Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 30 Lap 2024, 13:58

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E32 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 52 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 11 Sau 2015, 01:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.12.21
Pranešimai:
25
Automobiliai:
E32 1990 730 6cyl
sunkus rašė:
o tai nors kibirkstis yra?

Ant dujų, nors ir trumpam užkurti pavyko


StandartinėParašytas: 11 Sau 2015, 15:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.11
Amžius:
41
Pranešimai:
385
Miestas:
Kaisiadorys
Automobiliai:
E32 730 M30B30 92'
E23 728 M30B28 86'
Kawasaki Vulcan 750
Tai cia panasu darosi i elektros gedima. Sakyciau holo daviklis gal.. Nes is visu pasakojimu panasu kad su kuro padavimu bedu ner. Ta slangute kuri eina i coca cola buteliuka yra benzo bako anglinio filtro pajungimui.bet is nuotrauku supratau kad jis pas tave ismestas. Trampliorius tai kibirksties paskirstytuvas.toks oranzinis keraminis gamnys i kuria sueina lvisi zvakiniai laidai. Ji reik nuimti ir paziureti kas viduje darosi.gal viskas uzsioksidave ir pilna gavno.nes tada kibirkstis dingsta. Siaip issuk visas zvakes palik laiduose priliesk prie variklio ir sukant paziurek ar visos normaliai duoda kibirksti. Manau kad cia gali buti beda. Taigi: jei nera kibirskties visiskai 99% kad holo daviklis.arba alkunio veleno padeties dar vadinasi. Jis stovi prie priekinio skyvo o jungtis netoli slegio reguliatoriaus matosi. Jei kibirsktis yra normali ir visose zvakese tada idomiau.bet jei butu gera kibirkstis jis dirbtu dujomis. Is esmes jei holo daviklis geras visi kiti gali buti blogi bet variklis uzsives ir vaziuos nors labai blogai.

_________________
darbas nepriot


StandartinėParašytas: 12 Sau 2015, 03:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.12.21
Pranešimai:
25
Automobiliai:
E32 1990 730 6cyl
Tuckus rašė:
Tai cia panasu darosi i elektros gedima. Sakyciau holo daviklis gal.. Nes is visu pasakojimu panasu kad su kuro padavimu bedu ner. Ta slangute kuri eina i coca cola buteliuka yra benzo bako anglinio filtro pajungimui.bet is nuotrauku supratau kad jis pas tave ismestas. Trampliorius tai kibirksties paskirstytuvas.toks oranzinis keraminis gamnys i kuria sueina lvisi zvakiniai laidai. Ji reik nuimti ir paziureti kas viduje darosi.gal viskas uzsioksidave ir pilna gavno.nes tada kibirkstis dingsta. Siaip issuk visas zvakes palik laiduose priliesk prie variklio ir sukant paziurek ar visos normaliai duoda kibirksti. Manau kad cia gali buti beda. Taigi: jei nera kibirskties visiskai 99% kad holo daviklis.arba alkunio veleno padeties dar vadinasi. Jis stovi prie priekinio skyvo o jungtis netoli slegio reguliatoriaus matosi. Jei kibirsktis yra normali ir visose zvakese tada idomiau.bet jei butu gera kibirkstis jis dirbtu dujomis. Is esmes jei holo daviklis geras visi kiti gali buti blogi bet variklis uzsives ir vaziuos nors labai blogai.


Labas, dėkui už pagalbą. Patikrinau holo daviklį su multimetru. Rodo 467omus. Pagal manualą tai turėtų būt 550 +-10% omų. Tai reiškia holo daviklis blogas, ar toks nukrypimas dar nereiškia, kad blogas? Taippat nusiimiau oro srauto matuoklę (gana lengva procedūra), patikrinau sklendę jos viduje, tai ji kreivai stovi ir braukiasi vienu šonu į gaubtą, stringa. Ar jau jai visai chana? Taippat, neturėjau kaip išsukti žvakės ( jei kam bus įdomu, prie žvakių praėjimą radau nuėmęs oro filtrą ir jo laikiklį ) tai nuėmiau žvaklaidį ir pajungęs pliusą prie jo, minusą prie kėbulo, prasukus starterį, matyti, kad elektra duoda per žvaklaidį, tai turbūt su kibirkštim problemos nėra?


StandartinėParašytas: 13 Sau 2015, 17:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.11
Amžius:
41
Pranešimai:
385
Miestas:
Kaisiadorys
Automobiliai:
E32 730 M30B30 92'
E23 728 M30B28 86'
Kawasaki Vulcan 750
na trumpai parasysiu, kad butu lengviau bedas spresti :)
taip kaip parasei nei zvakiu nei kibirksties nepatikrinsi. kazkas kibirksciuoja. bet gal tik tarpais...
pirk naujas zvakes. kainuoja 10-12lt/vnt. nes turbut pries daug metu jos bus keistos paskutini karta.
matuokle turi nestrigti visiskai. geriausia butu isigyti kita sveika. nenusaudyta, neardyta, nestrigancia.
kaip tas trampliorius? ar buvai nuemes? kas ten darosi?
holo daviklis greiciausiai geras.
snekant globaliau, jei zadi vazineti bent pora metu su masina tada ismeti slangines dujas nafik. pakeiti laidus, zvakes, srauto matuokle, visas sugadintas gofras, greiciausiai laisvos eigos voztuva. zodziu kad masina jau pradetu padoriai vaziuoti benzu. tada dedi tiesiogines dujas ir vazineji toliau be nesamoniu kurias gali sukelti slangines dujos. o kaip matai tu nesamoniu labai daug :)

_________________
darbas nepriot


StandartinėParašytas: 14 Sau 2015, 03:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.12.21
Pranešimai:
25
Automobiliai:
E32 1990 730 6cyl
Tuckus rašė:
na trumpai parasysiu, kad butu lengviau bedas spresti :)
taip kaip parasei nei zvakiu nei kibirksties nepatikrinsi. kazkas kibirksciuoja. bet gal tik tarpais...
pirk naujas zvakes. kainuoja 10-12lt/vnt. nes turbut pries daug metu jos bus keistos paskutini karta.
matuokle turi nestrigti visiskai. geriausia butu isigyti kita sveika. nenusaudyta, neardyta, nestrigancia.
kaip tas trampliorius? ar buvai nuemes? kas ten darosi?
holo daviklis greiciausiai geras.
snekant globaliau, jei zadi vazineti bent pora metu su masina tada ismeti slangines dujas nafik. pakeiti laidus, zvakes, srauto matuokle, visas sugadintas gofras, greiciausiai laisvos eigos voztuva. zodziu kad masina jau pradetu padoriai vaziuoti benzu. tada dedi tiesiogines dujas ir vazineji toliau be nesamoniu kurias gali sukelti slangines dujos. o kaip matai tu nesamoniu labai daug :)


Taip ir planuoju daryt, šlanginės dujos tikrai pinigų nesutaupo. Šiandien atsitiesinau oro sklendę išsiardęs, vaikšto be problemų, bet problemos neišsprendė, nesikuria. Žvakes ir laidus tikrai noriu pasikeist. Man labai reiktų žinot kokį raktą žvakėm išiminėt nusipirkt? Gal būna specialūs? Ar bent dydis koks tos veržlės?


StandartinėParašytas: 14 Sau 2015, 10:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.11
Amžius:
41
Pranešimai:
385
Miestas:
Kaisiadorys
Automobiliai:
E32 730 M30B30 92'
E23 728 M30B28 86'
Kawasaki Vulcan 750
Zvakinis raktas 21 mm jei gerai atsimenu.buna specialus, gali pirkti komplekta uz kokius 200lt kuriame bus pilna galvuciu ir to komplekto uztenka isardyti visai masinai.ten bus ir zvakinis raktas.
O del nesikurimo dar gali buti kalta duju perjungimo rele. Gal laidai ne taip sujungti netycia.sunku pasakyti nematant situacijos gyvai.

_________________
darbas nepriot


StandartinėParašytas: 14 Sau 2015, 18:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.12.21
Pranešimai:
25
Automobiliai:
E32 1990 730 6cyl
Dėl kuro perjungimo relės, tai nžn, man važiuojant ant benzo sustojo bmw. Tada užsikūrė dujom, davažiavau iki namų ir poto nei ant to nei ant to nesikūrė...
Reikėtų apskritai man tas dujas nafig atjungt, nes nervuoja mane jos, bet ieškot kur ten kokie laidai prie kokių knopkių prijungti perdaug vargo. Reikės tą palikt meistram, kai važiuos normaliai ant benzino.
Užsisakiau šiandien iš eolto žvekes, buvo kiek pigiau, nei 12lt, po 9lt radau, gal sueis.
Skambinausi dėl žvaklaidžių, tai tik po 100eur pigiausi. Atrodo kiek brangoka. Ar čia normali kaina?


StandartinėParašytas: 14 Sau 2015, 20:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.02.05
Amžius:
42
Pranešimai:
1229
Miestas:
Drsk
Automobiliai:
ex E32 735
E32 750 Highline...MELYNAS (komoj)
E32 740 raudonas (judesy)
Nikas:
Dramblys
Neblogas tu diedas svytury, gal ir gabus, bet patirties truputi truksta, tai ar nepaprasciau nuvaryti pas koki meistriuka kuris turi daugiau patirties ir susitvarkyti auto, kad ji vaziuotu, o ne keitaliot viska is eiles?!
pastovesi jam uz nugaros, pasimokinsi ir turesi riedanti automobili.
kaip tau tokia ideja?!

_________________
Двухлитровым бывает только сок.


StandartinėParašytas: 14 Sau 2015, 20:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.12.21
Pranešimai:
25
Automobiliai:
E32 1990 730 6cyl
Nu matai sunkus, dirbu visą dieną prie kompo tai nueit į garažą pabimbinėt, būdas smegenim pravėdint.
Daug dar neraukiu, tai į servisą ar pas gerą patikimą meistriuką nuvežt galimybės tikrai neatmetu. Žiūrėsiu kaip ten su tom žvakėm bus, gal paaiškės kasnors išsukus pažiūrėjus ir pakeitus.
O juk ir filtas/žvakės pakeistos nuostolio nepadarys :)


StandartinėParašytas: 16 Sau 2015, 23:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.12.21
Pranešimai:
25
Automobiliai:
E32 1990 730 6cyl
Žodžiu išėmus žvakes matyt kad juodos visos ir toks vaizdas, kad kelis priekinius cilindrus užpila, kitų ne. Mažu kuro sistema gali būt užsikimšus?


StandartinėParašytas: 19 Sau 2015, 09:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.11
Amžius:
41
Pranešimai:
385
Miestas:
Kaisiadorys
Automobiliai:
E32 730 M30B30 92'
E23 728 M30B28 86'
Kawasaki Vulcan 750
jei zvakes juodos tai arba uzpila arba tepalas patenka. bet kadangi apie dumijima kalbos nebuvo tai manau, kad uzpila benzo. del to galejo buti kalta strigusi matuokle, pasikise/myzantys purkstukai, tiesiog i isiurbimo kolka begantis kuras. zodziu keisk zvakes ir ziurek ar dirbs dujomis, nes panasu kad benzu nedirbs tikrai kol kas.

_________________
darbas nepriot


StandartinėParašytas: 22 Sau 2015, 13:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.12.21
Pranešimai:
25
Automobiliai:
E32 1990 730 6cyl
Žodžiu jau vedasi. Ačiū labai forumo dalyviams už patarimus!!!
Problema buvo elektroj, prichimyčinta su dujom buvo, purkštukai nepurškė. Taippat oro srauto matuoklei buvo ragai, tai reikėjo pakeist. Dabar dirba tolygiai, bet apsukų ant laisvo 2000. Turiu du vožtuvus laisvos eigos, abu taippat. Šiaip vaikšto patys vožtuvai, bet gal el. dalis nusprogus? Nuo šaudymo gali nueiti tie vožtuvai? Gal dar kame gali būt problema?


StandartinėParašytas: 22 Sau 2015, 16:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.11
Amžius:
41
Pranešimai:
385
Miestas:
Kaisiadorys
Automobiliai:
E32 730 M30B30 92'
E23 728 M30B28 86'
Kawasaki Vulcan 750
Na dziugu girdeti, kad reikalai i teigima puse juda:) 2000 rpm cia dujomis ar benzu ? variklis siltas ar saltas? jei dujomis tai reik reguliuoti dujas. jei benzu tada galetu buti kaltas ir tas laisvos eigos voztuvas. bet dazniau pulsuoja variklis kai jis stringa. gali buti ir matuokle kalta. pabandyk isvalyti LEV kokiu nors carb cleaner ir istikink kad jis vaiksto lengvai be jokiu kliuciu ir striginejimu. susildyk varikli iki darbines temp ir ziurek tada. gali pabandyti nuemes oro isiurbimo gofra pastumdyti matuokles lopetele ir ziureti kaip keiciasi variklio darbas.
dirbant varikliui bandei atjungti pajungti LEV? paziurek ar yra pokyciu? jei nereaguoja reik ziureti ar ateina signalas i ji.

_________________
darbas nepriot


StandartinėParašytas: 22 Sau 2015, 17:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.12.21
Pranešimai:
25
Automobiliai:
E32 1990 730 6cyl
Tuckus rašė:
Na dziugu girdeti, kad reikalai i teigima puse juda:) 2000 rpm cia dujomis ar benzu ? variklis siltas ar saltas? jei dujomis tai reik reguliuoti dujas. jei benzu tada galetu buti kaltas ir tas laisvos eigos voztuvas. bet dazniau pulsuoja variklis kai jis stringa. gali buti ir matuokle kalta. pabandyk isvalyti LEV kokiu nors carb cleaner ir istikink kad jis vaiksto lengvai be jokiu kliuciu ir striginejimu. susildyk varikli iki darbines temp ir ziurek tada. gali pabandyti nuemes oro isiurbimo gofra pastumdyti matuokles lopetele ir ziureti kaip keiciasi variklio darbas.
dirbant varikliui bandei atjungti pajungti LEV? paziurek ar yra pokyciu? jei nereaguoja reik ziureti ar ateina signalas i ji.


Apsukos benzinu, dujom nekūriau ir nekursiu. Oro srauto matuoklė bus gera, nes nuo auto be dujų (bent jau nebuvo šovusios ant tos matuoklės). LEV išbandžiau tris. Su visais trim taspats. Tiesa, čia sūkiai dideli tiek šaltam tiek šiltam varikliui. Buvau atjungęs LEV nuo veikiančio, skirtumo nebuvo, tik pajungiant sudrebėjo variklis, momentaliai nukritus apsukom ir vėl taspats. Reiks pasiskaitinėt, kaip tą fiškę tikrint, ar ateina signalas...


StandartinėParašytas: 22 Sau 2015, 19:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.11
Amžius:
41
Pranešimai:
385
Miestas:
Kaisiadorys
Automobiliai:
E32 730 M30B30 92'
E23 728 M30B28 86'
Kawasaki Vulcan 750
Patikrint labai lengva.ijungus degima turi ateiti ~5v i fiske. Pabandyk dar pastumdyt matuokle kaip sakiau. Ir dar ka reiktu patikrint tai ar droselio sklende pilnai graziai uzsidaro.tada nuimk fiske ir su testeriu matuok varza.turi kazka rodyti esant pilnai uzdarytai ir pilnai atidarytai.visas kitas tarpas kai sklende pradaryt turi nerodyti jokios varzos nes kompas tada turi tris padetis.pilnai uzdaryta.tuo metu dirba LEV.atidaryta tuomet variklis dirba pagal visus daviklius ir ecu map.kai gazas ikidugno tada suveikia ribotuvas.tai zodziu jei dirbant ant laisvu kompas to nesupranta arba sklende pradaryta nors kiek ir gaunasi tos durnos apsukos.

_________________
darbas nepriot


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 52 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery