Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 07 Vas 2025, 18:41

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 01 Rgp 2006, 20:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.13
Amžius:
41
Pranešimai:
297
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E30 325i 24v Turbo 700AG
E46 330cd 2004 M-Technic
Skype:
laimisbmw
Nezinau kodel uzrakino moderatoriai tema, gal silpni nervai neatlaike. Bet truputi norejau pridurti kai ka dar.

Taspas rašė:
O gal kas pavardintų reikalingas detales (su apytikslėm kainom) mano atmosferiką į turbininį paverst ?
1. Stūmuokliai ~150lt/vnt

Lietuviski tai 80 lt/vnt (neseniai pirkau draugui, daro is m20b25 i m20b28). Kaltiniai apie 200lt/vnt. Siaip kalbant apie M50 motora, tai populiariausia yra deti storesne metaline sluoksniuota tarpine ir taip sumazina suspaudimo laipsni, stumoklius palieka tuos pacius, nebent zadi pusti virs 500 ag, tada jau reiktu rimciau mazinti suspaudimo laipsni ir det kaltinius stumus.
Taspas rašė:
2. Žiedai chromuoti ?

Ziedai standartiniai, kokie dar chromuoti ? :D
Taspas rašė:
3. Turbina kokia garrett T28

Ziauriai per maza sita turbo, reiketu Garrett T04E, arba kokia Holset HX40 (ar senesne H1E).
4. BOVas
5. Intercooleris (nuo fūros?)
6. Išmetimo kolektorius
Taspas rašė:
? 7. Kuro purkštukai (velnias žino, koks tų gamyklinių purkštukų pajėgumas)

6 cilindru motorui mazdaug kiek cc tiek ir ag. Tarkim purkstukai jei 400cc, tai kazkur 90-95% DC jie duotu ~400ag.

lomas rašė:
8. trumpesni svaistikliai
Kam ?
lomas rašė:
9. stumokliu saldymo tepalu purkstukai (ir aisku ju uzmaitinimas)

Jei atidziau paziuretum M50 ir naujesni to tipo motorai turi tepalo purkstukus, stumokliu ausinimui. Bet istikro jie nera butini, jei nezadi i kokia lenktynes vaziuot kur gazas dugnas istisai.
10. naujas valdymo kompiuteris su programuojamu zemelapiu
lomas rašė:
11. Nauja oro sklende (sena nepamatuos viso oro kiekio)

Kai statai programuojama kompa, sklendes nebereikia. Variklio apkrova yra matuojama MAP (manifold absolute pressure) sensoriumi, kaip Hondose.
lomas rašė:
12. Gali paaisketi, kad voztuvu metalas netinka/nelaiko

Laiko ten normaliai viskas, bet jei spaudi is motoro maximuma reik turet ismetimo duju temperatura po akim, nes virs 900 laipsniu jau darosi pavojinga voztuvams ir paciam motorui.
lomas rašė:
Toliau vardint? Nedaryk to... Brangu ir nevertinga kol kitais budais galima ta pati rezultata pasiekti.

Kiti budai = mpower as kaip supratau, tas tiesa. Bet tarkim skandinavijos salyse turbinimas yra labai populiarus, BMW varikliai labai gerai tam tinka, ispudingus skaicius parodo ir patikimumas geras.
tomce rašė:
13.turbinos tepimo sistema
14.degimo kameros-suspaudimo laipsnio mažinimas-galva???

Kaip ir rasiau, lengviausia tai padaroma su metaline tarpine.

Ko dar reiketu:
-Kuro siurblio galingesnio pvz. Walbro 255 ~300lt.
-Wastegate ~40mm arba du nuo audines 2.2 motoro.
-Slegio daciko (VDO 1.5bar ~150lt)
-Galvos varztu 12.9 arba rimtesniu (ARP).
-Sankaba. SACHS sportinis diskatorius ir keramikinis 4 lapeliu diskas gal ~1200-1500lt. Arba bandyt kazka meistraut/ieskot pigiau.
-Saltesniu zvakiu.

Ir aisku gerai sumapinti kompa (kuras+degimas), cia ir slypi beveik visa sekme i arklius.


StandartinėParašytas: 01 Rgp 2006, 20:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.22
Amžius:
44
Pranešimai:
1944
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 320 M50 91' sedanas
Skype:
marius_darbe
tema buvo užrakinta todėl, kad dauguma pasisakymų toje temoje - ne į temą :)

_________________
Greitai važiuosi - lėtai neš...


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2006, 10:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.01
Amžius:
46
Pranešimai:
350
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
123ed
Skype:
taspas
Dėl kitų būdų, tai aš "bomžas", nes M3 neįpirkau... Bet į tą 328, kur jau turiu, įdėti turbiną gali gautis pigiau. O jei ir ne pigiau, tai bent bus smagiau ir ne visi $$$ iš karto :)

_________________
Makita, Hitachi, Nilfisk-Alto ir kiti profesionalūs elektriniai, akumuliatoriniai, pneumatiniai, hidrauliniai, rankiniai įrankiai bei įrankių priedai - www.gitana.lt


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2006, 11:36 
  
 
 
LaimisBMW rašė:
lomas rašė:
8. trumpesni svaistikliai
Kam ?

Alternatyva storai metalinei tarpinei. Gerokai patikimiau. Cia daroma 3 kartus i metus pravaziuot, ar pastoviai vazinet?
LaimisBMW rašė:

lomas rašė:
9. stumokliu saldymo tepalu purkstukai (ir aisku ju uzmaitinimas)

Jei atidziau paziuretum M50 ir naujesni to tipo motorai turi tepalo purkstukus, stumokliu ausinimui. Bet istikro jie nera butini, jei nezadi i kokia lenktynes vaziuot kur gazas dugnas istisai.

Kalba buvo apie 318iS'a... bent jau pagal topic. Ten purkstuku as nepastebejau, galbut pro akis praslydo. Del nebutinumo... Tas pats klausimas - ar nori 3 kartus i metus pravaziuot, ar pastoviai vazinet?
LaimisBMW rašė:
lomas rašė:
11. Nauja oro sklende (sena nepamatuos viso oro kiekio)

Kai statai programuojama kompa, sklendes nebereikia. Variklio apkrova yra matuojama MAP (manifold absolute pressure) sensoriumi, kaip Hondose.

MAP'as yra ir BMW kaikuriuose. Ne tame esme. Esme - standartiniam neuzteks galimybiu matuot (per didelis kiekis), todel teks keist matavimo prietaisa.

LaimisBMW rašė:
lomas rašė:
12. Gali paaisketi, kad voztuvu metalas netinka/nelaiko

Laiko ten normaliai viskas, bet jei spaudi is motoro maximuma reik turet ismetimo duju temperatura po akim, nes virs 900 laipsniu jau darosi pavojinga voztuvams ir paciam motorui.


Aliuminio lydimosi temperatura - 658 laipsniai. Variklio galva - is aliuminio.
laikydamas iki 900... Na, as nemegstu i fortunos nugara ziuret.


Paskutinį kartą redagavo Antanas L. 02 Rgp 2006, 11:44. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 02 Rgp 2006, 11:42 
  
 
 
Taspas rašė:
Dėl kitų būdų, tai aš "bomžas", nes M3 neįpirkau... Bet į tą 328, kur jau turiu, įdėti turbiną gali gautis pigiau. O jei ir ne pigiau, tai bent bus smagiau ir ne visi $$$ iš karto :)


Geriau ta laika, kuri sugaisi zaisdamas su turbinomis, skirk skirtumo iki M3 uzdirbimui... Vistiek po 5-8 metu esama masina atsibos (cia taip 90% tikimybe)


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2006, 15:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.13
Amžius:
41
Pranešimai:
297
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E30 325i 24v Turbo 700AG
E46 330cd 2004 M-Technic
Skype:
laimisbmw
Na matau nera tikslo daugiau komentuot kazka, visu zmoniu nuomones skirtingos, bet jei ir toliau liksim tokie stovintys prie savo medines valties, tai taip ir liksim stovet vietoj. As tai uz projektus, nu ka ta m3, nusipirksi, pavazinesi, ir nebevalins, man kazkaip bent jau ispudzio nepaliko.
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewforum.php?f=2
Va zmones kur nestovi prie medines geldos :) Gal kada nors ir pas musu bus nors maza dalis to.
Lomas, jau nebetie laikai kai turbo i atmosferika ikisht buvo kosmosas.
O del MAP'o tai vistiek tu neteisus, jeigu statai nauja kompa su sensoriais, motronika gali mest pro langa. Kai kurie MAP'ai tempia iki 4 baru, per mazai ? :D Svaistikli trumpinti irgi yra blogai, cia is elementarios mechanikos.
Is kitos puses ziurint jei nueisi i kokia Vimota, pasakysi eee noriu turbo, nu tai ir paliksi koki 12-15k lt, del to daugumoj atveju pasakymas "pirk m3, bus pigiau" yra teisingas. Bet darant paciam ir nebutina visas dalis pirkti geriausiu firmu ir pacias brangiausias, yra alternatyviu sprendimu. Taip suma galima sumazint dvigubai/trigubai. Tik kad tu entuziastu kurie turetu litu irgi nera daug.. Kiek zinau pas musu nera nei vieno normalaus turbo bmw, kurie yra, padaryti belekaip, papildomu purkstuku prismeigta i kolika, kompo nera, degima velina per vakuuma, nes zmones nesupranta kad yra toks dalykas kaip kompas ir dideli purkstukai, kuro kreive gali pastatyt idealia. O ne kad nuvelintas uzriebintas visas varai, arba priesingu atveju sudetonuosi ir sprogsi.


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2006, 16:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.01
Amžius:
46
Pranešimai:
350
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
123ed
Skype:
taspas
Nėra čia ko parintis: kažkas bandys darytis, kažkas M nusipirks... Kam ko reikia...

_________________
Makita, Hitachi, Nilfisk-Alto ir kiti profesionalūs elektriniai, akumuliatoriniai, pneumatiniai, hidrauliniai, rankiniai įrankiai bei įrankių priedai - www.gitana.lt


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2006, 16:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.29
Amžius:
53
Pranešimai:
179
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E31 850Ci,E23 735i,Saab 9-5 Aero,Saab 9-5 2t
To Laimis BMW

Gerai sneki,net isivaizduoju kaip akys ziba ,kai apie turba kalbi.Pilnai su tavim sutinku ir del M3,ir del "stovejimo prie geldos". =D>

_________________
850 Ci


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery