Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Lap 2024, 23:27

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 475 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 32  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 17 Gru 2014, 01:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Siaip tema apie m57 2n motorus. Foto cia N47 veleno atsakymas i klausima ar as juos keiciasi zvaigzdute. O ar keist grandines apsimoka tai patys pasidomekit komplekto ir darbu kainas ir uz kiek siai dienai galima nupirkti visa motora. Paskutiniu metu paklausa situ motoru auga tai jie ir brangsta.


StandartinėParašytas: 17 Gru 2014, 10:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Paimtu kas protingai ir surasytu TIKSLIAI, kokiu detaliu reikia bent jau. Galima butu paskaiciuoti. Negali zinoti kokie varztai/tarpines ar rieboksliai dar reikalingi. Kodais reiktu.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 17 Gru 2014, 12:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Isivedi vin i bmw kataloga ir ziuri, nematau problemos. Be to kiekvienas atvejis gali but skirtingas priklausomai ar jau trukus ar ne ir kokia zala padaryta.


StandartinėParašytas: 17 Gru 2014, 20:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.05
Amžius:
38
Pranešimai:
513
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39, 530d 99m
e60 530d 08m LCI
Klausimas dar tada kuom skiriasi grandines remontas dar netrukus grandinei varikliui m57 2n ir N47?pas ka sudetingesnis tvarkymas ir didesnes islaidos. Ir kuris variklis is ju daugiau problematiskas. Dekui


StandartinėParašytas: 17 Gru 2014, 20:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
variklis N47


StandartinėParašytas: 18 Gru 2014, 21:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.11.24
Pranešimai:
59
Automobiliai:
2007 e91 335d Touring
Ta grandiniu problema tokia ispusta, kad net nejuokinga. Tai nutinka gal kas 20am minetam varikliui, o jus jau puolat grandines is anksto keisti. Isivaizduokime, dalyvaujate loterijoje, kurioje galima laimeti 5000lt, bet sansai yra 5%, o bilieto kaina 3000lt..., butent tai tie, kurie preveciskai keicia ir daro. Durnizmas.


StandartinėParašytas: 18 Gru 2014, 21:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Andre75 rašė:
Ta grandiniu problema tokia ispusta, kad net nejuokinga. Tai nutinka gal kas 20am minetam varikliui, o jus jau puolat grandines is anksto keisti. Isivaizduokime, dalyvaujate loterijoje, kurioje galima laimeti 5000lt, bet sansai yra 5%, o bilieto kaina 3000lt..., butent tai tie, kurie preveciskai keicia ir daro. Durnizmas.

Tapati masciau, nutruks nutruks, visko nenumatysi. Suprasciau remontas max 500 lt, nu tai tekto profilaktiskai kaip tepalus.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 18 Gru 2014, 22:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.12.25
Pranešimai:
176
Automobiliai:
E39 530d 2003 ex

E61 535d 2006
Andre75 rašė:
Ta grandiniu problema tokia ispusta, kad net nejuokinga. Tai nutinka gal kas 20am minetam varikliui, o jus jau puolat grandines is anksto keisti. Isivaizduokime, dalyvaujate loterijoje, kurioje galima laimeti 5000lt, bet sansai yra 5%, o bilieto kaina 3000lt..., butent tai tie, kurie preveciskai keicia ir daro. Durnizmas.



Nesutikciau su tuo niekuo nepagristu teiginiu...

Ar zinai kokie i Lietuva dazniausiai atvaziuoja E60/61 bmw ? Arba trukusia grandine arba isiurbimo kolektoriaus sklendem itrauktom i varikli. E60/61 dauzti atvaziuoja labai retai, vien delto, kad automobilio priekis yra aliuminis, lanzeronai yra aliuminiai, todel ju atitampyti neimanoma, vienintelis budas juos keisti naujais virinant ar kniedijant. Aliuminio virinimas yra sudetingas dalykas ir garaziniai tokiu dalyku nesugeba padaryti del brangios aliuminio virinimo irangos. Kaip tu manai del ko Lietuvoje BMW pigesni negu Vokietijoje ? Del to, kad variklio ten niekas neremontuoja... Pirikupai sutvarko tik siaip sau ir paleidzia i rinka, todel grandines, tempeju, slopintuvu ir zvaigzdziu keitimas yra butinas norint ramiai vazineti. Krasta auto komentaras buvo, kad didele problema del ko truksta grandines yra perdidelis tepalu keitimo intervalas 30 tukst. km. Lietuvoje daugumai vazinejanciu jis galetu buti tik 15-20 tukst. km. del trumpu atstumu...


StandartinėParašytas: 18 Gru 2014, 23:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Sveiku is vokieciu lietuviai neiperka, nebent sudrozta. Tad i lt keliauja atsuktom ridom arba trukusiom grandinem. Grandine keist manyciau reiktu ties 250-300k, aisku tikru k. Ir tai dar neriba, jei fanas vazinejo ir kas 15k tepalus keite.
Prisiperka chebra pigiu su 200k masinu, kai istikruju 400+jos...
Kai savo pirkau, is apie 15 vnt. Kurias tikrinau 12, buvo atsuktos. Jau nekalbu kiek buvo apziureta ir net netikrinta, nes visos kaip 600k prabegusios...
Nori geros masinos mokek brangiai, perki pigia "keisk grandine".:)


p.s. dar klausymas kiek yra bmw variklio resursas, nes prie 400k keist grandine del pvz 50k. Ar verta...

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 19 Gru 2014, 13:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.11.24
Pranešimai:
59
Automobiliai:
2007 e91 335d Touring
Darenasp rašė:
Sveiku is vokieciu lietuviai neiperka, nebent sudrozta. Tad i lt keliauja atsuktom ridom arba trukusiom grandinem. Grandine keist manyciau reiktu ties 250-300k, aisku tikru k. Ir tai dar neriba, jei fanas vazinejo ir kas 15k tepalus keite.
Prisiperka chebra pigiu su 200k masinu, kai istikruju 400+jos...
Kai savo pirkau, is apie 15 vnt. Kurias tikrinau 12, buvo atsuktos. Jau nekalbu kiek buvo apziureta ir net netikrinta, nes visos kaip 600k prabegusios...
Nori geros masinos mokek brangiai, perki pigia "keisk grandine".:)


p.s. dar klausymas kiek yra bmw variklio resursas, nes prie 400k keist grandine del pvz 50k. Ar verta...


Skaityk dar karta posta, jei pagrindo nesupratai. Kam keisti grandine, jei tu nezinai truks ji ar netruks ir jos keitimas atsieina kito variklio kaina?
Vadovaujantis tavo logika tai ne tik grandine reiketu keisti, bet pavaru deze, tilta. ABS,... ir.....gi jie gali taip pat nueiti...

apie kokius jus cia resursus kalbat? :) kurioje vietoje nors vienas gamintojas, apart ziguliai, apie ji kada nors rase?:)


StandartinėParašytas: 19 Gru 2014, 15:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.08
Amžius:
43
Pranešimai:
1991
Miestas:
Drammen, Norway
Automobiliai:
BMW 17 i3 60ag
BMW 12 E70 3.0d
ex BMW 05 E90 320i
ex BMW 98 E39 528iA
Bet tai idomiai... Is Voketijos pagal kai kuriuos atkeliauja auto su 400 000 km. ir nekeistos grandines, bet jau ant mirties, todel keiciam, o va turiu gyvu pvz. Norvegijoje, kai grandines truksta nesulaukus ir 100 000 km. ir kai kuriem pazystamiems nuejo po 150 000 km. ridos. Tai kaip cia iseina Voketijos rinkai grandines geresnes deda, ar Norvegijoj per salta? :mrgreen: Kalba buvo apie dyzelinisu motorus, N47, M57...
O ir benzininiai ne ka geriau visi Nxx, mano pvz. kas nematet mano auto temoj tai imetu cia, kaip issitampo grandines.
153 000 km. tikra rida.


Paskutinį kartą redagavo Džiunglių Šniūrs 12 Spa 2015, 21:58. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 19 Gru 2014, 15:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Andre75 rašė:

Skaityk dar karta posta, jei pagrindo nesupratai. Kam keisti grandine, jei tu nezinai truks ji ar netruks ir jos keitimas atsieina kito variklio kaina?
Vadovaujantis tavo logika tai ne tik grandine reiketu keisti, bet pavaru deze, tilta. ABS,... ir.....gi jie gali taip pat nueiti...

apie kokius jus cia resursus kalbat? :) kurioje vietoje nors vienas gamintojas, apart ziguliai, apie ji kada nors rase?:)

Tai buvo mano pamastymai, nebutinai skirti tau. :) Resursai dazniausiai buna is patirties, ar tau turi viska gamintojas parasyti? Sklendes isemei? bmw lik ir nerase apie tai. Aplamai man vienodai kas ka keicia ar nekeicia... isvis kam cia apie tai diskutuot :) As noriu svente svest....:)

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 19 Gru 2014, 15:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.08
Amžius:
43
Pranešimai:
1991
Miestas:
Drammen, Norway
Automobiliai:
BMW 17 i3 60ag
BMW 12 E70 3.0d
ex BMW 05 E90 320i
ex BMW 98 E39 528iA
Remontuoja tuos variklius dar ir kaip... Ir vokeciai ir norvegai ir italai jei apsimoka. Nevisi tvarko pas dyleri ir turtingose salyse. Pilna visokiu garaziuku ir mazesniu servisu kur dirba turkai, lietuviai, rusai ir tie patys vokeciai. Netvarko jei jau ta masina begus daug, bet po 150 000 km. dazniasuiai daug kas tvarko.
Antra, kada cia Krasta pripazino, kad per didelis alyvos resursas 30 000 km.? Kazka praleides busiu... O ir kompas skaiciuoja trumpais atstumais ne taip kaip vaziuojant ilgais, niekaip tas 30 000 km. nesigaus, net ir 20 000 km. nesigaus. Realiai tai cia ir durnam turi buti aisku, kad taip alyvos keisti negalima. Praejo tie laikai kai pirmais smuikais BMW koncerne grojo konstruktoriai, inzineriai.
giedrius530 rašė:


Nesutikciau su tuo niekuo nepagristu teiginiu...

Ar zinai kokie i Lietuva dazniausiai atvaziuoja E60/61 bmw ? Arba trukusia grandine arba isiurbimo kolektoriaus sklendem itrauktom i varikli. E60/61 dauzti atvaziuoja labai retai, vien delto, kad automobilio priekis yra aliuminis, lanzeronai yra aliuminiai, todel ju atitampyti neimanoma, vienintelis budas juos keisti naujais virinant ar kniedijant. Aliuminio virinimas yra sudetingas dalykas ir garaziniai tokiu dalyku nesugeba padaryti del brangios aliuminio virinimo irangos. Kaip tu manai del ko Lietuvoje BMW pigesni negu Vokietijoje ? Del to, kad variklio ten niekas neremontuoja... Pirikupai sutvarko tik siaip sau ir paleidzia i rinka, todel grandines, tempeju, slopintuvu ir zvaigzdziu keitimas yra butinas norint ramiai vazineti. Krasta auto komentaras buvo, kad didele problema del ko truksta grandines yra perdidelis tepalu keitimo intervalas 30 tukst. km. Lietuvoje daugumai vazinejanciu jis galetu buti tik 15-20 tukst. km. del trumpu atstumu...



StandartinėParašytas: 19 Gru 2014, 16:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.11.24
Pranešimai:
59
Automobiliai:
2007 e91 335d Touring
Džiunglių Šniūrs rašė:
Remontuoja tuos variklius dar ir kaip... Ir vokeciai ir norvegai ir italai jei apsimoka. Nevisi tvarko pas dyleri ir turtingose salyse. Pilna visokiu garaziuku ir mazesniu servisu kur dirba turkai, lietuviai, rusai ir tie patys vokeciai. Netvarko jei jau ta masina begus daug, bet po 150 000 km. dazniasuiai daug kas tvarko.
Antra, kada cia Krasta pripazino, kad per didelis alyvos resursas 30 000 km.? Kazka praleides busiu... O ir kompas skaiciuoja trumpais atstumais ne taip kaip vaziuojant ilgais, niekaip tas 30 000 km. nesigaus, net ir 20 000 km. nesigaus. Realiai tai cia ir durnam turi buti aisku, kad taip alyvos keisti negalima. Praejo tie laikai kai pirmais smuikais BMW koncerne grojo konstruktoriai, inzineriai.

[/b]


Gal jau tu baik viesai nusisneketi. 10metu gyvenau Vokietijoje ir dar 10 metu iki dabar su jais turiu reikalu kiekviena diena. Surask man forume nors viena asila Vokietijoje pasikeitusi grandines tik profilaktiskai ir as tau deze alaus pastatysiu.Tavo logika dabar 95% lietuviu su sitais varikliais turetu vaziuoti keistis grandiniu ir nesvarbu, kad galimybe , jog ji truks yra max 5%? Kuku ?:).
Problema yra grandineje ir ji pradeda trukineti jau prie 180tks., o butent tie 95% musu keliais vazinejanciu jau senai virsijo 180,250 ir kitus tavo resursus.
Sekantis tavo bajeris is Krastos, tai iki 2006m 160kw varikliams alyva keisdavosi dazniau nei kas 30tks ir tik del to grandines netrukdavo? :) Dvi nesamones viename sakinyje :)


StandartinėParašytas: 19 Gru 2014, 16:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.08
Amžius:
43
Pranešimai:
1991
Miestas:
Drammen, Norway
Automobiliai:
BMW 17 i3 60ag
BMW 12 E70 3.0d
ex BMW 05 E90 320i
ex BMW 98 E39 528iA
Prie ko cia dazniau tu man pasakyk iki 2006 m.? O tai nedasunta, kad seniej varikliai netrukineja grandines, kad varikliai kiti, kad grandiniu gamintoja galbut pakeite, tepimo kanalai tikrai zinai kad tokie pat artiste tu? Siknoj tu gyveni ne Voketijoj jei zmones netvarko pagal tave! Kur as sakiau, kad keicia Voketijoj ar kitur profilaktiskai? Ka? Sakaiu, kad vietu pasikeisti pigiau pilna ir zmones keicia nutrukus ar persokus grandiniai. O ir kur as sakiau, eikit keistis grandiniu cia forume? Interpretuoji savaip. As tik teigiu, kad problemu su grandinemis yra, kad mineti motorai konstrukciniu atzvilgiu prastesni nei senieji, resursas maezsnis grandiniu zymiai. O keisti ar ne tai keikvienam spresti paciam, ne tau ir ne man. As pasikeiciau tikiuosi paziurejai video, bet pagal tave tai nereikejo keisti.
Andre75 rašė:

Gal jau tu baik viesai nusisneketi. 10metu gyvenau Vokietijoje ir dar 10 metu iki dabar su jais turiu reikalu kiekviena diena. Surask man forume nors viena asila Vokietijoje pasikeitusi grandines tik profilaktiskai ir as tau deze alaus pastatysiu.Tavo logika dabar 95% lietuviu su sitais varikliais turetu vaziuoti keistis grandiniu ir nesvarbu, kad galimybe , jog ji truks yra max 5%? Kuku ?:).
Problema yra grandineje ir ji pradeda trukineti jau prie 180tks., o butent tie 95% musu keliais vazinejanciu jau senai virsijo 180,250 ir kitus tavo resursus.
Sekantis tavo bajeris is Krastos, tai iki 2006m 160kw varikliams alyva keisdavosi dazniau nei kas 30tks ir tik del to grandines netrukdavo? :) Dvi nesamones viename sakinyje :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 475 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 32  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery