Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 18 Gru 2024, 07:44

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 456 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 29 Sau 2015, 10:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.17
Pranešimai:
17
Automobiliai:
BMW E60 535ix
Sveiki dar kartą,

Tai va, vakar pasidariau viską kaip ir Ghost Rider sakė, nušveičiau stebulę iki pat metalo (blizgėjo jau ten), sutepiau visur kur buvo parašyta ir panašiai, bet šiandien į darba važiuoajant ir stabdant virš 70 km/h važiuojant vistiek jaučiasi ta vairo vibracija, nors tikrai mažesnė.. Visą rytą sugadino vėl. Kur būtų galima varyti Vilniuje mašiną, kad normaliai patikrintu ir išspręstų šią bėdą man? Nes dabar jau net nebežinau kas čia gali būti. Gal reikėtu patikrinti ar ratų suvedimo nereikia, ar ratlankiai nepalankstyti?

P.S nebedreba pedalas, labai lengvai vaikšto jis dabar, tai dėl šito padėjo nušveitimas ir sutepimas.


StandartinėParašytas: 29 Sau 2015, 10:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Mindaugasz rašė:
Sveiki dar kartą,

Tai va, vakar pasidariau viską kaip ir Ghost Rider sakė, nušveičiau stebulę iki pat metalo (blizgėjo jau ten), sutepiau visur kur buvo parašyta ir panašiai, bet šiandien į darba važiuoajant ir stabdant virš 70 km/h važiuojant vistiek jaučiasi ta vairo vibracija, nors tikrai mažesnė.. Visą rytą sugadino vėl. Kur būtų galima varyti Vilniuje mašiną, kad normaliai patikrintu ir išspręstų šią bėdą man? Nes dabar jau net nebežinau kas čia gali būti. Gal reikėtu patikrinti ar ratų suvedimo nereikia, ar ratlankiai nepalankstyti?

P.S nebedreba pedalas, labai lengvai vaikšto jis dabar, tai dėl šito padėjo nušveitimas ir sutepimas.


Lenktų svirčių sailentblokai sveiki? Vairo kolonėle kiek turi laisvumo prie slieko? Kaip vairo traukių antgaliai ir obuoliai laikosi? Šitas vietas pirmiausiai tikrinti dėl drebėjimo stabdant, jeigu diskai geri.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 29 Sau 2015, 12:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
Mindaugasz rašė:
Sveiki dar kartą,

Tai va, vakar pasidariau viską kaip ir Ghost Rider sakė, nušveičiau stebulę iki pat metalo (blizgėjo jau ten), sutepiau visur kur buvo parašyta ir panašiai, bet šiandien į darba važiuoajant ir stabdant virš 70 km/h važiuojant vistiek jaučiasi ta vairo vibracija, nors tikrai mažesnė.. Visą rytą sugadino vėl. Kur būtų galima varyti Vilniuje mašiną, kad normaliai patikrintu ir išspręstų šią bėdą man? Nes dabar jau net nebežinau kas čia gali būti. Gal reikėtu patikrinti ar ratų suvedimo nereikia, ar ratlankiai nepalankstyti?

P.S nebedreba pedalas, labai lengvai vaikšto jis dabar, tai dėl šito padėjo nušveitimas ir sutepimas.

jei tu pavazinejai su diskais, kurie buvo uzdeti kreivai del nenuvalytu pavirsiu, tai tie diskai gali buti jau nebetiesus ir sugadinti


StandartinėParašytas: 29 Sau 2015, 14:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.14
Pranešimai:
715
Miestas:
Vienkiemis
Automobiliai:
-
Mindaugasz rašė:
Sveiki dar kartą,
nušveičiau stebulę iki pat metalo (blizgėjo jau ten), sutepiau visur kur buvo parašyta ir panašiai, bet šiandien į darba važiuoajant ir stabdant virš 70 km/h važiuojant vistiek jaučiasi ta vairo vibracija, nors tikrai mažesnė.. .

Tą reikėjo padaryti prieš dedant naujus diskus. Jei diskas jau sukreivintas - belieka naujus dėti vėl, tekinti, arba kentėti..


StandartinėParašytas: 29 Sau 2015, 14:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.17
Pranešimai:
17
Automobiliai:
BMW E60 535ix
Kur parekomenduotumėt is savo patirties (jeigu Vilniuje gyvenat) varyti automobilį, kad patikrintų važiuoklę normaliai dėl to drebėjimo? O ne, kad nuvažiavus iškarto meistrai baubtų, kad reikia tik diskus keisti ir viskas bus gerai, nieko daugiau netikrinant.


StandartinėParašytas: 29 Sau 2015, 16:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Mindaugasz rašė:
Kur parekomenduotumėt is savo patirties (jeigu Vilniuje gyvenat) varyti automobilį, kad patikrintų važiuoklę normaliai dėl to drebėjimo? O ne, kad nuvažiavus iškarto meistrai baubtų, kad reikia tik diskus keisti ir viskas bus gerai, nieko daugiau netikrinant.


Vilniuje-savo garažas, geriau negu pats nepadarys. Kaune galima prie pirmo varianto pridėti dar ir Antaną (E36Coupe).

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 29 Sau 2015, 16:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Mindaugasz, "pagauni" masina, kai patrauki 160-200km/h, stabiliai ant kelio stovi???
Per 2k tikrai nei sudilo nei pakenkei tiems diskams, kaip kiti raso. (nereikia stipriai verzti diska prilaikanti ta viena varzteli, ratu varztus priverzinek kryzmine tvarka per 2-3 praejimus, 1-lengvai, 2 stipriau, 3 dar siektiek stipriau -verzk su ranka originaliu raktu ir nereikia sokineti visu svoriu pasiemus metrini vamzdi
siek tiek info:
Priekiniu-galiniu stabdziu disku storio skirtumas-0,01mm (aktualu kas tekina visa plokstuma ar keicia viena diska #-o )
Priekiniu-galiniu stabdziu disku asinis musimas-0,02mm
Ratu varztu verzimas - 120+-10Nm (tai atitinka 11-13kg, jei peties-vamzdzio ilgis 1m)
Disko verzimas prie stebules- 16Nm (1,6kg kai petis 1m-pakanka dviem pirstais uzsukt)


StandartinėParašytas: 30 Sau 2015, 00:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.01.23
Pranešimai:
60
Automobiliai:
E36 M3 EVO
E39 530 D Msport
E46 M3
X5 E53
dazniaisiai kai dreba stabdant tik zemiau 100km/h ir krentant greiciui iki kokiu 30-40 km?h tai buna kalti priekiniku lenktu sakiu priekiniai dideli sailenblokai . nereiki kad butu pilnai isplyse,jei kokie lievi ara siaipo per daug minksti patrukineje , tai to ir uztenka . aisku gali buti ir bet kuri kita kalta sudilusi vazuokles detale


StandartinėParašytas: 30 Sau 2015, 11:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.12.19
Pranešimai:
56
Automobiliai:
E39 530dA M57 '03
keista, kad tokiam auto, kaip E39, net nepilnai isdilusi vaziuokle itakoja vibracija stabdant. teke vazineti su ivairiais auto, kuriu vaziuokles isdile jau stipriai budavo, bet nieko panasaus i vidracija stabdant nebuvo.


StandartinėParašytas: 30 Sau 2015, 15:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
justas25 rašė:
keista, kad tokiam auto, kaip E39, net nepilnai isdilusi vaziuokle itakoja vibracija stabdant. teke vazineti su ivairiais auto, kuriu vaziuokles isdile jau stipriai budavo, bet nieko panasaus i vidracija stabdant nebuvo.


BMW yra gerai sureguliuota mašina, pasižyminti puikiu valdomumu. Todėl ir jaučiasi kiekvienas gedimas, nes važiuoklės atsakomumas vairuotojui labai geras.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 30 Sau 2015, 22:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.01.23
Pranešimai:
60
Automobiliai:
E36 M3 EVO
E39 530 D Msport
E46 M3
X5 E53
kai ji visa palaida kaip bala tai kam ten vibruoti,jei ji gumine . bet jei viskas gerame stovyje ir bent kazkoks sarnyriukas sukliba ,viskas pasijaucia . turejes pats ju ne viena ir dabar turiu ,ir pravaziaves nemazai . ir zinau kada kas kaip pasijaucia ,bet nesu visazinis


StandartinėParašytas: 09 Vas 2015, 09:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.17
Pranešimai:
17
Automobiliai:
BMW E60 535ix
Sveiki,

Taigi, pagaliau išsprendžiau vibruojančio vairo stabdant bėdą. Drebėjimo priežastis - suplyšusios priekinių sailenblokų gumos. Pakeitė jas - dabar važiuoju vėl normaliai.

UAB Refix (Vilnius) servise gedimą nustatė per 3 minutes gal, o pašalino per valandą. Dirbantys mechanikai tikrai išmano savo darbą, o ir kainos tikrai nesikandžioja.


StandartinėParašytas: 09 Vas 2015, 14:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
Mindaugasz rašė:
Sveiki,

Taigi, pagaliau išsprendžiau vibruojančio vairo stabdant bėdą. Drebėjimo priežastis - suplyšusios priekinių sailenblokų gumos. Pakeitė jas - dabar važiuoju vėl normaliai.

UAB Refix (Vilnius) servise gedimą nustatė per 3 minutes gal, o pašalino per valandą. Dirbantys mechanikai tikrai išmano savo darbą, o ir kainos tikrai nesikandžioja.

tai kad cia toki gedima bet kas nustatyt gali pas ka galva ne tam, kad i pilva neprilytu :)


StandartinėParašytas: 11 Vas 2015, 20:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.06.11
Pranešimai:
42
Automobiliai:
E39 530d 1999 Touring
Sveiki, auto E39 530d touring 1999m. Jau nebezinau nei kur lyst, stabdant purto vaira, bet tas purtimas toks tai didesnis kartais prie tokio greicio, tai mazesnis. Bet tikrai jauciasi. Jauciasi nuo 60, kai mazesnis greitis kaip ir maziau Viska prieki sutvarkiau. Virsutinius apatinius sarnyrus atrestauravau, pakeiciau visus 4 sailenblokus, stabilizatorius... Traukes su antgaliais geri, tikrinau kokiuose trijuose servisuose.. amortizatoriai geri.. Diskus uzdejau gerus. Suprotai vaiksto, kreipianciasias nuvaliau viska issveiciau, sutepiau.. Itarimas buvo guoliui vienam, irgi pakeiciau. Nebezinau nei kur slieku ieskot. Gal nekompetetingi darbuotai sudinai tas traukes su obuoliukais paziurejo.. Bet negali but.. Autostradoi apie 200 eini nei kript, nei vairo purto nieko. (Ratai visi tiesus)


StandartinėParašytas: 11 Vas 2015, 21:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.12.19
Pranešimai:
56
Automobiliai:
E39 530dA M57 '03
Mindaugasz rašė:
Sveiki,

Taigi, pagaliau išsprendžiau vibruojančio vairo stabdant bėdą. Drebėjimo priežastis - suplyšusios priekinių sailenblokų gumos. Pakeitė jas - dabar važiuoju vėl normaliai.

UAB Refix (Vilnius) servise gedimą nustatė per 3 minutes gal, o pašalino per valandą. Dirbantys mechanikai tikrai išmano savo darbą, o ir kainos tikrai nesikandžioja.


kokios firmos dejo gumus?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 456 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery