Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Lap 2024, 21:13

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 25 Gru 2014, 22:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.12.25
Pranešimai:
3
Automobiliai:
E46, 318i, 105kw, 2004-04
Laba diena.

masina: 318i, 2.0l, 105 kw, 2004-04 metų.
Problema su liambda zondu stovinčiu prieš katalizatorių. Stovi LSU4.2 0 258 007 142 (5 laidų: baltas, rūdas, juodas, raudonas ir geltonas).

Diagnostikoje pasakė, kak liambda nėra pasiruošusi darbui nes neveikia liambdos šildymas ir patarė pradžiai patikrinti laidus ir šildymo elementą (jo varžą). patikrinau visus laidus einančius nuo kompo esančio po kapotu iki liambdos, laidai sveiki. Liambdos šildymo elemento (baltas ir rūdas laidas) varža esant šaltam varikliui - ~3 om, esant karštam varikliui ~4 om, lyg ir šildymo elementas gyvas.

Pradėjau tikrinti paduodamą ant šildymo elemento įtampą ir paaiškėjo, kad atjungus zondą paduodama įtampa - ~12V, prijungus zondą įtampa krenta iki ~0.2V ir iškart pakila iki ~11.9V ir vėl iškart krenta iki ~0.2V ir taip pastoviai pakila ir krenta, po 1 dienos vėl pasimatau, įtampa šokinėjo diapazone 0.2-2.8V, neesu elektrikas bet atrodo kad tokie šildymo elemento įtampos šokinėjimai nėra gerai, prašau pagalbos dėl ko gali atsirasti tokie šokinėjimai ir kaip tai galima ištaisyti, ar sistemai normaliai veikiant su LSU4.2 zondų turi buti palaikoma pastovi ~12V įtampa ?

Jei neklistu juodas laidas yra signalo laidas, kokiame diapazone jis turi veikti ? 0.2-0.9V ar kitame ?


StandartinėParašytas: 26 Gru 2014, 11:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.03
Amžius:
45
Pranešimai:
628
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E87 116i N45 '07
Ex E81 118d N47 '07
Ex E46 316Ti N42 '03
Ex E36 328 M52 '97 Touring
Ex E34 525 M20 '89 Sedan
Ex E30 316 M10 '84 Sedan
Šildymo elementas pačiame zonde? Manau kad keiti zondą ir baigiasi problemos.


StandartinėParašytas: 26 Gru 2014, 12:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.08.03
Pranešimai:
93
Automobiliai:
E39 528, E46 330d
Sild. Elementas gal ir geras, varza ir turetu buti panasi, 2-3om, pasilus truputi didesne. Itampa i si sild. Elementa nepaduodama pastoviai o palaikoma kontrolerio kuris sild. Elemento temp palaiko 750C.
Nieko nepadarysi, gali dar pamatuoti varza tarp sarvo ir sild elemento laidu, turetu virs megaomo buti. Jokiu budu nejunk sild. Elemento tiesiai prie akumo, sudeginsi matavimo davikli.


StandartinėParašytas: 26 Gru 2014, 12:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.08.03
Pranešimai:
93
Automobiliai:
E39 528, E46 330d
Tiesa, matuojama daviklio ne itampa o srove, pratekanti raudonu laidu. Kiek turi buti nezinau, atsisiusk zondo pdf. Turetu nesiekti 30ma, visi sroviniai davikliai dazniausiai buna nuo 4-20mA, kartais nuo 0-20mA.


StandartinėParašytas: 26 Gru 2014, 14:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.12.25
Pranešimai:
3
Automobiliai:
E46, 318i, 105kw, 2004-04
Puikis rašėi galima dar pasimatuoti varžą tarp šarvo ir šild laidų, kas tas šarvas ? :)
Andriux bučiau pasikeites zondą bet jeigu neklistu jeigu nuo kompo paduodamos įtampos, srovės yra blogos, nestabilios... tai naują zondą galima bus išmesti po poros mėnesių ar net savaičių, todėl noriu isitikinti kad sistema veikia normaliai. buvau keliose servisuose bet meistrai neapsiima patikrinti nes nežino kaip tikslei turi veikti visa šita sistema, o internete informacijos daug bet ji skirtinga ir nežine kur tiesa kur melas ir kokiam zondo tipui tinka.


StandartinėParašytas: 26 Gru 2014, 15:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.08.03
Pranešimai:
93
Automobiliai:
E39 528, E46 330d
Normalaus gamintojo dauguma davikliu laidu buna su sarvu, metalyne laidu ar folgos pyne aplink atskira laida arba laidu pluosta. Cia kad nepatektu signalo trukdziai is daviklio keliaudami per laidus. Daznai sarvo ir nebuna.Sarvas sujungiamas su auto mase. Kazkada, kitam auto truputi domejausi. Siaip gali tikrinti varza tarp auto korpuso ir sild. Elemento, gali but pazeistas sild. Elementas ir siektis su korpusu.
Nezinau tiesa, netiesa. Pries pora metu skaiciau kad siems davikliams ziauriai kenkia svyno priedai taipogi glikolis (ausinimo skyscio garai), per tarpine patenka i tepalus.....zodziu tokiu atveju gali daviklis ir 20t km nelaikyti, siaip ju tarnavimas apie 160t, kaip ir smagracio :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery