Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Geg 2025, 09:09

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 144  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 16 Rgp 2014, 18:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.01.27
Pranešimai:
143
Automobiliai:
E61 530d 2006-12 170kw+chip
Nikas:
Faithless
Dar kartelį pabandysiu išgaut protingų minčių šituo klausimu - ar tvarkant pūslę reikia keisti tepalus/filtrus privalomai, ar galima palikti tuos pačius?

L


StandartinėParašytas: 16 Rgp 2014, 20:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Prezidentas
Klubo Prezidentas
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.06.08
Amžius:
54
Pranešimai:
2062
Miestas:
Garažėlis
Automobiliai:
E28 528i ex
E28 524td crash
E28 M535i restoration
E30 318i ex
E32 730i ex
E36 318ti crash
E36 3**i sedan sport edition
E38 740i family car ex
F10 530DxDrive
Nikas:
Rolkis
faithlessism rašė:
Dar kartelį pabandysiu išgaut protingų minčių šituo klausimu - ar tvarkant pūslę reikia keisti tepalus/filtrus privalomai, ar galima palikti tuos pačius?

L

Reikia vienareikšmiškai.
Sena pūslė tepale paliko daug nereikalingo blogio, kurio dalis nusėdo filtre. Palikus senus tepalus ar filtrą gali nieko gero nesutaupyt ir teks vėl tvarkyt viską iš pradžių.

_________________
Niekam nedaryk gero ir niekas Tau nedarys blogo.


StandartinėParašytas: 17 Rgp 2014, 23:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.08
Amžius:
44
Pranešimai:
1991
Miestas:
Drammen, Norway
Automobiliai:
BMW 17 i3 60ag
BMW 12 E70 3.0d
ex BMW 05 E90 320i
ex BMW 98 E39 528iA
Tai aisku keisk, kas per klausimas... jei jau lendi prie dezes tai ir keisti.
faithlessism rašė:
Dar kartelį pabandysiu išgaut protingų minčių šituo klausimu - ar tvarkant pūslę reikia keisti tepalus/filtrus privalomai, ar galima palikti tuos pačius?

L


StandartinėParašytas: 31 Rgp 2014, 21:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.08.31
Pranešimai:
27
Miestas:
KNS
Automobiliai:
Now:
F02 730d '10. M///
Ex:
E60 530d '04. M-sport, remap++.
E36 320i '92.
E30 318i '92. Convertible M-TechII
E30 325ix '86.
Sveiki, e60 3.0d automatas '04m. buvau palikes automobili krastoj kardano gumos,salniko,karterio keitimui ir tepalu papildymui dezeje.Atsiemus masina atsirado stiprus smugiavimas tarp 4-5 ir 5-6 begiu, visas tas smugiavimas vyksta vaziuojant tolygiu greiciu ir apsukom toks vaizdas kad deze neapsisprendzia kokiu begiu vaziuoti ir pradeda dauzyt.

P.s pries paliekant krastoj saltaj dezej jautesi silpna vibracija vaziuojant vienodu greiciu ir apsukom,bet begiai metesi be smugiavimo graziai,pasilus viskas dingdavo.
Krasta dapilde tipo 3ltr.tepalo


StandartinėParašytas: 31 Rgp 2014, 21:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Nu tai važiuoji atgal ir aiskiniesi.


StandartinėParašytas: 31 Rgp 2014, 21:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.08.31
Pranešimai:
27
Miestas:
KNS
Automobiliai:
Now:
F02 730d '10. M///
Ex:
E60 530d '04. M-sport, remap++.
E36 320i '92.
E30 318i '92. Convertible M-TechII
E30 325ix '86.
Arunas B rašė:
Nu tai važiuoji atgal ir aiskiniesi.

Kad be kitu metu neplanuoju i LT gryzti tad gal kas kokiu minciu ar patarimu turit.

P.s dar pamirsau pamineti kad ijungus ar perjungus begi yra pasalinis garsas kaip kokia skardele barsketu.


StandartinėParašytas: 31 Rgp 2014, 21:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Prezidentas
Klubo Prezidentas
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.06.08
Amžius:
54
Pranešimai:
2062
Miestas:
Garažėlis
Automobiliai:
E28 528i ex
E28 524td crash
E28 M535i restoration
E30 318i ex
E32 730i ex
E36 318ti crash
E36 3**i sedan sport edition
E38 740i family car ex
F10 530DxDrive
Nikas:
Rolkis
Tai parašyk ar paskambink į KA ir išdėstyk problemą. Yra atstovai kituose valstybėse. Pasižiūrės.

_________________
Niekam nedaryk gero ir niekas Tau nedarys blogo.


StandartinėParašytas: 31 Rgp 2014, 23:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Tai kad tie atstovai tarpusavyje nieko bendro neturi.


StandartinėParašytas: 06 Rgs 2014, 11:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.29
Pranešimai:
85
sveiki,noreciau paklausti kame gali buti problema, vakar vaziuojant 120 dar spaudzent gaza ismete transmision fault, uzgesinus uzkurus masina dingsta klaida, iki tol kol jungia automatas 4 pavara pasigirsta garsas ir persigazuoja masina, ismeta vel transimssion fault, bmw e60 160kw automatas. ačiū uz informacija


StandartinėParašytas: 06 Rgs 2014, 11:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Vaziuok tikrinti tepala ir taupyk tunkstancius remontui ;)

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 05 Spa 2014, 18:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.04
Amžius:
45
Pranešimai:
291
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
X5 E70 3.0d 07'
Auto: E61, 530 xd.

Sveiki, gal kas esate susidure su tokiais nemaloniais automatines greiciu dezes simptomais:

1. Auto riedant mazu greiciu and Drive padeties, gazas atleistas (pvz artejant prie sankryzos) dezeje pasigirsta toks dunksejimas, kalimas. Nuspaudus gaza jokiu garsu nera.

2. Vaziuojant kokiu 100 km/h (tas pats ir prie aukstesnio greicio), atleidus gaza ir vel stipriau nuspaudus, masina tris kartus taip stipriai sutrukcioja ir toliau greiteja normaliai. Ir taip ivyksta visuomet atleidus ir staigiai nuspaudus gaza.

Greiciu dezes karteris ir tepalas pakeista birzelio menesi, tepalo lygis tikrintas jau du kartus prie 30 laipsniu tepalo temperaturos, adaptacijos nutrintos, kardano elastine mova tikrinta stovis kaip naujos, kardano pakabinamas guolis irgi geras. Siaip deze begius meto normaliai, gal tik kazkiek veluoja. Tiesa tepalas i deze uzpiltas ne originalus - LIqui Moly Top Tec ATF 1800, bet abejoju, kad tai gali buti siu simptomu priezastis.

Busiu labai dekingas uz bet kokius patarimus, nes toks dezes darbas labai kelia nerima :(

ačiū!


StandartinėParašytas: 05 Spa 2014, 19:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
anksciau ar veliau rimtas gedimas islenda lauk :D
neispresi bedos forume, nelabai kas tvarko ir sutvarko tas dezes lietuvoj, is eiles viska keiciant nebent ir tai daznai viena dalyka issprende kita sukelia, arba latviai tau pades, arba koks anglu donoras su nedidelia rida :)


StandartinėParašytas: 05 Spa 2014, 21:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.04
Amžius:
45
Pranešimai:
291
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
X5 E70 3.0d 07'
donce258 rašė:
anksciau ar veliau rimtas gedimas islenda lauk :D
neispresi bedos forume, nelabai kas tvarko ir sutvarko tas dezes lietuvoj, is eiles viska keiciant nebent ir tai daznai viena dalyka issprende kita sukelia, arba latviai tau pades, arba koks anglu donoras su nedidelia rida :)


Tai tipo vazinet ir laukt kol rimtas gedimas islys? Bet gal kas yra susidures su tokiais simptomais, nuo ko pradeti ieskoti priezasties?


StandartinėParašytas: 05 Spa 2014, 22:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.26
Pranešimai:
79
Automobiliai:
E60 530 original M pack '05
Mano teorija, visiškai nepagrįsta patirtimi, būtų, kad mechatronikos solenoidus reikėtu pasikeisti. Jie dažniausiai yra kalti dėl smūgiavimo iš 2 į 1, aišku jie kainuoja apie 1500lt ir krastoj nepakeis, nes jie nekeičia jų atskirai, o nauja mechatronika ar 8 ar 5 k litų. Kažkas šitoj temoj rašė, kad keitėsi pats solenoidus. Tai mano teorija tokia, aš bent jau nuo to pradėčiau.


StandartinėParašytas: 06 Spa 2014, 08:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.04
Amžius:
45
Pranešimai:
291
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
X5 E70 3.0d 07'
rojus rašė:
Mano teorija, visiškai nepagrįsta patirtimi, būtų, kad mechatronikos solenoidus reikėtu pasikeisti. Jie dažniausiai yra kalti dėl smūgiavimo iš 2 į 1, aišku jie kainuoja apie 1500lt ir krastoj nepakeis, nes jie nekeičia jų atskirai, o nauja mechatronika ar 8 ar 5 k litų. Kažkas šitoj temoj rašė, kad keitėsi pats solenoidus. Tai mano teorija tokia, aš bent jau nuo to pradėčiau.


O esant tokio pobudzio mechatroniko bedoms diagnostika nemeta jokiu klaidu? Nes pas mane ir DIS'as ir INPA rodo kad su deze viskas OK...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 144  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery