Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Lap 2024, 09:58

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 586 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 40  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 24 Gru 2014, 00:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.03.27
Pranešimai:
223
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
before: E46 328i Touring
now: E36 325i summer beater
zls rašė:
Klausimas, dėl kokiu priežasčių gali padidėti dujų sanaudos? Paskutinis rodiklis - 16l/100km, vilniaus mieste, biški su kamščiais. Nuo ko pradėt tikrint? Gal kas patars kur vilniuj galima nuvaryt, kad patikrintu? BMW E46 318i, 87kw.

Žiūrint kiek tų kamščių. Man su 328i su kamščiais ir pasidraskymais rekordas 14,5. 16 manau perdaug. Pirmiausia filtrus pasikeisk, jei nepadės važiuok reguliuot. Jei nepadės žiūrėk liambda zondus.

_________________
Life is too short to drive boring cars.
F*ck diesel.


StandartinėParašytas: 27 Gru 2014, 02:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.09
Amžius:
42
Pranešimai:
1537
Miestas:
Lietuva
mazeraty rašė:
Tarp kitko, skystos (šaltosios) fazės dujų filtravimo elementas yra pačiame reduktoriuje (garintuve - kaip tamsta kad įvardini), kuris atrodo taip Paveikslėlis ir prafiltruoja skystas dujas ateinančias iš baliono, kad į reduktorių nepatektų nešvarumai, kuriame dėl šilumos ir keičiasi fazės iš skystos į dujinę. Kaip žinia, dujų purkštukams reikalinga precizinė dujų švara, todėl ir dedami mano ankstesniame poste pavaizduoti filtrai.
Tad prašom bereikalingai neklaidinti liaudies savo pasisakymais - jei nežinai ką pasakyti, tad geriau patylėti [-X


Kiek per gyvenima mates tai skystos fazes filtrai stovi elektromagnetinio voztuvo kurpuse.Nebent cia kazkoks kitoks reduktorius kur eina kartu su filtru.


StandartinėParašytas: 27 Gru 2014, 22:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.09.06
Pranešimai:
158
Automobiliai:
BMW 7
BMW 5
Lincas rašė:

Kiek per gyvenima mates tai skystos fazes filtrai stovi elektromagnetinio voztuvo kurpuse.Nebent cia kazkoks kitoks reduktorius kur eina kartu su filtru.


Paveikslėlis

Va pvz. Vožtuvas vienoje reduktoriaus korpuso sekcijoje sumontuotas, o filtras į gretutinę sekciją dedasi.


StandartinėParašytas: 28 Gru 2014, 01:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.13
Amžius:
34
Pranešimai:
81
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 525i 08'
ex. E46 320i 00'
ex. E46 318i 98'
ex. E36 320i 95'
Stas22 rašė:
Žiūrint kiek tų kamščių. Man su 328i su kamščiais ir pasidraskymais rekordas 14,5. 16 manau perdaug. Pirmiausia filtrus pasikeisk, jei nepadės važiuok reguliuot. Jei nepadės žiūrėk liambda zondus.


Nu bet va dabar teko trasoj pralėkt 600km, tai kaip ir viskas ok, 100km - 9-10l dujų.
Šiaip tai čia mano pirma mašina su dujom, nelabai žinau kas kiek km ką reikia prižiūrėt. Kas ką parekomenduos? Kur ir kokie ten filtrai eina? Dujos tiesioginės, ką dar ten pažiūrėt reikia?

P.s. Visą kitą eksplotaciją sąźiningai kas 10-15k atlieku.


StandartinėParašytas: 28 Gru 2014, 02:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
zls rašė:
P.s. Visą kitą eksplotaciją sąźiningai kas 10-15k atlieku.

As tai atvirksciai - auto eksplotacija kasdien, o aptarnavima -kas 10-15k :D


StandartinėParašytas: 28 Gru 2014, 04:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.03.27
Pranešimai:
223
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
before: E46 328i Touring
now: E36 325i summer beater
Kai man kitoj mašinoj buvo nuėjęs lambda zondas, tai trasoj laikant pastovų greitį valgė normaliai, o mieste kosmosus.

_________________
Life is too short to drive boring cars.
F*ck diesel.


StandartinėParašytas: 28 Gru 2014, 17:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.09
Amžius:
42
Pranešimai:
1537
Miestas:
Lietuva
mazeraty rašė:

Paveikslėlis

Va pvz. Vožtuvas vienoje reduktoriaus korpuso sekcijoje sumontuotas, o filtras į gretutinę sekciją dedasi.



Gerai kad parodei,nes ateina metas keisti duju filtrus ir buciau ieskojes slapios fazes filtro visur tik ne paciam reduktoriui.Nes seimoj 2xjeep abiejuose yra voztuvai su filtrais.O vat motinos auto akis neuzkliuvo kad butu elektromagnetinis voztuvas su filtru.Bet pagalvojau kad giliau kur uzkastas.


StandartinėParašytas: 21 Sau 2015, 14:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.01
Amžius:
36
Pranešimai:
260
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525i
Ex
E36 320i
E34 525d 535i
Taigi problema su
E39 525i 2001 m. sedanas

idetos dujos, atvazineta 10 menesiu be jokiu problemu, ir pradejo traukt i salona duju kvapa per ortakius kai masina stovi uzkurta.
dujos montuotos kaune firmoj luktis, ten ilgai ieskojom to nuotekio kol galu gale visa iranga perdeta is naujo, slangos, reduktorius purkstukai ir t.t... kvapas vistiek yra... dar vienas variantas buvo kad gal ismetimo kolektorius ar kazkas prie jo, nuvariau pas Dainiu studentu gatvej, buvo variantai kad skiles kolektorius arba tarpines.. deja viskas ok. duslerkej jokio nuotekio nera...

gal turit parekomenduot koki meistra ar servisa kas galetu atrast duju nuoteki ? ar buna elektroniniu prietaisu kurie gali tiksliau rast ?


StandartinėParašytas: 21 Sau 2015, 15:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.08.26
Pranešimai:
39
Automobiliai:
E39 525i M54 touring '02
O ar duju reduktorius nera "apsitepalaves"?
Man buvo, kad reduktoriaus membrana buvo sena, tai apsitepalaves buvo reduktorius. Labai smirdejo dujom. Persirinkus duju reduktoriu, bedos dingo.

Edga88 rašė:
Taigi problema su
E39 525i 2001 m. sedanas

idetos dujos, atvazineta 10 menesiu be jokiu problemu, ir pradejo traukt i salona duju kvapa per ortakius kai masina stovi uzkurta.
dujos montuotos kaune firmoj luktis, ten ilgai ieskojom to nuotekio kol galu gale visa iranga perdeta is naujo, slangos, reduktorius purkstukai ir t.t... kvapas vistiek yra... dar vienas variantas buvo kad gal ismetimo kolektorius ar kazkas prie jo, nuvariau pas Dainiu studentu gatvej, buvo variantai kad skiles kolektorius arba tarpines.. deja viskas ok. duslerkej jokio nuotekio nera...

gal turit parekomenduot koki meistra ar servisa kas galetu atrast duju nuoteki ? ar buna elektroniniu prietaisu kurie gali tiksliau rast ?


StandartinėParašytas: 21 Sau 2015, 15:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.01
Amžius:
36
Pranešimai:
260
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525i
Ex
E36 320i
E34 525d 535i
ne, reduktorius idetas naujas, problema vistiek isliko


StandartinėParašytas: 21 Sau 2015, 23:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.13
Amžius:
34
Pranešimai:
81
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 525i 08'
ex. E46 320i 00'
ex. E46 318i 98'
ex. E36 320i 95'
Patarkit kur Vilniuj galima pasikeist dujų filtrus, reugliavimą atlikt ir t.t. Žodžiu gero dujininko reiktų. Gal kas ką parekomenduosit?


StandartinėParašytas: 22 Sau 2015, 21:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.09.06
Pranešimai:
158
Automobiliai:
BMW 7
BMW 5
Edga88 rašė:
Taigi problema su
E39 525i 2001 m. sedanas

idetos dujos, atvazineta 10 menesiu be jokiu problemu, ir pradejo traukt i salona duju kvapa per ortakius kai masina stovi uzkurta.
dujos montuotos kaune firmoj luktis, ten ilgai ieskojom to nuotekio kol galu gale visa iranga perdeta is naujo, slangos, reduktorius purkstukai ir t.t... kvapas vistiek yra... dar vienas variantas buvo kad gal ismetimo kolektorius ar kazkas prie jo, nuvariau pas Dainiu studentu gatvej, buvo variantai kad skiles kolektorius arba tarpines.. deja viskas ok. duslerkej jokio nuotekio nera...

gal turit parekomenduot koki meistra ar servisa kas galetu atrast duju nuoteki ? ar buna elektroniniu prietaisu kurie gali tiksliau rast ?


Vienintelis prietaisas dujų nuotėkiui rasti - muiluotas vanduo, apipurški vieną elementą po kito dujų sistemos, ir apžiūri labai atidžiai tol kol atrandi iš kur burbuliukai pučiasi. Žarnelės nuo purkštukų iki įsiurbimo kolektoriaus gal su užspaudžiamais hamutais sumontuotos, o ne su užsukamais. Gal dujinis MAP'as yra įskilęs, nes jis visas plastikinis kaip taisyklė yra, meistrai persistengia verždami žarnas, ir triokšt atvamzdžio galiukas.. Gal atsilaisvino kuris nors dujų purkštuko žarnelės prijungimo lizdas įsiurbimo kolektoriuje nuo ilgalaikės variklio darbinės vibracijos (gal meistras sriegių klijų bus pagailėjęs ir nepatepęs prieš juos susukant). Gal dujų filtro korpusas per sujungimą leist pradėjo (jei su keičiamu elementu). Na stebuklų negali būt :roll: Kad po kurio laiko pradeda dujomis smirdėti tai čia daug kam būna, bet paprastai bėda yra tame, kad užtenka chamutus perveržti iš naujo ant dujų sistemos žarnų ir problemos nelieka. Nes laikui bėgant žarnų guma kažkiek susėsta ir išlaisvėja sujungimas. O išmetimo kolektorius tai mažiausiai susijęs su dujų įrangą :D Nes tokia logika remiantis, ant benzo perjungus smirdėtų aitroku deginamo benzo kvapu, o sudegintas dujų/oro mišinys tipiniu dujų kvapu tikrai nebesmirdi ;)
Kas ieško - tas randa, o jei neranda - nemoka turbūt ieškoti :roll:


StandartinėParašytas: 24 Sau 2015, 20:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.06.09
Amžius:
38
Pranešimai:
713
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 325
caat rašė:
O ar duju reduktorius nera "apsitepalaves"?
Man buvo, kad reduktoriaus membrana buvo sena, tai apsitepalaves buvo reduktorius. Labai smirdejo dujom. Persirinkus duju reduktoriu, bedos dingo.

is kur ten tepalas gali buti? gal pas tamsta tarpine prapusta todel ten tepaluota?


StandartinėParašytas: 24 Sau 2015, 21:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
sien uzdujinau 39a. gerai idejo blemba, smagiai vaziuoja, jokiu priekaistu. tik sau priekaistai kodel anksciau to nedarem lol.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 24 Sau 2015, 23:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.15
Amžius:
36
Pranešimai:
962
Automobiliai:
e61 525d 05'
Ex:
E39 530i 01'
E34 525i 88'
E32 735i 89'
Kiek kainavo ir kas per įranga? Aš irgi kai idėjau galvojau koks asilas, kad iš kart nedėjau :D. Dar kai atsiranda patarėjų tipo su dujom šudas, nedirba, netraukia, daug ryja, mašinos gadinimas ir t.t. grynas bullshit, traukia, ryja kiek ir rijo, 2 metai jokių parkių dėl įrangos apart filtrų keitimo :D ir 2x pigiau važinėt


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 586 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 40  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery