Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 00:29

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 136 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 16 Sau 2015, 00:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.05.18
Amžius:
34
Pranešimai:
74
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E60 530d M57TU '03
Kas jums zmones darosi? Jau ne pirma karta sitam forume kabinejates is oro.

Ta "paprastoji" irgi yra klima, tiesiog paprastesne (beveik visiskai paprasta). Pats gamintojas skirsto "IHKA Basis" ir "IHKA High". IHKA - Integriertes Heizung und Klimaautomatik (Integrated Heating and Climate Control).

IHKA Basis esant AUTO padeciai: palaiko nustatyta temperatura (puciamo oro temperatura ir greitis), nepucia visai oro kol variklis dar pakankamai neisilo. Daugiau skirtumu nuo golfiniu kontroliu lyg ir nepastebejau.

Eilini karta apibendrinant kalbas i pievas - IHKA Basis neturi REST funkcijos. ačiū vaiku darzeliui ;) badykit i akis tada, kai bus del ko.

_________________
BMW automobilių sąrašas / palyginimas / greita paieška: https://bind.lt/specs/bmw


StandartinėParašytas: 16 Sau 2015, 08:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Kad nesikabina čia niekas. Patys aiškinamės.


StandartinėParašytas: 16 Sau 2015, 09:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.20
Pranešimai:
680
Automobiliai:
E92 330 M57/T2 '06
ex CIVIC FK3 2.2 iCDT-i '06
Nu tai kaip ir teisingai spejau...
IHKA basis - auto regualiuoja tik ventiliatoriaus greiti bandydamas islaikyti nustatyta temperatura (+ kaip edvinas sake, dar nepucia oro kol variklis pakankamai neisilo)
IHKA high - auto reguliuoja viska, ir ortakiu padeti, greiti, turi rasojimo ir sviesos daviklius ir pagal tai nukreipineja oro srautus, plius man atrodo turi kelis temperaturos daviklius, pamates kad kojose salciau, ten ir nukreipineja srauta, (+ kaip edvinas sake ir priklauso rest funkcija) :)


StandartinėParašytas: 16 Sau 2015, 09:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
edvn rašė:
Kas jums zmones darosi? Jau ne pirma karta sitam forume kabinejates is oro.

Ta "paprastoji" irgi yra klima, tiesiog paprastesne (beveik visiskai paprasta). Pats gamintojas skirsto "IHKA Basis" ir "IHKA High". IHKA - Integriertes Heizung und Klimaautomatik (Integrated Heating and Climate Control).

IHKA Basis esant AUTO padeciai: palaiko nustatyta temperatura (puciamo oro temperatura ir greitis), nepucia visai oro kol variklis dar pakankamai neisilo. Daugiau skirtumu nuo golfiniu kontroliu lyg ir nepastebejau.

Eilini karta apibendrinant kalbas i pievas - IHKA Basis neturi REST funkcijos. ačiū vaiku darzeliui ;) badykit i akis tada, kai bus del ko.

Niekas nesikabineja, bandom issiaiskint, nors is esmes turetu buti [CENZŪRA]. Nes zmogus tingi paskaityt manuala.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 16 Sau 2015, 09:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
Gumuliokas rašė:
Nu tai kaip ir teisingai spejau...
IHKA basis - auto regualiuoja tik ventiliatoriaus greiti bandydamas islaikyti nustatyta temperatura (+ kaip edvinas sake, dar nepucia oro kol variklis pakankamai neisilo)
IHKA high - auto reguliuoja viska, ir ortakiu padeti, greiti, turi rasojimo ir sviesos daviklius ir pagal tai nukreipineja oro srautus, plius man atrodo turi kelis temperaturos daviklius, pamates kad kojose salciau, ten ir nukreipineja srauta, (+ kaip edvinas sake ir priklauso rest funkcija) :)


+high turi 2 zonas


StandartinėParašytas: 16 Sau 2015, 15:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Integrated automatic heating / air-conditioning system (IHKA), Basic and High E60, E61, E63, E64
Introduction
The integrated automatic heating/air conditioning system (IHKA) is available in the versions Basic and High (option 534).
- E60 and E61
Standard equipment: IHKA Basic (IHKA High on 545i)
- E63 and E64
Standard equipment: IHKA High
The automatic air conditioning system High has separate ranges of adjustment for the driver' side and for the front-passenger side.
New features of the IHKA:
- An electric auxiliary heater working on the PTC principle (positive temperature coefficient) is installed on vehicles with diesel engines
The electric auxiliary heater is a component of the heat exchanger for the heating system. Electric heating elements made of aluminium have been added to the fins in the coolant flow of the heating system heat exchanger. The air drawn in is directly heated by these heating elements and fed into the vehicle interior through the air vents. In principle, the electric auxiliary heater works like an electric fan heater.
- Condensation sensor
The condensation sensor detects an imminent misting up of the windscreen, before condensation actually forms. To prevent the windows from misting over, the IHKA control unit starts to work through a table of measures as soon as a certain level of humidity is detected at the windscreen.
- LIN bus (Local Interconnect Network bus)
The LIN bus serves to actuate flap motors, the electric auxiliary heater and the blower motor in the heating/air-conditioning system.
- Convertible program (E64 only)
When the convertible top is opened and the air-conditioning system is in automatic mode, the convertible program is automatically activated.
The convertible program adapts the air-conditioner settings (blower, airflow, temperature) to the conditions created by the open top. The settings do not have to be changed when the top is opened or closed.
The convertible program is stored in the IHKA control unit.
Differences between IHKA Basic and IHKA High:
Prikabintas failas:
dif.jpg
dif.jpg [ 29.17 KiB | Peržiūrėta 13203 kartus(ų) ]

Issamiau: http://www22.zippyshare.com/v/zQIdU4CA/file.html


StandartinėParašytas: 27 Sau 2015, 15:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.05.18
Amžius:
34
Pranešimai:
74
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E60 530d M57TU '03
Buvau pas Vitaliju Kalotej, taip pat Autokurte.. niekas nenori apsiimti mano Webasto. Ir siaip jau beveik principo reikalas pasidare issiaiskinti paciam, pries vaziuojant i Krasta :)

Neuzvedus variklio greit pasiekia apie 200°C ir issijungia.
Esant uzvestam varikliui lyg ir veikia normaliai, neissijungineja. Webasto termo daviklis svyruoja apie 140°C, nors variklis dar tik ipusejes silti.

Apciupinejau slangas kurios isyla veikiant webastai neuzvedus variklio:
http://bmwfans.info/parts-catalog/E60/E ... ihka_basis
Prikabintas failas:
Untitled-1.jpg
Untitled-1.jpg [ 65.17 KiB | Peržiūrėta 13091 kartus(ų) ]

Slangos nr. 4, 2 ir 1 siltos, nr. 7 saltas. Voztuvas nr. 6 ir slanga nr. 5 nepasiekiama, todel kas vyksta su jais - nezinau. Bet jeigu jau nr. 7 saltas, tai turbut voztuvas veikia ir srauta nukreipia teisinga linkme per slanga nr.5 atgal link webastos. O galbut gali buti taip, kad voztuvas nr. 6 uzsikirtes tokioje padetyje, kad nepraleistu antifryzo srauto nei i varikli, nei i webasta? Tada butu logiska, kad nors webasto pompa veikia, bet ji neturi ko pompuoti ir cirkuliacijos vistiek nesukuria. Ar gali taip buti?

Zodziu, itarimai tokie:
1. Webasto pompa - siaip klaidu bloke nera, todel esu linkes tiketi, kad ji veikia. Ar gali buti taip, kad ji is tikruju neveikia, nors ir nera klaidos?
2. Perjungimo voztuvas nr. 6 blokuoja antifryzo srauta
3. Temperaturos daviklis - jo rodomos temperaturos nelabai logiskos, bet Youtube teko matyti, kad kai zmonems jis neveikia, buna "uzstriges" ties viena rodoma temperatura, kuri nesikeicia, o pas mane ji keiciasi, nesoliuoja. Kazin ar nebus cia farenheitais pateikta, bet INPA rodo klaidinga matavimo vieneta..

_________________
BMW automobilių sąrašas / palyginimas / greita paieška: https://bind.lt/specs/bmw


StandartinėParašytas: 19 Vas 2015, 23:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.02.19
Pranešimai:
3
Ieskojau benzino e60, taciau labia sunku rasti ka gero, kokia nuomone jei bmw e60 dyzelis su webasto, bet vazineciau mazesniais atstumais 5-10 km , reikia , kad masina greitia susiltu iki darbiens temeraturos ir ir salone butu silta ( bedos su kraujotaka )
1. Ar galima imontuoti i e60 webasto ar auto uzvedima, kas geriau butu, masina nuosavame kieme.
2. Kas geriau webasto pasildymas ar auto uzvedimas pasildyti salona?


StandartinėParašytas: 19 Vas 2015, 23:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
jei reikai silto automobilio iskart - webasto. gali isideti, jei nebuvo komplektacijoje.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 23 Vas 2015, 19:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.02.17
Pranešimai:
20
Automobiliai:
E60 xd
Sveiki patikrinus automobilio e60 530 dxd komplektaciją nėra webastos bet valdymas yra per meniu einant viską randu, tai ar galiu naiviai tikėtis kad webasta buvo įdėta jau vėliau.


StandartinėParašytas: 23 Vas 2015, 20:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
ka tu ten randi? daug kas ventiliacijos nustatymus maiso su webastos


StandartinėParašytas: 23 Vas 2015, 20:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.02.17
Pranešimai:
20
Automobiliai:
E60 xd
Nu randu independent ventilation ir independent heater su timeriais zodziu kol kas masina ne namie reiks giliau paknist


StandartinėParašytas: 23 Vas 2015, 23:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
Tai arba yra, arba head unitas prikoduotas nesmoniu


StandartinėParašytas: 23 Vas 2015, 23:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.02.17
Pranešimai:
20
Automobiliai:
E60 xd
donce258 rašė:
Tai arba yra, arba head unitas prikoduotas nesmoniu

Reiks paieškot ten kur ji turi statytis kai parsivarysiu.


StandartinėParašytas: 09 Bir 2015, 15:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.05.26
Amžius:
53
Pranešimai:
34
Miestas:
Kaunas
edvn rašė:
Ta "paprastoji" irgi yra klima, tiesiog paprastesne (beveik visiskai paprasta). Pats gamintojas skirsto "IHKA Basis" ir "IHKA High". IHKA - Integriertes Heizung und Klimaautomatik (Integrated Heating and Climate Control).

IHKA Basis esant AUTO padeciai: palaiko nustatyta temperatura (puciamo oro temperatura ir greitis), nepucia visai oro kol variklis dar pakankamai neisilo. Daugiau skirtumu nuo golfiniu kontroliu lyg ir nepastebejau.

Eilini karta apibendrinant kalbas i pievas - IHKA Basis neturi REST funkcijos. ačiū vaiku darzeliui ;) badykit i akis tada, kai bus del ko.

Jei pas mane yra IHKA Basis ir jis neturi REST funkcijos, tai kam tada reikalinga auxiliary water pump? Kokia funkcija ji atlieka?

_________________
E61 3.0D 160kW M57N 2004


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 136 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery