Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 24 Lap 2024, 19:49

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 847 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 57  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 20 Sau 2015, 08:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.01.28
Amžius:
45
Pranešimai:
39
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E39 523i
Sveiki,pas mane E39 523.Atsalus orams ryte pirma karta uzsikurus ir ijungus D pavara ant skydelio D neatsiranda.Truputi pasildzius arba pajunginejus svirty viskas susitvarko,kur ieskoti gedimo? Gal kazkokie kontaktai apsinese? ačiū


StandartinėParašytas: 20 Sau 2015, 09:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
remigass rašė:
Sveiki,pas mane E39 523.Atsalus orams ryte pirma karta uzsikurus ir ijungus D pavara ant skydelio D neatsiranda.Truputi pasildzius arba pajunginejus svirty viskas susitvarko,kur ieskoti gedimo? Gal kazkokie kontaktai apsinese? ačiū


Selektoriaus kontaktinė grupė.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 20 Sau 2015, 16:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.01.28
Amžius:
45
Pranešimai:
39
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E39 523i
Perverciau visa tema niekur neradau apie tu kontaktu valyma ar remonta.Ta dalis tik keiciasi ar galima kazkaip isplauti?ačiū


StandartinėParašytas: 20 Sau 2015, 23:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
remigass rašė:
Perverciau visa tema niekur neradau apie tu kontaktu valyma ar remonta.Ta dalis tik keiciasi ar galima kazkaip isplauti?ačiū


Jeigu nuskilo kontaktorius, tai teks keisti. Bet greičiausiai tereikia pravalyti juos. Kaip pas patį mašinoje situacija, geriausiai žino tik tamsta. Reikia nuimti selektoriaus "kojinę" iš odos pakaitalo ir pasižiūrėti. Kontaktai yra vairuotojo pusėje. Papraščiau padaryti, negu paaiškinti.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 27 Sau 2015, 12:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.10.08
Amžius:
36
Pranešimai:
16
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525dA M57-D25 '02
ARman880 rašė:
Sveiki,
Automobilis E39 525d 02m, stabdant arba riedant mazu greiciu (20-30km/h intervale) kartais smugioja (nelabai stipriai). O apart to su deze viskas ok, jungia svelniai ir klaidu pagal INPA nera. Kreipiausi i APD servisa, gavau atsakyma, kad greiciausiai bus hidraulinio valdymo problema, su tepalo keitimu 900Lt.
Tokia pat problema turejau su Lexus'o Aisin automatine pavaru deze, tada padejo pilnas tepalo keitimas (su specialiu aparatu) ir smugiavimas dingo. Ar is siuo atveju pradeti nuo tepalo keitimo ir stebeti ar kazkas pasikeis?


Paskaites uzsienio forumus, "nuresetinau" automatines pavaru dezes adaptacijos nustatymus per INPA, po tos proceduros pravaziuota apie 300km, deze jau nesmugioja, begius jungia svelniau ir labiau klausosi akseleratoriaus.
Jeigu po kurio laiko, vel prades smugiuoti, tai butinai pranesiu sioje temoje.


StandartinėParašytas: 13 Vas 2015, 15:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.04.26
Pranešimai:
7
Automobiliai:
E39 530d 2002 black :)
Sveiki,

Nemaciau kad kam taip butu buve bet : jei letai riedant ar stovint paspaudziu staigiau gaza- , automatas is D persimeta i N pats ! svirtis persoka i N. Jei ramiai vaziuoji is vietos tai nieko, bet kai tik spaudi daugiau gazo jauciasi kad svirtis isitempia (ranka jauciasi) ir jei nelaikai tai persimeta i N. Tiks jausmas kad nera svirties blokatoriaus -galima is D tiesiog perstumti i N nepaspaudus mygtuko. Kame cia beda galetu buti ? Kaip gali pati svirtis persimest i N ??

E39 2002
530 d. automatas

ačiū uz betkokia info.


StandartinėParašytas: 13 Vas 2015, 16:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Dodzas rašė:
Sveiki,

Nemaciau kad kam taip butu buve bet : jei letai riedant ar stovint paspaudziu staigiau gaza- , automatas is D persimeta i N pats ! svirtis persoka i N. Jei ramiai vaziuoji is vietos tai nieko, bet kai tik spaudi daugiau gazo jauciasi kad svirtis isitempia (ranka jauciasi) ir jei nelaikai tai persimeta i N. Tiks jausmas kad nera svirties blokatoriaus -galima is D tiesiog perstumti i N nepaspaudus mygtuko. Kame cia beda galetu buti ? Kaip gali pati svirtis persimest i N ??

E39 2002
530 d. automatas

ačiū uz betkokia info.


Ane? Kažkur 15 puslapių atgal kalbėta. Keičiam pavarų dėžės ir(ar) variklio pagalves. Jos suplyšusios. Iš N į D ir atvirkščiai selektoriuje blokatoriaus nėra, gali betkada perjungti.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 13 Vas 2015, 22:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.04.26
Pranešimai:
7
Automobiliai:
E39 530d 2002 black :)
Tai to blokatoriaus ir neturi buti tarp N ir D ?

OK supratau,- tavo tiesa, ant laisvu stovint jauciasi masinos purtymas, itariau pagalves bet nesitikejau kad pavaros taip persimetines :/

ačiū. !


StandartinėParašytas: 14 Vas 2015, 00:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
remigass rašė:
Sveiki,pas mane E39 523.Atsalus orams ryte pirma karta uzsikurus ir ijungus D pavara ant skydelio D neatsiranda.Truputi pasildzius arba pajunginejus svirty viskas susitvarko,kur ieskoti gedimo? Gal kazkokie kontaktai apsinese? ačiū


trosas nevaiksto. susirask srote ir pasikeist. reikes priejimo is apacios masinos, ir reikes nuemus "riciaga" susizvejoti ten viska. darbo sudetingumas 2/5.

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 22 Vas 2015, 22:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.05.07
Amžius:
45
Pranešimai:
19
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
BMW E39 523i M52 98m.
BMW X5 E53, X5 3.0d M57N, 2005 08
Auto:
1998 metu
E39 523 bendzinas/dujos
Pravaziuota 190 000 km.

Sveiki,
Po ilgu narsymu nieko konkretaus nerades, kreipiuosi konsultacijai cia.

Problema tokia, kad automatas nejungia 4 ir 5 begio. Gaunasi taip, kad vaziuoji 3 pavara greiti didini, apsukos kyla, bet auto auktesnes pavaros t.y. 4 nejungia, gerai paspaudus (panaudojus "kick down") ir sukelus apsukas iki 6000 tada imeta 4, bet tam, kad imestu 5 reik lygiai taip paciai kelt apsukas, aisku greitis buna pasiektas gerokai virs 100. Jungiat begius "M +/-" budu visi begiai kuo puikiausiai jungiasi. Siaip deze iki 3 pavaros dirba sklandziai, ir naudojant "M +/-" 4 ir 5 pavaros jungiasi kuo puikiausiai. Pati deze "sausa" tepalo nutekejimo nesimato, vazineju su siuo auto jau 8 metai, taip, kad i deze niekas nagu nekise nes niekada tam nebuvo reikalo. Diagnostika jokiu klaidu nei dezes, nei kitu agregatu klaidu nerado. Visa kita taip pat veikia kuo puikiausiai, vienintele beda, tai, kad automatas pats nejungia 4 ir 5 pavaros

Kas tai galetu but? Mechanines ar elektronines dalies gedimas?
Lieku skolingas bokala uz pagalba!


StandartinėParašytas: 23 Vas 2015, 09:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
xNerijusx rašė:
Auto:
1998 metu
E39 523 bendzinas/dujos
Pravaziuota 190 000 km.

Sveiki,
Po ilgu narsymu nieko konkretaus nerades, kreipiuosi konsultacijai cia.

Problema tokia, kad automatas nejungia 4 ir 5 begio. Gaunasi taip, kad vaziuoji 3 pavara greiti didini, apsukos kyla, bet auto auktesnes pavaros t.y. 4 nejungia, gerai paspaudus (panaudojus "kick down") ir sukelus apsukas iki 6000 tada imeta 4, bet tam, kad imestu 5 reik lygiai taip paciai kelt apsukas, aisku greitis buna pasiektas gerokai virs 100. Jungiat begius "M +/-" budu visi begiai kuo puikiausiai jungiasi. Siaip deze iki 3 pavaros dirba sklandziai, ir naudojant "M +/-" 4 ir 5 pavaros jungiasi kuo puikiausiai. Pati deze "sausa" tepalo nutekejimo nesimato, vazineju su siuo auto jau 8 metai, taip, kad i deze niekas nagu nekise nes niekada tam nebuvo reikalo. Diagnostika jokiu klaidu nei dezes, nei kitu agregatu klaidu nerado. Visa kita taip pat veikia kuo puikiausiai, vienintele beda, tai, kad automatas pats nejungia 4 ir 5 pavaros

Kas tai galetu but? Mechanines ar elektronines dalies gedimas?
Lieku skolingas bokala uz pagalba!


Bokalą greičiausiai teks statyti serviso meistrams, kadangi per monitorių dežės nepavyks defektuoti. Reikia diagnostikos, problemos gali būti tiek mechaninės, tiek elektroninės dalies. Įtariu, kad slėgio nelaiko kažkuris iš vožtuvų.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 23 Vas 2015, 17:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.05.07
Amžius:
45
Pranešimai:
19
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
BMW E39 523i M52 98m.
BMW X5 E53, X5 3.0d M57N, 2005 08
Nu idomi situacija. Deziu meistras pats dare diagnostika, elektronikoj nieko nerado, apziurejas, pravaziaves sako 99% duodu, kad ne deze. Jis itaria, kad deze nemato variklio ar auto greicio. Sako ieskok kas issamesne diagnostika padarytu. Dariau dvejose vietose ir niekas nei dezeje nei siaip kokiu nors gedimu nerado. Viskas veikia kuo puikiausiai, isskyrus tai, kad automatiskai nejungia 4 ir 5 begio. Darau isvada, kad reikia keist deze. Nors, kita vertus jeigu problema ne dezeje...o kazkur kituose mazguose, tai pakeitus deze problema neissispres.
Butu idomu isgirsti tuos kas susidure su tokia problema ir kaip ja issprende.


StandartinėParašytas: 23 Vas 2015, 17:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
xNerijusx rašė:
Nu idomi situacija. Deziu meistras pats dare diagnostika, elektronikoj nieko nerado, apziurejas, pravaziaves sako 99% duodu, kad ne deze. Jis itaria, kad deze nemato variklio ar auto greicio. Sako ieskok kas issamesne diagnostika padarytu. Dariau dvejose vietose ir niekas nei dezeje nei siaip kokiu nors gedimu nerado. Viskas veikia kuo puikiausiai, isskyrus tai, kad automatiskai nejungia 4 ir 5 begio. Darau isvada, kad reikia keist deze. Nors, kita vertus jeigu problema ne dezeje...o kazkur kituose mazguose, tai pakeitus deze problema neissispres.
Butu idomu isgirsti tuos kas susidure su tokia problema ir kaip ja issprende.


Reikia keisti meistrus pirmiausia. Reikia normalios live diagnostikos. Viskas neveikia kuo puikiausiai jeigu nejungia bėgių. Dėžė daugumą duomenų gauna iš ABS bloko, taip pat iš įeities ir išvesties greičių daviklių. Reikia live stebėti šių elementų rodmenis, patikrinti kokius signalus jie siunčia.

Čia nepabursi. Pas vieną tokios problemos gali atsirasti nuo vieno dalyko, pas kitus-nuo kito.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 25 Vas 2015, 06:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
jo, pritarsiu. tikrins visus 4 ratus sukant, žiūrės ar visi davikliai gaudo greitį. Vilniuje žinau kur tai daro, paėmė rodos 40Lt. neatrodė per daug sudėtingas darbas, manau daug kur moka taip.

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 26 Vas 2015, 09:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.24
Amžius:
49
Pranešimai:
594
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
E39 530d 99' 135 kW(M57) Touring, Steptronic. Ex E30 320i 84' M20
Skype:
egidukasv
automatine greicio deze apie greiti gauna informacija is priekinio desinio ABS daviklio, tai patirta ant savo kailio, tik klausimas kodel nejungia 4 pavaros, nes kai daviklis nedirba automatas nemeta bent pas mane taip buvo tik 5 pavaros, o rankiniu budu gali ijungti be vargo

_________________
Nesilaikant darbo saugos taisyklių žmonės netik žūva, bet ir gimsta !!!


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 847 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 57  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery