Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Lap 2024, 12:32

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 644 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 43  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 20 Lap 2014, 16:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
http://tis.bmwcats.com/doc1049450/

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 20 Lap 2014, 17:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
MoDe rašė:
Bet, ant purkstuko yra 7 skaiciu kodas

Только EU3 / DDE 5
При установке новых форсунок нужно считать соответственно первые 6 цифр/букв.


Только EU4 / DDE 5
При установке новых форсунок нужно считать соответственно первые 7 цифр/букв.


Nes cia su juo galo nematyt... :)

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 20 Lap 2014, 18:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.30
Pranešimai:
51
Automobiliai:
E60 530D 03 Ex
Darenasp rašė:
Только EU3 / DDE 5
При установке новых форсунок нужно считать соответственно первые 6 цифр/букв.


Только EU4 / DDE 5
При установке новых форсунок нужно считать соответственно первые 7 цифр/букв.


Nes cia su juo galo nematyt... :)

Pas mane yra EURO 3, tai taip iseina, kad visi purkstukai yra sudeti EURO 4 ir neis ju priristi?


StandartinėParašytas: 20 Lap 2014, 20:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
MoDe rašė:
Pas mane yra EURO 3, tai taip iseina, kad visi purkstukai yra sudeti EURO 4 ir neis ju priristi?

Jei euro3 rasosi pirmi 6 skaiciai, likes 7 nesiraso ir nera kur ji rasyt.....

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 20 Lap 2014, 22:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.30
Pranešimai:
51
Automobiliai:
E60 530D 03 Ex
Darenasp rašė:
Jei euro3 rasosi pirmi 6 skaiciai, likes 7 nesiraso ir nera kur ji rasyt.....

Tai vat bandziau suvesti pirmus 6 nors yra 7, meta klaida tipo blokas kodas


StandartinėParašytas: 20 Lap 2014, 23:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Jei purgstuka pagal masinos vin tie, skaityk mano pirma atsakyma tau.
https://www.google.com/search?ie=UTF-8& ... ector+inpa

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 23 Lap 2014, 02:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.21
Pranešimai:
309
Automobiliai:
Ex BMW E39 525 tds 97m
Ex BMW E65 730 sport 2003(duzo :D)
EX BMW E46 05 325ci convertible (nusibodo)
Now BMW E60 06 520d diesel power
Sveiki, idomu pasidare del e60 520d 2006 dyzelio purkstuku darbo. Kelis kart buvo neuzsikurus auto, klaidos parode 4580 ir 4332 klaidas. Pasiknaisiojus google radau straipsneliu, kad gali but ne tik auksto slegio reguliatorius, bet ir purkstukai, jei jau praleidzia. Paziurejus live data INPA tai 3 cilindru darbas yra intervaluose -20 + 20, o 4 cilindro, ka tik uzkurus buna apie 1.90-2.10. Stebint slegi raile uzkurimo metu, kai neuzsikuria jis buna apie 40 (tikrasis, nes numatytasis rodo apie 400 jei gerai pamenu) baru INP`oje. Idomu jusu nuomones ir gyvenimiska patirtis: pradet nuo reguliatoriaus ar purkstuku keitimo? Nes reguliatoriu deciau nauja, o purkstuka galbut restauruota, tad nesinori be reikalo kazkur pinigu ismest. Is anksto dekui uz pagalba.


StandartinėParašytas: 25 Lap 2014, 20:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Image
Gal kas paaiskinsit tokia situacija?
Pasikeiciau MAF ir matau tai: ant laisvu apsuku, tiek nominal tiek actual parodymai sutampa, bet cia kazkur ties 3000rpm stovint vietoje actual parodymai turbo ir oro srauto matuoklio labai padideja lyginant su nominal vertemis.

1. Gal jau senokai, bet pries menesi tikrintas EGR, Autvaditoje pasake, jog su juo viskas gerai - veikia.
2. Tarpines po isiurbimo kolektoriumi pakeistos naujomis.
3. vakuumo slangeles pakeistos naujomis.
4. dde jokiu klaidu nera (isskyrus 6'to cil. pakaitinimo zvake - bet cia del nepavykusio reles remonto, isidesiu nauja, na taip ar taip, manau zvakes su siais parodymais nesusije).

Kas cia dar gali buti? ar visgi egr uzstrigo?


Paskutinį kartą redagavo MYCIUS 23 Rgs 2015, 16:21. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 25 Lap 2014, 20:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
vaziuojant ziurek, o nestovint ir gazuojant. jei tas pats - kazkur, tikriausiai, yra nuotekis


StandartinėParašytas: 25 Lap 2014, 20:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Dekui uz patarima, neuzilgo pameginsiu :)


StandartinėParašytas: 26 Lap 2014, 14:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Bet kokiu atveju vietoj stovint turba nevaldoma pagal parodymus ta ~1.7 bar turetum matyti akimirksniu staigiai uzmynus gaza jei taip rodo pastoviai tai turbos valdymas pastriges ar kazkas panasaus.


StandartinėParašytas: 26 Lap 2014, 16:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
1. Del turbo valdymo, gal verta megint pravalyt vakuumo solenoida? Maciau cia forume nuotraukas, kaip ardyt ir kad filtriuka ismest reikia..
2. Meginau ziuret vaziuodamas, tai turbo parodymai plius minus sutampa, gal tik tais atvejais kai staigiai uzminu, aktualus parodymai sokteli daugiau i virsu, bet vaziuojant pastoviai ar ant 1500rpm ar 2500rpm, aktualus tiek nomilanus parodymai sutampa. Kitaip yra su maf parodymais. Vaziuojant pastoviu greiciu, viskas ok, kad ir kokios apsukos butu, bet greitejant, na tarkim paspaudziu siek tiek gazo, kad masina greitetu, bet aisku ne dugna..tada ziurint i inpa, matau aktualius parodymus daugmas 200-300 vienetu didesnius nei nominalius, ir taip buna iki kol pradedu vaziuot pastoviu greiciu..cia normalu ar nelabai?
3. Kadangi cia tokia kuro rusis, kuria megstama cipuot, ar cia negaletu buti cipavimo pasekme? Ir isvis, imanoma kazkaip su inpos kabeliu pasiziuret ar masina cipuota (gal kazkokius parametrus kitaip noro? Gal kazkur softo irasymo data gali buti kitokia ir t.t.?) p.s. nepykit uz vaikiskus klausimus :D


StandartinėParašytas: 26 Lap 2014, 23:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Visko gali buti. Ar cipuota ar ne vien tik su inpos kabeliu nepaziuresi. Yra keli budai. Bet kokiu atveju reikalingas yrankis su kuriuo butu galima nuskaityti variklio darbo programa konkreciu atveju tinka siai dienai pigus ir patikimas mpps. Tai pirmas budas nuskaicius su mpps programa turetu perzureti patyres chipuotojas kad galetu pasakytibarbyennkrapstyta kas ar ne. Antras budas apsieinant be chipuotojo paslaugu tai tureti sutvarkyta pilnai veikianti winkfp. Jo pagalba galesi updeitinti savo variklio programa. Po atnaujinimo jei buvo chipuota masina atairas stok programa su kuria galesi is naujo analizuoti inpos parodymus ir daryt isvadas. Yra keli niuansai kaip tarkim nenorit prarasti chipavimo ( cia tokiu atveju jei paaiskes kad del jo nera jokios kaltes ir viskas ok)


StandartinėParašytas: 27 Lap 2014, 00:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
Arunas B rašė:
Visko gali buti. Ar cipuota ar ne vien tik su inpos kabeliu nepaziuresi. Yra keli budai. Bet kokiu atveju reikalingas yrankis su kuriuo butu galima nuskaityti variklio darbo programa konkreciu atveju tinka siai dienai pigus ir patikimas mpps. Tai pirmas budas nuskaicius su mpps programa turetu perzureti patyres chipuotojas kad galetu pasakytibarbyennkrapstyta kas ar ne. Antras budas apsieinant be chipuotojo paslaugu tai tureti sutvarkyta pilnai veikianti winkfp. Jo pagalba galesi updeitinti savo variklio programa. Po atnaujinimo jei buvo chipuota masina atairas stok programa su kuria galesi is naujo analizuoti inpos parodymus ir daryt isvadas. Yra keli niuansai kaip tarkim nenorit prarasti chipavimo ( cia tokiu atveju jei paaiskes kad del jo nera jokios kaltes ir viskas ok)


kaip suprantu atnaujinant variklio kompa su winkfp remapinto softo issaugot nera galimybes?


Paskutinį kartą redagavo donce258 27 Lap 2014, 11:25. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 27 Lap 2014, 01:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Yra reik pradzioje nusiskaityti su mpps ir paskui atnaujinant su winkfp atnaujinti, tiksliau ne atnaujinti bet perrasyti variklio softa su tuonpaciu senu numeriu tada veliau bus galima vel su mpps irasyti chipuota programa. Bet jei atnaujinaim su winkfp programa naujesniu esanciu softi tada jau visogero senai chipuotai prigramai arba tada vel perrasyti su winkfp senaji orginalu varijanta.

Apibendrinant su winkfpi gali atstatyti programa i stok arab ja atnaujinti i naujesne versija. Su mpps nuskaitai ta kas yra irasyta masinoje ir perasyti ta pati gali tik esant tai paciai stok versijai.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 644 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 43  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery