Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 07:13

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 337 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 03 Bal 2014, 08:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
pas mane jungiant i d ir atgal i p buna toks garsas kaip kad kas saukstu per cainika suduotu, dzingt! bet garsas eina kazkur is isores o ne is vidaus, bent taip jauciasi. tai kazkaip nesuprantu del ko cia gali buti.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 03 Bal 2014, 20:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.02
Pranešimai:
269
Automobiliai:
E38 740 99
E36 320 93
E34 525 m20b25 89 ex
BMWpower7 rašė:
Man neidomu ka tu matei ir ko ne ar kad tavo guma kaip nauja buvo, gal dirbi su naujom masinom ar matai tais gumas per metus tris ir tos buna kazkada jau keistos i naujas.
Daugiausia teko matyti nuplysusias gumas ant E60/61 530d kurie nuvaziave po 500k ir daugiau, nors skydelyja per pus rodo pas juos, visada gali paziureti pagaminimo metus ant tos gumos nuemes, dazniausiai sutinka su auto pagaminimo metais, tai reiskia kad niekad nebuvo keista, tai nebuna ir nuostabu kad ji nuplysus, cia velgi ta "nuplysima" kaip kas supranta, jei nuo ivoriu per kurias kisasi varztai guma yra atplysusi ir laisvumas sukinant kardana yra grubiai iki 1cm, tai yra daug ir ji bet kokiu atveju keiciama, aisku gal kitiem daug didesnis laisvumas atrodys normalus, jei bandeles visa gyvenima kepei ir po to teko varztus pradeti sukti.
Nedaznai cia jau beuzsuku, bet kada imesiu prie progos video ir foto kaip ten viskas atrodo su tai guma, aisku jei baisiai netingesiu ir atsiras kokia laisva minute to brangaus laiko :D

Va cia tai gerai pasakei =D> Jei nezino kur randasi,o iesko cainyko.Pries uzgesindamas ir jungdamas P uztrauk rankini.Aisku jis turi veikti


StandartinėParašytas: 03 Bal 2014, 23:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.15
Amžius:
38
Pranešimai:
365
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
E61 530xd M57 '09/11
ex E38 750i M73 94/11'
ex 3x E30 320i 87-89'
sickdog'ai tas garsas apie kuri tu parasiai, jis girdimas pas daugeli E38, lyg su kokiu lengvu irankiu per kardana "barksteltum", bet toks trumpas, ''cinkt'' ir viskas, viduj sedint nelabai girdi, bet jei esi prie masinos, o kas kitas pajungineja pavaras tai labai aiskiai girdisi.
Kad kas del to garso pas E38 skustusi ir noretu ji pasalinti, tai neteko girdeti. Bet ant E61 buvo labai panasus garsas tik ilgesnis, toks jau daugiau panasus i ''girgztelejima'', tai problema buvo isspresta atsukus kardano varzta toja vietoja kur kardanas susijungia is dvieju daliu (tai yra varztas kryzmeja) patepus ji sriegio klijais, mums puikiai zinomu ''locktaitu'' ir uzverzus ta varzta atgal tik daug didesne jega nei pries tai jis buvo uzverstas.

_________________
V12 Addict


StandartinėParašytas: 03 Bal 2014, 23:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.15
Amžius:
38
Pranešimai:
365
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
E61 530xd M57 '09/11
ex E38 750i M73 94/11'
ex 3x E30 320i 87-89'
Rankini yra gerai naudoti, ypac kai parkuojama i kalniuka ar nuo kalniuko ar kitoja nelygioja vietoja kur auto lengvai gali pasiristi paleidus stabdi, po pavaru svirties pastatymo i P.
As pats asmeniskai gryzes namo kasdien statau masina nuo kalniuko, todel noredamas isvengti sunkaus pavaru svirties traukimo is P padeties ir to duslaus ''dungtelejimo'' girdimo po automobiliu, statau pavaru svirti is D i N (paleidziama pavara, nebera itempimo) tada traukiu rankini, paleidziu pagrindini stabdi (auto siek tiek pajuda ir isitempe rankinis stabdis) ir tik tada statau pavaru svirti i P padeti, taip darant Parking'as lieka laisvas.

_________________
V12 Addict


StandartinėParašytas: 04 Bal 2014, 08:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
aisku, dekui, nesuksiu sau galvos del to.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 07 Bal 2014, 16:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.06.13
Pranešimai:
731
Miestas:
Sostinė
Automobiliai:
BMW
Rusų kalba:

http://fishki.net/auto/1258700-samostoj ... w-e38.html

_________________
Float like a butterfly, Sting like a bee.


StandartinėParašytas: 20 Bal 2014, 11:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
BMWpower7 rašė:
Man neidomu ka tu matei ir ko ne ar kad tavo guma kaip nauja buvo, gal dirbi su naujom masinom ar matai tais gumas per metus tris ir tos buna kazkada jau keistos i naujas.
Daugiausia teko matyti nuplysusias gumas ant E60/61 530d kurie nuvaziave po 500k ir daugiau, nors skydelyja per pus rodo pas juos, visada gali paziureti pagaminimo metus ant tos gumos nuemes, dazniausiai sutinka su auto pagaminimo metais, tai reiskia kad niekad nebuvo keista, tai nebuna ir nuostabu kad ji nuplysus, cia velgi ta "nuplysima" kaip kas supranta, jei nuo ivoriu per kurias kisasi varztai guma yra atplysusi ir laisvumas sukinant kardana yra grubiai iki 1cm, tai yra daug ir ji bet kokiu atveju keiciama, aisku gal kitiem daug didesnis laisvumas atrodys normalus, jei bandeles visa gyvenima kepei ir po to teko varztus pradeti sukti.
Nedaznai cia jau beuzsuku, bet kada imesiu prie progos video ir foto kaip ten viskas atrodo su tai guma, aisku jei baisiai netingesiu ir atsiras kokia laisva minute to brangaus laiko :D

viskas su tavim aisku, as tokiu po 500kkm jau nelaikau masinom, nes ir durnam aisku, kad ten sveikos dalies orginalios nebus, tokiu neremontuoju, neperku ir kitam nerekomenduoju to daryt, o man apie bandeles gali nepasakot


StandartinėParašytas: 18 Bir 2014, 17:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.05.04
Pranešimai:
31
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E38 740D 99`
turiu bedele ties 1500 apsukom atsiranda vibracija gazuojant vietoje ant N padeties ir toks jausmas kad masina dreba jauciasi kad visatai eina is greiciu dezes siaip pavaras jungia graziai viskas veikia puikiai vaiuojant to nesijaucia bet tik ant N ir lyg ir pirma pavara jei letai judi ir tada gal kazkiek,,, gal kam teko susidurti - jei kas del variklio tai viskas tvarkoje pagalves vietoje ir tt,,,

bmw 740D.


StandartinėParašytas: 26 Bir 2014, 23:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.06
Pranešimai:
144
Miestas:
Marijampole
Automobiliai:
E38
vyrai gal ir man padesit 730d pameta begi.. pvz sustoji ant sankryzos ir isjungia begi,jungi i atbulini vistiek nieko,uzkuri uzgesini,viskas ok ,vaziuoji begius jungia graziai,sustoji,o ji vel jungia laisva kartais uztenka nueit i P ir atgal ir vel vaziuoja.


StandartinėParašytas: 07 Gru 2014, 22:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
gal galit pasakyti koki tepala pilti i 740i facelift apd, kaip suprantu deze turi buti a5s 440z, 5HP 24, kokie analogai tinka?


StandartinėParašytas: 07 Gru 2014, 22:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.15
Amžius:
40
Pranešimai:
3369
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E38 728iA '96
F25 28iX '17
siomka rašė:
gal galit pasakyti koki tepala pilti i 740i facelift apd, kaip suprantu deze turi buti a5s 440z, 5HP 24, kokie analogai tinka?

Istrauka is TIS:

Paveikslėlis

Pilasi Esso LT71141, bet kiek girdejau, MOBIL nupirko ta ESSO ir dabar gamina ta pati dalyka, tiktai jis vadinasi dabar MOBIL LT71141.
Gali nupirkt cia: http://shop.mobil1.lt/e-prekyba-elektro ... internetu/

_________________
https://www.youtube.com/@dionich


StandartinėParašytas: 15 Gru 2014, 20:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.09
Pranešimai:
59
Automobiliai:
Bmw E34 525 m50 1991
Gal kas padesit. 740i steptronic automatas negraziai dirba, saltas uzlaiko begius. Toliau kai susyla is 5 i 4 begi skaudziai imeta, per visa masina pereina dunktelejimas toks. Kartais buna, kad is 3 i 4 gana skaudziai permeta. Ir dar pastebejau kad kai sustoji ant D neimeta 1 begio, o jei pats ijungi jokiu problemu. Gal yra kazkokiu nuomoniu, kur galetu buti beda? Diagnostika vis planuoju daryt, bet neprisiruosiu.


StandartinėParašytas: 15 Gru 2014, 21:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
krc ieskok dezes.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 16 Gru 2014, 20:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.09
Pranešimai:
59
Automobiliai:
Bmw E34 525 m50 1991
Ir pas mane tokios mintys, kad teks kitos dezes ieskot, nors nera ten labai stiprus tie smugiai begiams junginejantis. Bet lyg pastebėjau, kad nuo tada kai buvau atjunges akumuliatoriu apie pora valandu, dezes darbas dar keistesnis pasidare, skaudziau lyg jungia begius.
Del to pirmo begio is vietos, tai ijungus ant S rezimo pradeda 1 begiu, ant D 2 begiu. Tai gal taip ir turi but?
Ir dar pas mane yra laisvumas, stovint junginejant is D i R, masina tamposi perjungiant gana stipriai, tai galbut tai galetu itakoti susitampima permetant begius? Ir kokios +- kainos greiciu deziu dabar?


StandartinėParašytas: 23 Gru 2014, 15:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
justas01 rašė:
Ir pas mane tokios mintys, kad teks kitos dezes ieskot, nors nera ten labai stiprus tie smugiai begiams junginejantis. Bet lyg pastebėjau, kad nuo tada kai buvau atjunges akumuliatoriu apie pora valandu, dezes darbas dar keistesnis pasidare, skaudziau lyg jungia begius.
Del to pirmo begio is vietos, tai ijungus ant S rezimo pradeda 1 begiu, ant D 2 begiu. Tai gal taip ir turi but?
Ir dar pas mane yra laisvumas, stovint junginejant is D i R, masina tamposi perjungiant gana stipriai, tai galbut tai galetu itakoti susitampima permetant begius? Ir kokios +- kainos greiciu deziu dabar?

O tu bent tepala dezej patikrinai ar netruksta? deze 700-1000lt


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 337 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery