Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 20:28

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 171 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 20 Spa 2014, 11:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
iMngs rašė:
Taigi man vis dar sokineja apsukos, isvale egr vostuva nes jis buvo uzsineses, bet problema liko, keite tepalus, pusle restauravo, filtra dezes keite. Ir ilgiau pavazinejus po miesta ir isvaziavus i trasa kokiu 15km apsuku rodykle sokineja prie 100-120. Paskui nebesokineja, kita diena galiu vel trasa vaziuot - viskas gerai, bet pavazinejus po miesta ir i trasa - vel sokineja. Gal kas turit minciu kokiu? ar koki gera meista kaune, kuris sugebetu rast ir sutvarkyt priezasti.


Pas mane panašūs dalykai, tik auto kartais patampo prie 80 km/h. Pūslė restauruota, dėžė po kapitalinio veikia puikiai. EGR geras, OSM tvarkoje. Diagnostika rodo, kad lyg su žvakių bloku ar kažkuriom žvakėm kažkas netvarkoj. Varysiu tvarkyti problemą. Savaitės gale paaiškės, ar padėjo dėl apsukų šokinėjimo.


StandartinėParašytas: 22 Spa 2014, 08:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.05
Pranešimai:
113
Automobiliai:
F10
Na, duok žinoti kas gausis, galvoju pas rimtus diagnozistus nuvažiuot, ar į bmw centrą kad pažiurėtų kas yra, nes su tais meistreliais tai nafik.


StandartinėParašytas: 22 Spa 2014, 12:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
iMngs rašė:
Na, duok žinoti kas gausis, galvoju pas rimtus diagnozistus nuvažiuot, ar į bmw centrą kad pažiurėtų kas yra, nes su tais meistreliais tai nafik.


Šiandien kaip tik lekiu daryt pilnos diagnostikos visų galų + naujint navi ir keisti žvakes. Vėlai vakare būtinai parašysiu, ką radom, gal jau paaiškės kas dėl to tampymo... :)


StandartinėParašytas: 23 Spa 2014, 10:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
Simon rašė:

Šiandien kaip tik lekiu daryt pilnos diagnostikos visų galų + naujint navi ir keisti žvakes. Vėlai vakare būtinai parašysiu, ką radom, gal jau paaiškės kas dėl to tampymo... :)


Pasidarėm diagnostiką. Pačios žvakės geros. Tai žvakių valdymo blokas nevaldo vienos žvakės. Keist nerekomendavo, nes didelės įtakos užkūrimui šią žiemą neturės. Kai bus bėda su 3 žvakėm, tada keisim. Auto tampymui ir apsukų šokinėjimui tai įtakos negali turėti.

Dėl auto tampymo ir apsukų šokinėjimo, problema greičiausiai su kuro siurbliu arba kuro siurblio valdymu (buvo kompiuterio fiksuota klaida). Ties tam tikrais greičiais nebeišlaiko reikiamo slėgio ir mažėja kuro padavimas, todėl auto tamposi ir truputį gali plaukioti apsukos. Nutrynėm klaidas, rytoj važiuoju į trasą pagaudyti simptomų, ir jei vėl analogiškas klaidas išmes, keisime kuro siurblį su valdymu.


StandartinėParašytas: 23 Spa 2014, 10:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Simon rašė:

Pasidarėm diagnostiką. Pačios žvakės geros. Tai žvakių valdymo blokas nevaldo vienos žvakės. Keist nerekomendavo, nes didelės įtakos užkūrimui šią žiemą neturės. Kai bus bėda su 3 žvakėm, tada keisim. Auto tampymui ir apsukų šokinėjimui tai įtakos negali turėti.

Dėl auto tampymo ir apsukų šokinėjimo, problema greičiausiai su kuro siurbliu arba kuro siurblio valdymu (buvo kompiuterio fiksuota klaida). Ties tam tikrais greičiais nebeišlaiko reikiamo slėgio ir mažėja kuro padavimas, todėl auto tamposi ir truputį gali plaukioti apsukos. Nutrynėm klaidas, rytoj važiuoju į trasą pagaudyti simptomų, ir jei vėl analogiškas klaidas išmes, keisime kuro siurblį su valdymu.

Kuro filtra kadanors keites? Gal bakas sh pilnas ir kisa sistema tamtikrais momentais, siaip pamastymui.
Spaudimas neturetu priklausyti nuo greicio, labiau nuo varyklio apsuku.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


Paskutinį kartą redagavo Darenasp 24 Spa 2014, 14:44. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 23 Spa 2014, 14:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
Simon rašė:

Pasidarėm diagnostiką. Pačios žvakės geros. Tai žvakių valdymo blokas nevaldo vienos žvakės. Keist nerekomendavo, nes didelės įtakos užkūrimui šią žiemą neturės. Kai bus bėda su 3 žvakėm, tada keisim. Auto tampymui ir apsukų šokinėjimui tai įtakos negali turėti.

Dėl auto tampymo ir apsukų šokinėjimo, problema greičiausiai su kuro siurbliu arba kuro siurblio valdymu (buvo kompiuterio fiksuota klaida). Ties tam tikrais greičiais nebeišlaiko reikiamo slėgio ir mažėja kuro padavimas, todėl auto tamposi ir truputį gali plaukioti apsukos. Nutrynėm klaidas, rytoj važiuoju į trasą pagaudyti simptomų, ir jei vėl analogiškas klaidas išmes, keisime kuro siurblį su valdymu.


pajausi prie -20 kad viena zwake nedirba;) ir klaidu sociai prisirenka tokiom salygom uzkurus


StandartinėParašytas: 23 Spa 2014, 16:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.17
Amžius:
38
Pranešimai:
2296
Miestas:
Vilkaviškis
Automobiliai:
now:
[G30] 530d xdrive M
[F25] x3 xdrive30d
ex:
[E90] 320d
[E60] 530d
[E39] 525tds +chip
[E34] 525td
Nikas:
JONAS
cirko artistai. neturi itakos 1 zvake :lol: =D> =D> tai butu ideja 5 zvakes. kam tu 6 reikia? o uzkurt gali ir su 3 ar 4. butinai keist ir skubiai. o jei norit normalia diagnostika tai kaune pasiskambinat forumieciui mdsub. pagarba zmogui. memberlist.php?mode=viewprofile&u=12511

_________________
Respect__BMW__


StandartinėParašytas: 23 Spa 2014, 20:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.10
Pranešimai:
967
Miestas:
Vilkaviškis-Vilnius
Automobiliai:
ex: E61 530d+ 05'
Simon rašė:

Pasidarėm diagnostiką. Pačios žvakės geros. Tai žvakių valdymo blokas nevaldo vienos žvakės. Keist nerekomendavo, nes didelės įtakos užkūrimui šią žiemą neturės. Kai bus bėda su 3 žvakėm, tada keisim. Auto tampymui ir apsukų šokinėjimui tai įtakos negali turėti.

Dėl auto tampymo ir apsukų šokinėjimo, problema greičiausiai su kuro siurbliu arba kuro siurblio valdymu (buvo kompiuterio fiksuota klaida). Ties tam tikrais greičiais nebeišlaiko reikiamo slėgio ir mažėja kuro padavimas, todėl auto tamposi ir truputį gali plaukioti apsukos. Nutrynėm klaidas, rytoj važiuoju į trasą pagaudyti simptomų, ir jei vėl analogiškas klaidas išmes, keisime kuro siurblį su valdymu.


Ir išmesi pinigus į balą? Dar negirdėjau tokio čiūdo, kad M57 kurio siurblys numirtų... :roll:


StandartinėParašytas: 24 Spa 2014, 12:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
JONAS.... rašė:
cirko artistai. neturi itakos 1 zvake :lol: =D> =D> tai butu ideja 5 zvakes. kam tu 6 reikia? o uzkurt gali ir su 3 ar 4. butinai keist ir skubiai. o jei norit normalia diagnostika tai kaune pasiskambinat forumieciui mdsub. pagarba zmogui. memberlist.php?mode=viewprofile&u=12511


Kokios gali būti konkrečios valdymo bloko su klaidom vienos valdomos žvakės pasekmės? Visos žvakės, įskaitant ir tą vieną, yra idealios, gerai veikia, tik yra klaidų vienos valdyme. Todėl keisti ne žvakę reikėtų, o visą valdymo bloką. Pakeisti galimą viską, jei tai būtina. Bet jei suinteresuotas uždirbti iš manęs asmuo atsisako savo potencialių pinigų ir sako, kad dar nereikia keisti, aš linkęs tikėti. Žmogus ilgai dirba savo darbą ir iki šiol dirbo jį nepriekaištingai. Jeigu dabar dėl to neužsivesiu ir nenuvažiuosiu į darbą, jis už tai ir atsakys. Problemų nematau. Neabejoju mūsų forumiečio sugebėjimais, bet iki Kauno toloka, o vietinis specialistas dar nebuvo pavedęs :)

Juolab užtikrino, kad įtakos užkūrimui tikrai nebus. Gal kas nors konkrečiai esat su tokia situacija susidūrę ir turit kitokios patirties?

littlem - dėl siurblio negirdėjau iki šiol ir aš, bet komp. diagnostika rodė, kad prie tam tikro greičio buvo kritęs kuro slėgis. Kas dar galėtų tai lemti? EGR ir OSM tvarkoj, droselinė sklendė irgi tvarkinga.


StandartinėParašytas: 24 Spa 2014, 14:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
pas mane yra viena klaida 6tos zwakes, koks skirtumas valdymo ar nevaldymo, jei jos nevaldo ji ir neveikia, sakau prie minus -15 pasituso kai uzkuri, padumina, bet greit issilygina, o jau prie -20 jauciasi kelias sekundes kad cilindras nedirba ir klaidu pasirenka del nedirbancio cilindro ir del tolygaus darbo kazkokia buna dar. niekaip eprisiruosiu susitvarkyt, arteja tepalu keitimai, gal tuo paciu viska reiks :)

o del kuro slegio, siurbliukai bake, slegio reguliatorius, slegio daviklis gal grybauja... siurblys kai sugenda tai sugenda dazniausiai...


StandartinėParašytas: 25 Spa 2014, 18:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.26
Pranešimai:
79
Automobiliai:
E60 530 original M pack '05
Pas mane greičio rodyklė taip lyg laipteliais, kad liptu didėja.. Jei greitai pakylu tai kyla normaliai, o jei lėtai iš vietos pradedu judėti tai lyg po laipteli kyla į viršų, tas pats ir lėtėjant. Su kuo tai susiję? Ar skydeli keisti reikia?


StandartinėParašytas: 03 Lap 2014, 23:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.12.07
Amžius:
36
Pranešimai:
20
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E36 coupe M50b20
E46 touring M47D20
e61M touring M57N2 / R1100s
Noreciau ir as paklausti del apsuku sokinejimo,
e61 2006
170kw
automatas
vietoi stovint rodykle kai ikalta, tik truputi itarima kelia per zemas apsukas rodo apie 0.5 -0.6 (siltam varikliui) Saltas motoras kai yra rodo normalias apsukas. Spaudziant gaza rodykle kaip ir normaliai rodo bet palaikant vienoda greiti arba ijungus auto pilota uz keletos sekundziu prasideda apsuku rudykles nezymus sokinejimas max per 0.1 bet manau kad ir tiek net nesiekia. Dekui


StandartinėParašytas: 04 Lap 2014, 08:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.10
Pranešimai:
967
Miestas:
Vilkaviškis-Vilnius
Automobiliai:
ex: E61 530d+ 05'
Jūs gal su mikrometriniu indikatorium tą rodyklės svyravimą matuojat? :D Cirkas be pinigų... :D


StandartinėParašytas: 12 Lap 2014, 13:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.05
Pranešimai:
113
Automobiliai:
F10
Dar toki pastebejima Krasta dave, man kaip tik dabar ismete Particle Filter klaidele, ji sake irgi itakoja rodykles sokinejima.


StandartinėParašytas: 12 Lap 2014, 15:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
iMngs rašė:
Dar toki pastebejima Krasta dave, man kaip tik dabar ismete Particle Filter klaidele, ji sake irgi itakoja rodykles sokinejima.


Gali būti. DPF, EGR mazgai gali turėti įtakos.

Aš savo ruožtu pakeičiau kuro siurblį ir visi tampymai beigi apsukų šokinėjimai baigėsi.

Man diagnostika metė pakartotines klaidas jau, kad nebepalaiko slėgio, tai konkrečiai siurbliui ragai buvo.

Va jum ir negirdėt, kad siurblys numirtų :D


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 171 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery