Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 30 Sau 2025, 20:47

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 46 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 01 Vas 2015, 23:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.02.01
Pranešimai:
6
Automobiliai:
E36
Sveiki, gal kas padesit, ar protinga minti duosit.... Bmw 92 320i trukcioja,kartai salta nieko visai,vos apsyla ir nenori gazo imt,saudo,tamposi. kita karta vos uzkurus neina vaziuot,tapati daro. Pakeitem zvakes,oro srauta, holus abu,babynas ir nieko nepagerejo... Patarkit nes jau nervai nelaiko :o


StandartinėParašytas: 12 Vas 2015, 11:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
panasu, kad oro per daug, arba kuro per mazai. pradziai kuro slegi pamatuoti ir apziureti, ar netraukia ora pro kur nors oro padavime.
LZ fyskeje vandens nera?

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 10 Kov 2015, 00:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.06
Amžius:
34
Pranešimai:
34
Miestas:
Kaunas - Garliava
Automobiliai:
E36 2.0i M52B20 ; E36 1.8is Coupe ; E34 525 TDS
FB-Auto Dazykla
Skype:
pietka57asas
Nikas:
Alive
sveiki turiu beda su trauka m52b20, nei silta nei kai susyla iki darbines traukos visai nera buka, apsukos sunkiai kyla, diagnostikos nedariau, bet zvakes naujos babinos pakeistos, isiurbimo kolektorius sutrarkytas nes ora trauke, purkstukai graziai purskia, kompresija 10.5 rodo, sendien osm pakeiciau, ir vistiek tas pats, toks vaisdas kad kaskas stabdo varikli, nes variklis rekia sniokscia bet nihuja nevaziuoja. nes paspardant per sankaba tj jokio efekto tik sankaba pakvimpa, o seip nesijaucia kad vestu. gal zinot kas gali but ar ka dar tvarkyt ?


StandartinėParašytas: 21 Kov 2015, 23:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.06
Amžius:
34
Pranešimai:
34
Miestas:
Kaunas - Garliava
Automobiliai:
E36 2.0i M52B20 ; E36 1.8is Coupe ; E34 525 TDS
FB-Auto Dazykla
Skype:
pietka57asas
Nikas:
Alive
kas galetu padeti ? niekaip neatkasu galu .. del duju negali but kasnors ? nes buvo dujos o jas atjungiau nuo oro ir uzsukau reguliatoriu. padekit kasnors, kad ir kokiu minciu turit sakykit isbandysiu :)


StandartinėParašytas: 24 Kov 2015, 14:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
per daug variantu. nepatingek diagnostika pasidaryti, kuro slegi pamatuoti.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 18 Bal 2015, 01:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.07.22
Amžius:
33
Pranešimai:
107
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 323i
Kas vairuojat m50-m52 plytas ar pas jumis vaziuojant pirmu begiu ant idle ir staiga nuspaudus gaza be jokiu uzgazavimu su sankabos permynimu ar cypteli truputy ratai ar uzsisuka normaliai. Nes man atrodo kad 2.5l turetu turet smarves ne tik cyptelt, bet ir uzvelt ratus normaliai. Ir kalbu visa tai atliekant ant sauso asfalto su ne visiskai sudroztom padangom. Nes mano tik sucypteli ir greiteja iki 2k kazkas vangokai ir tik tada atrodo atgyja variklis, vanosas veikia tikrinta per diagnostika, jokiu kitu klaidu irgi nera, auto 323i 125kw 2.93 diff . Parasykit koks jusu auto ir kaip elgiasi uzmynus nuo idle pirmu begiu. :oops: .


StandartinėParašytas: 20 Bal 2015, 16:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
tai kad praktiskai neimanoma uzvelt ratu, jei motoro apsukos 600... nebent gal kokiam teslyne :)
prie tokiu apsuku NM turbut butu kokia visi 30 :D

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 22 Bal 2015, 23:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
all in music > gali buti, kad po dujų atjungimo dar liko koks nors restriktorius oro paėmimo trakte, pracheckink.

Pas mane panaši bėda su M50B25 - žvakės, oro filtras nauji, oro srauto paėmimas sandarus. Įtariu oro srauto matuoklę (buvau ją atjungęs debug`inimui - didelio skirtumo nepajutau). Ką dar galima būtų žiūrėti? Kompresija, kuro slėgis? Ką dar? Ir kaip patikrinti kaip iš tikro turi traukti, gal iš tos mašinos per daug tikiuosi?


StandartinėParašytas: 23 Bal 2015, 10:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.07.22
Amžius:
33
Pranešimai:
107
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 323i
Patarciau pasitikrint kompresija tada zinosi ar pats variklis jau pavarges ar kazkas aplink varikly neleidzia isvystyt pilnos galios. Aisku jeigu diagnostika jokios klaidos nerodo. O patikrint kaip turi traukt tai paprasta, ziuri per kiek sek pagal popierius turi isibeget nuo 0-100kmh ir ziuri per kiek tavo begejasi tada palygini, dar uzmiesty gali ziuret greitejima 4 pavara 80-120kmh turi kazkas 9-10sek itilpt tada viskas ok turetu but. Skaiciai imti is http://www.bmwheaven.com/database/show.php?id=379 .


StandartinėParašytas: 23 Bal 2015, 10:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
mazas kuro slegis pasireikstu trukciojimais ant apsuku aukstesniu. didelis slegis ivairiai, bet blogai nuo laisvu jau dirbtu, daug rytu, smirdetu nesudegusiu ir pan.
cia ne turbininis dyzelis, kur nuo ~1.5 jau traukti pradetu, cia apsuku reiktu daugiau, jei nori traukos. nuo mazu apsuku motorui reikia ne tik ratus issukti, bet ir save pati, o tai vis tiek sues kazkiek laiko.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 26 Geg 2015, 20:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.02.14
Pranešimai:
3
Automobiliai:
E39 530D '00 / E34 535i M30 '91
Tagi ar kas radot traukos problemas m50b25 variklio? Pas mane galio trukumus žemesnėse nei 4k rpm. visa tai jauciaisi slistant i letesni posuki apsukom nukritus žemiau 4k mašina uždusta. Mašina vedasi ir dirba gerai. Daryta diagnostika: parodė LZ, paketus sumažejo sanaudos, trauka nepakito. P.s darant diagnostika buvo atjungiamas viršutinis velenelio daviklis, bet klaidos neparodė. Klausymas: kaip patikrint ar į fiške ateina signalas? P.s.s kečiau du viršutinio velenelio daviklius, traukos neatsirado. Buvau nuėmes voštuvų dangtelį, radau nuvėlivinta degima, pastačiau pagal autodata, nepasikeitė stipriai. Pakeičiau žvakes, iš senu bosh dviejų kontaktų į naujas denso vieno kontakto, trauka pablogėjo teko dėti atgal senas. Gali but sutapimas ar netinka šitam motoriui vieno kontakto? Tikrinau katalizus, tušti, nupjoviau galini bakelį be garso daugiau niekas nepakito. Bakas švarus. filtrai kuro, oro nauji. P.s kuriasi ir dirba gerai, tiesiai važiuojant kaip ir traukia tik nuo 4k žimiai labiau jaučiasi. Gal kas turi Osm vilniuje gyva pabandimiui ar pardavimiui? Planai bandyt osm pakeist nors diagnostika rodė kad dirbanti, poto bandyt kompa pakeist. Kokie dar pasiūlymai?


StandartinėParašytas: 27 Geg 2015, 09:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
M50B25TU
Power 141 kW (192 PS; 189 hp) @ 5900
Torque 245 N·m (181 lb·ft) @ 4200
kad taip ir turi buti :) nori traukos nuo zemesniu, dyzeli pirk, arba sraige montuok.
padangas siauresnes uzsidek ir gazo daugiau duok, niekas neges :)
jokio skirtumo 1, ar 2, ar 4 kontaktu zvakes. svarbu tarpelis ir kaitrumas. parinko neteisingas ir tiek.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 27 Geg 2015, 12:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.02.14
Pranešimai:
3
Automobiliai:
E39 530D '00 / E34 535i M30 '91
Puikiai suprantu kad motoriui 24 metai tai nestebuklai, bet skirasi kai mašina buka ir kai važiuoja kaip turi važiuot tokio amžiaus motoras. Gal ir ne pagrindinis rodiklis, bet kompresija po 13bar. Paliginimui galiui paminėti dar senesni motora m30b35 E34 kėbulę, 155 kW (207 hp) @ 5700 305 N·m (225 lb·ft) @ 4000, sukasi ir nuo žemu ir lengviau apsukas renka.


StandartinėParašytas: 28 Geg 2015, 10:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
vanos gali buti mires. su normalia diagnostine iranga (ne stebuklinga, o normalia, kuria ne tik klaidas nuskaityti galima), galima matyti, kaip keicia degima gazo duodant.
butent jis ir turetu duoti ta gyvuma zemesnese apsukose - iki max sukimo momento.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 28 Geg 2015, 12:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.02.14
Pranešimai:
3
Automobiliai:
E39 530D '00 / E34 535i M30 '91
Sorry kad nepaminėjau, motoras be vanuso.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 46 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery