus apsukas berods iki 3,5 uzkyla.bet sitas garsas man atsiranda tik varikliui gerai isilus.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery