Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Lap 2024, 03:20

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos X1, X3, X5, X6, modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo kodą laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 25 Sau 2015, 22:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.03.28
Pranešimai:
37
Automobilis: BMW E83 3.0d 150 kw automatas
Metai: 2004
Sveiki,
buvo sugedes razdatkes varikliukas, ji pakeitus ir ta progra kartu dezes tepalus ir filtra atsirado smugiai pries perjungiant pavaras (bet ne visada ir ne tarp visu begiu) ir lyg tik tam paciame apsuku diapozone. Meistras sake, jog dezej tepalai nekeisti nuo pat gimimo ir truko apie pora litru tepalu (tilpo viso nauju apie 6 l, ispyle tik 4), o filtras visas buvo apsineses. Dezes adaptacijas kaip ir nuvalem, bet nepadejo. Kompas klaidu nemeta. Life data kaip ir tvarkoje. Aptarnavimas pilnai padarytas, tik lieka klausimas: kokie variantai galetu buti ir kur bandyti ieskoti bedu? Gal kas patartu? Ar tai galetu buti beda kardano gumoje? Ar vis labiau tiketina dezes problema? Pusle? ačiū.


StandartinėParašytas: 03 Vas 2015, 09:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2015.01.20
Pranešimai:
13
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E60 530 160kW
Gali būti hidrauliniame valdymo bloke problema stringa el, ar mechaninai vožtuvėliai, arba kompresiniai žiedeliai su stūmokliais išdilę. kadangi tepalas buvo labai sutirštėjęs viskas buvo Ok. Kai pasikeitė nauja alyva (skystesnė) pro visus išdylimus, nesandarumus pradėjo praleidinėti todėl ir atsiranda diskomfortas negražūs pavarų perjungimas.


StandartinėParašytas: 03 Vas 2015, 13:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.03.28
Pranešimai:
37
markosas rašė:
Gali būti hidrauliniame valdymo bloke problema stringa el, ar mechaninai vožtuvėliai, arba kompresiniai žiedeliai su stūmokliais išdilę. kadangi tepalas buvo labai sutirštėjęs viskas buvo Ok. Kai pasikeitė nauja alyva (skystesnė) pro visus išdylimus, nesandarumus pradėjo praleidinėti todėl ir atsiranda diskomfortas negražūs pavarų perjungimas.


ačiū uz atsakyma, noreciau pabrezti, jog tie smugiai pasireiskia ne pavaru perjungimo metu (pavaros persijungia graziai), o, kiek pastebejau, pries 2 i 3 trecia pavara permetant tarp 1,5k -2k apsuku, taip pat nuo kokiu 3,5-4k. Panasiai kaip tampydavo auto su bendzo varikliu ir musanciais zvaklaidziais.


StandartinėParašytas: 03 Vas 2015, 22:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2015.01.20
Pranešimai:
13
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E60 530 160kW
Tai gal razdatkėje grandinė prašokinėja? (gal tik sutapimas po tepalų keitimo). O alyvos lygį užvestai mašinai tikrino?
O jaučiasi smūgiai ar kažkokia vibracija labiau, drebinimas... ?


StandartinėParašytas: 03 Vas 2015, 23:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.03.28
Pranešimai:
37
markosas rašė:
Tai gal razdatkėje grandinė prašokinėja? (gal tik sutapimas po tepalų keitimo). O alyvos lygį užvestai mašinai tikrino?
O jaučiasi smūgiai ar kažkokia vibracija labiau, drebinimas... ?


Jauciasi tik smugiai, trukciojimas - kazkas tokio, bet ne vibracija, kitokiu pasaliniu garsu nera. Del alyvos pasidomesiu. Laukiu kokias naujienas pasakys krasta po keliu dienu. Toks dar pastebejimas: siuo metu uzdeti r19 ratai, buvau uzdejes trumpam r18 ratus atitinkancius gamintojo reikalavimus kaip ir sie r19, bet su r18 buvo dar didesni smugiai nei dabar iki tol kol atgal persidejau r19.


StandartinėParašytas: 05 Vas 2015, 20:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.03.28
Pranešimai:
37
Problema razdatkej. Gal kas zino Vilniuje kas remontuoja tai?


StandartinėParašytas: 12 Vas 2015, 09:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.03.28
Pranešimai:
37
jei kam bus kada idomu, tai buvo razdatkes grandineje beda.


StandartinėParašytas: 11 Kov 2015, 13:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.03.11
Pranešimai:
1
Automobiliai:
dgdgd gjdn gd
Gali būti hidrauliniame valdymo bloke problema stringa el, ar mechaninai vožtuvėliai, arba kompresiniai žiedeliai su stūmokliais išdilę. kadangi tepalas buvo labai sutirštėjęs viskas buvo Ok. Kai pasikeitė nauja alyva (skystesnė) pro visus išdylimus, nesandarumus pradėjo praleidinėti todėl ir atsiranda diskomfortas negražūs pavarų perjungimas.
Pass4sure a+


StandartinėParašytas: 11 Kov 2015, 17:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.15
Pranešimai:
123
Automobiliai:
E46 3 l diz
Seip su ta x razdatke tai buna sposu, kai priekines ir galines asies greiciai skyriasi. Tada kompas galvoja, kad kazkuri asis buksuoja ir bando pajungt prieki ir gaunas tokie smugiai/tampimai. Jauciu nieks nekeite razdatkes grandines, o tiesiog nuleido ar pripute vienos asies padangas, kad greiciai asiu butu vienodi - tave apgavo [-X . Kieviena sezona tevukui nervai nelaiko kai keiciasi padangas ir reikia zaist su slegiais (bet cia ant e70) #-o


StandartinėParašytas: 22 Kov 2015, 22:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.03.28
Pranešimai:
37
sinsay rašė:
Seip su ta x razdatke tai buna sposu, kai priekines ir galines asies greiciai skyriasi. Tada kompas galvoja, kad kazkuri asis buksuoja ir bando pajungt prieki ir gaunas tokie smugiai/tampimai. Jauciu nieks nekeite razdatkes grandines, o tiesiog nuleido ar pripute vienos asies padangas, kad greiciai asiu butu vienodi - tave apgavo [-X . Kieviena sezona tevukui nervai nelaiko kai keiciasi padangas ir reikia zaist su slegiais (bet cia ant e70) #-o


tai gal pas tavo tevuka su razdatke irgi problemos? Nes pozymiai panasus buvo man ir pries remonta.


StandartinėParašytas: 27 Kov 2015, 00:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.15
Pranešimai:
123
Automobiliai:
E46 3 l diz
Kai razdatkei batai tai grandine pradeda baladotis, ir kabina uz kiauto, tai gridisi puikiai vaziojant prie kokios tvoros atidarius langa. Suzaidus su padangu slegiais viskas ok - tipo razdatke iskart susitvarko? Nejuokauk. Seip ant xdrive logiska statyt padangas pvz: priekis r18/*/45, o galas r18/*/40. Ir tada gaunas, kad prekis labiau apkrautas nuseda taip pat kaip maziau apkrautas galas. Is to seka, kad padangu apskritimu ilgiai vienodi, t.y. visu 4 ratu greiciai vienodi. Tada kompas negalvos, kad ratai prasikasa ir nejungines priekio be reikalo, ir nebus trukciuojamu. Va taip va, su tom razdatkem, o servisose mausto kaip kudikius, tipo keicia radatkes, o is tiesu tik su slegiais suzaidzia :oops:


StandartinėParašytas: 22 Bal 2015, 14:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.04.22
Pranešimai:
1
Kazkas tokio, bet ne vibracija, kitokiu pasaliniu garsu nera. Del alyvos pasidomesiu. Laukiu kokias naujienas pasakys krasta po keliu dienu. Toks dar pastebejimas: siuo metu uzdeti r19 ratai, buvau uzdejes trumpam r18 ratus atitinkancius gamintojo reikalavimus kaip ir sie r19, bet su r18 buvo dar didesni smugiai nei dabar iki tol kol atgal persidejau r19.???
e-six-sigma.com


StandartinėParašytas: 23 Bal 2015, 12:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.06.02
Amžius:
47
Pranešimai:
28
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E83, 3.0D, AT, 2004
Niekaip neisivaizduoju kas per smugiai buna del razdatkes. Rusai ir raso "spyriai i uzpakali". Pas mane seniau lyg ir budavo kazkas panasaus kaip uz auto galo timpteltu atgal labai labai silpnai, vaziuojant magistrale. Suziurejus ratu slegius tai visiskai dingo (arba pripratau ir nebejauciu).

Yra/buvo kitas idomus dalykas susietas su AT. Pvz vaziuojant 50-60km/h i kalna, pagal apsukas speju buna 3 pavara. Uzvaziavus ir toliau nekeiciant greicio, vaziuojant lygiu keliu, kokius 100-200m laiko ta pacia pavara, o tada deze atsibunda ir perjungia i 5. Jei uzvaziavus ant kalno paspaudziu pedala iki kokiu 70km/h, tuomet permeta pavara greiciau.

Po deze kompo softo atnaujinimo, panasu, kad sis velavimas beveik isnyko.


StandartinėParašytas: 26 Bal 2015, 00:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.15
Pranešimai:
123
Automobiliai:
E46 3 l diz
uthterii rašė:
Kazkas tokio, bet ne vibracija, kitokiu pasaliniu garsu nera. Del alyvos pasidomesiu. Laukiu kokias naujienas pasakys krasta po keliu dienu. Toks dar pastebejimas: siuo metu uzdeti r19 ratai, buvau uzdejes trumpam r18 ratus atitinkancius gamintojo reikalavimus kaip ir sie r19, bet su r18 buvo dar didesni smugiai nei dabar iki tol kol atgal persidejau r19.???
e-six-sigma.com

Pabandyk su slegiais pazaist, jei turi diagnostika tai pajung kad rodytu ratu greicius ir jei priekiniai ratai sukasi mazesniu greiciu, tai ju spindulis dydesnis, tada reikia nupust prekinius arba pripust galinius. na ir atvirksciai 100% dingsi visi trukciojimai


StandartinėParašytas: 17 Geg 2015, 15:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.03.28
Pranešimai:
37
Mano atveju problema išpręsta seniai, atremontavus razdatkę. Dingo visi trūkčiojimai ir nereikia žaisti su slėgiais pakeitus padangas ir t.t.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery