Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 30 Lap 2024, 13:16

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E32 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 30 Spa 2008, 00:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.30
Amžius:
33
Pranešimai:
158
Miestas:
Šiauliai
na tikrai manau perziurek ausinimo sistema nes kad nebutu be reikalo geras variklis pazertas :wink:
p.s. ar ymanoma kad atjungus purkstukus, lev, oro srauto matuokle, ir dar kelis dacikus atsijungtu ir siurbliukas? kuro?


StandartinėParašytas: 30 Spa 2008, 06:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.11
Amžius:
41
Pranešimai:
385
Miestas:
Kaisiadorys
Automobiliai:
E32 730 M30B30 92'
E23 728 M30B28 86'
Kawasaki Vulcan 750
nemanau kad taip imanoma. siaip kuro siurblio saugikli istrauk ir viskas. jis yra dezeje po kapotu tik neatsimenu kuris.

_________________
darbas nepriot


StandartinėParašytas: 30 Spa 2008, 19:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.30
Amžius:
33
Pranešimai:
158
Miestas:
Šiauliai
tai va kaip ir viska atsiardziau liko dar kardana atsukt ir traukutes vairo, tik nesuprantu kaip ten nueimt tas traukutes nuo pavaru dezes iki riciago nes nei ten kas matosi nei ka, na mazosios traukutes fiksatoriu iskabinau, tvarkoj čia, o ka daryt su didiziaja?? laukiu patarimu


StandartinėParašytas: 30 Spa 2008, 23:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.11
Amžius:
41
Pranešimai:
385
Miestas:
Kaisiadorys
Automobiliai:
E32 730 M30B30 92'
E23 728 M30B28 86'
Kawasaki Vulcan 750
pas tave mechanine kaip suprantu?
http://bmwfans.info/original/E32/Lim/73 ... l-25_0028/
jei kalbi apie trauke nr1, tada atsuki verzle nr5, patrauki nr4 laikikli. pries tai riciago bumbula numauk. ir praktiskai jau gali isimti deze su visu tuo riciagu, nes nr3 fiksatoriu sunku isimti nenuemus dezes. ir nepamirsk laido atjungti nuo dezes, kad nenutrauktum.

_________________
darbas nepriot


StandartinėParašytas: 31 Spa 2008, 00:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.30
Amžius:
33
Pranešimai:
158
Miestas:
Šiauliai
kad prie tos verzles priejimo nera, ziurejau ir as ta verzle bet trugdo berods skarda kardana kur dengia jei neklystu :? tas fiksatorius[nr3] kaip suprantu atsilauzia i virsu, taip? ir po to traukike[nr1] issimauna?


StandartinėParašytas: 31 Spa 2008, 02:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.11
Amžius:
41
Pranešimai:
385
Miestas:
Kaisiadorys
Automobiliai:
E32 730 M30B30 92'
E23 728 M30B28 86'
Kawasaki Vulcan 750
praktiskai reikia viska nuimti. pradedant duslintuvu, tada imi lauk ta skarda, po to atsuki pakabinama kardano guoli. kardano guma taip pat turi buti atsukta. kai visa tai nuimi, islenkus kardana jis turetu nusimauti nuo aseles, iseinancios is dezes. ten toks plonas strypelis iseina, o ant jo uzsimauna kardanas ir tik tada prisisuka ta guma. o tada jau pasieksi ir ta varzta ir visa kita nusiima kaip ir rasei. nr3 atsilauzia i virsu ir issitraukia. beje, bent jau as pries visa sita procedura atsukau plokstele, ant kurios laikosi pavaru deze. tada ji nusileidzia zemyn ir laikosi atsiremus ant balkio ( variklis remiasi i balki ir laiko deze ). tuomet gerokai lengviau pasiekti ir fiksatorius ir kardanas lengviau nusiima.
kai atsukinesi deze, suziurek visus varztus, nes vienas yra virs dezes mazdaug per viduri ir sunkoka ji pasiekti. taip, kad nelupk dezes galvodamas, kad viska atsukai.
siaip pati deze palyginus yra visai nesunki ( ~25kg). bent jau as vienas nesunkiai nuemiau ir uzdejau. bet nerizikuojant susilauzyt koju geriau dirbti dviese.

_________________
darbas nepriot


StandartinėParašytas: 31 Spa 2008, 12:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.30
Amžius:
33
Pranešimai:
158
Miestas:
Šiauliai
supranti kame reples kad pavaru deze kelsiu dar neatskyres nuo varikli tai viska kaip ir atsijungiau jau, ir kardana dar vakar spejau nuo gumos atsukt, pavaru deze pakritus zemyn bandysiu atjunkt tas traukutes ir atsukes ausis jau kelt motora lauk


StandartinėParašytas: 03 Kov 2009, 13:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.27
Amžius:
36
Pranešimai:
197
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
EX. E32 730i m30b30 '91
EX. E36 325 m50 '91
EX. E38 728i m52tu '00
EX. E38 740iL m62tu '00
E36 325i cabrio '94
E38 740i msport '00
na nors jau ir sena tema, bet isikisiu ir as truputuka, jaj ir bus galva trukus tai tikrai nepatariu paciam virint, ja arba duot tikrai geram meistrui arba det nauja, nes vienam pazystamas po suvirinimo turejo detis nauja galva, kadangi vel truko ir dar stipriau :) o čia dar kai paskaiciau del ausinimo, tai va gal zinot kas gali but kai salta varikli uzkurus ant laisvu padyrba kokes 5 minutes ir temperatura stovi per viduri, o ventiletoriu kaliu net su ranka sustabdyt, nebus termo mova? mano manymu ventiletoriaus su ranka nebutu imanoma sustabdyt nes kiek pastebejau ji suka dirzas.

_________________
Moteris kaip padanga - niekada negali zinoti kada sprogs. Uztai visada reikia tureti atsargine.


StandartinėParašytas: 03 Kov 2009, 17:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.11
Amžius:
35
Pranešimai:
238
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
[E39] 525D
Ex[E32] 735 shadowline
Ex[E38] 5,4il v12
Ex[E30] 2,5 plyta
pati ventiliatoriu seip galima sustabdyt, o termo mova tai abejoju ar bus parejus nes jei butu sugedus tai ventiliatorius visai nesisuktu...


StandartinėParašytas: 03 Kov 2009, 18:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.20
Amžius:
43
Pranešimai:
37
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E32 735 89
sefukas rašė:
na nors jau ir sena tema, bet isikisiu ir as truputuka, jaj ir bus galva trukus tai tikrai nepatariu paciam virint, ja arba duot tikrai geram meistrui arba det nauja, nes vienam pazystamas po suvirinimo turejo detis nauja galva, kadangi vel truko ir dar stipriau :) o čia dar kai paskaiciau del ausinimo, tai va gal zinot kas gali but kai salta varikli uzkurus ant laisvu padyrba kokes 5 minutes ir temperatura stovi per viduri, o ventiletoriu kaliu net su ranka sustabdyt, nebus termo mova? mano manymu ventiletoriaus su ranka nebutu imanoma sustabdyt nes kiek pastebejau ji suka dirzas.


Del termomovos, tai pvz mano 3.5 l variklis senas tai su ranka tikrai sparnuotes nesustabdysi, o kiek zinau 3.0 l variklio galima ir su ranka sustabdyt (aisku kol variklis iki tam tikros ribos neuzkaites), matai kai variklis saltas termomova sukasi is inercijos ,o kai variklis ikaista tada sukasi visu pajegumu, ta dalyka reguliuoja tepalas esantis termomovoje. Na o del rodykles padeties tai kol ji stovi per viduri nera ko pergyvent ,svarbu kad ji neperzengtu tos ribos.


StandartinėParašytas: 03 Kov 2009, 18:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.11
Amžius:
35
Pranešimai:
238
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
[E39] 525D
Ex[E32] 735 shadowline
Ex[E38] 5,4il v12
Ex[E30] 2,5 plyta
tai kad pas ji ir yra 3l :D o del rodikles tai pritariu jei per viduri tai viskas OK


StandartinėParašytas: 04 Kov 2009, 00:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.27
Amžius:
36
Pranešimai:
197
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
EX. E32 730i m30b30 '91
EX. E36 325 m50 '91
EX. E38 728i m52tu '00
EX. E38 740iL m62tu '00
E36 325i cabrio '94
E38 740i msport '00
na bet man truputi keista kad saltas variklis taip greit uzkaista o jaj truputi paspaudus inaj pradetu kilt... negaliu isbandyt kol technikines nepravariau

_________________
Moteris kaip padanga - niekada negali zinoti kada sprogs. Uztai visada reikia tureti atsargine.


StandartinėParašytas: 04 Kov 2009, 02:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
dolcas rašė:
na pries keliant galva tai istikruju reikes pasiziureti gerai su ausinimo sistema, nes kelt galva darbo nemazai


Pasikeisk kamsti ir mova turetu susitvarkyt.


StandartinėParašytas: 18 Spa 2014, 20:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.09
Pranešimai:
59
Automobiliai:
Bmw E34 525 m50 1991
gal kas pagelbesit, m30b35 kaista variklis, nuoirini ir kai pagazuoji normaliai, vel oro atsiranda ir slangas pucia, tikriausiai galva arba tarpine bus pasibaigus, gali taip but?


StandartinėParašytas: 19 Spa 2014, 20:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.24
Amžius:
40
Pranešimai:
1093
Miestas:
KLAIPEDA
Automobiliai:
buvo E36 M52 320i 96m dabar E32 735-manual
Skype:
juoduxx
na buna,kad reikia orinti ir 5 kartus kol nusiorina,megink dar orinti,ziurek ar nemazeja antifryzo,ar nesimaiso su tepalu ir atvirksciai


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery